Pārdod Smart ForTwo

Megana Reģ.: 24.08.2004
 
1 2 3 4
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Ple, Zigi....

domaa ka mersedess kopaa ar swatch ir aiznjeemusies tehnologjijas no M.I.B vai star wars

šitaads mazs divcilindru motorinsh savos 100kkm ir apgriezies tikpat reižu cik cita masiina ar 4 cilindru motoru 300 kkm...elementaara matemaatika...dilst visu laiku nemitiigi uz katra apgrieziena...pa atomam, bet dilst

var jau dzineeja muuzhu pastiept garaaku ar labaam eljaam un saudziigu attieksmi, bet ne jau bezgaliigi...

cik rolleriem raksta dzineeja resursu 50 kkm...mochiem

laikam neviens iznjemot haarliju vai lielaas čoperhondas virs 100 kkm

tu esi dumsh kaa zaabaks. jebkursh japanju 2 cilindru mocha motors ar udens dzesi noiet 150tk bez remonta. un tas attiecinaams uz tiem motoriem kurus razhoja jau 90to gadu saakumaa, nemaz nerunaajot par muusdieniigiem agregaatiem.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Man ir pamats domat ka Zoo ir pilnigs analfageets.

1. 740 Volvo ir drosh auto, jo vinam bamperii atboinjiki un vinsh ir no bieza blekja

2. Smart motora resurss ir tikai kadi 50tk, jo 2 cilindri un tikai 600kubi.

Izklausaas peec riktiigaaka laukja, kursh gramatas nelasa. Nemaz nerunajot par pieredzi praksee.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: tam pašam Citonam wa ta nav pie 50 vai 70 000 km obligāta prasība pārbaudīt lielākus mezglus un vajadzības gadījumā nomainīt ?

Citroeni man vairs nav aktuāli!

Bet pārbaudīt jau var kaut vai ik pēc 20 000 km. Jautājums - vai jāmaina? C3 nobraukums šobrīd ir 55 000 km un jau trešā skate tika izieta bez neviena aizrādījuma. Xsara Picasso nobraukms paºdošanas brīdī bija, ja nemaldos, ap 130 000 km. Nekādas problēmas šim auto nepiemita arī tad.

Es arī pievienojos tam domubiedru lokam, kas uzskata, ka, jo mazāks dzinējs, jo mazāks tā kalpošanas resurss.

Ne es to Smart taisos pirkt, ne arī kādu īpaši atturēt no tā iegādes. Man šī Smart liktenis ir absolūti vienaldzīgs.

Es kā foruma dalībnieks izmantoju iespēju padalīties ar sev zināmiem faktiem un saviem secinājumiem par konkrētas markas auto. Nekad neesmu apgalvojis un man uz to arī nav nekādu tiesību, ka mans viedoklis pretendē uz vienīgo un absolūti pareizo patiesību.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Zoo rakstīja: Ple, Zigi....

domaa

Plē Ozz, kāpēc Tu diskutē par lietām, kas ir pašas par sevi saprotamas?

lôģiski, ka dilst, parādi man kādu, kam nedilst, nenolietojas

BET, no kādas pieredzes Tu izdari secinājumus, pat pieļāvumus apgalvojuma formā, ka SMART pie 100k ir kapitālais remonts?

(bezjēdzīgs bazars manā izpratnē )

a no kaa Tu domaa, ka nav

No taa ka EmmmBeee tur ir blakus staaveejis Tu esi konkreeto šmaartu redzeejis un vari likt seekliniekus ķīlaa, ka tur viss ir OK

reku par tiem abiem diviem lidiņa šmaartiem bij uzrakstiits...

poh, ka darba masiina...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Man ir pamats domat ka Zoo ir pilnigs analfageets.

1. 740 Volvo ir drosh auto, jo vinam bamperii atboinjiki un vinsh ir no bieza blekja

2. Smart motora resurss ir tikai kadi 50tk, jo 2 cilindri un tikai 600kubi.

Izklausaas peec riktiigaaka laukja, kursh gramatas nelasa. Nemaz nerunajot par pieredzi praksee.

ej d*rst, Šīri,-

Tu nemaz neesi seksiigs, Tev bikšupriekša vnk vaļā!

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: a no kaa Tu domaa, ka nav

pieļauju, ka nav gan, ja auto ir kopts un nav jāts santīms

No taa ka EmmmBeee tur ir blakus staaveejis

interesants formulējums

Tu esi konkreeto šmaartu redzeejis un vari likt seekliniekus ķīlaa, ka tur viss ir OK

kurā vietā Tu to izlasīji es oponēju par tavu vispārināšanu.

reku par tiem abiem diviem lidiņa šmaartiem bij uzrakstiits...

poh, ka darba masiina...

privātām vajadzībām un darbam= Salīdzināji kā 2us vienlīdzīgus auto, Ozz, kas ar tevi notiek ?

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

privātām vajadzībām un darbam= Salīdzināji kā 2us vienlīdzīgus auto, Ozz, kas ar tevi notiek ?

es Tev varu paraadiit vairaakus cilveekus, kam darba masiina ir labaakaa kaartiibaa kaa personiskaa....

motivaacija

viss peec kaartas....nav mašīnas-nav cepumiņu...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Zoo rakstīja: a no kaa Tu domaa, ka nav

pieļauju, ka nav gan, ja auto ir kopts un nav jāts santīms

par to santīma jāšanu un kopšanu man arī ir viedoklis.....

protams daži man tūlīt oponēs un teiks, ka pelnutrauku izbērt ir jādodas pie DĪLERA un par to ir jāpanāk atbilstošs ieraksts SERVISA GRĀMATIŅĀ

daži lielās, ka gada laikā neeot ieguldījuši mašīnas remontā ne santīma.....

tas kautkā nesaistās kopā ar santīma nedrātēšanu un auto kopšanu

p.n.

volvo kaka - pie tam nedroša kaka - volvo drošība ir tāds pats mīts kā renault remontu sarežģītums un dārdzība....

vienīgais kas tiem senajiem volvo tiešām ir reāli DROŠS, tad tie ir buferi ar sadurmes ātrumu līdz 30 km/h....

starp citu DSM (micu eklipsei) arī ir buferi uz amortizatoriem.... ja kāds vēlas redzēt dabā, kā tas izskatās, varu parādīt.... bet ja pāri par sotaku ieliek grāvī un uzmet 3 ripuļus, tad sasit citas vietas.... buferi paliek veseli

pie lielāka ātruma tie buferi pārstāj strādāt un antīkie volvo pārvēršas par tādiem pašiem bleķa zārkiem kā volgas.... ne jau veltīgi visādi tirliņi laboratorijās dauza tačkas skatās, kas sanāk un publicē rezltātus....

p.p.n.

motora resurss maziem motoriem, protams ir mazāks, jo motoram ir jāgriežas ātrāk lai to kastīti nogādātu no A uz B....

bet tas, ka 100k un kapitaka - mūsdienu motoriem tā gluži nav... tā bija agrāk, kad nebija iemācījušies pienācīgi apstrādāt metāla virskārtu un ieliet pareizo eļļu....

un vispār - vai ir kāda jēga taisīt kapitalku...... vienkāršāk taču ir pārdot....

Megana Reģ.: 24.08.2004
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Ple, Zigi....

šitaads mazs divcilindru motorinsh

Atļaušos aizrādīt, ka 3, nevis 2 cilindri.

Un par tiem LIDO Smartiem, autors pats atzini, ka esot no sērijas "viena tante teica", es savukārt varu padalīties ar personīgo.

Typer Reģ.: 07.09.2004
0 0 Atbildēt

Megana rakstīja:

Zoo rakstīja: Ple, Zigi....

šitaads mazs divcilindru motorinsh

Atļaušos aizrādīt, ka 3, nevis 2 cilindri.

Un par tiem LIDO Smartiem, autors pats atzini, ka esot no sērijas "viena tante teica", es savukārt varu padalīties ar personīgo.

Čau, Sabīne!

Redz par ko pārvēršas auto pārdošana iekš i-auto!

Roberts

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Megana rakstīja:

Un par tiem LIDO Smartiem, autors pats atzini, ka esot no sērijas "viena tante teica"

Replika vietā. tieši tā arī ir - par Smart esmu tikai dzirdējis, pašam pieredzes nav nekādas - to godīgi pateicu pirms komentēju šo auto.

Tāpat vēlreiz uzsveru, ka mans viedoklis nekādā gadījumā nepretendē uz absolūtās patiesības statusu.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tas kautkā nesaistās kopā ar santīma nedrātēšanu un auto kopšanu

tagad tiem, kas nav iegādājušies Renaultu, bet koptu vācu auto, kam nebirst nekas ik pēc 5 km, jājūtas nenormāli uzrunātiem no šīs replikas?

man tev kkas jāpierāda, Pirmais? Tak ne, tāpēc vari astlābt

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

nomiks rakstīja:

Prasa, bet visticamākais ne pie 80 000 km nobraukuma.

ūūūū...nesāksim tagad, tam pašam Citonam wa ta nav pie 50 vai 70 000 km obligāta prasība pārbaudīt lielākus mezglus un vajadzības gadījumā nomainīt ?

nu ņenado ...

manam C2 ir 138k km noskrējiens un es pat bremžu klučus neesmu mainījis(tiesa jaunie jau stāv 1/2 gadu plauktā).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

nu ņenado ...

manam C2 ir 138k km noskrējiens un es pat bremžu klučus neesmu mainījis(tiesa jaunie jau stāv 1/2 gadu plauktā).

Tu viņu (C2) pirki jaunu?

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

krix rakstīja:

nu ņenado ...

manam C2 ir 138k km noskrējiens un es pat bremžu klučus neesmu mainījis(tiesa jaunie jau stāv 1/2 gadu plauktā).

Tu viņu (C2) pirki jaunu?

jā, '04 oktobris

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

nekas nav mainīts. jo citronu centros mani labāk redz ejam ne kā nākam. jo par katru viņu darbu tika pieprasīts rēķins un garantija. un neticu, ka bez maksas viņi kaut ko mainītu.

PS man pārsvarā braucami tālie gabali, ne mazāk kā 100km ik reizi. un lieki spaidīt bremzes pedāli nemēdzu, + man ir paveicies un auto ir bez ABS

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas kautkā nesaistās kopā ar santīma nedrātēšanu un auto kopšanu

tagad tiem, kas nav iegādājušies Renaultu, bet koptu vācu auto, kam nebirst nekas ik pēc 5 km, jājūtas nenormāli uzrunātiem no šīs replikas?

man tev kkas jāpierāda, Pirmais? Tak ne, tāpēc vari astlābt

nu ne jau man kādam ir kas jāpierāda....

Pirmajam ir gan diezgan pabraukts (80k) spāņu Renaults, gan antīks izslavēts vācu kvalitatīvi koptais megašrots (audī) ar 3reiz lielāku nobraukumu

takšto ņenada te ļaļa (ķipa kādam kautko pierādīt) par LIETOTA AUTO kopšanu un uzturēšanu....

kopējais rezumājums.... ja tu nepērc jaunu mašīnu.... vai ja tev nepaveicas un tu nenopērc no pensionēta šveiciešu mācītāja piektdienās uz krogu braucamo auto, tad tu ieberzies un taisi smārtiem kapitālos remontus

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

120k ir maiņas norma pakaļējiem LOKIEM (ne klučiem)

kluči ir jāmaina manāmi biežāk, atkarībā kā brauc - priekšējie būtu normāli uz kādi 50k

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

nomiks rakstīja: Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

nekas nav mainīts. jo citronu centros mani labāk redz ejam ne kā nākam. jo par katru viņu darbu tika pieprasīts rēķins un garantija. un neticu, ka bez maksas viņi kaut ko mainītu.

PS man pārsvarā braucami tālie gabali, ne mazāk kā 100km ik reizi. un lieki spaidīt bremzes pedāli nemēdzu, + man ir paveicies un auto ir bez ABS

nu jā, bezmotors un bez bremzēm.... un tālie gabali.... varētu būt....

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nomiks rakstīja: Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

120k ir maiņas norma pakaļējiem LOKIEM (ne klučiem)

kluči ir jāmaina manāmi biežāk, atkarībā kā brauc - priekšējie būtu normāli uz kādi 50k

man tieši tāpat teica pie 60k apkopes parasti mainot, gan klučus, gan lokus. bet manam auto izpalika.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

tieši tā- Science Fiction

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja:

nu ņenado ...

manam C2 ir 138k km noskrējiens un es pat bremžu klučus neesmu mainījis(tiesa jaunie jau stāv 1/2 gadu plauktā).

Tu viņu (C2) pirki jaunu?

jā, '04 oktobris

ka tas var but, ko tu muldi, garantijas apkopju laika vini tos kluchus maina pie tiem 80tk neatkarigi no ta vai ir nodilushi vini vai nav. pie nosacijuma, ja shi apkope ir garantijas laika/nobraukuma robezhaas.

orion Reģ.: 05.09.2004
0 0 Atbildēt

Ja nemaina, tad garantijai ir jāpazūd.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

zinu tik to- ka lidinja smarti (tb swachmobiilji) tapa jaati... vnk kapitaali jaati.. un savaadaak nevar- ja ir jaapaguust tad jebkuram auto taho buus redlainaa

p.s. tas no pasha pieredzes kad straadaajot liidziigaa darbaa golfs mark1 ar 1.1 matoriiti pilseetaa njammaaja 15L/100km...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti