Visi komentāri - Eiropā pēdējo Volkswagen ar iekšdedzes motoru izlaidīs 2035.gadā

Eiropā pēdējo Volkswagen ar iekšdedzes motoru izlaidīs 2035.gadā

 

Volkswagen ieguldīs 500 miljonus eiro Northvolt Ett bateriju ražotnē Zviedrijā Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.jūnijs 2021 10:09

Eiropā pēdējo Volkswagen ar iekšdedzes motoru izlaidīs 2035.gadā, citos pasaules reģionos tas nodzīvos ilgāk.

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen plāno līdz 2035. gadam pārtraukt ICE automašīnu ražošanu Eiropā, to intervijā žurnālistiem no izdevuma Münchner Merkur apliecinājis VW pārdošanas direktors Klauss Celmers.

Viņš uzsvēris, ka pāreja uz elektromobiļiem ir ļoti atkarīga no reģiona - tajās valstīs, kur ir attīstīta infrastruktūra, to izdarīt ir daudz vieglāk. Tomēr tas neapturēs Volkswagen no "elektriskās ofensīvas", vienīgi dažos reģionos tas notiks vēlāk.

“Mēs esam izvirzījuši ļoti skaidrus mērķus un termiņus, līdz kuram mēs tos vēlamies sasniegt. Ne vēlāk kā 2050. gadā viss mūsu uzņēmums kļūs neitrāls klimatam, un Eiropā laika posmā no 2033. līdz 2035. gadam mēs pārtrauksim ražot automašīnas ar iekšdedzes motoriem.

Vēlāk mēs to paveiksim ASV un Ķīnā. Dienvidamerikā un Āfrikā politisko un infrastruktūras apstākļu trūkuma dēļ tas prasīs nedaudz ilgāku laiku, ”sacījis Celmers.

Tajā pašā laikā uzņēmums plāno ne tikai izpildīt arvien stingrākās Eiropas Savienības klimatiskās prasības, bet pat pārspēt tās. Pēc Celmera teiktā, līdz 2030. gadam Volkswagen plāno palielināt elektrisko transportlīdzekļu īpatsvaru kopējā pārdošanas apjomā līdz 70%, savukārt saskaņā ar pašreizējiem likumiem līdz šim brīdim tam vajadzētu sasniegt tikai 60%. VW ir pārliecināts, ka dažos tirgos pēc 10 gadiem viņi pārdos tikai elektromobiļus - piemēram, Norvēģijā.

Tomēr Volkswagen atzīst, ka ICE motoru tehnoloģija joprojām būs pieprasīta vairākus gadus, tādēļ uzņēmums turpina ieguldīt šādu motoru, tostarp dīzeļdzinēju optimizācijā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti