DAF kravinieki redzēs tālāk un bremzēs ātrāk (+ FOTO) 15

 
iAuto | 30.jūnijs 2020 10:52

DAF uzlabojis savu kravas automobiļu drošību, ieviešot jaunās paaudzes avārijas bremzēšanas sistēmu (AEBS-3) jau bāzes aprīkojumā.

Turpmāk visi XF, CF un LF sērijas automobiļi jau standartā būs aprīkoti ar trešās paaudzes avārijas bremzēšanas sistēmu AEBS-3. Uzlabotā tehnoloģija nodrošina pilnībā autonomu avārijas bremzēšanu, ļaujot izvairītos no sadursmēm pat ar kustīgiem šķēršļiem. Kontroles diapazons paplašinās līdz 80 km/h. Drošības sistēma tiek piedāvāta kombinācijā ar adaptīvo kruīza kontroles sistēmu un sadursmes brīdināšanas sistēmu (FCW).

Jaunā sistēma ieviesta visiem XF, CF un LF sērijas automobiļiem, izņemot dažus celtniecības jomai paredzētos transportlīdzekļus.

Jaunajai AEBS sistēmai DAF Trucks izmanto duālo radaru ar 16 iepriekšējo septiņu antenu vietā, nodrošinot uztveršanu tuvākā un tālākā diapazonā. Noteikšanas diapazons palielinājies līdz 250 metriem (iepriekš - 200 metri), bet tuvplāna skata leņķis ir palielināts no 50 līdz 120 grādiem.

Pēc ražotāja teiktā, lielākā daļa parametru atbilst labākajiem rādītājiem segmentā.

 
Visi komentāri
 
WALA 30.jūnijs 2020 11:31
2 5 Atbildēt

IMO diezgan paplats tas leņķis, ka nav tā ka uz nebutiskiem šķēršļiem no malas sākt likt pa memajiem, un aizmugurē braucošo saņem "dibenā" . Jau vadītājus reizēm ir grūti prognozēt, bet kas notiek ar šādām sistēmām + vadītājs ar "dīvainībām" vispār atsakos pat minēt

viencexperc 30.jūnijs 2020 11:39
6 1 Atbildēt

Lai tā nebūtu, izdari 3 lietas:

1) iemācies braukt

2) iemācies CSN - konkrēti - par distances ievērošanu

3) pildīt CSN. Konkrēti,- turēt auto labā tehniskā stāvoklī ( pārbaudīt bremzes). Jo dīvaini, ka ja vieglā auto bremzēšanas ceļš ir garāks kā 16 tonnīgam kraviniekam, vai ja pilns, tad 39 tonnīgam.

msh 30.jūnijs 2020 12:26
0 1 Atbildēt

Tur nav nekā dīvaina, elementāri fizikas likumi. Kādu laiciņu atpakaļ te bija kāds iemetis pavecu vācu televīzijas raidījumu - tur čaļi ņēmās salīdzināt bremzēšanas ceļus, konkrēti paņēma VW T4 un MB actros, vai kā to fūri sauc - ne tikai fūre bremzēja labāk, bet piedevām pēc piekraušanas tās bremzēšanas ceļš vēl saīsinājās.

viencexperc 30.jūnijs 2020 12:29
4 0 Atbildēt

Bet normālu mašīnu ņēma? Ar tiem transportieriem tikai mazohisti braukā. Varbūt speciāli tiem sūdiem bremzes sliktas, jo mazohistiem patīk ciešanas.

Vernons 30.jūnijs 2020 12:45
1 6 Atbildēt

Es to kādreiz no jutūbes ieliku. Var pameklēt "bremsen test", tur lec ārā visādi testi.

Tukša un krauta mašīna stājas vienādi! Apmēram tā to pasniedz ar reāliem piemēriem.

Vernons 30.jūnijs 2020 12:41
3 11 Atbildēt

Var jau priecāties par visādiem palīgiem, bet tas neatrisina lietu pēc būtības.

Kāpēc Vācijā nebija ātruma ierobežojuma uz Auto Bāņa? Griģa kungs to varētu vislabāk pastāstīt, bet lietas būtība ir sekojoša, nevelcies un nemaisi braukt citiem!

Pie mums viss ir ačgāni, vēro un ievēro Distanci, bet garantijas, kad savlaicīgi būs brīdinājuma signāli un vienmēr būsi tuvāk labai brauktuves malai nekādas!

Šauros ar krūmiem un mājām ceļu malās Setrai automātiskā bremzēšana bieži nostrādā! Tāpēc var atslēgt un ieslēgt! Un no muļķīgas citu rīcības tas neglābj.

Palaidniex 1.jūlijs 2020 8:51
3 0 Atbildēt

vernon, kā tad tā - DAF izstrādā sistēmas, kas "aiz muguras braucējam" iedarbina bremzes, nevis pie sistēmas, kas "pa priekšu braucējam" tās atlaiž vai spiež akseleratoru...

p.s.

Par nevelcies un nemaizi braukt citiem - cik tas fūrists dabūja gadus par blenšanu savā MP3 pleijerī, pirms ievilkšanas sastrēguma astē?

Pļurkt 30.jūnijs 2020 17:12
0 0 Atbildēt

Postkomuniosma ģejateļi izravēs visas tās sistēmas un vilcējs kā visi pārējie VISPĀR nebūs spējīgi bremzēt!!

Tims 1.jūlijs 2020 0:25
0 0 Atbildēt

Neesmu fūrists, bet kā jebkurā sfērā- draudzējies ar galvu un tehnoloģijas palīdzēs. Ja tupī, vai kā lohs paļaujies, ka tehnoloģijas visu izdarīs Tavā labā, tad crash agri vai vèlu garantēts.

WALA 1.jūlijs 2020 10:19
0 0 Atbildēt

Tā nav gluži tiesa, es teiktu ka cilvēki izlaižas un pārlieku sāk uz tām paļauties, respektīvi no sevis visu atbildību pēc iespējas nost un lai auto brauc pats. Tik ar to autonomo braukšanu kravas auto vispār ir interesanti - šobrīd pētītais variants pieļauj fūrām braukt vilciena tā lai vienā otrai taisītu aizvēju un ekonomētu degvielu, un tad mīļie vieglo auto braucēji - ar jums ir d=šā, pie 10 smago ķēdes, jūs ne apdzīt ne arī nogriesties varētu ...

Palaidniex 1.jūlijs 2020 10:40
0 0 Atbildēt

Domāju, ka tam "autopilota" variantam būs automātiskā fīča, uzrīkot pietiekamas starpfūru distances, brīdī, kad tos sasniegs sasniegs vieglais, kam ļauts braukt ātrāk...

WALA 1.jūlijs 2020 10:55
0 0 Atbildēt

Tam ir viena būtiska problēma - puspiekabes būtu jāaprīko ar attiecīgiem sensoriem, un tiem vēl piedevām jābūt pieslēgtiem un korekti jāstrādā !

Palaidniex 1.jūlijs 2020 11:22
0 0 Atbildēt

Un kurš teica, ka puspiekabes nekad nebūš ar to visu aprīkotas?

Zinātnieki un pētnieki strādā pie ļoti daudz un dažādām lietām, ne visas tiks ieviestas praksē, betg tās kuras ieviestas mēdz būt uzlabotas, mainītas utt...

WALA 1.jūlijs 2020 15:32
0 0 Atbildēt

Nemaz nemēģinu to teikt, tikai fakts ka drošībai nonāksim pie tā ka kravas auto būs jāapkarina ar dublējošo elektroniku gluži kā aviolaineri. Pats zini kurš šādu 'prieku" apmaksās !

Palaidniex 2.jūlijs 2020 10:05
0 0 Atbildēt

Jau tagad dažnedažādas sistēmas ir obligātas gan pasažieru, gak kravas auto. Pie kam tāda papildsistēma kraviniekam, pat ja nesaprotamu iemeslu dēļ makssās 10x vairāk, atmaksāsies ātrāk un vidēji uz katru pārvietoto preču pircēju attieksies mikroskopiski.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti