Tauta iesaka nesipt prātu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tauta iesaka nesipt prātu.
Aizmirsti. Tur tas 4x4 ir tikai uz papīra. Kautkādu tarakānu vēl varētu ņemt.
Da mļe paskaties, pa kādu kuiņu mums ikdienā jābrauc. Wēkendā braucu pa to nedabūvēto Daugavpils šoseju uz madlienu - pilnīgā tirsā.
A tāds pusdžipeklis tomēr izturīgāks, mazāk krata, pat kautkāds awd ir ja vajag.
Es iesaku pastīties uz iepriekšējo cirvi, tam 2.0 ar tomātu dabonams.
Tukšonam ir nevis AWD, bet 4WD Iekšā kā liels getzs
Slikti asfalta ceļi nav pamatots iemesls normāla lieluma mašīnām Pēdējais laiks iemācīties braukt - es vēl saprotu, ja kādi leiši vai vācieši nemāk pa latvijas ceļiem braukt, bet latviešiem tak būtu jāmāk
Master_D rakstīja:
Es iesaku pastīties uz iepriekšējo cirvi, tam 2.0 ar tomātu dabonams.
viedi vārdi.
Tik nez vai par 14 000 EUR ko prātīgu var dabūt
var var par 10 000 var dabūt. Navi un āda gan nebūs toties 2.0 un tomāts gan.
Tai pašā benconā mazlietotus lai autors pastās un ss.lv pabrauzē.
huidaju būs grūti pa dārgo pēc tam pārdot, un kiju vēl jo vairāk.
10 000 Latiem es domāju.
Master_D rakstīja: Da mļe paskaties, pa kādu kuiņu mums ikdienā jābrauc. Wēkendā braucu pa to nedabūvēto Daugavpils šoseju uz madlienu - pilnīgā tirsā.
A tāds pusdžipeklis tomēr izturīgāks, mazāk krata, pat kautkāds awd ir ja vajag.
Es iesaku pastīties uz iepriekšējo cirvi, tam 2.0 ar tomātu dabonams.
Ne jau šitām parodijām kāda izturība. Ja vajag braukšanai, labāk par to naudu škodu paņemt - tiešām mazāk kratīs un piekare ilgāk dzīvos. Bet nu jā... Pirkstus paplest ar škodu galīgi nesanāks.
Santa Fe par taadu budzetu sanaak labu labaa, ar max apriikojumu, klima, tomaac, aaga, kruiizs. Santa fe bija gljuks ar sajuugu, ja ielien bezceljaa, automaats ir no vecajiem M Pajero, primitīvs, bet uzticams. Esmu mieriigi paarvietojies pa apvidu ar sho auto, protams trofi reidam neder. Manam ir 2,7i V6, pie maziem apgriezieniem ir labs griezes moments, kas lauj mieriigi mezjaa braukaat pa mezavedeeju iz...aatajiem celiem. ...bet....piekare lai arii ir uzticama, bet nodod visas grambas liidz salonam. Pa asfaltu veel neko, bet ja ikdienaa kratiisies pa grunteni....aatri apniks. Santa ir krosovers no Sonata, taa kaa iekshaa ir 5 pilnveertiigas seedvietas+ normaals bagaaznieks.
Arkartigi nelikvida masina, pec tam varesi pardot tikai par smiekla naudu!
Vaajprats rakstīja: Santa Fe par taadu budzetu sanaak labu labaa, ar max apriikojumu, klima, tomaac, aaga, kruiizs. Santa fe bija gljuks ar sajuugu, ja ielien bezceljaa, automaats ir no vecajiem M Pajero, primitīvs, bet uzticams. Esmu mieriigi paarvietojies pa apvidu ar sho auto, protams trofi reidam neder. Manam ir 2,7i V6, pie maziem apgriezieniem ir labs griezes moments, kas lauj mieriigi mezjaa braukaat pa mezavedeeju iz...aatajiem celiem. ...bet....piekare lai arii ir uzticama, bet nodod visas grambas liidz salonam. Pa asfaltu veel neko, bet ja ikdienaa kratiisies pa grunteni....aatri apniks. Santa ir krosovers no Sonata, taa kaa iekshaa ir 5 pilnveertiigas seedvietas+ normaals bagaaznieks.
Kādi vēl trūkumi bez sajūga? ar itkā gribu ņemt, bet kkā nezinu. kas ar pilnpiedziņas sistēmu utt
njā, santefe ir lētākais.
un laikam 2.7 ir vienīgais apskatīšanas vērtais variants, jo abi mazie benzīnnieki tur sux/ēd tik pat, bet 2.0 crd ir vārgdienis.
Master_D rakstīja: njā, santefe ir lētākais.
un laikam 2.7 ir vienīgais apskatīšanas vērtais variants, jo abi mazie benzīnnieki tur sux/ēd tik pat, bet 2.0 crd ir vārgdienis.
2.7 citu nē
uudza rakstīja: Kādi vēl trūkumi bez sajūga?
Tik tāds sīkums - riteņi lūzt nost, strauji bremzējot.
Reto rakstīja:
uudza rakstīja: Kādi vēl trūkumi bez sajūga?
Tik tāds sīkums - riteņi lūzt nost, strauji bremzējot.
auto.delfi.lv/...
Kāds te sakars ar riteņu nolūšanu??? Metot kūleņus,nolauž, un tu te murgo kaut ko...
Konkrētajā gadījumā ritenis nolūza bremzējot, kūleņi bija pēc tam.
Reto rakstīja: Konkrētajā gadījumā ritenis nolūza bremzējot, kūleņi bija pēc tam.
To stāstīja ments,vai ne? Droši vien šmigā mauca un pēc tam bija kaut kas jāizdomā...bremzējot viņam nolūza....
Nekādas diskusijas ar tādiem "droši vien" pārgudrajiem, kā Tu, nebūs!
Redzēju gan mašīnu, gan ekspertīzes.
Reto rakstīja: Nekādas diskusijas ar tādiem "droši vien" pārgudrajiem, kā Tu, nebūs!
Redzēju gan mašīnu, gan ekspertīzes.
Zin kā, vārna vārnai acīs tak neknābs, neies tak saviem čomiem likt par auto maksāt
Reto rakstīja:
uudza rakstīja: Kādi vēl trūkumi bez sajūga?
Tik tāds sīkums - riteņi lūzt nost, strauji bremzējot.
auto.delfi.lv/...
Laba mašīna, neko teikt Jeb vai varbūt jāsaka "mašīna"?
Reto rakstīja: Nekādas diskusijas ar tādiem "droši vien" pārgudrajiem, kā Tu, nebūs!
Redzēju gan mašīnu, gan ekspertīzes.
interesanti ko gan citu tu gaidīji redzēt gadījumā, kad var tikt aptraipīts policista gods
Es runaaju par ieprieksheejaas paaudzes Santa Fe, nevis aktuālās.
Santai ar AT principiālu trūkumu NAV. Piekare elementāra, nevienas alumīnija detaļas, pluss ilgmūžība, mīnuss ne pārāk labi slāpē nelīdzenumus. Nav ne pārāk mīksta, ne cieta....izdevusies.
No motoriem labākais 2,7 V6, bet rijīgs. Es savam uzbāzu gāzes inzektoru, izmaksas samazinājās 2x. 0-100 2,4i un 2,7i ir vienāds, diemzēl arī degvielas patēriņs pilsētā.
Salons ar 2,7 būs āda, standartā viss pelēks, instrumentu panelis askētisks, bet viss savās vietās. Šofera sēdeklis bez normālas sānu notures.
Automāts: viss ok tikai 2.ātrums dumjsh. Cēliens no 60-90 nosacīts, tālāk līdz 120 ekselents, apgriezieni pie 4.ātr. 3k rpm, var mierīgi kruīzēt.
Izdevusies mašiīna no veciem, uzlabotiem , pārbaudītiem pajero mezgliem.
Par pārdošanu: es savu nopirku gadiem 4-5, t.i. braukshanai, braukshanai un vēlreiz braukšanai....un varu saderēt, ka pa kādi 6ke mierīgi pārdošu, kad pienāks tāds laiks
2iem pazinjaam ira diizeljtomaati - vecais un jaunais , neviens no vinjiem nau suudzeejies subjektiivi - vecais nerjuljezz -nepaarliecinosh tas diizeljtomaac bik par knapu tam klucim , bet nu jaunais ruljezz normaali
iespeejams , vecais ar 2,7+shpricgaaze buus labaakais varianc teemaa - 4x4 ar pillu farshu un nenojaac
Ko tauta iesaka - Tucson vai Sorento, . . .
Sveiciens!
Ir doma par auto iegādi, nosacījums :4x4, paaugstināts, automāts, līdz 14000 EUR. No saucamā "lētā gala" acīs iekrita korejieši: Tucsons , Sorento. Kā ir ar šiem auto - piem. ekspluatācija? Vai kādi lielie zemūdens akmeņi? (SantaFe pirmajai paaudzei kaut kas tur bija).