==6-8 Ls par 4 riteņiem==
Kas riepas vai montēšana un balansēšana??
Es vēl neesmu redzējis tādu vietu kur lētāk kā 4 Ls var riepu pārmontēt un nobalansēt... VIENU!
==6-8 Ls par 4 riteņiem==
Kas riepas vai montēšana un balansēšana??
Es vēl neesmu redzējis tādu vietu kur lētāk kā 4 Ls var riepu pārmontēt un nobalansēt... VIENU!
i_edgars rakstīja: ==6-8 Ls par 4 riteņiem==
Kas riepas vai montēšana un balansēšana??
Es vēl neesmu redzējis tādu vietu kur lētāk kā 4 Ls var riepu pārmontēt un nobalansēt... VIENU!
Es esmu redzējis lētāk kā 4 Ls/gab. montēšana + balansēšana.
Ir vietas, kur tāda cena ir tikai man, bet ir vietas, kur laba cena ir visiem.
P.S. Kvalitāte no zemajām cenām necieš - to varu teikt puslīdz droši, jo pats kādreiz esmu strādājis par montētāju un balansētāju. Redzu kā džeki strādā.
Tas viss gan nav dīlerservisos.
i_edgars rakstīja: ==6-8 Ls par 4 riteņiem==
Kas riepas vai montēšana un balansēšana??
Es vēl neesmu redzējis tādu vietu kur lētāk kā 4 Ls var riepu pārmontēt un nobalansēt... VIENU!
Montāža + balansēšana 8 Ls par 4 gab. Laukos, piem., te: www.vidzemesriepucentrs.lv/...
Man paziņa LV mazpilsētā mājas garāžā savējiem strādā par 6 Ls, citiem par 8 Ls. (protams, nodokļi te netiek maksāti). Oficiāli kantori tai pat pilsētā ņem ~ Ls 2.50/gab.
Augstas konkurences apstākļos Rīgā pagājušā sezonā ne reti bija sastopamas cenas 10 Ls
Tas viss attiecībā uz normāla izmēra ratiem, ne jau 22\" ļitakiem.
Paskati ss sludinājumus par tēmu: www.ss.lv/...
Pirmais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Par to datumu zinu Vienkārši nezinu, ko izvēlēties. Gribas jau nu lētāk, bet negribas iegrābties. Varbūt jāsavelk josta un jāņem kādas no tām brendīgajām
Runājot par tām Barum laikam jau vecums ir izskaidrojums pie ziemas riepu īpašību pilnīgās zušanas (it kā jau 5-6mm vēl būtu ok, bet dzīvē pierādījās, ka baukt grūti)
5-6 mm ir praktiski nodzīta ziemene
parēķini, ka jaunai proķis ir ~10mm, bet izmetamai (palasi csn) ir 4 mm
5 mm ir palikusi viena sestdaļa no ziemas riepas, ko tad tu gribi????
90% riepu ir 8mm protektors. ljoti labi var braukt arii ar 5-6mm pie nosacijuma ta taa ir laba riepa, nevis sakaltusi kalosha
protams, ka var pabraukt.....
tikai es neredzu nevienu iemeslu kāpēc maksāt 10ls par riepu, kurai ir palicis 1/6 (vai 1/4) no resursa, ja par 40ls var nopirkt jaunu
ja tu redzi, tad pērc tās ziemas riepas
kepeec japeerk. es peerku jaunas, un nobraucu liidz 3-4mm un izmetu. runaju par to, ka riepas ir janobrauc liidz galam, nevis mekleet peec sezonas divaam jau jaunas kaloshas. un maksaat katru gadu par montazhu ir debilisms. disku komplekts nemaksaa muusdienaas neko
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Par to datumu zinu Vienkārši nezinu, ko izvēlēties. Gribas jau nu lētāk, bet negribas iegrābties. Varbūt jāsavelk josta un jāņem kādas no tām brendīgajām
Runājot par tām Barum laikam jau vecums ir izskaidrojums pie ziemas riepu īpašību pilnīgās zušanas (it kā jau 5-6mm vēl būtu ok, bet dzīvē pierādījās, ka baukt grūti)
5-6 mm ir praktiski nodzīta ziemene
parēķini, ka jaunai proķis ir ~10mm, bet izmetamai (palasi csn) ir 4 mm
5 mm ir palikusi viena sestdaļa no ziemas riepas, ko tad tu gribi????
90% riepu ir 8mm protektors. ljoti labi var braukt arii ar 5-6mm pie nosacijuma ta taa ir laba riepa, nevis sakaltusi kalosha
protams, ka var pabraukt.....
tikai es neredzu nevienu iemeslu kāpēc maksāt 10ls par riepu, kurai ir palicis 1/6 (vai 1/4) no resursa, ja par 40ls var nopirkt jaunu
ja tu redzi, tad pērc tās ziemas riepas
kepeec japeerk. es peerku jaunas, un nobraucu liidz 3-4mm un izmetu. runaju par to, ka riepas ir janobrauc liidz galam, nevis mekleet peec sezonas divaam jau jaunas kaloshas. un maksaat katru gadu par montazhu ir debilisms. disku komplekts nemaksaa muusdienaas neko
paprovē nobraukt ar vienām riepām 2 sezonas, ja tu novālē 500km dienā
man dienaa ir ap 100, par 500 nemaaku spriest
Slinkais rakstīja: man dienaa ir ap 100, par 500 nemaaku spriest
nu tad paprovē nobraukt 10 sezonas
Svaigas, jaunas ziemas riepas (bez šipiem) pirmajā sezonā strādā labi praktiski jebkuras, ieskaitot navarkas. Bet tās pašas otrajā sezonā ķeras pie grunts jau ievērojami sliktāk. UN praktiski nav svarīgi cik nobrauc pirmajā sezonā - 3 vai 20 t km (ziemā ... vasarā neplēšu ziemenes)!! Laikam vecums ziemenes gumijas sastāvam ar dod savu artavu.
Bucefals rakstīja:
... nopirku no Sviestca jaunas Debicas.
Uzliku uz Opel Combo.
Visu ziemu jutos ar viņām tiešām labi ...
... uzliku precīzi tādas pašas ... uz Audi 80.
Te nu pa slidenu ceļu - ne īsti uzsākt, ne īsti apstāties.
... atšķirība pamatīga.
Šis īstenībā liek aizdomāties par riepu izvēli. Sanāk, ka, kas vienam der, tas citam - galīgi garām.
Bucefals rakstīja: Pagājusās ziemas sākumā nopirku no Sviestca jaunas Debicas.
Uzliku uz Opel Combo.
Visu ziemu jutos ar viņām tiešām labi, un nebraucu es pārak lēni.
Tūlīt pēc tam, kad biju izmēģinājis šīs riepas uz Combo, uzliku precīzi tādas pašas (tikai atbilstošā izmēra) uz Audi 80.
Te nu pa slidenu ceļu - ne īsti uzsākt, ne īsti apstāties.
Brīnījos ļoti, bet nu tāda man tā pieredze. Varbūt vainīgs Audī tomēr lielākais svars, vai arī kaut kāds citāds smaguma centrs vai Audi jauda (uzsākot), bet nu atšķirība pamatīga.
Vai tās otras arī no Sviestca iegādāji? Varbūt, tās otrās bija viltojums? Vai arī 3 gadus nostāvējušas noliktavā?
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Par to datumu zinu Vienkārši nezinu, ko izvēlēties. Gribas jau nu lētāk, bet negribas iegrābties. Varbūt jāsavelk josta un jāņem kādas no tām brendīgajām
Runājot par tām Barum laikam jau vecums ir izskaidrojums pie ziemas riepu īpašību pilnīgās zušanas (it kā jau 5-6mm vēl būtu ok, bet dzīvē pierādījās, ka baukt grūti)
5-6 mm ir praktiski nodzīta ziemene
parēķini, ka jaunai proķis ir ~10mm, bet izmetamai (palasi csn) ir 4 mm
5 mm ir palikusi viena sestdaļa no ziemas riepas, ko tad tu gribi????
90% riepu ir 8mm protektors. ljoti labi var braukt arii ar 5-6mm pie nosacijuma ta taa ir laba riepa, nevis sakaltusi kalosha
protams, ka var pabraukt.....
tikai es neredzu nevienu iemeslu kāpēc maksāt 10ls par riepu, kurai ir palicis 1/6 (vai 1/4) no resursa, ja par 40ls var nopirkt jaunu
ja tu redzi, tad pērc tās ziemas riepas
......maksaat katru gadu par montazhu ir debilisms. disku komplekts nemaksaa muusdienaas neko
Nevaru piekrist šim apgalvojumam. Es teiktu tieši otrādi, ka salīdzinājumā ar disku cenu tieši riepu montāža nemaksā neko. Vienas riepas montāža (bez noņemšanas balansēšanas, uzlikšanas) parasti maksā~1Ls, izmaksas par četrām riepām ir 8ls gadā. Savukārt lētāko disku komplekts maksā ~40Ls, tātad atmaksāsies šāds pirkums tikai pēc pieciem gadiem. Bet par cik lielākais vairums cilvēki reti ekspluatē vienu mašīnu ilgāk par pieciem gadiem, tad varētu teikt, ka pirkt otru disku komplektu ir pilnīgs debīlisms
Nu par tām lētākajām riepām nebūs īsti taisnība. Aizvakar iepirku Audi 14" diskus = 10 Ls (no www.ss.lv) par 4 gab.
Tādēļ jautājums zinošiem ļaudīm, kur iepirkt bezšipu ziemenes (14") par draudzīgām naudiņām (var būt gan lietotas, gan atjaunotās.
InsekC, Audi 80 Avant '94
Kursh paskaidros, kaapeec PIE MUMS, riepas montaazhas un balanseshanas cenas atskjiraas deelj diska izmera?
Choms straadaa Norgees lielaa riepu kantorii, cenas ir vienaadas, vai 13 disks (kaadu tur praktiski nav) vai 22...
Daargaak esot tikai RunFlat riepu montaazha. Vai kaut kas iipashi specifisks.
Un ljoti vinjsh briiniijaas par muusu baalelinju cenu atskjiriibu, jo darbs jau vienaads...
robchix rakstīja: Kursh paskaidros, kaapeec PIE MUMS, riepas montaazhas un balanseshanas cenas atskjiraas deelj diska izmera?
Precīzi tā pat kā riepu cenas atšķiras no izmēra - pareizāk sakot pielietojuma.
Tā 195-65/15 ir gandrīz 2 reiz dārgākas par 185-70/14, kaut gan smagākas un protams gumijas vairāk ir pēdējām! Tā ir vienkārši targašu nekaunība, jo pirmās skaitās Mersedesaq izmērs, bet otrās Folksvāgena, kaut gan abas tiek liktas uz viena un tā paša auto! = Skorpja=! Kur te ir Mersedess?? Ar tām pašām riepām ir arī atšķirība montējot un balansējot. Plika bezkaunība un vairāk nekas.
i_edgars rakstīja:
robchix rakstīja: Kursh paskaidros, kaapeec PIE MUMS, riepas montaazhas un balanseshanas cenas atskjiraas deelj diska izmera?
Precīzi tā pat kā riepu cenas atšķiras no izmēra - pareizāk sakot pielietojuma.
Tā 195-65/15 ir gandrīz 2 reiz dārgākas par 185-70/14, kaut gan smagākas un protams gumijas vairāk ir pēdējām! Tā ir vienkārši targašu nekaunība, jo pirmās skaitās Mersedesaq izmērs, bet otrās Folksvāgena, kaut gan abas tiek liktas uz viena un tā paša auto! = Skorpja=! Kur te ir Mersedess?? Ar tām pašām riepām ir arī atšķirība montējot un balansējot. Plika bezkaunība un vairāk nekas.
a kas tev traucē ņemt un tirgot tās riepas lētāk???????
jaaanis rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Par to datumu zinu Vienkārši nezinu, ko izvēlēties. Gribas jau nu lētāk, bet negribas iegrābties. Varbūt jāsavelk josta un jāņem kādas no tām brendīgajām
Runājot par tām Barum laikam jau vecums ir izskaidrojums pie ziemas riepu īpašību pilnīgās zušanas (it kā jau 5-6mm vēl būtu ok, bet dzīvē pierādījās, ka baukt grūti)
5-6 mm ir praktiski nodzīta ziemene
parēķini, ka jaunai proķis ir ~10mm, bet izmetamai (palasi csn) ir 4 mm
5 mm ir palikusi viena sestdaļa no ziemas riepas, ko tad tu gribi????
90% riepu ir 8mm protektors. ljoti labi var braukt arii ar 5-6mm pie nosacijuma ta taa ir laba riepa, nevis sakaltusi kalosha
protams, ka var pabraukt.....
tikai es neredzu nevienu iemeslu kāpēc maksāt 10ls par riepu, kurai ir palicis 1/6 (vai 1/4) no resursa, ja par 40ls var nopirkt jaunu
ja tu redzi, tad pērc tās ziemas riepas
......maksaat katru gadu par montazhu ir debilisms. disku komplekts nemaksaa muusdienaas neko
Nevaru piekrist šim apgalvojumam. Es teiktu tieši otrādi, ka salīdzinājumā ar disku cenu tieši riepu montāža nemaksā neko. Vienas riepas montāža (bez noņemšanas balansēšanas, uzlikšanas) parasti maksā~1Ls, izmaksas par četrām riepām ir 8ls gadā. Savukārt lētāko disku komplekts maksā ~40Ls, tātad atmaksāsies šāds pirkums tikai pēc pieciem gadiem. Bet par cik lielākais vairums cilvēki reti ekspluatē vienu mašīnu ilgāk par pieciem gadiem, tad varētu teikt, ka pirkt otru disku komplektu ir pilnīgs debīlisms
riepas ir jamaina 2, DIVREIZ gadaa un nekur vairs nav tavi 8ls. videeeji ir 12-15ls atkariibaa no izmeera. un vel, debilisms ir staveet rindaa, kad pienaak bums. es mieriigi izripinu ritenjus un nomainu kad vajag, bes stressa, un bez maksas. ta kaa nekaada ekonomija tur nesanaak. auto lieto 5 gadus tik ziimulji, daudz prakstiskaak ir izveelieties auto kas neapniik, un lietot to ilgi
Tagad nākamais jautājums Vai kāds ir pasūtījis riepas no reifen-direkt.lv ? Cik saprotu, tad tas ir laikam tas pats - reifen-direkt.de . Zināms risks jau pastāv, jo nauda jāpārskaita, tāpēc arī prasu.
robchix rakstīja: Kursh paskaidros, kaapeec PIE MUMS, riepas montaazhas un balanseshanas cenas atskjiraas deelj diska izmera?
Kā kāpēc? Tāpēc, ka, ja tu vari atļauties nopirkt dārgākas riepas, tad no tevis var arī noslaukt vairāk par montāžu! Ļoti dabiski apsvērumi LV vidējam prātiņam.
Bet ne visur tā ir, ir vietas, kur parasto disku montāžai ir viena cena visiem izmēriem, lietajiem drusku dārgāk (šo varētu izskaidrot, ka tomēr atbildība lielāka - kaut ko nesaskrāpēt un vēl arī līmējamie atsvariņi ir vienreizlietojami un dārgāki.)
i_edgars rakstīja:
robchix rakstīja: Kursh paskaidros, kaapeec PIE MUMS, riepas montaazhas un balanseshanas cenas atskjiraas deelj diska izmera?
Precīzi tā pat kā riepu cenas atšķiras no izmēra - pareizāk sakot pielietojuma.
Tā 195-65/15 ir gandrīz 2 reiz dārgākas par 185-70/14, kaut gan smagākas un protams gumijas vairāk ir pēdējām! Tā ir vienkārši targašu nekaunība, jo pirmās skaitās Mersedesaq izmērs, bet otrās Folksvāgena, kaut gan abas tiek liktas uz viena un tā paša auto! = Skorpja=! Kur te ir Mersedess?? Ar tām pašām riepām ir arī atšķirība montējot un balansējot. Plika bezkaunība un vairāk nekas.
Manā gadījumā ir tieši tas pats - opelim pa ziemu lieku 15" 195/65, pa vasaru 16" 205/55 starpība riepu cenā tā pati ~x2... lai gan tam auto varētu derēt pat 14" riteņi (kādi nāca vecākiem modeļiem), bet šim tos nevar uzlikt, jo rumbas ir jaunās - 5-skrūvju. Katrs pelna kā prot, arī auto ražotājs..
Rolands85 rakstīja: Tagad nākamais jautājums Vai kāds ir pasūtījis riepas no reifen-direkt.lv ? Cik saprotu, tad tas ir laikam tas pats - reifen-direkt.de . Zināms risks jau pastāv, jo nauda jāpārskaita, tāpēc arī prasu.
droši sūti, vēl nekad nav bijušas kādas nesaprašanās (iegādāti kādi 7 komplekti, un pāris reizes pa pārim)... izdevīgi ir sūtīt lielos izmērus (no 16)... bet nu skaties pats...
nianse: piegādes vietu norādi kur kāds mājās pa dienu, čoms servisā vai veikalā, tāpēc, ka piegāde notiek darba dienā...
te sīkāk, tikai pirms komentēt skaties uz datumiem... www.iauto.lv/...
Rolands85 rakstīja: Cik saprotu, tad tas ir laikam tas pats - reifen-direkt.de .
P.S. jā, tas ir tas pats DE... tik kad sūtīja no DE, tad cena piegādei bija 7EUR par riepu ...
Lasīju, ka piegādes adrese, vārds, uzvārds jāraksta bez garumzīmēm un mīkstinājumiem - reifen-direkt.de. reifen-direkt.lv šis saglabājas? Un tad vēl, ja man nav kredītkartes, tad laikam vienīgais variants ir pārskaitījums?
Rolands85 rakstīja: Lasīju, ka piegādes adrese, vārds, uzvārds jāraksta bez garumzīmēm un mīkstinājumiem - reifen-direkt.de. reifen-direkt.lv šis saglabājas? Un tad vēl, ja man nav kredītkartes, tad laikam vienīgais variants ir pārskaitījums?
labāk bez...
vēl viens maksāšanas variants - iemaksā pazīstama cilvēka rēķinā, kuram ir kredītkarte un lai viņš nopērk... ja godīgi nezinu pārējās maksāšanas iespējas...
Kādas riepas ziemai ņemt?
Līdz ar ziemas tuvošanos radies nopietns jautājums kādas riepas labāk izvēlēties? Turēties pie zināmām markām - Michelin, Good Year, Nokian, Dunlop, Pirelli vai izvēlēties ko citu un maksāt attiecīgi mazāk? Kādas atsauksmes par Yokohama?? Ko domājat par BFGoodrich??
ps
Interesē apaut Chrysler Grand Voyager AWD