Tā saliņa pie Palmu ielas jau pati par sevi ir pērle.
Līdzīgi kā uz Daugavpils(?) šosejas, kur ap pārvada balstu pēkšņi ir barjeru izvirzījums, bez nekāda brīdinājuma, vai arī pie K. Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krustojuma, kur nogriešanās josla it kā sākas, tad atkal sašaurinās (jo malā stabs) un tālāk atkal turpinās, it kā nekas nebūtu bijis.
Vienvārdsakot, jau projektēšanas stadijā visiem bijis liels pofigs.
Manuprāt, krietni stulbāka situācija ir, ja fūre ir spiesta noķert un mēģināt apdžit kādu lēnbraucēju, kurš brauc kādus 10 km/h zem fūres ierobežotāja.
Šis jau veido reāli bīstamas situācijas, krietni bīstamākas nekā vieglajam apdeznot fūri + kolonnu, jo vieglajam, lai cik štruntīgam, tomēr būs jaudas rezerve un apdžišanai nav nepieciešams kilometrs brīva ceļa.