Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Tehnikas attīstības prognozes.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?

 
1 2 3 4 5 6
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: tā gluži nav , parēķini uz zāles daudzumuun kalorijām, zemniek

Kā jau teicu - tiklidz aizies nuclear fusion, tā aķi un ūdeņradis visu atrisinas

ja kas Dorisai šodien vārda diena

Klau ekeltriķi, kam daudz jocīgu jautājumu par fotogrāfiju - to Metānu neražo pati govs, bet mikroorganismi, kas palīdz to zāli tai govij vēderā sagremot. Pastudē mazliet mikrobioloģiju un tad sniedz iAuto lasīājiem atskaiti - var vai nevar govs sapirst tik daudz metāna? Ne velti zinātnieki cenšas šo problēmu risināt....

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tas tā - ieskatam...

jds.fass.org/...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Šis jautajums gan ir jocīgs un nevietā. Bet nu katra liela autobūves firma jau kadu hibrīdu ir uzbūvejusi, bet metana dzinējus tikai kadas paris. Tā ka tur ir ta nākotne, ne metāna laikam.

Kas žel bija padalities zinasanas par RAW failiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Šis jautajums gan ir jocīgs un nevietā. Bet nu katra liela autobūves firma jau kadu hibrīdu ir uzbūvejusi, bet metana dzinējus tikai kadas paris. Tā ka tur ir ta nākotne, ne metāna laikam.

Kas žel bija padalities zinasanas par RAW failiem?

Metāna iekārtas (rūpnieciski uzstādītas) stāv uz ĻOTI daudzām automašīnām, tikai pie mums neieved.

Vienīgais laikam ir Volvo S80 Bifuel. Eiropā, kur izplatītākas Metāna uzpildes stacijas to autiņu ir gana daudz. Itālijā itīpaši.

Tādus hibrīdus bencīns/metāns ražo gan volvo, gan vw, gan fiat, pat BMW...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

raimondsm rakstīja: tā gluži nav , parēķini uz zāles daudzumuun kalorijām, zemniek

Kā jau teicu - tiklidz aizies nuclear fusion, tā aķi un ūdeņradis visu atrisinas

ja kas Dorisai šodien vārda diena

Klau ekeltriķi, kam daudz jocīgu jautājumu par fotogrāfiju - to Metānu neražo pati govs, bet mikroorganismi, kas palīdz to zāli tai govij vēderā sagremot. Pastudē mazliet mikrobioloģiju un tad sniedz iAuto lasīājiem atskaiti - var vai nevar govs sapirst tik daudz metāna? Ne velti zinātnieki cenšas šo problēmu risināt....

a govju kāpēc austrālijā tik daudz? Jo pārāk daudz cilvēku viņas grib apēst.

Tad sanāk ka pārapdzīvota šī planēta paliek, un, līdzīgi kā pārapdzīvotā pilsētā, rodas atkritumu izvešanas problēmas

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Par to pārapdzīvītību pilnīgi piekrītu - cilvēku skaits katru gadu pieaug, pie tam pieaug eksponenciāli (nevis lineāri).... Ar nevienu citu dzīvu radību tā nenotiek - viņu skaits ir stabīls (kamēr cilvēks neiejaucas) (oki - izņemot mikrorganismus kuri mežonīgi savairojas, izraisa slimību un nogalina savu "saimnieku" - cilvēku vai dzīvnieku un paši pēc tam iet bojā)

Tas nevar mūžigi turpināties dēl resursiem, atkritumiem, un pieejamās zemes platības. Patreizējo cilvēku skaitu zeme var "uzturēt" tikai tāpēc ka ir nafta ko var kačāt no zemes neierobežotā daudzumā.....

Sch Reģ.: 19.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja kāds domā, ka pēc 5-10 gadiem būs beigusies nafta, tad man nav ko teikt par Jūsu lētticību. Manam mūžam pietiks stabili un Jūsējam arī, vienīgā diskusija var būt par to vai arābi spēs atšaut un atpirkt alternatīvo veidu attīstītājus. Un attīstoties alternatīvajām tehnoloģijām jau pastāv iespēja samazināt arī naftas cenas, kas ir uzpūstas. Pirms dažiem gadiem dvieļagalvām taisniga cena bija 25$ par barelu, tagad jau 100$.

PS Visbeidzot cenas naftai var koriģēties pēc Buša termiņa beigām un alternativo degvielu projekti tiks atlikti uz vēlāku laiku.

PPS Arābu atvilknes ir pilnas ar alternatīvajiem projektiem, kas ir atpirkti no to izgudrtājiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu esi arābs, ka tik labi zini?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.autobloggreen.com/...

www.google.lv/...

Ricardo has developed a new prototype engine called 2/4SIGHT which could give HCCI a run for its money. An engine equipped with this new system is capable of running on either the 2 or 4 stroke engine cycle, allowing their V6 test-bed to be downsized from 3.5 liters to 2.0 liters while making the same power output. This downsizing leads to a 27 percent reduction in fuel consumption and correspondingly lowered emissions.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Raimis atkal plostā

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: tā gluži nav , parēķini uz zāles daudzumuun kalorijām, zemniek

Kā jau teicu - tiklidz aizies nuclear fusion, tā aķi un ūdeņradis visu atrisinas

ja kas Dorisai šodien vārda diena

Patiesībā prognozes ir vēl skaistākas. Palaižot kodolsintēzes reaktorus pat aķi un ūdeņradis nebūs vajadzīgs, jo tos reaktorus ir paredzēts izgatavot pietiekami portatīvus, lai iebūvētu fūrēs un autobusos, nemaz nerunājot par lielākiem patērētājiem. Attiecīgi visi pasaules naftas krājumi paliktu brīvā lietošanā tikai vieglajiem - un benzīnu/dīzeli mestu pakaļ, jo tas kļūtu par blakusproduktu smērvielu/plastmasu ražošanai. Ne jau tikai degvielu vien iegūst no natfas...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

par kodolu sintēzes reaktoriem šobrīd ir skaidras tikai divas lietas:

1) vienīgais reālais pielietojums, kuru ir izdevies uzkonstruēt, ir ūdeņraža bumba

2) viss pārējais eksistē tikai raimondveidīgu fanātiķu slapjajos sapņos

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Par divtaktu un četrtaktu dzinēju divi vienā laikam intereses nav.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Par divtaktu un četrtaktu dzinēju divi vienā laikam intereses nav.

Gadus astoņus vecs projekts jau.....Labrit

ooPIS Reģ.: 16.06.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: par kodolu sintēzes reaktoriem šobrīd ir skaidras tikai divas lietas:

1) vienīgais reālais pielietojums, kuru ir izdevies uzkonstruēt, ir ūdeņraža bumba

2) viss pārējais eksistē tikai raimondveidīgu fanātiķu slapjajos sapņos

3) ar ir... fanaati kas konstruee niknaakas bumbas

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

8 gadus? interesanti, varētu kādu neta adresi/

Info gan ir, ka jaunais motors ir tik advancēts, ka līdz sērijveida razošanai vēl paies pāris gadi. Izskatas, ka ekonomijas un jaudas ziņā saliks variantu ar 4 cilndru atslēgšanu.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: 8 gadus? interesanti, varētu kādu neta adresi/

Info gan ir, ka jaunais motors ir tik advancēts, ka līdz sērijveida razošanai vēl paies pāris gadi. Izskatas, ka ekonomijas un jaudas ziņā saliks variantu ar 4 cilndru atslēgšanu.

Es ne tikai gooleju bet ari žurnalus lasu

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.autobloggreen.com/...

VTES can be useful for diesel engines as a near instant air supply to deliver a quick blast of torque with minimal particulate emissions, which could allow for more specific power and the downsizing of the diesel particulate filter (DPF). Additionally, for both gasoline and diesel applications, VTES would allow a smaller engine to behave like a much larger one for quick acceleration when necessary, while still allowing low fuel-consumption the rest of the time.

The technology which makes the VTES system possible centers around highly efficient \'switched reluctance\' electric motors, which can run on the vehicle\'s standard 12 volt power system. In the future, the VTES system can provide the air supply for fuel cell electric vehicles, but what could be even more promising is \"the potential for energy recovery during throttled operation of gasoline engines,\" according to Morris, \"The motor can switch to generator mode almost instantly, the compressor can be configured as a \'cold air\' induction turbine with efficiencies of more than 50 per cent being possible, while power levels greater than 150W can be readily generated at 14 volts.\" Lots more information is available in the press release after the break, but extra power, along with lower emissions sounds like a win-win scenario to us.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc tik sarežgīti, ir daudz un dažadas tehnoloģijas kā panākt jau veco labo iekšdedzes dzinēju efektivitates palielinašanu. Viens varianc ir ar papildus gāzes piešprici degmaisījumam utt.

Tāpat lēna garā tauta pēta kā realizēt māsklīgās "fotosintēzes" procesus, lai varētu veiksmīgi iegūt ūdeņradi utml.

Labāk mazāk googlēt un vairāk lasīt zinātniskus žurnālus Raimi !!!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

vecais labais dzinējs nav nemaz tik labs, 35-40% lietderības koeficients

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Mainamu kompresijas pakapi saabs jau bij uztaisijis dikti sen.Manliekas ka kadus 6-7 gadus atpakaļ jau.Ta ka vecas ziņas cilā atkaļ.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti