Manuprāt, krietni stulbāka situācija ir, ja fūre ir spiesta noķert un mēģināt apdžit kādu lēnbraucēju, kurš brauc kādus 10 km/h zem fūres ierobežotāja.
Šis jau veido reāli bīstamas situācijas, krietni bīstamākas nekā vieglajam apdeznot fūri + kolonnu, jo vieglajam, lai cik štruntīgam, tomēr būs jaudas rezerve un apdžišanai nav nepieciešams kilometrs brīva ceļa.
Tā saliņa pie Palmu ielas jau pati par sevi ir pērle.
Līdzīgi kā uz Daugavpils(?) šosejas, kur ap pārvada balstu pēkšņi ir barjeru izvirzījums, bez nekāda brīdinājuma, vai arī pie K. Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krustojuma, kur nogriešanās josla it kā sākas, tad atkal sašaurinās (jo malā stabs) un tālāk atkal turpinās, it kā nekas nebūtu bijis.
Vienvārdsakot, jau projektēšanas stadijā visiem bijis liels pofigs.
Nomales jāpieber arī tad, ja vēl dilumkārta paredzēta.
To, vai būs vēl dilumkārta, pateiks LVC, bet, ja nemaldos, bija runāts, ka šogad ieklās apakšu un naākmgad pēdējo kārtu (līdzīgi arī Siguldas virzienam).
Btw, Krastenes jaunais segums arī nelikās diez ko gluds.
3 bildes, kuras parāda, ka var taču arī nenovietot auto uz ietves, kur tie traucē bērnu ratiņiem (pašiem stumjami dvīņu rati), invalīdu ratiņiem, kā arī bojā ietves segumu.
Diemžēl palīdz tikai pātaga jeb, šajā gadījumā, 6 RPP protokoli (kaut iesniegums bija par BMW, kurš jau tā saurās ietves galā to padarīja vispār nelietojamu ratiem).
Tad principā ir paveicies ar loteriju, jo tiem, kam privātā zeme, sanāk, ka pašiem jādara un izmaksas nepaceļamas parastai mājai, kurai "parasti ir parādi".
Tas bija vairāk par to, ka Rīgapar to īpaši neiespringst. Ja kāds augstākā līmenī izlems, tad jau būs jādara, bet tikmēr - var neko nedarīt un ne ar ko nerēķināties.
Līdzīgi kā šobrīd par esošo Tīraines pieslēgumu Rīgai (kuru gan atrisinās šī 4. kārta, ar II posmu, ja līdz tam tiks).
Nu, vienīgais, ja gāzes sistēma ar to savu papildus eļļošanu dod artavu un arī dzinēja lietošanas režīms nav saudzīgs.
Bet apkopes - viss pēc dīlera priekšrakstiem, izņemot vārstu regulēšanu, ko dīleris esot piemirsis pateikt.
Ir citam kolēģim vēl viens paaudzi vecāks Outlander (pirka lietotu, LV pirktu, pie dīlera apkoptu), kam arī vārsti nav regulēti, jo dīleris neesot pie apkopēm par šo minējis.
Kolēģis bija diezgan sašutis, ka dīleris neievēro to, kas paša grāmatā rakstīts.
Šis gan par bezīns+gāze automātu (gāzi lika Autonams kā dīlera ieteiktais kantoris pie pirkšanas), bet moš noder.
Kolēģa Outlander nepilni 5 gadi, 115 tkm un nācās veikt kapitālo dzinējam, jo bija iedeguši kompresijas gredzeni. Remontnieki gan teica, ka dīlera noteiktie 20 tkm eļļas maiņai bijuši par daudz, vajadzējis ik pa 15 tkm max mainīt eļļu un arī vārstus regulēt pie zināma nobraukuma, ko dīleris neesot pieminējis.
Attiecīgi, arī ar visu servisa vēsturi ir jāskatās reālais auto stāvoklis, jo var būt nepatīkami pārsteigumi.
Latvijā lēnā garā popularitāti sāk iemantot autokrēsliņi ar skatu pretēji braukšanas virzienam (ERF jeb extended rear facing) svara grupās 9-18 kg un 9-25 kg, kurās tirgū dominē autokrēsliņi ar skatu braukšanas virzienā.
Māsa vienā leišu kantorī lidostā(neatceros nosaukumu, moš bija šis pats) ir iemanījusies (tipiski, ņemot auto uz nedēļu, kad atbrauc uz LV), ka ļoti rūpīgi jāatzīmē papīros un jāsafotografē auto, pēc tam nekādu problēmu, arī cena bija laba.
P.S. Interesanti, protams, ka šie vispirms dod parakstīt papīru un tikai pēc tam ļauj apskatīt auto. Laikam ar domu, ka klients pēc tam nepiefiksēs papīros bojājumus.
Nefiga, ir arī DSV un DHL "palešu pievedēji" jeb komplektētāji, bez puspiekabēm (nezinu, cik tonnīgi tie skaitās), kuri no vairākiem sīkajiem klientiem savāc pa vienai divām paletēm, kur lielo fūri pakaļ nedzen.
P.S. Tas nemaina to, ka bojā firmas tēlu. Piemēram, Cemex uz savām piekabēm liek telefona nr., kur var pasūdzēties zem nosaukuma "kā es braucu?".
Tipiska problēma ar profesionāļiem jeb kravas auto šoferiem.
Šie izliekas nemanām ceļazīmes Rīgā, Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā aizliegumu braukt kravas automašīnām (cauri mikrorajonam, pa tam ne īpaši paredzētām ielām), jo tā var ietaupīt kādu ~ 1 km attāluma un krietni vairāk laika ziņā virzienā uz Dienvidu tiltu, jo pēc visiem noteikumiem nevar griezties arī Graudu ielas krustojumā un ir jābrauc līdz pat Mūkusalas aplim.
Lieki teikt, ka CP ekipāžā parādās tikai tad, kad kārtējo reizi ir izbesījis un ir uzrakstīts iesniegums, tad dažas reizes atbrauc, saraksta kaudzīti protokolu un pēc tam lepni atbild, ka sodījuši tik un tik...
Tipiskie grēkotāji DHL, DSV, Maxima, Rimi utt.
P.S. Jā, Ozolciema ielā ir nogriešanās uz bāzēm bij. Robotu rūpnīcas teritorijā, bet tā tiešām ir ļoti maza daļa no kravas automašīnām, kas tur arī iebrauc, pārējais ir tranzīts cauri mikrorajonam, kur ir neregulējamas gājēju pārejas pie skolām un ielas, kas nav paredzētas šāda izmēra un svara transportam (tā pati Graudu iela, piemēram).
Manuprāt, krietni stulbāka situācija ir, ja fūre ir spiesta noķert un mēģināt apdžit kādu lēnbraucēju, kurš brauc kādus 10 km/h zem fūres ierobežotāja.
Šis jau veido reāli bīstamas situācijas, krietni bīstamākas nekā vieglajam apdeznot fūri + kolonnu, jo vieglajam, lai cik štruntīgam, tomēr būs jaudas rezerve un apdžišanai nav nepieciešams kilometrs brīva ceļa.