Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju atsauksmes par uzņēmumiem

ROLIS WWW Autoservisi Atz. 1 2 kom.
Čiekurkalna 2.līnija
Pirms pirmā sniega noliku savu Jaguāru V8 stāvvietā, pagāja nedēļa un izdomāju, ka būtu jāpielaiž. Motors griež, bet nelec. Sāku taujāt apkārt kas varētu notikt, bet spriedelējumi bja dažādi no plīsušām ķēdēm līdz salocītiem vārstiem. Risinājums viens vajag diagnostiku, kur lai ved izvēle Rolis Čiekurkalnā vai Jaguāra centrs. Zvanu vieniem (rolim) šie atbild, ka Jaguāru varam un tikai viens meistars spečoks, nu ko labi lai notiek pēc nedēļas šie var paņemt, pakalpojuma cena 35 Ls, zvanu jaguāriem tie pēc mēneša un 75 Ls. Otrdienā dabonu Jagiju līdz rolim viss jauki pieņem paskaidro ka zvanīs. paiet otrdiena klusums, zvanu atbilde ka pagaidām nekas gaidiet zvanīsim, trešdien pusdienās zvanu, akal tas pats -zvanīsim. pēcpusdienā iebraucu mani ierauga servisa vadītājs rauj kājas pār pleciem. ceturtdien vakarā akal iebraucu servisa vadītāja nav pārējie uz mani skatās un saka ka neko nezinot viens no darbiniekiem zvana servisa vadītājam un šis stāsta, ka nav kompresijas un jāmaina sveces. mans sāk domāt, ka briest, kas nelabs, bet sveces piekrītu nomainīt. turpinājumā seko, ka jātaisa abas galvas vaļā par katru 300 Ls. piektdienā aizbraucu un aizvedu Jagiju uz citu servisu kur pusstundas laikā konstatē, ka svecēm nav dzirksteles un pārbaudot visas kontaktligzdas secina ka bija ticis mitrums. aizbraucu uz Roli un stāstu ka tā un tā paklpojums nav izpildīts peiklājīgā kārtā gribu savu naudiņu atpakaļ a šie mani .........nu Jūs paši sapratāt. NEKAD NEVIENAM NEIESAKU UZ TURIENU BRAUKT. Tehnika tur varbūt ir bet strādā tur tikai vieni āži.

P.S.Ak jā, viņi tak vēl salauza gaisa filtra kasti un iemeta to bagāžniekā un man par to neko nepateica un nesalaboja to. :)
Jags @ 7.janvāris 2007 22:43
BALVA Apdrošinātāji Atz. 7 Pievienot komentāru
Dambja 5
Taatad nesen nopirku auto lizingaa un logiski ka tiek prasīta KASKO apdroshinaashana. Apstaigaajos un apinteresejos vairaakos kantoros un izsecinu, ka BALVaa apdroshinaashana ir 2 reizes leetaaka kaa citus (citur prasa ap 300 eiro, balvaa 160). Taa nu nopriecaajos ka tik leeti tur ar nopirku kasko. Sieviete kas apkalpoja ar bija ljoti laipna un atsauciiga - pastaastiija kaa man izdeviigaak, kaa labaak un kapeec taa, piedaavaaja dazhaadas alternatiivas, teica ja kas tad momentaali lai zvanu kautvai ne darba laikaa utt. Visiem iesaku griesties tieshi pie shiis darbinieces(straadaa Ganiibu dambii 24a, 4. staavaa).
Kas bij veel labaak man pat mashiinu nenobildeeja :)
Bet taa nu tuvojaas TA un vajadzeeja taa kaa nomainiit miglas lukturi kursh bija izsities. Devos pie laipnaas iereednes un vinja man laipni visu paskaidroja kaa labaak noformeet atgadiiumu,ieteica labaako speciaalistu un nosuutiija uz centraali Dambja ielaa 5. Devos uz turieni iebraucu visus dokjus aizpildu tere pere iesuuta pie shii spechuka shis saka - paaraak tumsh neko safocheet nesanaak, lai brauc gaishaa laikaa(bij ap 4 un taada kreesla). Labi naakamajaa dienaa aizbraucu pusdienslaikaa un visu sabildeeja, bet tad radaas jautaajums kaa ar atliidziibas izmaksu, sarunaajaam ka vinsh atradiis servisu kur nomainiis un pashi ar samaksaas, viss ok. Gaidu nedeelju zvana navsaaku nervozeet, sakontakteejos ar laipno darbinieci un vinja visu stundas laikaa nosaidro - izraadaas ka naudu pats varot sanemt veel citaa kantorii, un servisu un lukturi meklee pats. Lieki piebilst ka cuuciiba ir soliit vienu bet nepildiit + vinji man nedeelju nebij papuuleejushies pazinjot ka naudu varu savaakt. Taa nu gaaju savaakt savu pikji - aizejuvienreiz saka ka graamatvede esot aizgaajusi pusdienaas un nav neviena kas man naudu vareetu atdot, buushot peec 30min, protams, peec 30 min vinjas nav, nosplaavos un aizgaaju. Atnaacu atkal 16.00 tagat vinja bija (kaa par briinumu), seezhu gaidu kameer vinja man ik peec 10 minuuteem tik atkaarto ka jaapiesakaas aatraak esot bijis, noseedeeju stundu jo kompis redz karaas nost un nevar registreet naudu.

Iisteniibaa kaitina tas ka vinji veselu nedeelju nepapuuleejaas man par to pazinjot, bet taa vismaz labi ka naudu dabuuju.
rolixzs @ 5.janvāris 2007 15:21
IF Citi Atz. 1 5 kom.
Brīvības gatve 258 Tālr.: 7556657
OCTA apdrošināšanu veicu IF aa.

Tuvojās laiks,kad beigtos vecā polise un daudz neprātodams atjaunoju polisi. Tas notika 20.12.2006.

Nauda iemaksāta,paldies un uz redzēšanos.

ŠODIEN (27.12.2006) atnāk īsziņa

Labdien ! If Latvia informe:06.01.2007 Jums beigsies OCTA polise a/m re reg nr(tādu un tādu).Lai atjaunotu,gaidīsim musu filiales.Informacijai - 7556657.


KAA BEIGSIES?????

ZVANU ! telefons labu laiku neatbild,zvanu otru reizi.Aizelsusies būtne ir gatava uzklausīt mani.

seko atvainošanās ,ka viss ir kārtībā.UN JAUNAA polise ir derīga,nav ANULĒTA.

ĪSziņa tiek nosūtīta automātiski.

Teiksiet ,ka viss ir kārtībā? bet KĀPĒC netiek automātiski pārbaudīts,ka TAS jau ir veikts???

UN KAM VAJAG LIEKU NESAPRAŠANOS????

IF am ???? un kas tas ir Latvia??? LATVIJA ! tak !

Par īsziņas vajadzību lieku +10 punktus,par nevajadzīgu IDEOTISKU īsziņu -10.

sanāk, ka nekas nav noticis :D
uzuala @ 27.decembris 2006 15:22
DH auto WWW Autoservisi Atz. 10 2 kom.
Brivibas 217 Tālr.: 28855553
Vienkaarshi ideaala autonoma!
2006.gada maijaa bija jaabrauc uz lietuvu. It kaa bija iespeejas tikt pie kaada no pazinju auto, bet... nekad nebiju veikusi tik lielu attaalumu, attiecigi gribejas 100% buut paarliecinaatai, ka auto aizvediis un atvediis bez starpgadijumiem (parejais jau atkariigs no mani). Tad nu aptaujaaju visus par iespeejamam autonomam. nonacam lidz dhauto... Vnk perfekti. Atvediis uz vietu uz kuru veelies - tieshi tajaa laikaa kad Tev vajag un savaaks arii no turienes no kurienes Tev vajag. Visas mashiiniites jaunas un starpcitu arii nomas maksa NAV liela.

Ja pareekjina, tad to naudinju ko it kaa paarmaksaa par shaa gada auto - izliidzina nobraukaatais benziina daudzums. + Tu brauc ar komfortu.
Un nu jau, no shaa gada maija esmu pastaaviigs klients shai autonomai.
Cenas saakot no 28LVL <--- man jau shkjiet,ka muusdienaas tas ir ekstra maz, ja saliidzina ar citama nomaam. (par shaa gada auto)

+ auto var rezerveet interneta vai pa telefonu
+ liigumu nav jaabrauc parakstiit kaut kur, bet auto sanjemshanas briidii/vietaa - var parakstiit
+ reekjinu atsuutiis elektroniski
<--- pateicoties shiem punktiem ietaupaas laiks!
+ vienmer laikaa
+ tiiras mashiinas un vienmer tehniskaa kaartiibaa.


Un reizem var sarunaat arii kaadu atlaidiiti :)
iuziite @ 21.decembris 2006 13:40
Autoprieks Autoskolas Atz. 10 Pievienot komentāru
Pati gāju kārtot autovadītāja tiesības tieši uz šo autoskolu.atsauksmes tikai labākās:)
Ļoti profesionāli pasniedzēji,ar patīkamu attieksmi pret jaunajiem topošajem šoferīšiem...
Gadījās,ka skolas teorijas eksāmenos uztraukuma pamatā pieļāvu vairāk kļūdas par atļautām(tīkai aiz neuzmanības) un zinot,ka mācījos cītīgi un apzīnīgi,sarunājām tai pat vakarā pārlikt bez papildus samaksas par atkārtoto exi:)veiksmīgi..
arī ar braukšanas instruktoru tā sakot ļoti paveicās..un eksāmenus nokārtojot vienu pēc otra,tiku pie tiesībām nepilnu divu mēnešu laikā..(tiesa gan pirms tam jau biju pie stūres nobraukusi ta sakot "nelegāli"jau gadus astoņus),taču manus pozitīvos iespaidus tas nemaina:))
buciss @ 4.decembris 2006 4:21
RFG Līzinga kompānijas Atz. 6 2 kom.
Visvalža 7, Rīga
Ilgi domājot beidzot saņēmos pirkt mazlietotu mašīnu. Tā kā nevaru sakrāt naudu uzreiz tādam pirkumam, tad izdomāju kārtot līzingu.
Sameklēju mašīnu, sāku meklēt līzinga kompāniju. Visas līzinga kompānijas sola 1-3 dienu laikā visu nokārtot, bet vispievilcīgākā pēc procentu likmes un termiņa viena diena likās Rigas finansu grupa.
Sāku kārtot papīrus- uzrakstīju iesniegumu, izziņu no darba un mašīnas tehnisko apliecību iesniedzu.
Nepagāja pat stunda man zvana viss ir kārtībā man piešķir līzingu, priecīgs, aizgāju parakstīt līgumu.
Tad sākās. Līgumu sagatavoja ātri, bet notāra apstiprinājumu vajadzēja gaidīt 3,5 stundas (vienkārši lai uzspiestu zīmogu)
Atvadoties apsolīja, ka nākošās dienas pēcpusdienā būs mašīna, ar ierīkuotu signalizāciju un pārrakstītu uz mana vārda.
Pienāca nākošā diena, neviens nezvana, vakarpusē zvanu neceļ, sāku manāmi uztraukties.
Zvanu vēl nākošajā dienā no rīta paceļ sekretāre, kas neko nezin sola painteresēties un pārzvanīt, nezvana, pēc 4h zvanu pats. Tagad pēkšni tas cilvēks, kas dzen mašīnu uz CSDD ir saslimis. Bet apsola, ka būs līdz vakaram viss nokārtots. Bet protams tas nenotiek.
Nākošajā dienā agri no rīta man zvana mašīnas pārdevējs, es viņam izstāstu, kas un kā. Vīņš saka ka šajā kompānījā pazīst kādu cilvēku un visu nokārtošot. Tā arī notiek. Mašīnas pārdevējs bija sazvanījis RFG izlamājis un man pēc 3h bija mašīna.

Paldies mašīnas pārdevējam.
Līzinga kompānijas visas ir vienādas sola ātri, bet neviena nesteidzas izdomājot stulbus attaisnojumus.
Bet lieku 6, jo loti ātri tika nokārtotas formālās lietas.
andriics @ 27.septembris 2006 15:20
Karlo motors WWW Autoservisi Atz. 2 2 kom.
Biķernieku iela 120 Tālr.: 7514 518
Sieva ar savu auto (Fabia) aizbrauc uz pirmo apkopi. Jau kādu mēnesi pirms tam šad un tad bij jāpumpē kreisā pakaļējā riepa. Servisā tika palūgts, lai šo riepu saremontē. Servissa pārstāvji pavēstīja, ka riepai esot bijuši vairāki ļoti sīki caurumiņi, un tādēļ tajā esot ielikta kamera. Pēc trim dienām - riepa mīksta. Vedu remontēt - iekša ieliktā kamera neatbilst izmēram un ir pārberzusies! Manuprāt, tas liecina par autorizēta servisa darbinieku nezināšanu vai arī attieksmi pret klientu.
alvars @ 11.septembris 2006 10:16
Hansa Līzings WWW Līzinga kompānijas Atz. 2 5 kom.
Nu tā... līdz šim mana sadarbība ar HansaBanka bija ok. Esmu ņēmis gan līzingus, gan kredītus pie viņiem un viss bija ok. Līdz šajai nedēļai... Par visu pēc kārtas..

Nolēmu nopirkt sev lietotu auto. Ilgi visur meklēju un skatījos līdz beigās atradu vienā autoplacī piemērotu auto. Viss bija baigi ok tikai viena problēma - šim autoplacim nav sadarbības ar Hansa Līzingu un līzings vairāk vai mazāk jākārto pašam. Bet mani tas neuztrauca, jo līdz šim visi līzingi man pie Hansa Līzinga kārtojās labi un ātri un biju domājis, ka arī šajā reizē visu ātri nokārtošu, bet...

Pirmdiena:
Aizgāju es uz HansaBankas filiāli Centrs pie kredīt "speciālistiem". Nogaidīju tur apmēram kādu 1,5 stundu kamēr kāds mani pieņēma. Nu tas vēl ok, kaut gan darbā šefs nebija priecīgs. Tālāk kredītspeciāliste uzklausīja manas vēlmes - gribēju 1998. gada auto uz 3 gadiem, finanšu līzings utt., utt. Šī man saka, ka viss būs bumbās, nekādu problēmu ar līzingu nevajadzētu būt, tikai vispirms vajag dabūt auto novērtējumu un aizpildīt iesniegumu. Ar priecīgu prātu abi šķiramies.

Otrdiena:
Ziedoju gandrīz pusi no savas darba dienas un 20 Ls, lai dabūtu to bezjēdzīgo auto novērtējumu.. Tās pašas dienas pēcpusdienā visus papīrus, t.i. novērtējumu, iesniegumu, pases kopijas utt. iesniedzu bankā...

Trešdiena:
Ap pusdienlaiku zvana man kredītspeciāliste un ziņo, ka viss ir ok, līzings esot apstiprināts. Vēlāk viņa man pārzvanīšot, lai sarunātu, kad varēs parakstīt līgumu.. Uhh, tajā brīdi biju priecīgs par šitik labu un ātru darbu...
Tās pašas dienas vēlā pēcpusdienā atkal zvana jau pieminētā kredītspeciāliste - tomēr viss nav tik ok kā likās, jo vajagot kaut kādu rēķinu, kurā norādīts konkrētais auto utt., no auto pārdevēja... Es saku, ka mēģināšu pēc iespējas ātrāk dabūt to papīru no auto pārdevēja. Sazvanu auto pārdevēju un saku, ka tāda un tāda lieta. Šis saka, ka ok, var to rēķinu izrakstīt, bet vajag tikai zināt, ko norādīt kā pircēju - mani vai Hansa Līzingu. Man nav ne jausmas, protams. Zvanu savai kredītspeciālistei un prasu - kas un kā!?? Šī saka, ka nu laikam jau tomēr mani jānorāda.. tā visnotaļ nepārliecinoši.. bet nu ok... Sazvanu pārdevēju pašā vakarā jau un saku, lai viņi sagatavo rēķinu uz mana vārda, jo vakarā iebraukšu un paņemšu, lai no rīta var iesniegt bankai.. Ar pārdevēju viss ir ok - aizbraucu pašā vakarā un to papīru dabūju...

Ceturtdiena:
No paša rīta zvanu kredītspeciālistei un prasu kā lai to rēķinu nogādā bankai? Viņa saka, lai sūtu pa faxu.. ok, nosūtu ar. Vēlāk pārzvanu viņai un prasu vai tas rēķins ir ok, vai ir īstais? Jā, ir baigi ok, viss ir pareizi šī atbild.. Tagad tikai jāgaidot atbilde.. Nu ok, gaidu ar.. Tuvojas jau vēla pēcpusdiena, es palieku tramīgs mazliet.. Kaut kā baigi ilgi viņi neatbild, ņemot vērā, ka iepriekš jau mans pieprasījums bija apstiprināts, bet bija vajadzīgs tikai tas rēķins.. Zvanu savai kredītspeciālistei - kas notiek, kāpēc tik ilgi? Šī apsolās noskaidrot visu, kādā statusā ir mans pieteikums un tad viņa man obligāti pārzvanīšot.. Pienāk jau darba dienas beigas, bet nevienu zvanu nesagaidu.. Zvanu pats - neviens vairs neatbild...

Piektdiena:
No paša rīta zvanu atkal savai kredītspeciālistei. Otrā galā paceļ kaut kāds frukts un paziņo man, ka mana kredītspeciāliste kopš šodienas ir aizdevusies atvaļinājumā un viņš par manu līzingu neko nezinot... !@#&*%^ WTF?? Aiziet atvaļinājumā un uzliek mīksto saviem klientiem!!??? Ok, džeks apsolās noskaidrot visu par manas lietas virzību un atzvanīt.. Gaidu zvanu, bet, protams, ka neko nesagaidu.. Neizturu un zvanu pats - paceļ tas pats džeks.. šis man skaidro, ka mana lieta ir nodota citai kredītspeciālistei, jo iepriekšējā esot atvaļinājumā, ka tagad jau nu gan viss būšot ok.. Viņš vēl apsolās stundas laikā atzvanīt man vēlreiz, lai painformētu par to vai līzings ir piešķirts vai nav.. Paiet divas stundas, bet nekādu zvanu nesagaidu.. Šoreiz nolemju vairs nezvanīt tiem klauniem - kredītspeciālistiem, bet zvanu pa tiešo Hansa Līzingam. Piezvanīju, pastāstīju savu bēdu.. Tajā galā man pastāsta, ka tā kā lietu pārņēmusi cita speciāliste, tad tas viss ir ievilcies, bet noteikti tuvākajā laikā viss būšot ok.. Nu labi, gaidu tālāk.. pēc kāda laika zvana tas džeks no kredītspeciālistiem un paziņo man, ka tas rēķins, ko man izrakstīja pārdevējs, ir nepareizs, jo tajā kā pircēju vajadzēja norādīt nevis mani, bet Hansa Līzingu!!! @#$%^&*#$ Tad gan es paliku dusmīgs!!!!! Es šim saku, ka iepriekš man teica, ka mani jānorāda kā pircēju un, ka kredītspeciāliste man apstiprināja, ka tas rēķins esot pareizs!!! Bla bla bla, tā nu ir sanācis, ka tas tomēr nav pareizi, utt., utt. Es šim tagad prasu cik ilgā laikā tagad varu sagaidīt to līzingu?? Šis man saka, ka viņi esot sazvanījuši pārdevēju un tiklīdz pārdevējs atsūtīs vieņiem pareizo rēķinu tā process aizies.. Bezmazvai tagad jāsaprot, ka pārdevējs ir lielais bremzētājs.. Es šim saku, ka man to līzingu vajag pēc iespējas ātrāk!!! A viņš man paziņo, ka ātrāk par nākošās nedēļas pirmdienu vai, visdrīzāk, otrdienu nekādi nevarēs! Paiet vēl kāda stunda un zvana man no Hansa Līzinga. Otrā galā tante man atkal paziņo, ka mans rēķins nav pareizs, jo tajā nepareizi norādīts pircējs. WTF?? Tikko taču man jau zvanīja no kredītspeciālistiem un teica, ka paši esot sazvanījuši pārdevēju un tagad jau gaida pareizo rēķinu!! Nafig man vēlreiz to paziņo? Izrādās, ka HansaBankā viena nodaļa nezina ko dara otra nodaļa un tā otrā nodaļa nepiepūlē sevi un nepaziņo tai pirmajai par lietas virzību.. Teicu, lai tiek paši tagad galā...

Te tev nu bija ātrs līzings! Vēl jau nekas nav beidzies.. redzēs, cik ilgā laikā tagad viņi man atzvanīs... iespējams, ka Ziemassvētkos jau varēšu braukt ar to auto.. ja vien pa to laiku tas jau nebūs citiem pārdots...

Tādi lūk pīrāgi... Gribi ātru līzingu? Neej uz HansaBanku!
newage @ 8.septembris 2006 16:49
Note Autoservisi Atz. 3 2 kom.
Duntes ielā
Gribēju auto nomainīt eļļu, skatījos kantorus, kur ir Shell izlejamās eļļas. Notē bija Shell eļļas un eļļas nomaiņa par brīvu, ja pērk Shell eļļu. Iebraucu pirmoreiz, toreiz cēla auto uz pacēlāja, lai atskrūvētu kartera eļļas noliešanas skrūvi. Bet tā skrūve ir ar zvaigznītes tipa atslēgu skrūvējama, džeks izmeklējās, neatrada un teica, ka izsūks pa eļļas tausta cauruli. Izsūca eļļu un jauno eļļu par katru cenu gribēj ieliet pussintētiku, lai gan katalogā un arī pats auto prasa sintētiku. It kā viss bija kārtībā, tikai sajūta tāda palika, ka auto viņam atstāt nevar, viss ir jākontrolē.
Otrajā reizē braucu mainīt eļļu, iebraucu, tie grib auto celt augšā, es saku, ka pagājušo reizi arī cēlāt, taču jums nebija atslēgas, lai izskrūvētu kartera skrūvi. Tie tik nosmīn un saka: tad jau redzēs. Uzceļ, apskatās, atkal izmeklējas un konstatē, ka tiešām tādas atslēgas viņiem nav. Labi, sūks caur taustu. Sūknē, sūknē, saka, ka viss, lies jauno. Ielēja knapi 4 litrus, lai gan specifikācija teikts, ka ieiet 5,5 litri! Tātad 1,5 litrs vecās eļļas tur vēl skalojās... Visādi man centās melot un izlocīties, beigās atzina, ka laikam tomēr visu nebūs izsūkuši. Tad nu tur vairs nerādos...
murlis @ 27.jūlijs 2006 20:23
Autofavorīts Autoservisi Atz. 1 2 kom.
Rīgā blakus Kesko Agro
Peec avaarijas savu 1996 gada Toyota Corolla apdroshinaataaji piedaavaaja saremonteet triis servisos, slavenaakais no tiem bija ""Autofavoriits"". Reklaamai noticeejis, mieriigu praatu devos uz (ja nemaldos) Graudu ielu un pieteicos tur. Breksis, kas pienjeema autinju, bija pats pieklaajiibas un chomiskuma iemiesojums un soliija autinju atdot peec 2 nedeeljaam. Paspiedaam rokas un mieriigu sirdi devos maajaas. Un tikai tad saakaas interesantaakais. Peec divaam nedeeljaam man pazinjoja, ka jaagaida veel nedeelja (kam gan negadaas)... Peec divaam dienaam savu autinju jau kaartiigi salipinaatu ieraugu ripojam pa Riigas preteejo malu. Izskaidrojums shiem vienkaarshs- remonts vienaa vietaa, kraasoshana otraa vietaa. Nomierinaaja... Tikai uz jautaajumu, vai nu beidzot varu sanjemt autinju atpakalj, atbilde bija, ka noteikti nedeeljas beigaas, lai gan bija tikai saakums. Nedeeljas beigaas pazinjoja, ka otrdien noteikti dabuushu. Otrdien peec sestaas sarunas pielauzu, lai beidzot man to atdod. Stundu peec darba laika beigaam man atljaava aizbraukt tai pakalj. Atdoshana notika ljoti sasteigti. Kraasoshanas kvalitaate bija tikai mazliet labaaka, kaa manam kaiminju dzeeraajam Ludim, par kapota un spaarnu savstarpeejaam shkjirbaam es nerunaashu. Bagazhnieka apaksha bija aizlaapiita ar veco metodi - iztaisnots, paarklaats ar audeklu un ar kaadu zapti noperveets. Peec nedeeljas viss atnaaca valjaa. Superiigaakais bija tas, ka prieksheejo lukturu(ar elektronisku augstuma reguleeshanu) vietaa bija iebaazti parastie. Arguments stulbaaks vairs nevar buut - ""mees neatradaam taadus pashus"" Peec kaartiigiem draudiem no manas puses man piedaavaaja mashiinu atstaat veel uz divaam nedeeljaam pie shiem. Esmu prieciigs, ka to neizdariiju. Mashiinu paardevu, bet kviitis un fochenes saglabaaju, lai kaadam interesantam vareetu paraadiit, cik slaveejamas iisteniibaa ir plashi reklameetaas servisa firmas. Vislabaakais ieteikums avaarijaa sabojaato autinju iipashniekiem - no apdroshinaataajiem prasiet naudu, ne remontu. Sanjemtaa nauda nervus nobojaas vienu reizi, bet serviss -nepaartraukti.
skumyais @ 23.jūlijs 2006 22:51
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti