EK investīcijas atomenerģijas un dabasgāzes projektos nosaka kā ilgtspējīgas 13

 

Foto: Pexels.com

Nozare.lv | 3.februāris 2022 14:39

Investīcijas atomenerģijas un dabasgāzes projektos ar zināmiem nosacījumiem ir ilgtspējīgas, trešdien paziņojusi Eiropas Komisija (EK).

"Šī taksonomija nodrošina veidu, kā privātajām investīcijām atbalstīt mūsu klimata mērķus," norādīja Eiropas Savienības (ES) finanšu pakalpojumu, finanšu stabilitātes un kapitāla tirgu komisāre Mareida Makginesa.

Izmaiņas stāsies spēkā četru līdz sešu mēnešu laikā, ja vien vairākums ES dalībvalstu vai Eiropas Parlaments pret tām neiebildīs.

Šo izmaiņu mērķis ir novirzīt privātās investīcijas, lai palīdzētu ES sasniegt mērķi līdz 2050.gadam kļūt klimatneitrālai, veicot enerģētikas sektora reformas.

Lēmums pieņemts, neskatoties uz izteikto sašķeltību ES dalībvalstu starpā šajā jautājumā, kā arī uz vides aizstāvju grupu un privātā sektora pausto kritiku.

Oponenti norāda, ka gāze un atonemerģija nav videi draudzīgi vides resursi, bet EK uzskata tās par svarīgām pārejas tehnoloģijām virzībā uz atjaunīgajiem energoresursiem.
 

 
Visi komentāri
 
Mairis 3.februāris 2022 15:48
1 0 Atbildēt

In your face, Attīstībai-Par! Ar katlu aizliegšanu Rīgā būs bišku jāuzgaida.

Pļurkt 3.februāris 2022 16:45
0 0 Atbildēt

Visas tās idiotiskās prasības balstās uz zaļo sadomāto fufeli par putekļiem no gāzes katliem!!!

NU pat kā uzņēmumā zaļie uztaisīja jaunu aprēķinu pa izmešiem, veica mērījumus. Neviens nemērīja putekļus, bet rezultātos figurē gan futekļi 2,5, gan 10, gan sērs, kura dabasgāze nav vispār.

Kad prasu kas par juhnju, šie atbild, ka mums tāda metodika, kas ir Latvijā apstiprināta un mums IR JĀUZRĀDA gan putekļi, gan sēra savienojumi!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++++

Kārtējo reizi pārliecinos, ka visa jezga ap zaļajiem ir totāla afēra!

Smieklīgi 3.februāris 2022 16:32
2 0 Atbildēt

Kā ar fosilo kurināmo var sasniegt klimatneitralitāti.

Tas ir tas pats kas stāstīt sievai ka mauka ir veiksmīgas laulības pamats

Pļurkt 3.februāris 2022 16:40
0 0 Atbildēt

Smejies vien tālāk!!!

======

Oponenti norāda, ka gāze un atomenerģija nav videi draudzīgi vides resursi, bet EK uzskata tās par svarīgām pārejas tehnoloģijām virzībā uz atjaunīgajiem energoresursiem.

Suta 3.februāris 2022 16:53
3 0 Atbildēt

Tas ir tikai tapec ka vācijā ir ļoti daudz mauku kas saņem naudu no slāviem.

Jau sen ir tehnoloģijas ar kuram var aiztat gāzi, un tā enerģija ir daudz lētāka par slāvu gāzi, bet kam tad slāvi tirgos savu gāzi?

Pat poļi pie sevis tādas iekārtas būvēs:

www.rechargenews.com/energy-transi...t-/2-1-1162744

Lotte 3.februāris 2022 16:59
1 0 Atbildēt

Eiropas Energo kompānijas ģenerē milzu naudu ar gāzes biznesu, gan to tirgojot industrijām gan ražojot elektrību un siltumu.

Tiem ir sabūvētas gāzes stacijas un tām ir sevi jaatpelnaun jārada milzu peļņa, un tikai pec tam notika kaut kāda tehnoloģiju maiņa.

Skaidrs ka tie izlobēja ka gāze ir zaļa.

Viņi ar savām milzu peļņām pat varētu izlobēt ka dzivsudrabs ir veselīgākais pieejamais dzēriens uz planētas /kas protams ir apsurds/.

kontradmiral 4.februāris 2022 0:34
1 0 Atbildēt

Nu par cik EU vēl ogles daudz kur kurina uz urrā, tad dabasgāze protams ir labāks risinājums. pārejas laikā nekā nekas. Enerģētikas nozare ir ar ļoti lielām investīcijām ar gariem dzīves cikliem, tur straujas izmaiņas ir tikpat kā neiespējamas.

raimondsm 3.februāris 2022 17:20
0 1 Atbildēt

Dabasgāze ir zaļākais no fosilajiem.

Tiklīdz metāna hidrāta tehnoloģijas progresēs, problēmu ar šo resursu nebūs uz simt gadiem.

Jāatrisina tehnoloģijski co2 savākšana, uzglabāšana un pārstrāde.

lv.spreckelsunionsd.org/methane-hydrates-63

Metāna hidrāta resursi zem Arktikas mūžīgā sasaluma un zemūdens kontinenta robežās satur vairāk ogļūdeņražu nekā visi pasaules naftas, dabasgāzes un ogļu resursi.

Krotow 3.februāris 2022 19:45
0 0 Atbildēt

Mhm. Cik no tā visa aizies pa vējam un turpinās veicināt planētas sasilšanu?

raimondsm 3.februāris 2022 22:17
0 0 Atbildēt

Elektroauto nepiciešamo enerģiju var saražot vai nu no dabasgāzes, vai no atomstacijām.

Pļurkt 4.februāris 2022 13:37
0 0 Atbildēt

Nu tad kur jēga?????????

CO2 pēda paliek tā pat, pat vēl pieaug, jo katla lietderības koeficients ar tvaika turbīnu ir mazāks kā dīzelim.

Vēl jo vairāk ka tie elektriķi ir teju vai 2 reizes dārgāki par līdzvērtīgu dīzeli!!!

iAuto 4.februāris 2022 0:39
1 0 Atbildēt

Kaut kāds saprāts arī ES ir!

Ārprāc 5.februāris 2022 13:17
0 0 Atbildēt

Nevis saprāts bet pērkamas prostitūtas, kas sava labuma pēc ir gatavas pārējiem sagādāt milzu problēmas.

Jau sen visai EU vajadzeja nolist no slāvu gāzes adatas un pa šiem pedejiem 10 gadiem heavy ieguldīt atjaunojamajos resursos. Nevis subsidēt fosilos.

www.tvnet.lv/7446716/bijus...locekla-amatam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti