tagad Explorer rāda vāģus, viens no tiem ir ar 2 motoriem un var apgriezties uz vietas un lidz simtam tiek dažās sekundēs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tagad Explorer rāda vāģus, viens no tiem ir ar 2 motoriem un var apgriezties uz vietas un lidz simtam tiek dažās sekundēs
Ar 1,6 ari var un sen jau
Tagad ar divnieku ari vares
Labs bla.Gribetu sev tadu
bišķīt info no pagātnes...
un te pirmais numurs \"Za rulem\" žurnāla... urban-sto.livejournal.com/...
modena rakstīja: un te pirmais numurs "Za rulem" žurnāla... urban-sto.livejournal.com/...
ja ņemt vērā kā autoceļi tikai pagajuša gadsimta divdesmito gadu otrajā pusē sāka attīstīties - tad lasot to jau antīkvāro žurnālu - var novērtēt cik tālējošas domas bija toreizejiem inženieriem....
Kam ir klimakss?? Kam??
Mans uzskats ka neviens neļaus pārtraukt izmantot naftu, vai maz var iedomāties cik daudz valstu budzeti ir atkarigi no visas šīs naftas industrijas, cik naudas tiek izpūsts caur izpūtējiem katru dienu kas pilda budzetus. Kas notiks ja riposim ar lētu energiju un vienā jaukā dienā tik tiešām noliksim savus auto pie žoga un pārsēdīsimies uz elektrokāriem vai ko līdzīgu. Daudzu valstu apskaužamā lablājība nonāks neapskaužamā trūcībā. Ja kāds ko izdomās relatīvi labu viņu palūgs aizvērties vai aizvērs.
Ik pa laikam tak parādās raksti ka ir izdomāts risinājums degvielas aizstāšanai, te bija raksts par šķidra tipa bateriju izstrādi, apgalvoja ka varot ar vienu uzladi veikt ap 400 km, pēc tam uzlādes stacijā pārpumpēt un turpināt ripot tālāk - manuprāt ka neslikti izdomāts, pēc tam tanī stacijā bateriju uzlādē no jauna.
Tikai neviens nenemsies tagat ķerties klāt visai sistēmas pārbūvei.
Bet par to naftas cenu kāpumu gan vajadzētu kādus pakārt.
vakar Explorer vai Discovery rādija par metāna hidrīdu, kura krājumi esot tik lieli, ka pietiekot 100 gadiem. Dziļi zem ūdens spiediena ietekmē metāns( dabasgāze) veido ar ūdeni hidrīdu. Tikai problēmas ir viņu dabūt no tāda dziļuma laukā. Un tad - - metana baloni.
Raimi es ar redzeju.Tikai tur teica ka visas zemes enerģijas pateriņam pietiktu 3000 gadiem.Un nekadus balonus tur nevajag.
kad pacels no okeāna dibena un izdalīs metānu, tad vajadzes
jo metanu nedrīkst laist gaisā, 20 reiz aktīvāka SEG gaze, nekā co2.
Butu uzmanigak skatijies to raidijumu butu sapratis ka balonus tur nevajag un nevajadzes.
mašīnā hidrātu nevedīs
jo tas piesaistītais ūdens ir balasts
kuram vēl no lielajiem ražotājiem nav hibrīds
Crankshaft
05.09.2006 13:03
Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.
Vasals broļ, Latgaļīt!
Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.
=====================
Ir jaa, un baisie daudzumi, vienkaarshi pashlaik veel iznaak par daargu ieguve. Taapat Kjiinaa ir dakuja t.s. naftas smilshu. Ieguve praktiski tikai tagad saakas. Principaa jau visi tie naftas kraajumi zinaamie tiek vien taa no virsas apgraabstiiti panjemot vieglaak njemamo. Taa tad arii ir taa dalja , par kuru kauc, ka pietikshot max 50 gadiem kOPUMAA TAA AINA IR PAVISAM SAVAADAAKA, VINIIGAIS JAUTAAJUMS: CIK TAS IZMAKSAAS.
raimondsm rakstīja: klimatu maina daudz kas - piemeeram co2, metāns un veel šis tas, nu un ja nafta, gaaze un akmeņogles mieriigi atrastos savaa vietaa, tad tas co2 klaat nerastos.
Taapeec jau katrs taas tehno attiista, pat BMW savu gaazes autinju ir uztaisiijis un tagad shiem esot 3L diizelis, kas ap 8 litri pateeree.
Pamodies??? Man ir 7 gadus vecs dīzelis ar šādu patēriņu. Un jaunie dīzeļi ir vēl labāki. Bet tik un tā tā jau ir pagātne. Nākotne patiesībā ir diezgan skaidra. Nafta noteikti pietiks ilgāk nekā vēl vajag laiku kodolsintēzes apgūšanai, kas nu jau vair nebut nav tikai fantastikas līmenī. Ja kāds vēl nezin - pirmais reālais (nevis pētnieciskais) reaktors jau tiek būvēts. Attiecīgi pirmkārt elektroenerģija pārskatāmā nākotnē kļūs DAUDZ lētāka, pie tam praktiski neierobežotā apjomā. Tajā pat laikā turpinās mazo reaktoru izstrāde un prognozē, ka būs iespejams izveidot tik mazus, lai izmantotu pat kravas auto un autobusiem, nemaz jau nerunājot par kuģiem un citiem lielajiem patērētājiem. Attiecīgi vieglie varēs izvirst ar naftu, hibrīdiem un visu ko vien vajag, jo būs vienīgie fosilā kurināmā patērētāji.
Biodegviela... Laba alternatīva pārejas periodam, īpaši, lai mazinātu atkarību no naftas magnātiem, bet ne vairāk. Neizmantojamais Kanādas slāneklis??? Pirms gada skatījos jau ne pirmā svaiguma filmu "Discovery" par to, kā tur reāli nafta tiek iegūta. Iespaidīga tenika un vēl iespaidīgāki rezultāti - pagaidām portams sanāk dārgāk (samērīgi), bet tomēr izdevīgāk - t.i. Kanādai izdevīgāk, jo liela nozīme ir arī vasts importa/eksporta bilancei, nevis tikai absolūtajai barela cenai.
tad, kad šito dabūs gatavu, tad nekads fosilais nebūs vajadzigs, brauks ar akumulatoriem vai ūdeņradi
un tam dīzelim laikam bija 300Zs, ja pareizi atceros
pagaidām portams sanāk dārgāk (samērīgi), bet tomēr izdevīgāk - t.i. Kanādai izdevīgāk, jo liela nozīme ir arī vasts importa/eksporta bilancei, nevis tikai absolūtajai barela cenai.
Izmantojot dārgu enerģiju importa/exporta bilanci var sagraut, ne uzlabot.
raimondsm rakstīja: klimatu maina daudz kas - piemeeram co2, metāns un veel šis tas, nu un ja nafta, gaaze un akmeņogles mieriigi atrastos savaa vietaa, tad tas co2 klaat nerastos.
Taapeec jau katrs taas tehno attiista, pat BMW savu gaazes autinju ir uztaisiijis un tagad shiem esot 3L diizelis, kas ap 8 litri pateeree.
Katra govspa gadu izpirž tik daudz Metāna, ka līdzīga siltumnīcas efekta sasniegšanai automašīna ir jānobrauc līdz tolmetam.
Austrālijā vien govju bari ir tik lieli, ka tik turies, tākā labāk būtu ierobežojuši metānu govju pirdienos (pie tā jau strāda zinātnieki) - efekts būtu lielāks un būtiskāks siltumnīcas efekta samaziņāšanai...
Tehnikas attīstības prognozes.
Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?