Visi komentāri - 600 km - Renault izstrādājis elektrisko kravinieku tālsatiksmei (+ FOTO)

600 km - Renault izstrādājis elektrisko kravinieku tālsatiksmei (+ FOTO) 17

 

Foto: Renault

iAuto.lv | 27.novembris 2025 4:57

Francijas autobūves uzņēmums Renault izstrādājis tālsatiksmes pārvadājumiem paredzētu kravas auto E-Tech T780, kas bez papildu uzlādes spēs veikt aptuveni 600 kilometrus.

Renault E-Tech T780 jau piedzīvojis pirmizrādi Solutrans transporta izstādē Lionā un gatavs pasūtīšanai. Zināms, ka tas aprīkots ar iespaidīgu 780 kWh bateriju sistēmu — vienu no lielākajām savā klasē — kas ļauj sasniegt līdz pat 600 kilometru nobraukumu ar vienu uzlādi. Tas nozīmē, ka E-Tech T780 spēj nosegt tipisku dienas tālsatiksmes maršrutu bez papildu apstāšanās, kas līdz šim bieži tika uzskatīts par elektrisko kravas auto vājāko vietu.

Konstruktori tam nodrošinājuši jaudīgu un ātru uzlādi, tāpēc T780 ir aprīkots gan ar CCS uzlādes portu, gan ar nākamās paaudzes MCS jeb megavatu uzlādes sistēmu. Tas ļauj īsajā 45 minūšu vadītāja atpūtas laikā iegūt pietiekami daudz enerģijas, lai dienu turpinātu ar vēl aptuveni 300–350 kilometriem. Renault Trucks uzsvēra, ka tieši šādas kombinācijas — liels nobraukums + īsa ātrā uzlāde — būs izšķirošas, lai autoparki praktiski pārietu uz elektriskās piedziņas transportu.

Pats auto tika prezentēts arī 6×2 vilcēja konfigurācijā ar stūrējamu aizmugurējo asi, kas ideāli piemērota Eiropas autoparkiem, bet kabīne  pielāgota vadītājam, kas dienas pavada “uz riteņiem”: plašāka gulta, uzlabota klimata kontrole un intuitīvs digitālais panelis radīja sajūtu, ka E-Tech T780 nav tikai tehnoloģisks eksperiments, bet ikdienai labi sagatavots risinājums.

Tirgū Renault E-Tech T780 konkurēs ar līdzīga segmenta elektriskajiem vilcējiem, ko izstrādājis Volvo, Daimler un MAN.

 

Foto: Renault

Foto: Renault

Foto: Renault

Foto: Renault

Foto: Renault

 
Visi komentāri
 
krix 27.novembris 2025 8:02
3 0 Atbildēt

Reklāmas raksta autoram nev ne mazākā saprašana par tā saucamo 95.kodu.

Kravas autotransporta degvielas uzpildes laiku nav atļauts ieskaitīt kā kravas autotransporta vadītāja atpūtas laiku. Tā ir jāreģistrē kā citi darbi. Ja pārbaudē konstatēs šādu pārkāpumu, tad maksās ļoti labu sodu.

Un tā īsti nav skaidrs, vai līdz 600km dienā var nobraukt ar vienu uzlādi, vai to var sasniegt tikai tad, ja tiks veikta tā īsā starpuzlāde

:-) 27.novembris 2025 12:05
3 0 Atbildēt

Ar šo jau viss nebeidzas. Ir jābūt īpaši "apveltītam" lai auto ar 600 km. IESPĒJAMO!!!, nobraukumu, nosauktu par tālstatiksmes "kravinieku" Pie reāliem apstāķliem tas nav vairāk par 450 km, tātad tāds vietējo piegāžu , piepilsētas, auto vien sanāk.

Bradypus 27.novembris 2025 8:07
7 3 Atbildēt

Ir kāds bijis ārpus mūsu pīļu dīķa un redzējis kādi izskatās TIR parki? Katram tādam pa atomstacijai, lai nodrošinātu visām fūrēm megavata uzlādi? Pat reklāmrakstā ir tikai skaista bildīte, kurā var palādēties DIVAS fūres, jo propagandas stūmēji labi saprot, ka šādas jaudas infrastruktūra ir iespējama tikai ciematā, kurā dzīvo lieldienu zaķis un ziemassvētku vecītis.

Nja.... 27.novembris 2025 8:20
4 0 Atbildēt

Nu viss jau tas izklausas ļoti labi....bet pat Vācijā tikai tagad lēnam sāk paradīties vietas kur var kravas auto uzladēt. Tas ir viens. Man zināma firma kas apkalpo Liebherr ražotni un kuriem ir 6 ( Volvo un Actros 600) vai tagad pat vairāk el.auto sāka ka talāk par 250-300 ir bail laist, jo var neatgriezties uz ofisu. Bet viņi reāli dienā nobrauc ap 200km + iekr/izkr laiki. Tādam darbam tas der, bet CENA.... ir astronomiskā. Līdz ar to maz ticams ka tas būs māsveida risinājums kaut kāda pārskatama nākotnē.

Jo viens elektro maksā ka 2 parastie...

Sergejs 27.novembris 2025 9:00
2 0 Atbildēt

Vēl ir tāda lieta kā svars. Standarta dīzelpower var kraut 24t, cik šajā? 

Vācijā vietām bija arī tāds risinājums kā troleibusam - vads virs joslas un pantografs smagajam. Ir savi mīnusi tam (ierīkošana, jaudas uzturēšana), protams, bet ir arī plusi, viens no tiem ka nevajag gigantisku bateriju automobīlim un kodolstacijas pie katra uzlādes punkta.

Perfekta risinājuma nav, ir labāks variants katram konkrētam gadijumam. Baterija, manuprāt, labi der komunālam un piegādes transportam kas mīcās pilsētas robežās.

hue 27.novembris 2025 11:18
0 0 Atbildēt

22,4-23,8t

:-) 27.novembris 2025 12:08
0 0 Atbildēt

Sergej, pieļauju ka jauc Vāciju ar Zviedriju. Zviedrijā tik tiešām šāds maršŗuts tika izveidots izmēģinājumu vajadzībām, secināja, ka neder, ekonomiski neefektīvs!

krix 27.novembris 2025 13:44
0 0 Atbildēt

Ir arī Vācijā.

Ir posms no Travemundes uz Hamburgas pusi.

Vai darbojas nezinu, bet vadi virs pirmās joslas joprojām ir

topinamburs 27.novembris 2025 13:50
0 0 Atbildēt

redzēju secinājumus, ka projekts pabeigts, jo nav jēdzīgs.

topinamburs 27.novembris 2025 9:05
1 0 Atbildēt

Šis www.youtube.com/@electrictrucker regulāri publicē videoblogus. Krustāmšķērsām pa Eiropu, no Ankaras līdz Gibraltāram, no Neapoles līdz Gēteborgai ir bijis ar elektriskiem smagajiem.

:-) 27.novembris 2025 12:13
1 0 Atbildēt

un te autora secinājums: 

www.youtube.com/watch?v=sJ4TLLLgstU

topinamburs 27.novembris 2025 9:16
2 7 Atbildēt

2023. gadā ES gada elektroenerģijas patēriņš bija aptuveni 2800 TWh. Autotransports pašlaik patērē ~3000 TWh gadā (galvenokārt naftas bāzes enerģiju). Tā kā akumulatoru elektroauto (EV) ir ~3 reizes efektīvāki nekā iekšdedzes dzinēji, tad, ja 70% no autotransporta pārietu uz EV, Eiropai gadā būtu nepieciešami papildu 700–900 TWh elektroenerģijas. Tas nozīmētu aptuveni 25–30% pieaugumu kopējā elektroenerģijas pieprasījumā.

Līdz kādam 2050 gadam reāli panākams mērķis. Diezko ātrāk arī tas nebūs vajadzīgs. Arī atomstacija pie katras uzpildes vietas - diez vai.

Bradypus 28.novembris 2025 11:34
1 0 Atbildēt

Nu KĀ var tik šķidri liet?! Moderno dīzeļu lietderības koeficients ir 40-45%. tupinambūram EV tas mauc ar 120-135% lietderības koeficientu, nemaz jau nerunājot par to, ka TEC vispār ražo elektrību no zila gaisa, nevis oglēm.

Vidzeme 27.novembris 2025 11:11
1 0 Atbildēt

Uzdūros šodien šādai info, ko ievietojuši SIA Avoti: Sadarbībā ar SANY Group un SIA REPA izmēģinām videi draudzīgāku alternatīvu – 100% elektrisko frontālo iekrāvēju darbam granulu ražotnē. Ar vienu uzlādes reizi iespējams veikt darbu vairāk kā 8 stundas, un uzlādes veikšanai nepieciešama aptuveni stunda (no 20% līdz 80%).

Tūnberga 27.novembris 2025 14:06
1 1 Atbildēt

Velti spirināties - agri vai vēlu liela daļa transporta brauks ar elektrību - basta!

Andrisk89 28.novembris 2025 13:25
0 0 Atbildēt

Kur prikols 130kw uZ 100km X 0.4 eur supercharger 52 eur jeb 30l lol

Jānis 29.novembris 2025 19:36
0 0 Atbildēt

Pašlaik strādāju Vācijā ar Mercedes actros 600. Ar pilnu kravu vasarā var nobraukt apmēram 500km. Bet par cik tik smags ir reti bieži vien vienai darba dienai pietiek. Mums ir LIELS pluss, ka īpašnieks ir naudīgs un 6 vietās ir uzbūvējis uzlādes kur varam stāvēt nakti un lēnām lādēt, bet bieži vien veicam starp uzlādes vieglo stacijās atkabinot piekabi. Citreiz ir čakars, bet nav tik traki. Bet kā jau teicu, vasarā var iztikt pat bez starp uzlādes. 

Iekraut gan var par , apmēram, 3 tonnām mazāk, jo galva ir 11650kg. 

Un viens pieminēja, ka nevarot taisīt pauzi kamēr lādējies. Var, jo ja neko nedari tu atpūties, pauzi var ņemt jebkad kad atpūties, pildot degvielu tu strādā, lādējot tu sēdi kabīnē ēd, skaties filmu, taisi pauzi, kad esi pabeidzis, pārslēdz uz āmuriem izrauj štepseli un gatavs. Tas tā zināšanai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Gatava ziemai visu cauru gadu. Trīs Neste dīzeļdegvielas, kas nebaidās no sala (+ VIDEO) 3

Lielākajā daļā Latvijas iestājusies meteoroloģiskā ziema, un tai seko arī degvielas tirgotāji. Neste Latvija ziemas dīzeli tirgo jau kopš rudens. Lasīt vairāk

 

Mercedes gatavo G-klases kabrioletu (+ FOTO)

G-klases kabrioleta prototipi uzsākuši testu programmu, lai pārbaudītu jaunā modeļa spējas darboties visdažādākajos ceļu un klimatiskajos apstākļos. Lasīt vairāk

 

Tikai 63 visā pasaulē: Alfa Romeo ar Giulia un Stelvio Quadrifoglio Collezione modeļiem (+ FOTO) 7

Itālijas autoražotājs Alfa Romeo iepriecinās zīmola fanus ar īpašajiem Giulia un Stelvio Quadrifoglio kolekciju modeļiem, ko plānots laist klajā ekskluzīvā, ierobežotā skaita sērijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti