tt rakstīja: šļurā, protams, bet uz noblietēta sniega un ledus šipi labāk turēs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tt rakstīja: šļurā, protams, bet uz noblietēta sniega un ledus šipi labāk turēs
Zoo rakstīja: Un ir jaatceraas, ka šipenes uz gluda asfalta palielina bremzeesanas celju....
tas gan ir ljoti no svara - kaada ziimola shipenes un kaadas neshipenes , shitoo shtelli var pachekot riepu testos , tur var redzeet ka tas taa gluzji nava
Un ja vēl jabrauc pa Eiropu, kur vairumā valstu šipi ir aizliegti? jāiegādājas divi riepu komplekti, vai jāņem nomā cits auto?
TDI rakstīja:
Zoo rakstīja: Un ir jaatceraas, ka šipenes uz gluda asfalta palielina bremzeesanas celju....
tas gan ir ljoti no svara - kaada ziimola shipenes un kaadas neshipenes , shitoo shtelli var pachekot riepu testos , tur var redzeet ka tas taa gluzji nava
Riepu testi vai netesti, bet šipenes samazina riepas un asfalta saķeres laukumu, tāpēc pat tīri teorētiski bremzēšanas ceļam ir jāpalielinās, it sevišķi, ja riteņi sabloķējas un sāk šļūkt.
juha rakstīja:
Riepu testi vai netesti, bet šipenes samazina riepas un asfalta saķeres laukumu, tāpēc pat tīri teorētiski bremzēšanas ceļam ir jāpalielinās, it sevišķi, ja riteņi sabloķējas un sāk šļūkt.
Nuu juuus jau arii, man personiigi ir svariigi tikai tas lai bremzeeshans celsh buutu pusliidz lidziigs uz ledus/sniegaa un sausa asfalta ( cik nu tas protams iespeejams). Un shini situaacijaa shauras shipenes vienmeer man ir patikushas labaak par jebkuru citu variantu. Veel vien priekshroociiba shipeneem mana gadiijumaa IMO ir taa ka es savam auto varu traapiit uz robezjas, kad veel nestraadaa ABS, un bremzet saliidzinoshi efektiivii arii pljuraa.
Slinkums bija visus tekstus lasīt, lai pārliecinātos par nepieciešamību runāt šajā jomā!
Manuprāt, pašam priekš sevis ir jānoskaidro:
1. Auto piedziņa un cik noslogots auto parasti brauc.
2. Pa kādiem ceļiem auto brauc visvairāk (pilsētas asfalts, lielceļu asf., grantene, vai viss ir sajaukts, bet galvenais, svarīgākais ceļa posms ir dziļi lauki, dubļi, bedres, zari).
3. Un cik stundas dienā parasti vizinās.
Nu, re - kad uzšiem visiem jautājumiem atbilde ir daudz maz skaidra, tad var arī izvēlēties riepas.
Topika autoram ir lielmotora AWD, kas liek domāt, ka braukt viņam nākas pa sniegainiem, dubļainiem, bet gludiem ceļiem. Pats auto ir diezgan smags. Tātad, jo noslogotāk šis auto ikdienā brauc, jo "cietākas" riepas var izvēlēties(parasti, jo cietākas riepas, jo arī lētākas). pilsētas auto radzes nevajadzētu. Ļoti mīkstās riepas ir ļotiļoti foršas visādā ziņā, bet ir dārgas, ar smagākiem auto ātri nodilst un strauji zaudē daudzas savas labākās īpašības, izņemot akustisko komfortu.
Pats personīgi, ņemot vērā Latvijas aizvien siltākos klimatiskos apstākļus, šogad paņēmu rupjākas par mīkstajām riepām. Auto ir RWD, tādēļ rēķinos ar to, ka braucot tukšā varēšu drusku paslidināties. savukārt puslīdz noslogots auto pat ledu ņem Dievīgi, bet sniegā un dubļos ir neapturams. Tākā mēdzu skaļi klausīties rādio, akustiskā komforta izmaiņas nejūtu. Tīri finansiāli, uz katru riepu, salīdzinot ar mīksto riepu cenām, ieekonomēju pamatīgi. Teorētiski, šīs riepas lietošu par divām sezonām ilgāk nekā mīkstās riepas.
avants rakstīja: Slinkums bija visus tekstus lasīt, lai pārliecinātos par nepieciešamību runāt šajā jomā!
Manuprāt, pašam priekš sevis ir jānoskaidro:
1. Auto piedziņa un cik noslogots auto parasti brauc.
2. Pa kādiem ceļiem auto brauc visvairāk (pilsētas asfalts, lielceļu asf., grantene, vai viss ir sajaukts, bet galvenais, svarīgākais ceļa posms ir dziļi lauki, dubļi, bedres, zari).
3. Un cik stundas dienā parasti vizinās.
Nu, re - kad uzšiem visiem jautājumiem atbilde ir daudz maz skaidra, tad var arī izvēlēties riepas.
Topika autoram ir lielmotora AWD, kas liek domāt, ka braukt viņam nākas pa sniegainiem, dubļainiem, bet gludiem ceļiem. Pats auto ir diezgan smags. Tātad, jo noslogotāk šis auto ikdienā brauc, jo "cietākas" riepas var izvēlēties(parasti, jo cietākas riepas, jo arī lētākas). pilsētas auto radzes nevajadzētu. Ļoti mīkstās riepas ir ļotiļoti foršas visādā ziņā, bet ir dārgas, ar smagākiem auto ātri nodilst un strauji zaudē daudzas savas labākās īpašības, izņemot akustisko komfortu.
Pats personīgi, ņemot vērā Latvijas aizvien siltākos klimatiskos apstākļus, šogad paņēmu rupjākas par mīkstajām riepām. Auto ir RWD, tādēļ rēķinos ar to, ka braucot tukšā varēšu drusku paslidināties. savukārt puslīdz noslogots auto pat ledu ņem Dievīgi, bet sniegā un dubļos ir neapturams. Tākā mēdzu skaļi klausīties rādio, akustiskā komforta izmaiņas nejūtu. Tīri finansiāli, uz katru riepu, salīdzinot ar mīksto riepu cenām, ieekonomēju pamatīgi. Teorētiski, šīs riepas lietošu par divām sezonām ilgāk nekā mīkstās riepas.
UN KAADA MARKA RIEPAAM?
Zoo rakstīja: Un ir jaatceraas, ka šipenes uz gluda asfalta palielina bremzeesanas celju....
kas ir \"gludais asfalts\"?
kaut kā šajā testu datu apkopojumā skaidri var redzēt ka šipiniecem ir īsakais bremzēšanas ceļš... www.autoreview.ru/...
Esmu drusku vīlies GoodYear produkcijā. Tika iegādāts jauns auto ar 4-velkošajiem un akcijā iedeva līdz vasarenes+ ziemas riepas. Ziemenes GY ice navi nh 195/65. Viss labi ar uzsākšanu, ciešami ar bremzēšanu (kā jau bezšipu), bet sāniskā noturība ir pilnīgā pa*aļā kā uz sausa asfalta tā arī sniegā, pļurā, ledū. Tas ir vienkārši ārprāts, tu, cilvēks, lēnām un prātīgi braucot tāpat kļūsti par rallistu un agresīvo pārkāpēju, jo autiņš iet plakaniski kā sliktākajās holivudas filmās.
tunos rakstīja:
UN KAADA MARKA RIEPAAM?
Ar riepu marku ir sekojoši:
Negribu izcelt/noliegt nevienu riepu MARKU. Arī atjaunotajām riepām zināmos apstākļos nav ne vainas. Pieredze rāda, ka arī LIELIE BRENDI mēdz palaist apritē riepas, kas darītu kaunu pat 3reiz pavirši atjaunotai riepai. Tātad riepas izvēlamies:
1. Pēc personīgās vispusīgās pieredzes un atbilstoši rocībai senākiem auto braucējiem,
2. Dažos žurnālos (piem."Autobild") diezgan bieži ir riepu testi - izlasi, padomā un meklē riepas daudzmaz atbilstošas savam temperamentam, braukšanas stilam un mašīnai.
P.S. Pazinu kādu ļoti labu braucēju, kuram bija diezgan vienalga ar kādām riepām viņš brauca - atbilstoši riepu stāvoklim un īpatnībām, mainījās tikai betona kluču daudzums bagāžniekā. Neatceros, ka viņš kādreiz būtu auto apskādējis.
nomiks rakstīja: izvēli esmu izdarījis - iegādājos Hankook Icebear W440 205/55 R16 komplektu par 180 Ls.
Tad jau redzēšu, kā uzvedīsies uz ceļa.
Pastāsti, kādi iespaidi? Es ar patreiz metu acis uz tādiem ripuļiem.
Esmu uzlicis aci uz Pirelli Winter Carving... kādam ir pieredze a jamām? Kā ar nodilumu pa asvaltu?
Riepu servisā it kā laba cena - 35 ls par 195/65 r15
Modelis it kā vecs...bet Pirelli...
Intruder rakstīja: Esmu uzlicis aci uz Pirelli Winter Carving... kādam ir pieredze a jamām? Kā ar nodilumu pa asvaltu?
Riepu servisā it kā laba cena - 35 ls par 195/65 r15
Modelis it kā vecs...bet Pirelli...
Zīmējums tāds pats kā Gislaved NF3, vai otrādi
Pirelli nav mēģināts, bet Gislaved bija pat ļoti ok. Vienīgi vai mūsu ziemam vairs vajag radzes
Uggga rakstīja:
Vienīgi vai mūsu ziemam vairs vajag radzes
Lai arī lielāko ties braucu pa pilsētu...lauki man Munameģa pakājē - tur jau parasti ar ziemu nav problēmas
Bildē viņas bij bez radzēm... varbūt ir arī bezradžu var.
Un kurš vēl teiks ka pēdējo dienu kraši varēja nenotikt jo visi iesaistītie bija bezradžu riepu eupašnieki…
Inčukalns, Aizkraukle, Autobuss Igaunijā, utt. utjp…
Tie 7-8% naglu labuma tagad arī parādās uz apledojušiem ceļiem.
Intruder rakstīja: Esmu uzlicis aci uz Pirelli Winter Carving... kādam ir pieredze a jamām? Kā ar nodilumu pa asvaltu?
Riepu servisā it kā laba cena - 35 ls par 195/65 r15
Modelis it kā vecs...bet Pirelli...
Lietoju jau trešo sezonu uz Oplei vētru. Ziemā parasti braucu mazāk, tādēļ dilums ir relatīvi mazs. Dzīvojos pārsvarā pa pilsētu un lielajām "tīrajām" šosejām. Dilumu īpaši nemanu. Price + performace ir o.k.
Tādas pašas riepas ir mazā bosa vw jettai, lieto diendienā Rīga Sigulda un atpakaļ. Patreiz iet trešo sezonu, škiet ka pēdējo, jo uzliekot atlikums bija vidēji 4mm no atzīmes(pirms bortēšanas liku izmērīt). Riepas labas. Kaut gan kā jau kaut kur biju rakstījis ka esmu izmēģinājis visādas riepas, baismo šķirbu izņemot cenu neeasmu pamanījis starp "krutajām" un parastām korejas riepām
Slavas dziesma Pirelli Winter Carving (ar naglaam) Lietotas no Norveegjijas.
Auto iet kaa pa sliedeem. Pateikshu, ka shiis ir labaakas no riepaam, kuras ir lietotas liidz shim. Un ir lietotas gan Barums ar naglaam, gan kaadi 3 veidi bez naglaam (jaunas)
Ekselenti turaas liikumos, izsliideeshana viegli prognozeejama un sajuutama, uzberot gaaziiti viegli izvelkaas no sansliideem, vieniigi pieraduma truukuma deelj sanaak gaidiit sasliideeshanu preteejaa virzienaa un jau tai sagatavoties, kaa rezultaata parasti sagriezhu par daudz stuuri.
Viennoziimiigi naakamaa izveel kristu uz shaadaam riepaam.
Protams, par cik nav lietotas shejienes top riepas Gislaved Nord frost un veel dazhas citas kaa piemeeram Nokian, Michelin, tad spriedums varetu nebuut paarak objektiivs. bet nu kas ir ar to bracam un staastam par to
robchix rakstīja: izsliideeshana viegli prognozeejama un sajuutama, uzberot gaaziiti viegli izvelkaas no sansliideem
Nu ko tu te d*, ja jau izslīd, tad ātrums līkumā ir par lielu kāda vēl gāzīte kur tevi vilks, ar stūri piestūrē un tas arī izvelk.
Zini, reizeem var braukt arii savaadak. Iesaku pameegjinaat kaadaa slaidaa liikumaa, kur redzi, ka neviena nav pretiim un ir vieta kur izsliideet.
Ber tik virsuu, tad redzeesi kaa tas ir.
Aiziet taisni pa pieskari, kas ir arī loģiski... Kā saķeres apzināta noraušana var izvilkt auto? Riteņi buksē un tiek turpināta taisnvirziena kustība grāvī. Vēlreiz saku ar bēršanu nekas nesanāk, gāzi priekšpiedziņai var aiztikt minimāli un ar izjūtu, labāk līkumā vispār neaiztikt nekā uzbērt par daudz vai vēl sliktāk nomest. Ļoti minimāla uzdošana darbojoties uz saķeres robežas tiešām palīdz, bet es to nesauktu par bēršanu virsū.
peerc legaalaas dunj v lob - ar 30% uzcenojumu, saliidzinot ar taadaam pashaam dunj v lob "nelegaalajaam" riepaam
Nupat divām mašīnām uzlikām atjaunotās riepas riepu centrā aiz Ulbrokas. Ideālas! šaurākās maksāja 100ls ar uzlikšanu, platākās 140ls. 16 collu diski, visas 4 protams
Deksi, ja brauc pēc taviem vārdime "pa lēnu" naskuj vispār kaut ko raustīt - tad autoss ir vairāk nekā spējīgs panemt to līkumu tāpat, ja vien līkums nav apgrieziens pa 180 grādiem ar rādiusu zem 5 metriem.
Bet runājot par riepām - galvenais ir lai tās riepas uzvedas puslīdz sarpotami. Man piemēºam diezgan labi uz Avenša patīk likt YOKOHAMA šipus, tipa nav tā ka baigi ideāļi ķertos uz ledus vai sniega, bet jebkura sānslīde ir tik viegli vadāma ka kadru brīdi kad neviens netraucē un es nevienam netraucēju izmantoju iespēju braukt "plakaniski".
Sretsked rakstīja:
Kāds tavam rakstītajam sakars ar braukšanu pa koplietošanas ceļiem Un vienalga iebraucot pa ātru līkumā tā tava sānslīde neko nedos ne arī glābs labas ziemas riepas, pat rallisti brauc grāvī.
Zinu, ka iespējams par ātru, bet tomēr jau sāku interesēties par ziemas riepām Tagadējās ziemenes ļoti sliktas. Tās dabūju jau samērā nobrauktas, bet, uzmanīgi braucot, izdevās 2 ziemas palietot Iepriekšējā ziemā man viss jau piegriezās dēļ lielā sniega daudzuma. Runa iet par Barum ziemas riepām ar 5-6mm protektoru (R15, 195/65) - galīgi draņķi, slīd "lopā", spolē uz vietas pat ļoti mierīgi uzsākot. Īsāk sakot, pilnībā sabojājies mans viedoklis par šo ražotājfirmu.
Gribu iegādāties sakarīgas riepas, bet nevaru izlemt:
1) Continental ContiWinterContact TS 830;
2) Michelin Alpin a4;
3) Goodyear Ultra Grip 7;
3) Debica Frigo 2.
Pirmās trīs diezgan padārgas, bet, cik palasījos netā, tad labas. Savukārt ceturtās ievērojami lētākas, vienīgais nav pārliecības vai nepaliks ātri tādas pašas kā tagadējās Barum. Viens gan te baigi slavē Debica
Kādas riepas ziemai ņemt?
Līdz ar ziemas tuvošanos radies nopietns jautājums kādas riepas labāk izvēlēties? Turēties pie zināmām markām - Michelin, Good Year, Nokian, Dunlop, Pirelli vai izvēlēties ko citu un maksāt attiecīgi mazāk? Kādas atsauksmes par Yokohama?? Ko domājat par BFGoodrich??
ps
Interesē apaut Chrysler Grand Voyager AWD