Visi komentāri - Baterijas miljonam automobiļu gadā - Zviedrijā atklāta Northvolt gigafabrika

Baterijas miljonam automobiļu gadā - Zviedrijā atklāta Northvolt gigafabrika 13

 

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/northvolt

Nozare.lv | 8.janvāris 2022 10:02

Zviedrijas akumulatoru ražošanas uzņēmums "Northvolt" paziņoja, ka valstī darbību sākusi tā dēvētā gigarūpnīca, kas ir pirmā šāda veida ražotne, ko kontinentā pārvalda kāda Eiropas kompānija.

Rūpnīcā Zviedrijas pilsētā Šellefteo pagājušajā naktī uzražots pirmais elektriskajiem automobiļiem paredzētu akumulatoru elements, norāda "Northvolt".

Kad šī rūpnīca sasniegs pilnu ražošanas jaudu, tā spēs saražot pietiekami daudz akumulatoru, lai aprīkotu vienu miljonu elektrisko automobiļu gadā.

ASV elektroauto ražotājs "Tesla" arī drīzumā atvērs savu pirmo rūpnīcu Eiropā, un Āzijas konkurentiem ir nozīmīgas ražotnes Polijā un Ungārijā, taču līdz šim nevienam Eiropas uzņēmumam nav bijusi tik liela rūpnīca kā šī.

"Northvolt", kas dibināts 2016.gadā, jau ieguvis pasātījumus 26,5 miljardu eiro vērtībā no Eiropas autoražošanas milžiem, tostarp Vācijas BMW un "Volkswagen", kā arī Zviedrijas "Volvo", ar kuru kopā uzņēmums plāno būvēt Eiropā otru ražotni.

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 8.janvāris 2022 10:38
8 12 Atbildēt

Nu re - izrādās kādam ražotnes ir vajadzīgas!!

Latvānijai ražotnes nebija un nebūs vajadzīgas, jo "mēs dzīvosim no tranzīta un tūrisma"!!!

XA XA XA

Shiirs 8.janvāris 2022 12:44
4 2 Atbildēt

Bet inženiera kungs jūs jau arī ražo tikai sūdus un gaidāt lai es lāci.

Pļurkt 8.janvāris 2022 14:25
0 5 Atbildēt

Tu patiešām esi stulbs vai tikai veiksmīgi izliecies?

S 8.janvāris 2022 21:42
0 0 Atbildēt

Neviens jau nesaka, ka ražotnes nav vajadzīgas, tikai kurš tās šeit cels, ja pat pie mūsu vergu darbaspēka izdevīgāk ir uzcelt tirdzniecības centru, vai biroju ēku...

Proti atbalsta nekāda.

R(8) 9.janvāris 2022 11:33
10 2 Atbildēt

Biznesa praktiski visu nosaka makroekonamika un tas planojums , paslaik Latvija atrodas ekonamiski loti neizdeviga vieta , jo mums kaiminos ir rikluraveja Krievija uz kuru vispar nevar palauties un Kolhozs , kas danco pec Putina stabules , tapat seit neviena gigafaktorija neienaks , jo mums nav pietiekosi liels iedzivotaju skaits un energetikas joma mes esam atkarigi no citam valstim , ja gribam tehnologiskos uznemumus , tad tie ir javeido pasiem un jakonkure brivaja tirgu , bet manuprat Latvijai ir jaspecializejas uz partikas parstrades biznesu un si nozare isteniba dod vairak darba neka tehnologiskie uznemumi , tapat nevajag aizmirst , lai kadi laiki nebutu esti gribas visiem

Pļurkt 9.janvāris 2022 14:51
0 6 Atbildēt

Latvijā nevienai valdībai, sākot ar Godmani, nav bijusi vajadzīga nekāda ražošana un joprojām nevajag!!!

R(8) 9.janvāris 2022 16:15
6 2 Atbildēt

98% padoju rupnieciba un lauksaimnieciba bija totali neefektivas un pa 50 gadiem atpalikusas no rietumu pasaules , ta ka vienkarsi nebijam konkuretspejigi brivaja tirgu un pirmajos 15 gados lidz krizes sakumam 99% Latvijas iedzivotaju nebija vispar nekadas saprasanas , kas ir ekonomika un ka ir javeido biznes , lai tas pie pirmas nestabilitates nenospragtu un kapec es lieku uzsvaru uz partikas rupniecibu , jo ta ir Latvijas " NOKIA "

Pļurkt 9.janvāris 2022 18:24
1 6 Atbildēt

Nu par tiem sūdiem no Ķīnas, Polijas un Turcijas, ar ko ir pilni veikali vismaz 98% komunistu laiku ražotās preces bija galvas tiesu kvalitatīvākas!!!

Pļurkt 9.janvāris 2022 18:10
1 5 Atbildēt

DIRS MAZĀK!!!

Nebija konkurētspējīgi arī tāpēc, ka mākslīgi tika gremdēta un nīdēta visos iespējamos veidos!!

Daudzas preces kuras komunistu laikos eksportēja nu pērkam no rietumiem vai vēl labāk no Polijas un Ķīnas!!!

R(8) 9.janvāris 2022 18:38
4 1 Atbildēt

Beidz vienreiz te sapnot par padomju savienibas ziedu laikiem , Latvija nevar razot katru sudu , jo mums nav ikseja tigrus , kas ir Polijai un par Kinu kura ir vairak ka miljards iedzivotaju

Pļurkt 9.janvāris 2022 18:49
1 5 Atbildēt

Nevarēja ražot pat tādas preces, kas bija Latvijā izgudrotas un Latvija bija vienīgā ražotāja!!!!

Es apbrīnoju Pfafroda izturību un spītību, ka spēja ne tikai saglabāt, bet arī attīstīt gaismas vadu ražošanu!

Nu ir vienīgais pasaulē kas nodrošina NASA, un ne tikai vajadzības!! Ja būtu padevies ministrijas spiedienam, droši ka kāds ķinietis vai polis to tā pat ražotu!

Milzīgs daudzums ražotņu tika mākslīgi nogremdētas vai pat slēgtas ar ministrijas rīkojumiem!

Pļurkt 9.janvāris 2022 18:44
1 4 Atbildēt

Pareizi - labāk likvidēsim savu normālās preces ražošanu pirksim pēdējo sūdu, kas izbeidzas līdz ar garantijas beigām, TOTIES LĒTĀK!!!

Esmu ļoti labi izbaudījis to totālo ražošanas likvidēšanu 90-to gadu pašā sākumā!!!

Vilnis 9.janvāris 2022 14:17
2 5 Atbildēt

Latvijā alkatīgie ruķīši atbaida visus nopietnos investorus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti