Seene rakstīja: Punkts par to, ka velosipēda vadītājs NAV gājējs nav atsevišķi izdalīts. Bet ja tev liekas savādāk, vari pamēģināt apdomāt, kādēļ, piemēram, velosipēda vadītājam ir nepieciešama vadītāja apliecība.
Un par otro daļu - 1.21. gājēju pāreja - brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu
un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;
Domāju, ka nevajadzētu būt grūti ātšķirt šo, no velosipēdu pārbraukšanas.
Nu tagad iedomājies ka bērnam ir 12. gadi. Un no viņa prasam lai mācoties satiksmes noteikumus viņš šo visu loģiski izdomā????
Nav vienkāršāk ierakstīt pie īpašiem noteikumiem volosipēdistiem, ka šķērsojot brauktuvi pa gājēju pāreju velosipēds jāstumj pie rokas???
Un vēl kas: Aizlieguma nav šķērsot gājēju ar velosipēdu minot pedāļus tātad viss pārējais ir demogoģija un ir tam padsmitniekam ar divriteni priekšroka.
Zivtiņš ne tikai gurdi pļāpā
Šorīt kārtējais tantuks pašnāvnieks noīsināja uz Valmieras ielas savu ceļu par 20metriem (attālums līdz gājēju pārējai) un pakļuva zem auto riteņiem - rezultātā tantuks uz asfalta, maisiņi apkārt un asinis pa pārsisto galvu.
Tās ir sekas, bet nu par Zivtiņu.
Vainu Zivtiņš steidzās uz avāriju uz apvedceļa vai kā, bet nu sanāca tam braukt gar šo avārijas vietu - tad nu izkāpa no auto, nostājās kā parasts ceļu regulētājs un sāka regulēt plūsmu līdz atbrauc ātrie un policija, lai kāds netīšām neuzbrauc virsū uz asfalta guļošajam tantukam un tiem 4šoferiem, kas sniedza pirmo palīdzību cietušajai.
Visu cieņu Zivtiņam, jo braucot ar nemarķētu auto varēja mierīgi pabraukt garām un neviens nebūtu pamanījis.