TDIOTS rakstīja: tava saraxta 1un 3ais ir ieveerteejami , paareejie 'atpuushaas'.
Pilsonis ir pareizi runājis!
TDIOTS rakstīja: tava saraxta 1un 3ais ir ieveerteejami , paareejie 'atpuushaas'.
Pilsonis ir pareizi runājis!
vienk. klausi uz vaarda , nenozjeelosi .
Ideots rakstīja:
MB Sprinter
Renault Master
VW T4
Ford Transit
Peugeut Boxter
....?
+Renault Master alias Opel Movano abi ar kravas telpu= 3,65 augstums bik virs 2m
tiek lietots jau 4us gadus un patiesiibaa nevaru teikt nekaa slikta... plusi: fwd, motori teicami(2.8 vismaz liidz shim nekas absoluuti nav dariits) ietilpiiba, paarredzamiiba, neljogaas kaa PSA briinumi, caurgaajamiiba perfekta(prieksh busa) stabilaak uz celja uzvedaas kaa wv&mb
pie miinusiem: prieksheejaas sharas (lodbalsti) pie mainjas jaapurina eiroauto lai pameklee noliktavaa orgjinaalaas
nereguleejaas stuure ... un gjeneratora siksnas spriegotaajgultnis.. jaaliek papildus aizsardziiba pret netiirumiem
p.s. T4 nu noteikti vari nelikt pie ietilpiigajiem varbuut LT
Viennozīmīgi vai nu MB Sprinter 311, vai VW LT35. Citu alternatīvu būtībā nav. Franču auto nav mašīnas, pie tam lietotas parasti ir stipri problemātiskas, bet fords ir fords - skaļš bez vismazākā komforta, pie tam manuprāt izskatās nekā.
Man pašam ir bijusi pieredze ar VW LT35, gan jaunu, ga 5 gadus lietotu. Varu teikt tikai labākos vārdus par abiem gadījumiem. Remonti arī vairs nav problēma, degvielas patēriņš arī saprātīgs. Vienu vārd sakot darba zirgs
Nu ko, varu Tev teikt, ka no 2000 gada braucu pats ar Citroen Jumper, tad ar VW T4 un šobrīd ar VW T5, varu teikt, ka Jumperis ir tāds riktīgs darba zirdziņš, ja Tev ir nepieciešamība vest lielgabarīta mantas, jo tik daudz VW Tu nesaliksi. Jumperis ir izturīgāks krietni par VW, bet, ja kas plīst, tad jārēķinās ar palielām izmaksām. VW ir salīdzinoši lētāks. Sprinteris ir diezgan garām, jo zinu vismaz trīs cilvēkus, kas brauc ar tādiem un no servisa nelien ārā, tad jau labāks un izturīgāks ir vecais, liekas 208 vai kas tamlīdzīgs, bet tā jau ir vēsture. Renault ir garām, Tranzīts ir ļoti garām, par Boxeri diemžēl neko nezinu, t.i. nevienam paziņam tādu nav un tāpēc neko labu vai sliktu pateikt nevaru!
Mans ieteikums Tev ir tomēr VW, ja nevari atļauties T5, tad vismaz T4, jo tā ir pārbaudīta vērtība, jau labu laiciņu! Man te ļoti daudzi ar tādiem brauc un ir ļoti apmierināti!
Re, te viens variants ir, arīšis nav slikts, labs auto, tikai protams jāpārbauda pirms iegādes.
A6 rakstīja: Viennozīmīgi vai nu MB Sprinter 311, vai VW LT35. Citu alternatīvu būtībā nav. Franču auto nav mašīnas, pie tam lietotas parasti ir stipri problemātiskas, bet fords ir fords - skaļš bez vismazākā komforta, pie tam manuprāt izskatās nekā.
Man pašam ir bijusi pieredze ar VW LT35, gan jaunu, ga 5 gadus lietotu. Varu teikt tikai labākos vārdus par abiem gadījumiem. Remonti arī vairs nav problēma, degvielas patēriņš arī saprātīgs. Vienu vārd sakot darba zirgs
un kaa ar ruuseeshanu ?
Tēvam ir diezgan cieša saskarsme ar busiem, es laiku pa laikam arī ar kādu izgāžu. Tak vot ņemami tiešām ir pirmais un trešais, ja nesanāk, tad varbūt vēl renaultu varētu, bet tikai ne ford - tas vispār ir pzdc kaut kāds. Saprotu, ka lēts, bet nu ir braukts ar kādiem pieciem eksemplāriem un par visiem viens viedoklis
Protams, ka viss atkarīgs no konkrētā drapa stāvokļa un "iepriekšējās dzīves pieredzes"
columbia rakstīja: Nu ko, varu Tev teikt, ka no 2000 gada braucu pats ar Citroen Jumper, tad ar VW T4 un šobrīd ar VW T5, varu teikt, ka Jumperis ir tāds riktīgs darba zirdziņš, ja Tev ir nepieciešamība vest lielgabarīta mantas, jo tik daudz VW Tu nesaliksi. Jumperis ir izturīgāks krietni par VW, bet, ja kas plīst, tad jārēķinās ar palielām izmaksām. VW ir salīdzinoši lētāks. Sprinteris ir diezgan garām, jo zinu vismaz trīs cilvēkus, kas brauc ar tādiem un no servisa nelien ārā, tad jau labāks un izturīgāks ir vecais, liekas 208 vai kas tamlīdzīgs, bet tā jau ir vēsture. Renault ir garām, Tranzīts ir ļoti garām, par Boxeri diemžēl neko nezinu, t.i. nevienam paziņam tādu nav un tāpēc neko labu vai sliktu pateikt nevaru!
Mans ieteikums Tev ir tomēr VW, ja nevari atļauties T5, tad vismaz T4, jo tā ir pārbaudīta vērtība, jau labu laiciņu! Man te ļoti daudzi ar tādiem brauc un ir ļoti apmierināti!
Paklau ir drusku nekorekti salīdzināt T4 un T5 ar Jumper. Tie nav vienas kategorijas busi.
Bet Citroens ir viens kārtīgs braucamais līdz 100000, tad sākas remonts, dārgs un ļoti dārgs, pie tam detaļas lietotas ir švakas, bet jaunas dārgas, ko gan nevar teikt ne par VW LT ne MB Sprinter. Pie tam ir redzēts BRC Sprinteris ar 850000 km un rūc kā puķe.
Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan palielu naudu un ripo atkal. Motoram vēl nekas nav darīts!!! Buss ir 1998 gada.
Runājot par lietotām detaļām, tad lietotas var pirkt tikai dekoratīvās detaļas, pārējās ir jāpērk tikai jaunas, Jumperim jauna turbīna maksāja 600 Ls, darbojas joprojām, kas saistās ar zobsiksnu un rullīšiem, tad tie maksā ļoti, visi rullīši, ja mani atmiņa neviļ, tad maksāja ap 400 Ls.
Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.
Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.
columbia rakstīja: www.autonet.lv/...
Re, te viens variants ir, arīšis nav slikts, labs auto, tikai protams jāpārbauda pirms iegādes.
Šim vajag vismaz C1 kategoriju.
KOMA rakstīja:
columbia rakstīja: www.autonet.lv/...
Re, te viens variants ir, arīšis nav slikts, labs auto, tikai protams jāpārbauda pirms iegādes.
Šim vajag vismaz C1 kategoriju.
Jā, izskatās gan, ka vajag, nepamanīju, ka viņam ir dubultie riteņi aizmugurē!
columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.
Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.
Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.
ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh
vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt
TDI rakstīja:
columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.
Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.
Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.
ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh
vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt
Runāju to, ko zinu, par vējstiklu tev taisnība, bet esmu apmierināts ar jumperu.
Katram sava bļodiņa tuvāka.
Ieteikums topika autoram - šajā saitā patiesību neatradīsi! Pajautā kādam pazīstamam servisa meistaram, tas vismaz pateiks objektīvi, vēlu veiksmi!
columbia rakstīja: Runāju to, ko zinu, par vējstiklu tev taisnība, bet esmu apmierināts ar jumperu.
Katram sava bļodiņa tuvāka.
Ieteikums topika autoram - šajā saitā patiesību neatradīsi! Pajautā kādam pazīstamam servisa meistaram, tas vismaz pateiks objektīvi, vēlu veiksmi!
un paziistamais meistars teu pateiks - MB un VW daljas var dabuut daudz un dazjaadas + remonc ir 'saprotamaaks' , ar Renoo situaacija ir soo soo , bet ar PSA un It bandas razjojumiem labaak nepinies .
TDI rakstīja:
columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.
Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.
Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.
ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh
vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt
Nedomāju, ka viņš tirgo citronus. Drīzāk ir šoferis un šoferim ir pofig cik kas maksā galvenais lai ripo. Viņam nav starpības vai par remontu samaksā 100 vai 1000 jo kāposts tāpat nav viņa.
Tāpēc arī viņam atsauksmes ir labas, jo par remontu nav jāsatraucas. Es ļoti labi zinu ko nozīmē super piekare, fantastiskais kravas nodalījums (ar "lieliskajām durvīm"), un tā visa remonta izmaksas. Protams turbīna 600 Ls - sīkums, kapeikas, bet ja zinam ka Sprintera turbīna maksā 400 Ls? Plus vēl šādi tādi dārgi sīkumi vismaz 3 X gadā. Nevajag dzīt demagoģiju par citronu lieliskajām īpašībām.
vieniigais veids kaa katram pieraadiit savu taisniibu ir uzriikot staipiishanu visiem kopaa klaatesot. Un tad tik dod katrs valjaa. Kuram beigaas garaaks, tas vinnee
Cik es esmu klausiijies, tad vislabaakais jau tomeer vien ir VW LT. Vari panjemt piemeeram LT35 Maxi Long (protams leets vinjsh nebuus) bet nu kalpot vajadzeetu bez iipasha stresa.
VW rūsē ap priekš. stiklu. Vislabāk VW ņem.
ruusa vinjiem visiem buus -loga raamis , durju apakshas utt ., buutiibaa fignja raugi lai pak.tilc negaudo , citaadi nekas uuberiipashi slikc nau noveeroc. - sakaltushas un piloshas degvielas cauruliites nau uzskataamas par baisu defektu bet tam ir veerc ppieveerst uzmaniibu .
Ideots rakstīja: cik nozīmīga ir abu modeļu cena līdzība, ja Sprinterim būda apsildās no salona pēčkas, bet VW nē ? ziemā to laikam var novērtēt vislabaķ....
Cik Sprinteris varētu būt dārgāks apkalpošanā?
Par to apsildi... ziemā ja gribēsi siltumu kravas telpā (izolētajā variantā) tomēr būs jāinvestē autonomā apkurē (ap 700 LVL).
Tīri subjektīvi man labāk patīk LT, arī dzinējs manuprāt ir ekonomiskāks un uzticamāks (dzinēji šiem auto atšķiras no MB). Par rūsēšanu... tas man liekas ir aktuāls abiem modeļiem.
kas tev ar to busu jaavadaa
nu tad pie reizes, ko tad iisti?
vito
traffic/vivaro/nisan briinums
vw t5
vai gaidiit fiat schudo?
spaaaaaaam ooon
paziņa brauc ar Ford transit, cik esmu dzirdējis tad gadās ieguldīt šad un tad un dažas dataļas nav viegli dabūt. tēvs darbā brauc ar Renault Master-nav daudz nobraukts, tāpēc problēmu arī nav. par to apkuri Renaultam ir ielikta pečka, dīzeļa patēriņš: 0,2l stundā.
vajag busu, bet kādu ņemt ?
tava saraxta 1un 3ais ir ieveerteejami , paareejie 'atpuushaas'.