Īss testa brauciens ar jauno "BMW X3" 28

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 2.oktobris 2018 1:45

Krossoveri turpina savu uzvaras gājienu pircēju vidū. Piekrišana ir gan mazbudžeta klases pārstāvjiem, gan brāļiem no lepnā gala. Pie premium klases droši varam pieskaitīt arī BMW X3.

Jaunais X3 kļuvis vēl nopietnāks ar izteiktākiem "vaibstiem" , pateicoties gaisa atverēm un radiatora restēm. Iespaidīgās radiatora restes un efektīgie lukturi izceļ auto priekšgalu, kas raksturo markas jaunās paaudzes "arhitektūru". Trīs līnijas sānu plaknē, durvju rokturu līmenī, durvju apakšdaļā un izceltais slieksnis akcentē gan klasiskās pludlīnijas, gan kopā ar priekšdaļās dizainu arī spēkrata sportiskumu. Sānu dizaina formas pārņem auto aizmugurējā daļa. Papildus efektu piešķir iespaidīgie lukturi. Jaunais bavārietis izdevies diezgan sabalansēts un pārdomāts. Viennozīmīgi auto izskatu nopietni ietekmēuzstādītie riteņu diski. Testējamajam auto bija "uzvilkti" 20 collīgi "zābaciņi". Izskatījās tīri labi, bet ar to prieki arī beidzas. Latvijas ielāpainajiem ceļiem tas nav labākais variants. To apliecinas katrs komforta lietpratējs.

X3 salons ieturēts markas garā. To varētu raksturot vairāk kā elegantu ne avangardisku. Ir atpazīstamai citos modeļõs izmantotie risinājumi. Centrā liels multimēdiju ekrāns, kas labi saderas ar ventilācijas atverēm un aktuālo funkciju vadības bloku. Šis slēdžu un pogu bloks ar visām ventilācijas lūkām kā jau bavāriešu stilā mazliet iegriezts pret vadītāju. Multimēdiju ekrānā, ko varētu saukt par mazo televizoru, kurā var skatīties dokumentālo filmu "Dzīve ap manu auto", kā arī atrast visu nepieciešamo informāciju par auto un visiem ta piedāvātajiem labumiem. Visas detaļas, slēdži un pogas izvietoti saprotami un pārdomāti, tā atvieglojot dažādu funkciju izmantošanu. Piemēram, lai izmantotu pašas aktuālākās lietas kā apsildi ventilāciju u.c. nav jālien iekšā multimēdiju sistēmā, bet var funkcijas aktivizēt ar viena slēdža nospiešanu. Uz centrālās konsoles gozējās jau ierastā pārnesumu kārbas svira un "veļas mašīnas poga" - galvenā multimēdiju vadības poga. Lietošana kā jau zināms ērta un saprotama.Ar šīs burvju pogas palīdzību jūs spēsiet nokļūt pie visām jums nepieciešamajām un auto piedāvātajām funkcijam, navigācijas, braukšanas asistentiem, mobīlā tālruņa instalēšanas u.c. Nišā zem paneļā, kur ierasta vieta piepīpētājam, tagad jau ierasta vieta wireless bezvadu lādēšanai mobīlajiem. Pretī vadītājam dižojas daudzfunkcionālais stūres rats ar tik svarīgo, rokas tverienam patīkamo formu. Uz priekšējā stikla projecējas vadītājam viss nepieciešamais. Ātrums ceļā zīmes un brauciena maršruts. Super ērti. Praktiski var nenovērsties no ceļa. Starp sēdekļiem neizbēgami atradīsim elkoņbalstu ar zem tā noslēpušos sīklietu nodalījumu. Taču sēžot pie X3 stūres negribas balstīties ne uz kreisā ne labā elkoņbalsta, bet turēt stūri un baudīt dinamisku braucienu.

Kopumā jaunā X3 salonā diezgan daudz visādu kabatu, cimdu un sīklietu nodalījumu. Pašsaprotama lieta, ka "bardačoks" slēdzams. Katram gadījumam, ka servisa grāmatiņa nepazūd. Nekam citam izņemot salvetes un cimdus tur vietas reāli nav. Durvīs lielas kabatas, pat ļoti lielas, laikam 2l kolai. No priekšējo sēdekļu atzveltnēm nav pazuduši sīklietu tīkliņi. Praktiski un ērti. Vispār priekšējie sēdekļi ērti, konkrētajai X line versijai sportiskie. Priekšā sēdošie jutīsies gana ērti, taču uz priekšējo braucēju ērtību fona, aizmugurē sēdošie šoreiz nav apdalīti, Aiz 1,90m gara vadītāja var brīvi aizsēsties tik pat garš pasažieris. Neskatoties uz otrās rindas plašumiem, garākā ceļā aizmugurē sēdošie var justies neērti, jo sēdeklis ir diezgan paciets salīdzinoši ar priekšējiem. Taču trīs pieaugušie aizmugurē var sasēsties bez pūlēm. Aizmugurē sēdošo labsajūtai ir pievilkti ventilācijas kanāli. Papildus vēl ir iespējams regulēt silta un aukstā gaisa padevi neatkarīgi no priekšā sēdošajiem. Toties visus jaukumus mazliet aizēno neērtā izkāpšana pa aizmugures durvīm. Tā vien liekas, ka durvju aile tāda pašaura padevusies. Viennozīmīgi, smalkumu salonam piedod melnā griestu apdare, taču ta pieejama tikai atsevišķām komplektāciju versijām.

Bagāžnieks jaunajam X3 nav ne liels, ne mazs. Pietiekoši liels, lai tajā varētu ielikt ceļojumā reāli nepieciešamas mantas, bet tajā pašā laikā "nenozagtu" telpu aizmugurē sēdošajiem. Ja tiešām nepieciešams vest kaut ko lielāku, tad iespējama visa veida aizmugurējo sēdekļu transformācija. Lai gan parasti šādos spēkratos tas netiek darīts. Tiek noīrēts kravu pārvadātājs. Ērtibām bagāžas telpas grīdā iestrādātas sliedes uz kurām nostiprināti kustīgi āķi dažādu izmēru(nelielu) kravu nostiprināšanai. Āķī ir arī uz bagāžas nodalījuma sienām, kur var uzkarināt dažādus saiņus, bet grīdā zem dubultā dibena atrodas "slepenā slēptuve". Slēptuves lietošanu atvieglo vāks ar amortizatoru, kurš palīdz turēt vāku atvērtu. Lieki piebilst, ka salona apdare un izmantotie materiāli ir visnotaļ kvalitatīvi.  

X3 brauc līgani, priekš BMW pat nedaudz neierasti, taču ka krosoveram to var piedot. Lielos nelidzenumus pārvar viegli, bet ielāpus, šuves asfaltā un tramvaja sliedes jūt. Savukārt pa bruģi(kalto) auto brauc līgani un klusi. 20 collu run flat riepas noteikti braukšanas komfortu neuzlabo, bet pašapziņu paceļ(un tikai). Skaidrs, ka auto dod iespēju izvēlēties braukšanas režīmu atkarībā no noskaņojuma, ceļa apstākļiem un nepieciešamības. Iespējams, ka kāds meklēs iespēju izmantot eko režīmu, bet cits sporta. Abos šajos rezīmos braucējs vēl papildus var izvēlēties un uzstādīt sev vēlamus indviduālos parametrus un aiziet. Neapšaubāmi sporta režīmā spēkrats bija gana aizraujošs, bet visspilgtāk sportiskais gars parādījās tieši paātrinājuma laikā, kad dzinēja apgriezieni jau ir virs 1700. Patiesības labad gan jāatzist, ka auto bija samērā atsaucīgs arī komforta režīma. Vajadzēja tikai ar lielāku atbildības sajūtu izturēties pret akseleratora pedāli. Braucot pa šosejām, likās, ka stūre varēja būt mazliet smagāka, bet saikne ar ceļu nezuda. Galvenais vadīšana precīza un auto uzvedība saprotama(tā tika pārbaudīta arī ziemas autotrasē). Tas vadītāja rada pārliecību par auto uzvedības prognozejamību un mazina stresa situāciju iespējamību. Ar X3 droši var iebraukt mežā. Izbrauksiet. Problēmas nesagādās smilšainu stigu šķērsošana. Diemžēl nepārvaramu apstākļu dēļ nebija iespējams izbraukt smilšu trasi, lai pilnībā pārliecinatos par jauna X3 apvidus auto īpašībām. Lai gan, vai šādam auto tas ir aktuāli.

Jaunais X3 tiek komplektēts ar pieciem dažādiem dzinējiem. Trīs bezīnieki un divas dīļdzinēju versijas. 2,0 l benzīna dzinēji ar 184zs un 252zs jaudu, kā arī 3,0 l dzinējs ar 360zs. Dīzeļdzinējus pārstāv 2,0 l ar 190zs un 3,0 l ar 265zs. Testētais X line versijas spēkrats bija aprīkots ar 3,0 l dīzeļdzinēju un tā cena mazliet pārsniedza 71 tūkst.eiro.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 2.oktobris 2018 7:52
22 3 Atbildēt

Lieliska tehnika

VWfans 2.oktobris 2018 8:00
18 4 Atbildēt

Baudāms auto....

Kanibaals 2.oktobris 2018 8:52
3 0 Atbildēt

Jocīgs vai? Tur tak ne mazāks par 2l motoru. Kur ta baudāmais 1.1l ?

Q7 2.oktobris 2018 10:50
3 22 Atbildēt

Par tadu naudu Q7, cits komforts un arī pārējais ir labāks

GTD2 2.oktobris 2018 11:49
13 0 Atbildēt

q7 ir citas klases auto, so vari salidzinaat ar q5

viencexperc 2.oktobris 2018 11:33
20 20 Atbildēt

Auto, kas domāts tiem, kuri nevar atļauties X5.

Ko vēl var rakstīt? Par arhaistisko salonu? Ja nebūtu teksta, varētu domāt, ka tas ir 1992.gada žurka ar just 5 ekrānu pa vidu.

Neko jaunu nevar izdomāt, tāpēc vienīgais glābiņs, kas pasargā BMW no bankrota ir visi šie 1.,2 sērijas sūdi. Kuri ir salīdzinoši lēti ( salīdzinajumā ar normāliem auto).

GTD2 2.oktobris 2018 11:53
10 1 Atbildēt

tas peec amishu standartiem, jo lielaaka luznu chupa, jeb jo lielaks gaziks majaas jo krutaaks čalis, daudziem nav vajadzigs tik liels auto kaa x5, un reti neperk auto lielaaku jo sanak nauda tik mazaakam, sim ar var tadu pasu cenu sakasiit ar papildus aprikojumu kaa x5

kasinsh79 2.oktobris 2018 11:57
16 1 Atbildēt

Beidz taču rakstīt tās stulbības, X3 ir cita mērķauditorija nekā X5.

iAuto 2.oktobris 2018 12:43
13 0 Atbildēt

Katrā rakstā Tu demostrē savu nespēju iedomāties dažādas dzīves situācijas. Nemaz nerunājot par tirgvedību, preču sortumentu, klāstu, cenu kategorijām, segmentēšanu utt. Paskaties apkārt, cik cilvēki ir dažādi un neiet vienādos formas tērpos.

eidis 2.oktobris 2018 13:44
2 7 Atbildēt

Nu tā tablete vidū ir:

1. Tiešām arhaiska;

2. Ārkātīgi neglīta;

3. Liecina par ideu un izdomas trūkumu

viencexperc 2.oktobris 2018 13:53
1 13 Atbildēt

Protams...protams...

Ir arī tādi, kuriem ir nauda, bet viņi negrib dzīvot lielā mājā. Tā vietā izvēlas vienistabas dzīvokli maskačkā.

Vienistabas dzīvokli labi aprīkojot var sanākt pēc cenas tas pats kas privātmāja vai liels dzīvoklis.

Ha!!!

GTD2 2.oktobris 2018 14:23
11 0 Atbildēt

loti daudzi kuriem ir nauda un nevajag lielu majaa ko piemeram diviem cilvekiem dariit lielaa majaa speleet paslepes, bet salidzinot ar 1,istabas dzivokli galigi sabrauci auzaas, piemeram ja sieviete izveletos tadu auto prioeksh kam vinai tas lielai x6, ,daudzas veel jo vairaak baidas no lieliem auto, un x3 nemaz nav tik mazinsh, normala izmera auto, expertam vairaak gribas ar auto zimeties nevis nopirkt racionalaako auto

Guntis 2.oktobris 2018 16:34
12 1 Atbildēt

Francijā biezajiem arī X3 skaitās liels auto. To ir grūti novietot pilsētas stāvvietās, kas ir paredzētas Golf izmēra auto. Tikai pie mums kruti skaitās dzīvot "lielā" 3-istabu dzīvoklī lietuvenē un braukt ar Ford Excursion.

s 2.oktobris 2018 17:07
10 0 Atbildēt

Ai tak “viencexperc” ir redneks jebs “kūtscilvēks”, vinaprāt, ja auto aizmugurē nav iespējams ielikt 15 sivēnus un vinu radītos kūtsmēslus, tad tas nav auto. Vins tacu nesaprot, ka ir cilvēki, kuri īrē dzīvoklus pa 2+k mēnesī, lai gan var atlauties iegādāties paši savu, kaut vai kredītā. Redneks lasi kūtscilvēks nekad nepadomās tālāk par savu pagalmu, vinam tā ir cita pasaule, vinaprat citiem cilvēkiem ir tikai nepareizi viedokli (tā ir daudziem šajā portālā)...

Tajā pašā laikā slavē kkādus kreislerus, fordus un dodžus, kuri ir izslavēti ar savu nekvalitatīvo montāžas kvalitāti un lētajiem izejmateriāliem, tajā pašā laikā pats brauc ar vecu miskasti, tā ir tāda standarta skaugu un mazturīgo tendence proti ja nav man tātad sūds utt. Un es šeit nerunāju par kkādām recīgajām bmw reklāmām, skaidrs ka tas auto gan plīst gan ir “pārcenots”, bet nu tas čangals ir vienkārši slims

s 2.oktobris 2018 18:02
2 3 Atbildēt

Man gan šķiet, ka 'viencexperc' pelna ar auto tirgošanu, un vienkārši izmanto komentārus šajā portālā kā bezmaksas reklāmas vietu.

Cik nu viņa šāda reklāmas kampaņa ir sekmīga, tas jau ir cits jautājums.

S 2.oktobris 2018 18:28
7 0 Atbildēt

Mulkības, vins strādā kūtī, gaterī, vai ari ir apsargs kādai kūtij.

Ja vins tirgotu auto tad nerunātu tā par bmw un vagu, tie ir “ejošākie” auto Lv.

Ja nu vienīgi kkādus vecus fordus tirgo cilvēkiem laukos un cenšas aizmālēt acis sakot - “paskat cik daudz podzinu ir šajā fordā, a vag auto tev par aizmugurējiem el logiem ir papildus jāmaksā”. Sads cilvēks var nopelnīt naudu tirgojot auto tikai tādiem pašiem “ekspertiem”, vai nabadziniem, kuri neko nesaprot un palalaujas tikai uz citu cilvēku godprātību, par cik “viencexperc” škietami arī ir slikts cilvēks td šādu varbūtību nevar izslēgt.

iAuto 2.oktobris 2018 18:35
11 0 Atbildēt

"GTD2: loti daudzi kuriem ir nauda un nevajag lielu majaa ko piemeram diviem cilvekiem dariit lielaa majaa speleet paslepe"

Jā, tieši tā. Man pašam ir pzaiņas, kur uzbūvēja nosacīti lielas mājas un tagad viņi atzīst jā, ir par lielu... pārdod, lai pirktu mazāku.

viencexperc 2.oktobris 2018 13:58
1 12 Atbildēt

Un cita mērķauditorija ir x4, 3.sērija, i sērija,..

Bet šis ir MAZĀKS UN LĒTĀKS X5.

viencexperc 2.oktobris 2018 14:08
1 11 Atbildēt

Saprotu, ka ir kādi, kuriem patīk tas dibenvaigu auto. Nu patīk. Tas ir lieliski. Pateicoties tam, ka gaumes dažādas, pa ielām braukā dažādi auto.

Man patīk čelendžers. Bet kad man saka, ka čelendžeram ir sūdīgi kraš testi, es PIEKRĪTU. Jo bez mīlestības man ir arī veselais saprāts. Es nebrēcu ka tā nav, jo viņš man patīk. Bet šī brenda fani pat faktus neredz. Tas arī pierāda, ka stereorips par nodzertajām smadzenēm, ir tuvāks patiesībai nekā mītam.

s 2.oktobris 2018 16:57
8 0 Atbildēt

Tu saki arhaisks? Tad labāk katru gadu izstrādāt jaunu, bet škību ar sliktu montāžas kvalitāti un izgatavotu no visslētākās smirdīgās plastmasas, kā tas ir fordos, mazdās, kiā, renos, hjundajos, chevijos, kreisleros un daudzos citos auto?

Nu jā Tev jau to nesaprast, jo pats brauc ar vecu škību miskasti...

xx89 2.oktobris 2018 11:34
7 0 Atbildēt

Kas kuram baudāmāks ir gaumes un sajūtu jautājums!

GTD2 2.oktobris 2018 14:28
11 0 Atbildēt

bmw nav mans auto, bet cik ir pabraukts varu teikt tikai to labaako konfortabls un kvalitatiivi nostradaats auto, kas dod brauksanas prieku, kāds ir retums auto, tas mans subjektivais viedoklis, un veel maz kas pie mums var atlautis bmw, un tie kas var tie necikst par apkopju dardzibu, jo tas ir kapekas ja var par auto samaksaat aptuveni 50-100 tukst

650 2.oktobris 2018 15:33
4 0 Atbildēt

Kaut kāda dikti pretrunīga tā saruna.Brauc līgani, bet 20-zollu riteņi kratās.Tak tu uzraksti Riepu izmeeru,lai var kko secināt, pofig tie diski.Ērti sēdēt, bat plakanie pakaljas sēdekļi dibenā jo cieti durās.Komforts liels, bet pa durīm iekāpjot var kaklu nolauzt.Mašīna 70k dārga- bet aizmugurē īsti nevar saskatīt ne klimatkontroli ne sēdekļu apsildi.Gluži kā ss sludinājumā nofočēts, lai nevarētu saprast.Interesantāk gan būtu, ja te tiktu salīdzināts ar to, ar ko pats pārvietojas ikdienā un kādi ir salīdzinošie iespaidi, pārkāpjot šajā x3 un otrādi.

s 2.oktobris 2018 17:13
7 0 Atbildēt

Čelendžers ha, tam auto montāžas kvalitāte viss pilnākajā aprikojumā, labākaja gadījumā ir salīdzināma ar vw polo, ui nē škoda fabia...

starpcitu priekš kam bmw nepieciešama dārgā autosporta reklāma, ja ir tādi aizvainotie, kā Tu un tev līdzīgie? Tā pat zem rakstiem būs daudz komentāru, vai nu no “viencexperc” noka, vai ari no kāda cita tava nika - perfekti.

Kuri ir tie tavi fakti? Tie, kurus Tu pats izdomā kamēr tīri kūti?

s 2.oktobris 2018 18:05
0 1 Atbildēt

Vārdu 'vispilnākajā' raksta kopā un ar vienu burtu s.

Vārds 'viss' ir ar pavisam citu nozīmi.

s 2.oktobris 2018 20:37
6 0 Atbildēt

Atvaino nepamanīju, stāvot pie sarkanā un rakstot dažkārt tā gadās, jo ir jāskatās, kas notiek priekšā.

P.s.

Ja reiz esi tik aizvainots, ka sāc labot, tad nākamreiz lūdzu izlabo visu, būšu Tev ļoti pateicīgs un pateikšu paldies.

s 2.oktobris 2018 21:25
0 0 Atbildēt

Es neesmu aizvainots. Es tikai gribu, lai citi komentētāji zina, ka ar niku 's' pašlaik te raksta divi dažādi cilvēki.

s 2.oktobris 2018 21:57
0 0 Atbildēt

Drīzāk es domāju, ka tu, 'viensexperc', esi aizvainots uz mani [tas ir, 'solaris'] par to, ka tik ātri atklāju te, ka tu esi nozadzis nika bildi, un tāpēc arī izvēlējies turpmāk gānīties uz savu oponentu ar niku, kuru pirms tam tikai es te lietoju.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 11

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 23

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti