A6 VARIATOR epopeja turpinās!

Karlsone Reģ.: 17.12.2006

Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.

P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Nemāku teikt. Uzprasīšu ;P

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja: a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?

Ne taksh... noveersh to siiko defektu, ko muusu baalelinji neprot salabot, un paardod kaa mazlietotu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nevis kā mazlietotu bet kā refurbished

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

Vai tad fāterlandē veco salabot nevar?Nav lētāk?

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.

asf Reģ.: 10.06.2002
0 0 Atbildēt

Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.

skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj

316 Reģ.: 26.11.2002
0 0 Atbildēt

asf rakstīja:

Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.

skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj

Pie zināmiem ienākumiem cilvēki sāk remontēt mašīnas labos servisos un lietot orģinālas rezerves daļas vai arī pirkt jaunas automašīnas. Tas ir dārgāk, bet patīkamāk. Meitenei vismaz ir skaidrs, ka ar kārbu problēmas viņai vairs nebūs. Labi, vai ne ? Pietam, lai 2000 gada audim pārliktu variatoru uz automātu - darbs noteikti maksās ap 1000 naudiņām. Kur jēga ?

P.S. meitene malacis -> komsomolka, sportsmenka, otlichnitsa

elektro Reģ.: 16.03.2002
0 0 Atbildēt

aha, komsomolka, pioņerka, no katajetsa na praviļnoj tačke - no poka ņet, no buģet katatsia

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja: a diez ko viņi ar to veco kārbu vāczemē dara? ķipa, izpēta, kāds defekts, lai novērstu nākotnē līdzīgas kļūmes?

Turks nomazgā un andelē kā mazlietotu no šķelta vāģa.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.

Man prieks ka problēma būs atrisināta,lai arī sālīti.

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Paldies čomi Cerams, ka beigsies tās problēmas. Labi, ka dzimusi optimiste un laba humora izjūta, savādāk sveicinātu psihoneiroloģiskais

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cienu taadus cilveekus kaa Karlsone, nu tad lai labi un ilgi ripo.

Un tam kas iesmeereeja te jau bija noveeleejums labs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vispārībā jau smieklīgs topiks

viena lol sūdzās par savu grūto dzīvi un stāsta cik "gudra" bijusi

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Nu ANONĪMIĶIEM arī ir sava VIETA, kur sūdzēties, tikai citā portālā

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

A par novēlējumiem - te tiešām ir dažs labs (pee)

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Ponjal, ņe durak, vičorkivaju ;P

IELEJAM Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja: vecenes tiešām ir stulbas

kā gan tas auto ir jāts, ka jāmaina kārba

nākošais būs jauns motors

PN

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

variators nemaz nau paaraak dikti jaajaaj , vinjam ir mazs resurs un 'remontu nje podljezjit' . Tagadinj meitene , ar jaunu V , brauks ilgi un laimiigi atbalstu vinja vismaz bij speejiiga ne tikai nopirkt , bet arii UZTUREET , savu auto , atshkjiriibaa no tiem iibljiem , kuri ,lai uzpildiitu savu E49 , grabina siiceni pie 'neste' automaata un riepas peerk XXX MAXIMAa

muuris Reģ.: 06.12.2005
0 0 Atbildēt

Nu un ja variatoram ir mazs resurs, dat jaunajaa kaarbaa tas buus lielaks?!?

Bet par to kaarbas suutiishanu atpakal, manupraat, tevi uzmeta.

Gan jau ka schiniis vai izmantos kaa donoru citaam.

Kamazs Reģ.: 11.01.2004
0 0 Atbildēt

Aha, uzmeta. Alternatīva bija Karlsonei pašai sēdēt uz tās kārbas un nikni rūkt? Protams, ka to izmanto kā donoru, varu derēt, ka mehānismā ir daudz veselu, izmantojamu detaļu, plus, tiešām no bojājumiem var saprast, kādas konstruktīvas kļūdas pieļautas veidojot šo ierīci. Kas ir īpaši aktuāli tādam variatoram, kas nav tomēr tik populārs risinājums.

Par resursu, savukārt, domājot, šķiet, ka garantija jaunajai kārbai tak ir un noteikti ne 6 mēneši.

Savukārt variators ir inčīga manta. Nekādu rāvienu, iet kā trolejbuss. Nu un kas, ka nepopulārs? Visu mūžu brauksi savā populārajā pasātā, zieptraukā, golpā? Nu ir lielāka ziepe un drāšanās, ja kas notiek, bet toties oriģinālāk un interesantāk. Ne tā kā visiem.

(Pašam man Fiat Coupe, kuram salocījās vārsti, so, kinda saprotu.)

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Karlsone - malacis!

Cik var te stāstīt pasakas, ka vienkāršāk ielikt ko citu, nevis to, ap ko rūpnīca mašīnas konkrēto modifikāciju būvējusi? Lai ieliktu to parasto automātu elektronikas sistēmās vien jānomaina n-tās detaļas, ieskaitot automāta vadības bloku, kas arī maksās nežēlīgi... Man ir pieredze - brālītis savai MX-3 Mazdai 4-cyl DOHC motora + automāta vietā lika V6 motoru un manuālo kārbu. Epopeja uz gadu (!) - palika no vecās mašīnas prakstiski tikai kuzovs... Sakarā ar kārbas maiņu pat visādi eļļas radiatori u. tml. figņas jāmaina, jo savādāki... tas pavelk līdzi pārējos radiatorus (tosola, kondiškas u.tml.), jo cita konfigurācija... Pat krāsniņas radiators zem paneļa bija jāmaina, jo vecajam abi trubu gali iznāk motortelpā taisni un viens konfliktē ar jauno motoru - tam motoram domāts citspečkas radiators ar vienu uz sāniem līku izvadu... Sakarā ar motora maiņu, protams, visa elektronika cita un pat provodka cita (!). Kronis visam bija aizdedzes atslēgas mehānisma maiņa izmobilaizera dēļ, kas dzīvo jaunanā vadības blokā... Vārdu sakot - nekad nevienam to neiesaku darīt!!!

Par salabošanu un tūlīt pēc tam nošķilšanu - personīgi man tieši tā iznāca... Pārbūvēju savu veco džipiņu - ieliku pilnīgi jaunu motoru, pārmetināju un nokrāsoju virsbūvi, uzliku dugas, pārtapsēju salonu no jauna ar ādiņu un pēc pāris mēnešiem iestādīju to auto grāvī un uz šrotu... Bija KASKO, taču, tā kā paturēju derīgās atliekas (motora dēļ), BALTA man pēc pusgada prāta čakarēšanas izmaksāja tikai apaļus 503.- Ls Prozit!

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka liekas, ka ir da-figa variantu. Vienīgais, ka normālu risinājumu, tb, lai +- kvalitāte/cena/garantija būtu līdzsvarā ir maz.

P.S. Autiņš šobrīd atrodas Auto Rīga - diemžēl citur to kārbu liekot virsū ražotājs nedod garantiju. Man jau patika vakardienas brauciens pie viņiem, proti, kādi tur bija ģīmji, kad es ar FIAT (riktīgu šrota variantu) piebraucu un noparkoju precīzi pie viņu ieejas durvīm bez tam vēl paziņoju, ka kārbu atvedīšu pirmdien un viņem to TIKAI jānomaina

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

kur tu sūtīji to kārbu?

Karlsone Reģ.: 17.12.2006
0 0 Atbildēt

No ražotāja

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti