pamaini virsrakstu (laikam jauns topiks jātaisa)
"braucam uz SAHĀRU" smuki parādīsies viss pie izceltajiem topikiem
pamaini virsrakstu (laikam jauns topiks jātaisa)
"braucam uz SAHĀRU" smuki parādīsies viss pie izceltajiem topikiem
Ideja kaa taada jau tieshaam super! piedziivojums buutu vnk ideaals.
Vieniigi tad jaapeerk kaads RangeRovers vai Pajero Mk2 jo laikam Mk3 Pajeers vai '06 gada TLC100 buus paaraak svaigs taadaam izklaideem.. :\ ??
a ja mashiina jaanopeerk un veel pilniibaa jaasakopj deelj 1 brauciena.. sanaaks biku par saaliitu..
P.S.
Ja izdotos nopirkt labu RangeRover'u (96-97 gada) tas buutu celjojumam piemeerots aparaats? Un labaak buutu manuaalis jeb automaats?
arī jaunākie 4x4 verķi tos ceļus pilnībā būtu spējīgi izbraukt. Galvenais - vai, ja kāds nieks noklājas, bez tā var iztikt, un braukt tālāk? par mark 3 pajero maz zinu, bet TLC 100 - mierīgi. Jo mauritāņu izpratnē nav nekā pārāka par TLC, viņiem gan tiek lietotas 105. versijas, ar pilno priekšējo tiltu. Mauritāņu varenie pārvietojas tā - ar TLC 105. brauc pats ar sievu (sievām), tad ar TLC 7x brauc 3 - 4 kalpi\stūmēji.
Ja vienam kārtīgam braucienam autiņš jāpērk un jāgatavo, tad tiešām sanāks drusku sālīti. Bet nevajag arī 'pārgatavot'. Neko dižu jau nevajag - labas riepas, drusku sakārtot bagāžas nodalījumu, uzstutēt jumta bagažnieku.
Nu labi, tas tlc100 ir ar centra un pak. dif. blokjeeshanu, 4.2TD.
Vieniigi ja vinjam k.kas notiek tur taads toyota garantijas serviss arii ir, jeb naaksies vilkt uz spaaniju? ) man tak tur ir vairaak elektronikas kaa saprashanas...
endr4 rakstīja: P.S.
Ja izdotos nopirkt labu RangeRover'u (96-97 gada) tas buutu celjojumam piemeerots aparaats? Un labaak buutu manuaalis jeb automaats?
RR ir OK, bet - jābūt par to pārliecinātam! Mauritānijā esmu redzējis 2 RR Classic - vienu - savējo, un vienu - nodegušu, pamestu tuksnesī
Manuālis vai automāts - vienalga. Ar automātu vieglāk braukt, nav jābīstas kaut ko sajaukt ar gaņģiem, un norakties dēļ tā. No otras puses, automāts it kā ir vieglāk pārkarsējams, un tad pasākums beidzies. Bet maršruts nav tik nežēlīgs, arī brauciens notiek ziemas vidū, kad tempertatūras nepārsniegs +35 grādus. Manuālim vēl var kaut ko mēģināt remontāt arī tuksneša vidū. Tāpēc - ja esi pārliecināts, ka automāts izturēs, tad braukt var. Mans RR bija tieši automāts, un vēl ar V8 benzīnu - kaifs gāzēt! Tikai degvielas patēriņš
marokai no 2005. gada 1. janvāra nevajag, mauritānijai var dabūt uz robežas, bet tas var mainīties. Es sekoju līdzi, ja kaut kas mainīsies, tad vai nu fiksi decembrī ar dhl vai taml pases uz parīzi, jeb arī Kasablankā pa ceļam var dabūt.
Ja kāds izdomā, ka grib vienvirziena pasākumu, tad mali vai senegālas vīzas jāgādā. mali arī var dabūt pa ceļam Rabatā, ar senegālu grūtāk, bet var saorganizēt.
pārāk nopietns tas brauciens izskatas, labprat izbrauktu ko lidzigu plymouth - banjul!!!
zzzzz rakstīja: pārāk nopietns tas brauciens izskatas, labprat izbrauktu ko lidzigu plymouth - banjul!!!
tas atkal pārāk nenopietns
ja kko līdzīgi Plymouth banjul, tad pavasarī Sigulda -Ulanbatora der??
kur ta ulanbatora ir, uz ko tadu gan varetu parakstities, pastasti ko sikak???
zzzzz rakstīja: kur ta ulanbatora ir, uz ko tadu gan varetu parakstities, pastasti ko sikak???
Laikam Mongolija.
mongolija izklausas interesanti, tad jau vel jaiebrauc ķinā!!!
Bet laikam tik vienkarši tur nevar tikt...
pavasarī nē. Jūjijā - Augustā 2008, Sigulda - Maskava - Novosibirska - Barnaula - Altaja kalni - Ulanbatora
apm 5 nedēļas, 5 dienas kalnos, saules aptumsums, Mongolijas tuksneši. Sīkāk pēc pāris nedēļām!
pavasarī nav nekas līdzīgs???
gan jau ka ir, kas meklē, tas atrod. Uz Mongoliiju Jūlijā tāpēc, ka tad tur ir saules aptumsums. Tas jāredz.
Pameklē guglē London - Tashkent, tas ir aprīlī.
mongolija izskatas vilinosaka un vienkarsaka, uz to tashkentu caur tām uzbekistānām u.c. pērlēm tāi ir kā ir braukt, fūres kas tur ir bijušas saka ka ne par ko tur vairs nekad nebrauks!!!
Es ar outback`u ar labprāt, bet ar to tuksnesī laikam darīt nav ko
braucam uz SAHĀRU!