Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atpakaļ pie pogām: Hyundai secina, ka skārienekrāni “sākuši tracināt klientus” 27

 

Foto: Hyundai

iAuto | 12.novembris 2024 4:25

Pie šāda secinājuma autoražotājs nonācis izpētot klientu atsauksmes Amerikas Savienoto valstu tirgū.

Šī gadsimta divdesmitajos gados arī Hyundai padevās kārdinājumam un sāka sekot Tesla ieviestajam risinājumam atsakoties no fiziskām pogām un automobiļa pārvaldes funkcijas pārvietot uz skārienekrāniem un skārienvirsmām. Tomēr dažu gadu praktiskas pieredzes ar sērijveida automobiļiem ir bijis pietiekami, lai varētu izdarīt secinājumu, ka “ne viss ir zelts, kas spīd”, proti, pēdējā laikā arvien biežāk sāka pienākt negatīvas atsauksmes no klientiem, kas sūdzējās par nevajadzīgu stresu, kas rodas skārienekrānu izmantošanas laikā.

Ir pietiekoši daudz pētījumu, kas pierāda, ka, piemēram, salona temperatūras iestatīšana izmantojot fiziskas pogas ir daudz ātrāka, vieglāka un līdz ar to arī drošāka nekā darot to pašu ar skārienekrāna vai skārienvirsmu palīdzību. Dienvidkorejas uzņēmums veica savu pētījumu, piesaistot mērķauditoriju un atklāja, ka cilvēki izjūt stresu un aizkaitinājumu, ja viņi vēlas kaut ko iestatīt ārkārtas situācijā, bet nevar to izdarīt.

Līdz ar to korejiešu jaunākajos modeļus fiziskās pogas atgriezīsies, kas jau pamanāms Ioniq 5 modernizētās versijas salonā.

Tas nenozīmē, ka skārienekrāni ir norakstīti un zaudējuši savu vietu pogām. Hyunday uzskata, ka to iespējas un nozīme palielināsies nākotnē, kad attīstoties autonomās braukšanas tehnoloģijām un vadītāja palīgsistēmām, braukšanas pieredze kļūs ērtāka, vadītājs būs brīvāks, līdz ar to mainīsies arī salona dizaina formāts. Braucot būs mazāk jākoncentrējas uz ceļu, būs iespējams noņemt kājas no pedāļiem, kas nozīmē, ka saloni tiks pārveidoti, ņemot vērā šīs izmaiņas.

 
Visi komentāri
 
0pis 12.novembris 2024 7:29
3 2 Atbildēt

Var tak taisīt divas versijas - ar pogām visām būtiskajām, bieži un brauciena laikā izmantojamām lietām un palīgekrānu nesvarīgām lietām, un moderno versiju kur viss uz ekrāna. Vai divus modeļus, ekrānauto pamataprīkojumā iekļaujot zārku.

anonimikis 12.novembris 2024 8:53
0 6 Atbildēt

Zārku jau vajag kā reiz bez ekrāna versijā. Tādus izvēlas tie, kam daudz vairs nav palicis līdz kapiem.

Sipo 12.novembris 2024 9:05
0 3 Atbildēt

Ja tu uzmanīgi lasīji, tad vajadzēja saprast, ka tieši tā arī ir - pogas vajag amerikāņiem - iedomājies cik viņi sver un ar kāda izmēra pirkstiem jāmēģina saglāstīt ventilācijas vadība pēc hamburgeru notiesāšanas (atvainojos), bet skārienekrānus, gaismiņas, spīdumiņus ķīnīzeriem, kas liela daļa tā arī paliek bērni savā būtībā (atvainojos).

Krotow 12.novembris 2024 12:33
2 0 Atbildēt

Pogas vajag kā minimums visiem, kuriem klimata josla garantē aukstus rudeņus un ziemas ar mīnus grādiem. Pamēģini pabakstīt planšeti panelī ar cimdiem rokās, nu pamēģini.

anonimikis 12.novembris 2024 20:26
1 5 Atbildēt

Priekš tam ir stūres apsilde domāta.

Krotow 13.novembris 2024 18:05
1 0 Atbildēt

Cik tad ir auto ar stūres apsildi. Un tikai nevajag par abonēšanu - tās idejas autorus vispār jāpiesien pie betona bluķa un jāiemet Daugavā.

BMW 12.novembris 2024 8:25
4 4 Atbildēt

Beidzot prātīgs lēmums! Turklāt naktī braukt ar tiem lielajiem televizoriem, kas spīd acīs ir traucējoši.

Xo 12.novembris 2024 8:36
1 1 Atbildēt

Cilvēks taču pēc noklusējuma ir svīstošs radījums ... ilgāk braucot rokas uzsvīst un neizbēgami būs kļudas sitot pa skārienjūtīgo ...

Krotow 12.novembris 2024 12:34
1 0 Atbildēt

Ar ļoti sausiem pirkstiem būs tas pats (ne)rezultāts.

ZZZZ 12.novembris 2024 9:09
3 0 Atbildēt

No pieredzes un dažādu auto testiem, korejiešiem tur kaut kā sanāk vislabāk un loģiskāk sakārtot vadības funkcionalitāti. Neapgalvošu, bet viņu izstrādājumiem vienmēr bijušas pamatfunkciju fiziskās pogas. Tas tik mans, novērojums.

ZZZZ 12.novembris 2024 9:14
2 0 Atbildēt

Varat sākt smieties, bet adekvāts vadības ierīču tests, būtu nepieciešams cimdos!  www.youtube.com/watch?v=rveeNTltwAw

Jūrmalnieks 12.novembris 2024 9:17
19 1 Atbildēt

Ekrani automobīļos, liekas tik mākslīgi uzspiests trends, lai ražotājs varētu ar kaut ko savādāku izcelties un laist ārā ''jaunu'' produktu.

 Bet no lietotāja puses tas ir pilnīgi neērts sūds uz kociņa.

Gluži kā tas bija ar TV un 3D funkciju... Tik traki spieda un centās parliecināt pasaules patērētājus, KA TEV VAJAG, nepaliec malā jo tā esot nākotne!!!! 😅 Kur tagad ir šī nākotne?

Taspats ar šo. Ceru ka šis dumjais trends drīz beigsies un viss atgriezīsies normālā, saprātīgi ergonomiski sakārtotā 'pogu' ērā!

Nevis truli baksties pa to ekrānu kamēr brauc, desmitiem reižu netrāpi pareizajā vietā, saspaidi vēl citas funkcijas... Beigās neglīti nospeķojot visu to mega ekranu it kā auto nebūtu gadu tīrijis.

ro 12.novembris 2024 9:29
15 0 Atbildēt

Tas, ka tās planšetes salonā ir galīgi nepraktiski, nedroši un pašu kokpitu uzreiz padara vizuāli lētu ir vairāk kā skaidrs. Un katrs , kurš slavina šo jauno trendu, ja tā var teikt, vienkārši mēģina attaisnot savu pirkumu/vai testējamo auto - jo nu kautvai tie paši mūsu pašmāju autožurnālisti neies publiskajā telpā nolikt šo trendu - nav jau nekādi Džeremiji Klārksoni, lai varētu atļauties pateikt pa skarbo..drīzāk meklēs visādus plusus (jo pretējā gadījmā neviens tos auto uz testa nedos)..bet nu nihilisms un dubultie standarti mūsu sabiedrībā aug un zeļ! Telefonus lietot esot nedroši pie sūres, bet ielikt mašīnā planšeti pa kuru jābakstās - tas ir safe😅 ..nemaz no ceļa nenovērš😂..

Teslists 12.novembris 2024 9:31
14 0 Atbildēt

Vismaz būs normāls auto pret ko nomainīt spaini ar planšeti.

Īstais Teslists 12.novembris 2024 10:38
1 2 Atbildēt

Neesi mēģinājis pasūkāt vīrieša locekli aiz zaļajiem konteineriem?

Teslists 12.novembris 2024 10:47
2 0 Atbildēt

Ko, tev arī zaļa Tesla? Nu, tā tik ir sagadīšanās!

Nu 12.novembris 2024 10:45
1 0 Atbildēt

Atkal no viena grāvja otrā. Planšetēm ir jābūt,  bet tikai navigācijai un izklaidei un auto funkciju,  kuras maina 1reiz gadā, uzstādīšanai.  Nu nav nekādas vēlēšanās atkal spraust telefonu pie loga.

?? 12.novembris 2024 10:55
3 0 Atbildēt

Kur tu izlasīji, ka izņems planšetes un telefons būs jāsprauž ar vadu? - es sapratu, ka būs gan, gan - tas ir pogas vajadzīgākajām funkcijām un paliek tas, kas bez mokām lietojams ar bakstīšanu.

Nu 12.novembris 2024 11:22
1 0 Atbildēt

Bet protams, ka tā. 

Bet palasi, ko raksta dažs 

iauto lasītājs, ko un kā vajadzētu 😁

ZZZZ 12.novembris 2024 10:51
2 1 Atbildēt

Lai adekvāti vadītu auto, kur viss planšetē, ir nepieciešams co pilots. Pēc iespējas uz testiem arī ņemu līdzi tādu, kas labi šajā visā it daudz labāk orientējās! 

Īstenībā kā iAr www.facebook.com/reel/454513373920583

:-) 12.novembris 2024 11:54
0 0 Atbildēt

Sākotnēji, tas kaitināja, bet nu jau pieradis esmu. Galvenās funkcijas izvelk uz pamatekrāna, klimats, radio, ar to pietiek. Pārējo, navigāciju, skaņas nianses, auto iestatījumus saregulē stāvot. Ir ok, nav tik traki.

ZZZZ 12.novembris 2024 12:27
4 0 Atbildēt

Piekrītu, bet ar nosacījumu, ka tas tev pazīstams auto modelis. Ja nākas mainīt un vēl trakāk, ja neesi auto lietu zinātājsA tad stipri grūtāk. Vēl arī weather, trafic, uc papildus apgrūtinājumi. 

 Atceramies, kādreiz bija sacensība ar aizsietām acīm orientēties auto. Planšetē tā būtu neiespējamā misija. Labi, ka balss vadības iespēja. Bet tur aizture uc.

Krotow 12.novembris 2024 12:36
4 0 Atbildēt

Jā, tikai 10 gadi pagāja līdz atjēdzās. Tagad iestāstiet to VW u.c. vācu auto ražotājiem, kuri sūdzas par sliktu preces noietu.

Pļurkt 12.novembris 2024 17:57
6 1 Atbildēt

Šokolādes tāfelītes bakstītāja paaudze sataisīja auto priekš sevis un cenšas tās uzspiest visiem pārējiem!

Man tai planšetē iebadīt traucē gan pirkstu lielums, gan tas ka tieši tajā attālumā es skaidri neredzu ne ar ne bez brillēm.

... jāatzīmē, ka tālumā es redzu vēl joprojām ļoti labi, un bieži vien krietno labāk kā bakstītāji ar savu samaitāto redzi.

W12 12.novembris 2024 20:06
5 0 Atbildēt

Šis vienkārši bija jauns trends uz ko pavilkās praktiski visi autoražotāji. Cik zinu, tad arī VW nākamajos modeļos visas pamatfunkcijas būs aktivizējamas ar fiziskām pogām. Tas būs daudz ērtāk un drošāk. Pamēģiniet kaut ko saspaidīt tai skārienjūtīgajā ekrānā nu, piemēram, braucot pa ceļu Ragana - Limbaži 100 punkti jūs Limbažos izkāpsiet no auto nikns

Chalenger 12.novembris 2024 20:10
0 0 Atbildēt

o, jā, Ragana Limbaži, tas ir kaut kas! tādus specifiskus kalniņus ir grūti citur atrast

iciks 13.novembris 2024 21:40
1 0 Atbildēt

Pievienojos tiem, kas ieskata, ka tie pārmērīgie ekrāni ir sūds.

Dzīvojot ar podziņām, pagriezt kādu grādu šurpu/turpu varēju ar acs kaktiņu uzmetot aci pogai, vai vispār uz aklo.

Tagad lūri ekrānā, meklē attiecīgo vietu, varbūt vēl slēdz kaut ko ārā, kas netīšām ieslēdzies. Ak jā, kaut kā jāmēģina atrast arī laiku priekš skatīšanās uz ceļu.

Nav iebildumu, ja tāds ekrāns paliek citām lietām - sakonfigot to, kas nav ikdiena, skatīties nafigāciju, kādai atpakaļskata kamerai u.t.t.

Temperatūra, mūzika un viss šitais - tikai ar pogām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vjetnamas Vinfast sola 10 gadu garantiju akumulatoram 5

Vjetnamas autoražotājs Vinfast, kas savu produkciju piedāvā arī Eiropas tirgū, mēģina pārliecināt pircējus ar dāsnām garantijām. Lasīt vairāk

 

Apstiprina parlamentāro ziņojumu par “Rail Baltica” (+ VIDEO) 8

“Rail Baltica” parlamentārā izmeklēšanas komisija apstiprinājusi galaziņojumu, norādot konkrētus lēmumus un personas, kuru dēļ projekts iebuksējis un ievērojami sadārdzinājies. Gandrīz visu tai doto laiku komisijas deputāti strādāja saskanīgi, taču apstiprināt galaziņojumu piekrituši tikai opozīcijas deputāti. Lasīt vairāk

 

Lepnie "Rail Baltica" auto izpaliks? - (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu 13

Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu Latvijā atbildīgā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu un specifikācijā iekļautajām prasībām saistībā ar auto īres līgumu, kas paredz maksāt 1100 eiro par vienas automašīnas nomu mēnesī. Lasīt vairāk

 

Cik tad beigās saražoja mans 2.8 kW saules paneļu parks? Decembrī 8 kWh (+ VIDEO) 10

iAutolv mini saules paneļu "parks" darbojies jau gadu - cik tas ir saražojis un kādi ir secinājumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti