Francijas autobūves uzņēmums Renault izstrādājis tālsatiksmes pārvadājumiem paredzētu kravas auto E-Tech T780, kas bez papildu uzlādes spēs veikt aptuveni 600 kilometrus.
Renault E-Tech T780 jau piedzīvojis pirmizrādi Solutrans transporta izstādē Lionā un gatavs pasūtīšanai. Zināms, ka tas aprīkots ar iespaidīgu 780 kWh bateriju sistēmu — vienu no lielākajām savā klasē — kas ļauj sasniegt līdz pat 600 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi. Tas nozīmē, ka E-Tech T780 spēj nosegt tipisku dienas tālsatiksmes maršrutu bez papildu apstāšanās, kas līdz šim bieži tika uzskatīts par elektrisko kravas auto vājāko vietu.
Konstruktori tam nodrošinājuši jaudīgu un ātru uzlādi, tāpēc T780 ir aprīkots gan ar CCS uzlādes portu, gan ar nākamās paaudzes MCS jeb megavatu uzlādes sistēmu. Tas ļauj īsajā 45 minūšu vadītāja atpūtas laikā iegūt pietiekami daudz enerģijas, lai dienu turpinātu ar vēl aptuveni 300–350 kilometriem. Renault Trucks uzsvēra, ka tieši šādas kombinācijas — liels nobraukums + īsa ātrā uzlāde — būs izšķirošas, lai autoparki praktiski pārietu uz elektriskās piedziņas transportu.
Pats auto tika prezentēts arī 6×2 vilcēja konfigurācijā ar stūrējamu aizmugurējo asi, kas ideāli piemērota Eiropas autoparkiem, bet kabīne pielāgota vadītājam, kas dienas pavada “uz riteņiem”: plašāka gulta, uzlabota klimata kontrole un intuitīvs digitālais panelis radīja sajūtu, ka E-Tech T780 nav tikai tehnoloģisks eksperiments, bet ikdienai labi sagatavots risinājums.
Tirgū Renault E-Tech T780 konkurēs ar līdzīga segmenta elektriskajiem vilcējiem, ko izstrādājis Volvo, Daimler un MAN.































































Reklāmas raksta autoram nev ne mazākā saprašana par tā saucamo 95.kodu.
Kravas autotransporta degvielas uzpildes laiku nav atļauts ieskaitīt kā kravas autotransporta vadītāja atpūtas laiku. Tā ir jāreģistrē kā citi darbi. Ja pārbaudē konstatēs šādu pārkāpumu, tad maksās ļoti labu sodu.
Un tā īsti nav skaidrs, vai līdz 600km dienā var nobraukt ar vienu uzlādi, vai to var sasniegt tikai tad, ja tiks veikta tā īsā starpuzlāde
Ar šo jau viss nebeidzas. Ir jābūt īpaši "apveltītam" lai auto ar 600 km. IESPĒJAMO!!!, nobraukumu, nosauktu par tālstatiksmes "kravinieku" Pie reāliem apstāķliem tas nav vairāk par 450 km, tātad tāds vietējo piegāžu , piepilsētas, auto vien sanāk.