Tehnikas attīstības prognozes.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?

 
1 2 3 4 5 6
Patronss Reģ.: 14.09.2004
0 0 Atbildēt

Skaidrs nu ir viens, ka pēc 10 gadiem, naftas produktu dzinēji būs praktiski izmiruši.

Teorijai, ka nafta pēc 15 gadiem (vēlākais) beigsies oponēt var tikai pilnīgi plānprātīgi cilvji.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Manupraat vispratiigak buutu naakotne skatiities uz biodiizelja aatistiisanu automasiinas. Hibriidzineji un ari uudenjraza dzineeji ir deizgan veel smagi un neparociigi, kaa arii loti daargi.

Liela izmaksa iznaak arii degvielas staciju apriikojuma nomainja.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja par degvielu, tad noteikti biodīzelis, arī tīra bioeļļa un bioetanols

Latvijai ir daudz brīvas lauksaimiecības zemes.

Ja par hibrīdiem - Sidrabe starp citu ir izstrādājusi kaut kādu tehno litija akumulatoriem

nanotehno arī ir Neorg ķīmijas institūtā - lielas kapacitātes kondensatori, ko izmanto hibrīdos, būtībā ir kaut kādā žēlejā izkaisīti supersmalki ogļu putekļi.

Mocisc Reģ.: 31.07.2003
0 0 Atbildēt

Biodīzelis jau ir labi un skaisti, tikai es gribētu uzzināt 1 skaitli - cik liels rapša lauks jānokopj, lai vidējais LV braucējs varētu nokurināt 1 sezonu? Tad jau var sarēķināt, cik daudz vietas LV paliek pāri, lai braukt varētu visi šobrīdējie draiveri...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Pa discovery channel raadiija-

Kaut kur tropu joslaa,laikam ka braziilijaa aug koks, kura rieksti satur gandriiz 90% svara eļļu, kas ļoti labi deg, un principaa tiiraa veidaa ir izmantojama diizeldzineejos.Tas riekstu koks ir aatraudziigs, razhiigs un visaadi citaadi labs, un ar vinju apstaadot tuksaas platiibas ieveerojami celtos arii ekologjiskais staavoklis...

Nemaz nerunaajot par koksni...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Mocisc rakstīja: Biodīzelis jau ir labi un skaisti, tikai es gribētu uzzināt 1 skaitli - cik liels rapša lauks jānokopj, lai vidējais LV braucējs varētu nokurināt 1 sezonu? Tad jau var sarēķināt, cik daudz vietas LV paliek pāri, lai braukt varētu visi šobrīdējie draiveri...

Es bju sarēkinājis -

Pie patreizējā patēriņa visa Latvija(!!!!!) bija jāapsēj 2 - 3 reizes lai pietiktu degvielas.......

Hibrīds - enerģijas avots tas pats iekšdedzes dzinējs ir. Bet tehniski sarežģīts, smags un dārgs + dabai ļoti nedraudzīgi akomulatori, jo satur spēcigas skābes vai sārmus.

Udeņradis, elektromobīļi - galvenā problēma - kur ņemt viņiem enerģiju. Jo autotransport patērē ļoti daudz enerģijas.

krupiss Reģ.: 22.08.2006
0 0 Atbildēt

Tas ka nafta beigsies tas ir 100%...

,bet Jūs neesat padomājuši ka tas vareetu būt tikai pēc 100 gadiem, nevis kā saka tikai pēc 15 gadiem??? Un tie naftinieki, kas ir pie tās šprices tik sak ka tūlīt beigsies un beigsies ir pilnigs fufelis???

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vispaar jau reaali skatoties uz naftas ieguvi un produktu pateerinju, taada virspuseeja taa ieguve liidz shim ir bijusi. Praksee, protams, vispirms izstraadaa eertaakaas atradnes, bet bez taam veel ir leerums taadu, kuras izluukotas ir, vieniigi pagaidaam veel nav iisti izstraadaat taas. Kopumaa aina atgaadina pagaajushaa gadsimta pirmo pusi, kad ceelaas breeka par dzelzsruudas iespeejamo beigshanos. Nu un tad viens ziniibu viirs teica: var beigties tikai viegli pieejamie kraajumi, nu tad ieguusim dzelzi kaut vai no graniita Kursh veel pirms paaris gadiem vareeja iedomaaties, ka Aafrikaa, Angolaa atradiis grandiozas naftas rezerves. Visi tik chiepsteeja "dimanti, uraans" un sazin kas veel ...

Mocisc Reģ.: 31.07.2003
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet no tā, ka naftu vilks ārā no nez kurienes, tā lētāka nekļūs! Un tad pamazām pienāks brīdis, kad tā būs dārgāka kā pārējās degvielas (vismaz pēc teorijas tādam vajadzētu pienākt).

Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.

Rezumē: kosmētikai naftas pietiks vienmēr, autiņiem būs čābīgāk.

Eku piemērs ar dzelzi - tagad plasmasas lētākas sanāk. Bet kam vajag, var dabūt arī dzelzi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Zemgalē ap 1 tonnu eļļas

Latgalē nu 2/3 tonnas.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

no hektāra

vēl gan jau ka spiedīs uz sabiedrisko transportu, jaunajos busos jau tad ir kā taksī un uz visādiem tur rolleriem, seagway utt

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.

Rezumē: kosmētikai naftas pietiks vienmēr, autiņiem būs čābīgāk.

--------------------------

Kanaadieshiem pagaidaam izdeviigaak urbt un suukneet okeaanaa Un to vinji dara visai ciitiigi, pie Newfoundlandes. galu galaa katraa regjionaa izmantos eertaak pieejamo un leetaako degvielu, vienalga, naftas produktus, biodegvielas, gaazes vai ko citu.

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

nu par to naftas beigšanos vēl nav zvanīts... šitās runas ik pa brīdim uzpeld jau kopš 70-to gadu naftas krīzes... un kalpo kā labs attaisnojums naftiniekiem un viņu cenu politikai kaut kādas alternatīvas jau droši vien būs, bet ne jau nu uzreiz tik masveidīgi un pēc dažiem gadiem

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Peedeeja laikaa paraadaas uz akumulatoriem braucoshi auto - 2-3 stundas, 300km raadiuss marshrutam, liidz 140km/h

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

naftas vel pietikšot 50 gadiem.Elektromobolis esot vel kaitigaks dabai neka benzinieks,jo lielakoties elektriba tiek ieguta no atomenerģijas.Benzinu vel liesim ilgi domaju

Reģ.: 19.04.2024
0 0 Atbildēt

smonG rakstīja: . pat anālā seksa rezultāts varētu būt labāks....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

naftas pietiks vēl ilgi, tikai jautājums kam?

Palasieties internetā par "Oil peak"

Diezgan interesanta lasāmviela.

Katrā ziņā tiešām pēc 5 gadiem iekšdedzes dzinējs sāks izmirt.

naftas ir daudz, bet paskatieties apkārt kam tā ir vajadzīga - davisam. Šitai kurināšanai būs gals. Ķīnieši arī grib braukt.

Kur ir problēma? Alternatīvas ir dārgas un nepieejamas plašai publikai. Tā kā nebrauksim. Visdrīzāk runa pat nebūs par cenu, bet kvotām uz degunu.

Xire Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Auto buus ar 1 zirgaspeeku un sauksies zirgs (tas labaakaja gadiijumaa), jo kad nafta ies uz beigaam, dermokraatijai un visam tamliidziigam buus beigas un velns vinu zin kas tad iestaasies.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

zin, par ko runaa rezultaats

tehnika attiistaas - ekonomijai

eertiibaam

Reģ.: 19.04.2024
0 0 Atbildēt

Kāds nevar ielikt te tā raimja foto? Man šo ta ir aizdomas, ka es zinu kā viņš izskatās

Reģ.: 19.04.2024
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: Kāds nevar ielikt te tā raimja foto? Man šo ta ir aizdomas, ka es zinu kā viņš izskatās

apmēram šitā www.iauto.lv/...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Šis tas man liek secināt, ka pārmaiņas būs!

ASV runā par pievienošanos Kioto protokolam.

Nesenais LiveEarth vispasaules koncerts-akcija kura kūrētājs ietekmīgs politiķis bij. viceprezidents Gors.

Daži ASV koncernu izstrādāti elektromobiļi ar diezgan iespaidīgiem parametriem.

Nekas tāds nenotiktu, ja nākotnē būtu paredzēts turēties pie līdzšinējās nafta+kari par naftu stratēģijas.

Tas viss liek secinārt, ka tehnoloģijas līdz reālam ražošanas līmenim ir izstrādātas.

Jaunais topošais tirgus lielos vilcienos ir sadalīts.

Atliek tikai tāds "tehnisks" nieks, kā iestāstīt pircējam, kas viņam tagad jādara.

Pats prognozēju, ka nākotne pieder elektromobiļiem.

Tirgus

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kioto protokols drīz var iestāties pats no sevis, ja vien nesāks rakt ogles - jo ko kurināt nebūs tāpat

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

tas ir atkarīgs no ta, kā attīstisies elektrības ražošana. Viens virziens ir lētie organiskie saules elementi, otrs - vadāma kodoltermiskā sintēze, kur nepieciešamie ūdeņraža izotopi Deiterijs un Tritijs okeānā ir pietiekami daudz. Ja elektroenerģijas iegūšana no saules, kodoltermiskajā reakcija vai vēl kas būs lēta, tad atkal 2 varianti - maināmi aķi vai ūdeņraža šūnas, ko darbina ar elektrolīzē iegūto ūdeņradi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur tas viss ir, izņemot zinātnieku laboratorijas?

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti