a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?
Nemāku teikt. Uzprasīšu ;P
DimanC rakstīja: a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?
Ne taksh... noveersh to siiko defektu, ko muusu baalelinji neprot salabot, un paardod kaa mazlietotu
nevis kā mazlietotu bet kā refurbished
Vai tad fāterlandē veco salabot nevar?Nav lētāk?
Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj
asf rakstīja:
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj
Pie zināmiem ienākumiem cilvēki sāk remontēt mašīnas labos servisos un lietot orģinālas rezerves daļas vai arī pirkt jaunas automašīnas. Tas ir dārgāk, bet patīkamāk. Meitenei vismaz ir skaidrs, ka ar kārbu problēmas viņai vairs nebūs. Labi, vai ne ? Pietam, lai 2000 gada audim pārliktu variatoru uz automātu - darbs noteikti maksās ap 1000 naudiņām. Kur jēga ?
P.S. meitene malacis -> komsomolka, sportsmenka, otlichnitsa
aha, komsomolka, pioņerka, no katajetsa na praviļnoj tačke - no poka ņet, no buģet katatsia
DimanC rakstīja: a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?
Turks nomazgā un andelē kā mazlietotu no šķelta vāģa.
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
Man prieks ka problēma būs atrisināta,lai arī sālīti.
Paldies čomi Cerams, ka beigsies tās problēmas. Labi, ka dzimusi optimiste un laba humora izjūta, savādāk sveicinātu psihoneiroloģiskais
Cienu taadus cilveekus kaa Karlsone, nu tad lai labi un ilgi ripo.
Un tam kas iesmeereeja te jau bija noveeleejums labs.
vispārībā jau smieklīgs topiks
viena lol sūdzās par savu grūto dzīvi un stāsta cik "gudra" bijusi
Nu ANONĪMIĶIEM arī ir sava VIETA, kur sūdzēties, tikai citā portālā
A par novēlējumiem - te tiešām ir dažs labs (pee)
Ponjal, ņe durak, vičorkivaju ;P
_PN_ rakstīja: vecenes tiešām ir stulbas
kā gan tas auto ir jāts, ka jāmaina kārba
nākošais būs jauns motors
PN
variators nemaz nau paaraak dikti jaajaaj , vinjam ir mazs resurs un 'remontu nje podljezjit' . Tagadinj meitene , ar jaunu V , brauks ilgi un laimiigi atbalstu
vinja vismaz bij speejiiga ne tikai nopirkt , bet arii UZTUREET , savu auto , atshkjiriibaa no tiem iibljiem , kuri ,lai uzpildiitu savu E49 , grabina siiceni pie 'neste' automaata un riepas peerk XXX MAXIMAa
Nu un ja variatoram ir mazs resurs, dat jaunajaa kaarbaa tas buus lielaks?!?
Bet par to kaarbas suutiishanu atpakal, manupraat, tevi uzmeta.
Gan jau ka schiniis vai izmantos kaa donoru citaam.
Aha, uzmeta. Alternatīva bija Karlsonei pašai sēdēt uz tās kārbas un nikni rūkt? Protams, ka to izmanto kā donoru, varu derēt, ka mehānismā ir daudz veselu, izmantojamu detaļu, plus, tiešām no bojājumiem var saprast, kādas konstruktīvas kļūdas pieļautas veidojot šo ierīci. Kas ir īpaši aktuāli tādam variatoram, kas nav tomēr tik populārs risinājums.
Par resursu, savukārt, domājot, šķiet, ka garantija jaunajai kārbai tak ir un noteikti ne 6 mēneši.
Savukārt variators ir inčīga manta. Nekādu rāvienu, iet kā trolejbuss. Nu un kas, ka nepopulārs? Visu mūžu brauksi savā populārajā pasātā, zieptraukā, golpā? Nu ir lielāka ziepe un drāšanās, ja kas notiek, bet toties oriģinālāk un interesantāk. Ne tā kā visiem.
(Pašam man Fiat Coupe, kuram salocījās vārsti, so, kinda saprotu.)
Karlsone - malacis!
Cik var te stāstīt pasakas, ka vienkāršāk ielikt ko citu, nevis to, ap ko rūpnīca mašīnas konkrēto modifikāciju būvējusi? Lai ieliktu to parasto automātu elektronikas sistēmās vien jānomaina n-tās detaļas, ieskaitot automāta vadības bloku, kas arī maksās nežēlīgi... Man ir pieredze - brālītis savai MX-3 Mazdai 4-cyl DOHC motora + automāta vietā lika V6 motoru un manuālo kārbu. Epopeja uz gadu (!) - palika no vecās mašīnas prakstiski tikai kuzovs... Sakarā ar kārbas maiņu pat visādi eļļas radiatori u. tml. figņas jāmaina, jo savādāki... tas pavelk līdzi pārējos radiatorus (tosola, kondiškas u.tml.), jo cita konfigurācija... Pat krāsniņas radiators zem paneļa bija jāmaina, jo vecajam abi trubu gali iznāk motortelpā taisni un viens konfliktē ar jauno motoru - tam motoram domāts citspečkas radiators ar vienu uz sāniem līku izvadu... Sakarā ar motora maiņu, protams, visa elektronika cita un pat provodka cita (!). Kronis visam bija aizdedzes atslēgas mehānisma maiņa izmobilaizera dēļ, kas dzīvo jaunanā vadības blokā... Vārdu sakot - nekad nevienam to neiesaku darīt!!!
Par salabošanu un tūlīt pēc tam nošķilšanu - personīgi man tieši tā iznāca... Pārbūvēju savu veco džipiņu - ieliku pilnīgi jaunu motoru, pārmetināju un nokrāsoju virsbūvi, uzliku dugas, pārtapsēju salonu no jauna ar ādiņu un pēc pāris mēnešiem iestādīju to auto grāvī un uz šrotu... Bija KASKO, taču, tā kā paturēju derīgās atliekas (motora dēļ), BALTA man pēc pusgada prāta čakarēšanas izmaksāja tikai apaļus 503.- Ls Prozit!
Tur jau tā lieta, ka liekas, ka ir da-figa variantu. Vienīgais, ka normālu risinājumu, tb, lai +- kvalitāte/cena/garantija būtu līdzsvarā ir maz.
P.S. Autiņš šobrīd atrodas Auto Rīga - diemžēl citur to kārbu liekot virsū ražotājs nedod garantiju. Man jau patika vakardienas brauciens pie viņiem, proti, kādi tur bija ģīmji, kad es ar FIAT (riktīgu šrota variantu) piebraucu un noparkoju precīzi pie viņu ieejas durvīm
bez tam vēl paziņoju, ka kārbu atvedīšu pirmdien un viņem to TIKAI jānomaina
kur tu sūtīji to kārbu?
A6 VARIATOR epopeja turpinās!
Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma
))