Visi komentāri - Nāksies uzlādēt, kaut negribas – ES domā, kā piespiest hibrīdauto īpašniekus vairāk braukt ar elektrību

Nāksies uzlādēt, kaut negribas – ES domā, kā piespiest hibrīdauto īpašniekus vairāk braukt ar elektrību 62

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 28.oktobris 2025 4:56

Hibrīdautomobiļi kļūst arvien populārāki, taču pētījumi rāda, ka ar elektrību tie brauc maz un to radītās emisijas ir krietni lielākas nekā pieņemts domāt.

Par to raksta vācu izdevums Focus, kas atgādina, ka Eiropas Savienībā šobrīd notiek aktīvas diskusijas par to, vai nākotnē hibrīdautomobiļi tiks iekļauti iekšdedzes dzinēju pakāpeniskajā izņemšanā no aprites. Kamēr daļa politiķu un vides aizstāvju uzskata, ka arī hibrīdi būtu jāierobežo, Vācijas autobūves nozare tam stingri iebilst. Lai aizstāvētu savu pozīciju, tā pat uzsākusi kampaņu ar saukli “Glābiet uzlādējamo hibrīdu”, cerot panākt, ka šos transportlīdzekļus varētu reģistrēt kā nulles emisijas automobiļus.

Vācijā šādi automobiļi – ar apvienotu elektrisko un iekšdedzes dzinēju – kļuvuši īpaši populāri. To pārdošanas apjomi turpina pieaugt, jo tie tiek uzskatīti par ērtu pārejas risinājumu no tradicionālajiem uz pilnībā elektriskiem transportlīdzekļiem. Tomēr prakse rāda, ka daudzi šo auto īpašnieki akumulatorus lādē reti, galvenokārt izmantojot degvielas režīmu, tādējādi būtiski samazinot šīs tehnoloģijas nozīmi vides apstākļu uzlabošanā.

Vācijas Rūpniecības asociācijas (VDA) prezidente Hildegarda Millere uzsver, ka ir nepieciešams motivēt autovadītājus aktīvāk izmantot elektroauto iespējas. Viņasprāt, spraudkontakta hibrīdi nākotnē būtu jākonstruē tā, lai regulāra uzlāde būtu obligāta. Tas nozīmētu, ka, ja vadītājs izvēlētos braukt tikai ar benzīnu vai dīzeļdegvielu, automašīnas iekšdedzes dzinēja jauda tiktu automātiski samazināta. Pēc Milleres domām, šāds risinājums veicinātu pāreju uz videi draudzīgāku braukšanu.

Turklāt jaunākie pētījumi liecina, ka hibrīdautomobiļu CO₂ emisijas ir krietni lielākas, nekā sākotnēji ticis uzskatīts. Nevalstiskā organizācija “Transports un vide” ir atklājusi, ka faktiskais izmešu daudzums ir piecas reizes augstāks par iepriekšējiem aprēķiniem. Šo atklājumu dēļ ES plāno pārskatīt emisiju aprēķinu metodiku, kas varētu radīt nopietnas problēmas autoražotājiem.

Saskaņā ar jaunajiem noteikumiem autoražotājiem būs jāievēro stingrāki vidējā CO₂ izmešu ierobežojumi visiem jaunajiem transportlīdzekļiem, kas tiek pārdoti konkrētajā gadā. Šie ierobežojumi pakāpeniski kļūs arvien stingrāki, līdz 2035. gadā tie būs jāsamazina līdz nullei. Tas nozīmē, ka nākotnē autobūves nozarei būs jāpielāgojas pilnībā bezemisiju transportlīdzekļu laikmetam – neatkarīgi no tā, vai hibrīdi tiks uzskatīti par pietiekami “zaļiem”, lai saglabātu vietu uz Eiropas ceļiem.

 
Visi komentāri
 
Haha 28.oktobris 2025 6:29
4 4 Atbildēt

Tie ir pat kaitīgāki nekā parastie benzīnieki. Bez atbalsta pilnīgi bezjēdzīgs risinājums, kas lietotājam rada tikai papildus problēmas un izmaksas.

felix65 28.oktobris 2025 6:42
40 7 Atbildēt

Ir pat speciāla motoreļļa, kas domāta hibrīdiem, kaut gan man grūti iedomāties kāda eļļa var pasargāt dzinēju, kad pārejot no elektrovilkmes uz iekšdedzes dzinēju, no tā tiek prasīta pilna atdeve. Tie "zaļie" ir tik pat juceklīgi, stulbi un nekompetenti, kā mūsu valsts pārvalde.

Speciālists 29.oktobris 2025 6:48
2 0 Atbildēt

Felix noteikti ir gudrāks un kompetentāks, neka tie tūkstoši inženieru un zinātnieku, kas strādā pie šīm tehnoloģijām.

Dīzeļgeita 28.oktobris 2025 8:11
35 0 Atbildēt

Tas tā kā tāda hibrīdgeita  ? 😁 Tikai tagad vainīgi paši lietotāji? 

Izskatās, ka EU ir kāds ļoti spēcīgs ienaidnieks, kas visos iespējamos veidos mēģina sačakarēt visu,  lai ko EU darītu.

WALA 28.oktobris 2025 8:36
22 3 Atbildēt

Jā nu nez kā pēc gan tie hibrīdu īpašnieki nebrauc tā cītīgāk ar tik ļoti lētāko elektroenerģiju ... lohi īstenākie, neko no taupības un zaļuma nesaprot

Haha 28.oktobris 2025 8:58
1 0 Atbildēt

nesaprot, jo atbalsts+plus ilūzija par "zaļo"

MH 29.oktobris 2025 6:51
0 0 Atbildēt

Nebrauc, jo lādēt, lai nobrauktu 60km ir neērtāk nekā ielieties un tur nav nekāda sakara ar izmaksām. Katram ēzelim skaidrs, ka elektrības izmaksas uz kilometru būs lētākas.

walacc 29.oktobris 2025 15:51
0 0 Atbildēt

un tad ir pa kādam kurš iesmējienu par šo tēmu ar nesaprot ....gadās

Autobraucējs 28.oktobris 2025 8:56
6 1 Atbildēt

Šis gan attiecas uz lādējamajiem hibrīdiem, jo tiem COCā CO2 izmeši ir norādīti nereāli maziņi. COCā norādītais izmešu daudzums un degviela patēriņš ir par pirmajiem 100km, ko var veikt ar tikko pilnu uzlādētu bateriju. Tajos pirmajos 100km tad arī ir tā zemā norma, jo mašīna brauc praktiski uz elektrību, benzīna patēriņš ir litrs ar kapiekām. Bet ja turpina braukt tālāk, tad tas dampis sāk tērēt benzīnu praktiski kā parasts hibrīds, tas ir drusku mazāk, kā tīrs benzīnnieks un izmeši ir kā parastai mašīnai, kas attiecīgi COCā nav norādīts un kopējā izmešu kvotā netiek skaitīts.

Šiem tad

eidis 28.oktobris 2025 8:59
8 2 Atbildēt

Pēc baterijas iztukšošanas tas dampis patērē vairāk kā parasts benzīnnieks, jo ir lielāks svars un tiek pieslēgta baterijas lādēšana

Bradypus 28.oktobris 2025 11:35
1 1 Atbildēt

Nav taisnība. Vismaz Mitsu Outlander, kam ir pilna elektropiedziņa, izmanto Atkinsona, nevis Otto ciklu dzinējā, attiecīgi būtiski uzlabojot iekšdedzes dzinēja efektivitāti. Tieši tāpat arī ir spēkā visi EV plusi sastrēgumos un nevienmērīgā satiksmē - ICE var VIENMĒR strādāt efektīvos apgriezienos.

Sergejs 28.oktobris 2025 13:47
4 0 Atbildēt

Pēc baterijas iztukšošanas, eidis rakstija. 

 Un kad baterija tukša nav svarīgi kāds cikls dzinējam konkrētajā auto: Otto, Atkinsona, Millera vai vēl kāds. Tam dzinējam papildus ir jāvelk visa elektropiedziņas sistēma (jo baterija tukša un neko palīdzēt tam ICE nevar). Pēc fizikas likuma lai vilktu (un it īpaši paatrinātu) lielāku svaru ir jāpatērē vairāk enerģijas (degvielas).

 Parasti tu uzmanīgāk izlasi pirms komentēt😉

Autobraucējs 28.oktobris 2025 14:42
2 0 Atbildēt

Tas lielākais patēriņš ir uz īsu brīdi. Kopumā, arī nelādējot no tīkla, tā mašīna tērē mazāk degvielu nekā parasts benzīnnieks, jo brauc hibrīda režīmā. Tā pat, kā no tīkla nelādējams hibrīds, kuram arī ir lielāks svars un jālādē baterija, bet kopumā degvielu patērē mazāk kā pliks benzīnnieks.

eidis 28.oktobris 2025 15:21
1 0 Atbildēt

Hibrīda režīms jau tikai pilsētā. Tad arī baterija neiztukšojas. Uz šosejas hibrīda režīms nedarbojas.

Autobraucējs 28.oktobris 2025 16:14
0 0 Atbildēt

Darbojas. Ja brauc vienmērīgi, tad arī uz šosejas iekšdedzes motors slēdzas ārā. Tikko paskatījos aplikācijā mājupceļu no Purezera dabas takas uz savu mazpilsētu, EV lietojumu rāda 31%.

eidis 28.oktobris 2025 17:22
1 0 Atbildēt

Incanti ko tas auto tur izfiško kad slēgt ev? Bet reģenerācija tak nestrādā?

Autobraucējs 28.oktobris 2025 18:50
0 0 Atbildēt

Kad viņš ko izdomā, nezinu. Acīm redzot, kad baterija pietiekoši uzlādēta un ātruma uzturēšanai nevajg pārāk daudz kW, tad brauc tikai ev režīmā. Reģenerācija strādā, ja, piemērama, brauc ar ieslēgtu kruīzkontroli un ir kalniņš uz leju, tad lai nepārsniegtu iestatīto ātrumu sāk strādāt reģenerācija un lādējas baterija, tīram ev tak ir tā pat. Protams, kad brauc110 un vairāk, tad nekāds ev iekšā neslēdzas, bet arī tad pie vienmērīga ātruma motors darbojas minimālos apgriezienos, kādi 1.5k, ne vairāk. Bet pie katras iespējas, kad jābremzē vai kalns uz leju, iekšdedzes motors slēdzas ārā. Man gan ir parastais hibrīds, bez lādēšanas no vada.

Bradypus 28.oktobris 2025 21:02
0 0 Atbildēt

Tu runā par sinerģijas hibrīdu, kas vienmēr paļaujas uz ICE un ir aprīkots ar ātrumkārbu, nevis pilnas EV piedziņas hibrīdu, kur ICE griež tikai ģeneratoru.

Autobraucējs 28.oktobris 2025 21:16
0 0 Atbildēt

Es jā. To planetāro pārvadu, kas pie tam ir starterģenerators, grūti nosaukt par ātrumkārbu, bet ICE ir ar zobratu palīdzību ir savienots ar riteņiem. 

Ir darīšana arī ar pilnas elektropiedziņas hibrīdu X-Trail, bet neatceros, vai viņam iekšdedzes motors kaut kādos režīmos slēdzas vispār ārā. Bet to, ka viņš palielina ICE apgriezienus ja intensīvi spiež gāzes pedāli, zinu pilnīgi noteikti.

Bradypus 28.oktobris 2025 20:40
0 0 Atbildēt

Laikam jau nesaproti, ko nozīmē pilna elektropiedziņa. Izlasi uzmanīgāk, pirms komentēt.

ZZZZ 29.oktobris 2025 9:19
0 0 Atbildēt

Sanāca pabraukāties ar mazda 3 skyaktiv 2.5 g...meh 5ātrumi. Nu braucieni sanāca daž ne dažādie. Pats auto patīkami kvalitatīvi nostrādāts. Bet lielākais vīliens par to 2,5 dzinēju ar visām tām atkinsona utt tehnolģijām. Sev nekad tādu negribētu, cēliens švaks, ja rpm 4K+ tad kaut kur brauc. Tāda lēnbraucēja auto. Un patēriņš ap 7l. Kas nu nekāds izcilais nav. Un par ko tāds Atkinsons ar visām sadales un utt regulācijām var ilgtermiņā atspēlēties hvz? Paldies tad jau Stelantis kaut tas pats knapākais 0,9 turbo ir saprotamāks...vismaz patēriņš.

Bradypus 30.oktobris 2025 16:07
0 0 Atbildēt

Saukt Skyactiv par Atkinsona cikla dzinēju un nepavisam nesaprast, kas tas vispār ir, nav liela māksla. Skyactiv ir tikai attāli pietuvināts Atkinsona cikla idejai un tiek lietots kā parasts ICE, kur jādarbojas ar ātrumkārbu, plašā apgriezienu diapazonā. Pavisam cits pielietojums un efektivitāte Aktkinsona ciklam ir pilnas EV piedziņas hibrīdā.

eidis 28.oktobris 2025 8:57
3 0 Atbildēt

Pārīti zinu, kas uz nesenajiem pabalstiem iepirka. Labprāt brauc uz elektrību, bet nedzīvojot prvātmāja uzlāde diezgan tizla. Tā bača pamaza, attiecīgi jādara regulāri. Un ekonomija ir pat ļoti iespaidīga.

Es arī PHEV kādu brīdi izskatīju, bet sapratu, ka tas auto ir pārmērīgi sarežģīts. Tehnoloģiski tam ir riski gan no ICE, gan EV un varbūtība kautkam noklāties ir ievērojami augstāka kā katram atsevišķi. Turklāt pretēji tam kā šķiet entuziastiem, PHEV nedarbojas ja noklājas viena no tehnoloģijām. Attiecīgi ilglietošanai ļoti riskants auto

iciks 28.oktobris 2025 9:31
1 0 Atbildēt

Čomam tāds ir. Vasarā neesot ne vainas, privātmājā uzlādē ar saviem saules paneļiem un degvielas patēriņa ziņā esot ļoti izdevīgi. Ļoti lielus attālumus nebrauc, ap dižo pilsētu vien vizinās.

Ziemā ieteica aizmirst visas uzlādes, jo tur neesot nekādu variantu, benzīns un viss.

eidis 28.oktobris 2025 9:53
1 0 Atbildēt

Man ir EV un privātmāja ar biržas pieslēgumu. Nav saules bateriju. Braukalēt sanāk ļoti lēti pa nakti salādējot. Ir tiešām ļoti lēti. Paneļi auto uzlādei neko nedod, jo tad, kad spīd saule, auto ir pie biroja.

Sergejs 28.oktobris 2025 13:58
0 0 Atbildēt

" kad spīd saule, auto ir pie biroja."

Jā, cik tas nebūtu dīvaini. Kādam varbūt ir savādāk un viņš strādā no mājām vai uz darbu tiek kājām, bet pārsvarā tomēr pa dienu sanāk būt darbā. Bet šo momentu daudziem teorētiķiem patīk palaist garām.

iciks 29.oktobris 2025 9:44
0 0 Atbildēt

Manis minētais cilvēks patiešām lielākoties strādā no mājām un viņa gadījumā viss ir ērti.

Citiem (daudziem) tik ērti nebūs, piekrītu.

0pis 28.oktobris 2025 8:58
7 0 Atbildēt

Jūtu, ka tomēr piespiedīs to Eurōpu mīties ar vellapēdiem, lai Ķīna var laist gaisā CO2, ražojot inovatīvus un tehnoloģiski ilgtspējīgus EV 😊

1984 28.oktobris 2025 9:07
2 0 Atbildēt

Pasaule attīstās pa spirāli - Mao Lielā Lēciena laikā par izcili bagātu tika uzskatīts pilsonis - vellapēda īpašnieks. Izskatās, ka nupat to visu visi ir aizmirsuši un Eiropa sāk savu Kultūras Revolūciju un Lielo Lēcienu

0pis 28.oktobris 2025 9:11
2 0 Atbildēt

Sakām paldies kreisajiem, kam izdevās uzspiest Rietumiem vainas apziņu un attīstīt dekolonizācijas jēdzienu, pēc kā viss arī sāka iet dirsā. Ja tas nebūtu noticis, arī mūsdienu Krievijas nebūtu tādā veidolā kā šodien - stipri Rietumi nebūtu līdz tam nodzīvojušies.

eidis 28.oktobris 2025 9:20
1 0 Atbildēt

Atzīmēšu, ka krievija tāda pati bija arī iepriekš. Attiecīgi stulbums un vientiesība bija domāt ka krievija spēj mainīties. Šāda vientiesība radās stipro Rietumu laikā, kad arī dzima ideja ekonomēt uz militāro rūpniecību un armijas uzturēšanu.

0pis 28.oktobris 2025 9:43
3 0 Atbildēt

Ko es gribēju teikt - tas, ka Krievija šodien spēj kādam draudēt, nav Krievijas sasniegums, bet Rietumu nolaidība un sākums tam visam ir vismaz gadsimtu senā pagātnē.

Bradypus 31.oktobris 2025 7:44
0 0 Atbildēt

Sākot "nolaidība", tu ļoti konkrēti aizstāvi mērķtiecīga atbalsta nodrošinātājus - sākot ar STASI kolēģi Merkeli.

gunbox 28.oktobris 2025 10:22
4 0 Atbildēt

Vienkārši - nolaist elektro auto cenu uz patiesajām izmaksām - tas ir no 50k uz 25k.

imzz 28.oktobris 2025 10:41
6 0 Atbildēt

"Viņasprāt, spraudkontakta hibrīdi nākotnē būtu jākonstruē tā, lai regulāra uzlāde būtu obligāta."

Acīmredzot, tas tiks regulēts ar softa palīdzību un nākotnes "pārgudrais dators uz riteņiem" sāks diktēt ( politiķu istrādātos ) noteikumus īpašniekam: ja mani nelādēsi, nekur nebraukšu.

0pis 28.oktobris 2025 11:07
5 0 Atbildēt

Nu, tur vairs nav tālu līdz "Nedēļā var nobraukt XXXkm, ar to jāpietiek ikkatram eurōpietim" un "Braukt ar 100km/h ilgāk par 10min. vienā reizē nav ieteicams jo patērē vairāk degvielas un lielāks piesārņojums, un jūsu limits oktobrim ir beidzies".

Atkal jau - digitalizācija ir devusi ļoti daudz ērtību, tai pat laikā tas ir lielisks instruments arī citām vajadzībām....

Krotow 28.oktobris 2025 15:27
3 0 Atbildēt

Tas vnk ir kārtējais solis uz privāto auto noņemšanu pavisam.

srt 28.oktobris 2025 14:21
2 6 Atbildēt

Grūti iedomāties lielāku miskasti par hibrīdu, pat Opelis labāks. Tas ir tas pats, kas M+S riepas vai universālais veļas pilveris.

edgfhjfcghjfghfg 28.oktobris 2025 15:07
3 0 Atbildēt

2004 gada divlitrīgs dīzals bez common rail, bez DPFa un bez EGRa stāv man rezervē šādiem gadījumiem.

1984 28.oktobris 2025 21:03
0 0 Atbildēt

Mirklī, kad minēto auto vēlēsies izvilkt no slēpņa, Pilsonim Parastajam būs radīta dīzeļdegvielas nepiejamība

Scythe 28.oktobris 2025 22:45
1 0 Atbildēt

Viņam auta brauc uz pārstradātas eļļas paliekam no Macdonalda, viņam pofiģ.

Bradypus 30.oktobris 2025 16:22
0 0 Atbildēt

Pilsonim Parastajam būs attālināti izslēdzams EV. Pilsonim Piesardzīgajam - dīzeļ 4x4 ar kādu šķūnīti noglabātu muciņu. Kaut kā ukraiņiem palīdzībā EV neviens pat neiedomājas sūtīt - tikai vecus dīzeļus.

Radīt apjukumu, 28.oktobris 2025 16:33
2 0 Atbildēt

sēt nemieru,izplatīt neziņu,vairot nenoteiktību un neticību/nekam- tie ir Dižā Lohkutivācijas mehānisma pamat postulāti.

topinamburs 28.oktobris 2025 16:35
0 5 Atbildēt

Izskatās ka Vācijas autorūpniecības lobijisti gatavi uz visādiem brīnumiem, lai tikai savu iekšdedzes dzinēju rūpnīcas uzturētu pie dzīvības par spīti visam

Iespējams 28.oktobris 2025 17:07
3 0 Atbildēt

Pēc gadiem 20 mēs uzzināsim tādus brīnumus,  par to, kas šīs brīnišķīgās idejas un pētījumus, patiesībā ir finansējis un pasūtījis.  Ja vien protams, šī "unikālā" paaudze, līdz tam nepaspēs sarīkot kārtīgu ww3 un iznīcināt visus pierādījumus 😁

Lieliski 28.oktobris 2025 17:34
1 1 Atbildēt

izskaidrots, 98,9% ticamības pakāpe ;p

Ernests 28.oktobris 2025 18:40
4 0 Atbildēt

Zaļā šizofrēnija.

Kaapeec 28.oktobris 2025 18:47
5 0 Atbildēt

Lielai daļai iAuto speciālistu ir "braucis neesmu, viedoklis ir" sindroms.

Pirmkārt, PHEV var būt masas ziņā tuvu dīzelim – Tayron 1939–1948 kg pašmasa PHEV pret 1771–1824 kg dīzelim.

Otrkārt, 100 km ikdienas braucieniem pietiek ar elektrisko režīmu. Katru vakaru gan jālādē, kas ir OK, ja ir privātmāja un uzlikts ārā lādētājs. Ilgums ap 2.5 stundām. Izmaksas ap 3.5 EUR uz 100 km. Ziemā sanāks vairāk.

Treškārt, rekuperācijas dēļ patēriņš ar tukšu bateriju pa šoseju ir 5.2–5.4 L uz 100 km, tas gan vasarā.

Viss pārbaudīts praksē kopš maija, uz spidometra 9500 km.

Hmm 28.oktobris 2025 18:47
0 0 Atbildēt

Nu bik aizdomas, ka viena daļa neizprot par ko runa - šis ir par PHEV, tas ir tiem, kuriem tās lielās un pie štepseļa uzlādējamās bačas, autiņi, kas ar elektrību teorētiski var nobraukt diezgan daudz - ķīnieši melo, ka 200 km, VW, par piemēru, sola ap 100 km. Šamējie tad arī ir tie ļaunie, kas tomēr nesteidz lādēt, bet to lielo svaru valkā apkārt ar benzīnu.

Bradypus 30.oktobris 2025 16:33
0 0 Atbildēt

Lielā atšķirība, kas "piemirstas" - var braukt patiešām pilnā EV režīmā ekozonās un ar to benzīnu braukā ārkārtīgi efektīvi - vislielākais un neefektīvākais patēriņš ir raustoties sastrēgumos, kas PHEV gadījumā atkrīt. Un lielais svars visnotaļ "atpērkas" ar bremzēšanas rekuperācijas spēju.

Budziz 28.oktobris 2025 19:28
0 0 Atbildēt

Valsts pārvalde ir tāda kāda ir tauta ko pārvalda.  Tu esi uzskatāms piemers

srt 28.oktobris 2025 20:29
1 0 Atbildēt

Ar hibrīdiem pārsvarā piespiedu kārtā brauc “zaļi domājošo” uzņēmumu darbinieki, kuriem reāli ir pie dirsas tā visa lādēšana un kuriem nav laika lādēties darba laikā. Un mūsu VID neļauj darba devējam ierīkot darbinieku dzīves vietās darba devēja apmaksātus lādētājus. Te arī rezultāts!

Prostamols 28.oktobris 2025 21:10
2 0 Atbildēt

Vr piespiest savu sievu nodarboties ar anālo seksu, varbūt. Bet nu autovadītaju piespiest liet bākā kaut ko citu, iznemot to, ko paredzējjs ražotājs, ta ir visistākā vardarbība.

Scythe 28.oktobris 2025 22:50
4 0 Atbildēt

Viena diena karā Ukraīnā kaitē vīdei ne mazāk par visiem dīzeliem Latvijā gadu laikā.

Iespējams 29.oktobris 2025 7:01
1 0 Atbildēt

Tur viena diena kaitē vairāk kā visas EU dīzeļi kopā gadā. Tik nez kāpēc,  par to nerunā ne EU, ne RU, ne US.  Jāsāk ticēt  teorijām, par lielo biznesu.  

Tāda dubultā morāle vispār, kurā karš tiek uzskatīts,  par kaut ko neizbēgamu un pat attaisnojumu.  Kurā nav nekādu normu un atļauts viss.  Cilvēku zemāko instinktu paradīze un uzvara.

0pis 29.oktobris 2025 9:50
0 0 Atbildēt

Pie kā tu vērsies, Ukrainas, Eurōpas vai Krievijas? Tu taču necenties pateikt, ka ekoloģijas vādā Ukrainai vajadzēja kapitulēt jau 2022.g. februārī?

srt 29.oktobris 2025 17:59
0 0 Atbildēt

Ja tevi barotu ar caurejas zālēm, diezin vai tu varētu saturēt... Tas tā, pārfrāzējot Aristoviču.

Ezis 29.oktobris 2025 7:24
2 0 Atbildēt

Eiropā ar e-mobiliem sajukusi prāta. Kara gadījumā ar hibrīdu vēl varēs evakuēties, bet ar e-mobiliem visi būs pakļauti nogalināšanai

eidis 29.oktobris 2025 10:19
0 0 Atbildēt

Kā liecina UA pieredze, degviela beidzas ātrāk par elektrību.

Dezis 29.oktobris 2025 21:18
1 0 Atbildēt

Evakuēties nevarētu nekur.  Latvija, no šī aspekta, ģeogrāfiski vienā no viss sliktajām vietām.

Juris 29.oktobris 2025 20:20
1 0 Atbildēt

Interesanti , ka Vācijā likvidēja vislētāko elektrības ieguves veidu( atomelekstac). Un šobrīd nav skaidrs - cik cilvēkus ilgi var grūst mēslos , un tie nesapratīs savu vergu domāšanu ...Un smaidīs par dzīves līmeņa straujo krišanos ...

Galasēdājs 30.oktobris 2025 13:36
0 0 Atbildēt

Hybrid motori uz baterijas brauc 35km jabraukā lai uzlādējās

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Gatava ziemai visu cauru gadu. Trīs Neste dīzeļdegvielas, kas nebaidās no sala (+ VIDEO) 3

Lielākajā daļā Latvijas iestājusies meteoroloģiskā ziema, un tai seko arī degvielas tirgotāji. Neste Latvija ziemas dīzeli tirgo jau kopš rudens. Lasīt vairāk

 

Mercedes gatavo G-klases kabrioletu (+ FOTO)

G-klases kabrioleta prototipi uzsākuši testu programmu, lai pārbaudītu jaunā modeļa spējas darboties visdažādākajos ceļu un klimatiskajos apstākļos. Lasīt vairāk

 

Tikai 63 visā pasaulē: Alfa Romeo ar Giulia un Stelvio Quadrifoglio Collezione modeļiem (+ FOTO) 7

Itālijas autoražotājs Alfa Romeo iepriecinās zīmola fanus ar īpašajiem Giulia un Stelvio Quadrifoglio kolekciju modeļiem, ko plānots laist klajā ekskluzīvā, ierobežotā skaita sērijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti