Kad pirku alfu, biju skeptisks (klabēja kreisajam ritemim kaut kas, šur tur neizskaidrojami vadi karājās, check engine iedegās ik pa brīdim).
Tomēr tad, kad itāļvācietis izvilka mapīti ar kvītīm par visām apkopēm, kas auto veiktas no dzimšanas brīža... sapratu, ka par auto ir rūpējušies un ka nav ko domāt, jāņem ciet.
Master_D rakstīja: Kad pirku alfu, biju skeptisks (klabēja kreisajam ritemim kaut kas, šur tur neizskaidrojami vadi karājās, check engine iedegās ik pa brīdim).
Tomēr tad, kad itāļvācietis izvilka mapīti ar kvītīm par visām apkopēm, kas auto veiktas no dzimšanas brīža... sapratu, ka par auto ir rūpējušies un ka nav ko domāt, jāņem ciet.
Nu saimnieks neizskataas peec taada kas iipashi ruupeetos par auto, no seerijas NJE MI TAKIE A ZIZNJ TAKAJA, bet auto forsh, iet labi, neklab, negrab, bet kas lai zin kaa ar tiem sleeptajiem defektiem...
Master_D rakstīja: LV nopērkamie Fiat Coupe ir mizerabli lūžņi par nesamērīgu cenu.
Ja nodoms ir nopietns - skaties un ved no Vācijas. Tur izvēle lielāka, gludāki ceļi un labāka attieksme pret šiem auto.
No LV piedāvātajām divām:
www.ss.lv/...
sarkanā ir ar vienu kāju hidrauliskajā spiedē,
zilā - neko nezinu. Raksta, ka laba.
Un jāņem ar TURBO.
Zilai staav augstu RPM ap 1000 un nedaudz leekaa, paareejais viss ok, 6 meeneshi tikai ieksh muusu dzintarzemes... Tie apgriezieni nedaudz biedee, citaadi njemtu...
Master_D rakstīja: LV nopērkamie Fiat Coupe ir mizerabli lūžņi par nesamērīgu cenu.
Ja nodoms ir nopietns - skaties un ved no Vācijas. Tur izvēle lielāka, gludāki ceļi un labāka attieksme pret šiem auto.
No LV piedāvātajām divām:
www.ss.lv/...
sarkanā ir ar vienu kāju hidrauliskajā spiedē,
zilā - neko nezinu. Raksta, ka laba.
Un jāņem ar TURBO.
Zilai staav augstu RPM ap 1000 un nedaudz leekaa, paareejais viss ok, 6 meeneshi tikai ieksh muusu dzintarzemes... Tie apgriezieni nedaudz biedee, citaadi njemtu...
peerc peerc, lai tik leekaa. nebuus jau taakaa audi aizbrauc uz shrotu, nomaini tukshgaitas apgriezienu regulatoru un viss kulee... iepeersies uz 300ls, pats buusi nelaimiigs.
peerc peerc, lai tik leekaa. nebuus jau taakaa audi aizbrauc uz shrotu, nomaini tukshgaitas apgriezienu regulatoru un viss kulee... iepeersies uz 300ls, pats buusi nelaimiigs.
Nopērkot auģiku ar šādu probzu saskarsies ar sekojošiem gļukiem - pēkšņas neizprotamas noslāpšanas ar ilgstošu nespēju iedarbināt, mirušu gaisa mērītāju, beigtu vienu no 5 dzinēja vadības blokiem, sačakarētu ieplūdes kolektora gofru, nomirušām adattipa kontaktgrupām uz 2 motora vadības blokiem utt. Karoč oooo gadījumā ar Ls 300 pat netiksi līdz problēmas saknei
Piemērs - Audi 90 Coupe 2.3 20V 1991 gads.
Par tēmu runājot: Tukšgaitas regulatoram palīdz pat elementāra izmazgāšana, iespējams, ka ir caura gofra starp gaisa mērītāju un ieplūdes kolektoru (cena ap piečuku) un iespējams beigta lambda (cenas no Ls 45 - 120). Neplīstošu auto nav un 10 gadīga auto bez problēmām arī nav. Neklausi šīri un pārējos. Vienkārši tiec skaidrībā ar to, kas pašam patīk. Gribās vai negribās.
Vienu gan atceries - Fiat Coupe nav īsti paredzēts lietošanai ziemā!. Tas arī īsti nevar būt ikdienas auto (ja nu vienīgi to izmanto sēžamvietas pārvietošanai uz/no darba). 10 - 30 km dienā būtu vēlamā norma...
Bet vislabā uzzvani iTālim. Elbe bij uzrakstijis kontakktelefonu. Tas tev izstāstīs visu kā ir.
arba rakstīja: man jau liekas , ka fiatam nekas nemaksā 300 Ls
Wo, wo, grūti nepiekrist...
šim iespējams tik maksā puskuzovs pēc sadaužīšanas (uzbūves īpatnību dēļ) Toties šīm verķim kuzova pretestība torsionālajai vērpei varētu iekabināt lielākajai daļai vāģu...
Kaut gan tiem jau arī ir kulta auto... piemēram lietuviuešu reklāmas aģentūra uzstāja, lai alus CUBA reklāmā no kannas benju lietu tieši audi 100 bākā... tiem pat esot dziesma audi šimtas, audi šimtas...
FIAT COUPE pirkt, vai nepirkt!
Taatad ir doma iepirkt FIAT COUPE 1995 gada. Ko juus vareetu teikt par sho auto tiiro no tehniskaas puses, kaa arii no expluataacijas viedoklja!!?