Kaspersky rakstīja: Laikam baigi labu nopirki, ka tik daiļrunīgs
Nē, viss zajebis - autobans nestrādā, tapēc var dirst-)
Kaspersky rakstīja: Laikam baigi labu nopirki, ka tik daiļrunīgs
Nē, viss zajebis - autobans nestrādā, tapēc var dirst-)
Vispār jau izskatās, ka Redaktoram teju visu otro lapu vajadzētu iztīrīt - NEKAS tur nav vairs par raksta tēmu....
tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
vai tos, kas klusinātājā?
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
vai tos, kas klusinātājā?
nezinu.... lūdzu eksperta konsultāciju par ierobežotāju noņemšanu 50cc rollerim
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
nebija tikai uz degvielas padevi tipa "celka"
Magistrs rakstīja: Jārauj ārā glušaka iekšas. Jānomaina karburatoram dīzes pret lielākām un jāpieregulē karburators. Vēl var mest iekšā NOS.
Galvenais nepārcensties, ja trūks ķēde, tad var aizlidot *******.
kāda vēl ķēde?????
tu toč zini, ka esi lasījis grāmatu vai tev tikai ir viedoklis?
Ozz rakstīja:
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
nebija tikai uz degvielas padevi tipa "celka"
nu davaj taisam talku - atbrauc un apskaties, kas viņam ir
es tak nopirku bazmotora (50cc) rolleri vakar
viņš iet uz 40, kad ieskrienas, tad uz 55
man vaig lai viņš iet brīvi uz 60, man pokuj ja viņš arī nokausies pēc pāris štukām
tātad sāksim ar izpūtēja pārbūvi - man domāt, ka vienkāršāk būs šito glušaku noraut nost un uzbūvēt citu
Magistrs rakstīja:
Pirmais rakstīja: es tak nopirku bazmotora (50cc) rolleri vakar
viņš iet uz 40, kad ieskrienas, tad uz 55
man vaig lai viņš iet brīvi uz 60, man pokuj ja viņš arī nokausies pēc pāris štukām
SMC no zavoda brīvi gāja uz 65-70. Pēc pārtaisīšanas pat 85. Tikai virs 70 tā skaņa un vibrācija bija briesmīga.
50-mitnieks?
Pirmais rakstīja: tātad sāksim ar izpūtēja pārbūvi - man domāt, ka vienkāršāk būs šito glušaku noraut nost un uzbūvēt citu
pareizi būtu bijis to pļerdaku pirkt pie dīlera, kurš cērt kauliņu tehniskos jautājumos un ierobežotāju jau noīsinājis.
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: tātad sāksim ar izpūtēja pārbūvi - man domāt, ka vienkāršāk būs šito glušaku noraut nost un uzbūvēt citu
pareizi būtu bijis to pļerdaku pirkt pie dīlera, kurš cērt kauliņu tehniskos jautājumos un ierobežotāju jau noīsinājis.
dīleris dod garantiju un tāpēc ierobežotājus nost neņems
dīleri īsina pēc garantijas laika beigām
p.n.
dīleris man ir praktiski pie mājas
Mans Piaggio pat uz 85 iet, kad ieksrienas Tik shogad nav kustinaats, mociits ir labaak
Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km. Garantija saglabājas, viss ok. Ierobežotājs, cik sapratu ir uz gaisa padevi, lai jaunu motoru iebrauktu kā nākas. Pagaidām brīvi iet 80 km/h un ticat man - priekš rollera ātrāk nemaz nevajag. Neesmu spiedis, jo 70 km tikai spidometrā, bet ejot sotaku Kad noņems ierobežotāju ies 110 km/h. Bet kā jau teicu - tas nahuj nav vajadzīgs, jo 80 km/h ir pāri manai baiļu robežai A 49 cc ir huiņa - gāze ručkā, bet nekas nenotiek 125cc ir optimālais variants, bet mīnuss ir tas ka vajag B kategotiju, tehnisko apskati un apdrošīnāšanu (Staoil - 30 Ls 3 mēn).
Milicists rakstīja: ******* *******
Zajebal nahuj
es savu pirku no shauljiem,dokji ir no 50cc,bet iet 120-130
_marihuans_ rakstīja: es savu pirku no shauljiem,dokji ir no 50cc,bet iet 120-130
Tas ir diezgan izplatīts gājiens, ka doķi ir uz 50cc, bet reāli 125, vai pat 150nieks. Bet tā ir krāpšanās un man tas nepatīk Tapēc labāk visu samaksāju un izdaru, lai ir vse dokumenti v porjadke
bet taa var naudu ietaupiit
Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km.
Jau trešā apkope pie 900 km? Nav tā kā nedaudz pa biežu?
Man ir Gilera Runner 125 (standarts) - max ātrums ir ap 110 kmh, līdz 80 uzceļ ātri, tālāk gan ir nedaudz jāpagaida. Baiļu sajūtas nav - pie tāda ātruma ir diezgan stabils.
Runājot par apkopju biežumu - 1. apkope bija uz 1000 km, visas nākamās reizi gadā vai ik pa 6000 km.
Līdz šim pa gadu ir nobraukti nedaudz virs 3000 km - tehniski viss ir ok izņemot vienu runner standartgļuku, kura novēršanai vajag šaibu un 2 min (gāzes ručka ķērās).
aigarsvv rakstīja:
Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km.
Jau trešā apkope pie 900 km? Nav tā kā nedaudz pa biežu?
Man ir Gilera Runner 125 (standarts) - max ātrums ir ap 110 kmh, līdz 80 uzceļ ātri, tālāk gan ir nedaudz jāpagaida. Baiļu sajūtas nav - pie tāda ātruma ir diezgan stabils.
Runājot par apkopju biežumu - 1. apkope bija uz 1000 km, visas nākamās reizi gadā vai ik pa 6000 km.
Līdz šim pa gadu ir nobraukti nedaudz virs 3000 km - tehniski viss ir ok izņemot vienu runner standartgļuku, kura novēršanai vajag šaibu un 2 min (gāzes ručka ķērās).
Pirmā pie 150 km, otrā 500 km, trešā 900 km Neko nevari gribēt no ķīnas mēsla
Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km. Garantija saglabājas, viss ok. Ierobežotājs, cik sapratu ir uz gaisa padevi, lai jaunu motoru iebrauktu kā nākas. Pagaidām brīvi iet 80 km/h un ticat man - priekš rollera ātrāk nemaz nevajag. Neesmu spiedis, jo 70 km tikai spidometrā, bet ejot sotaku Kad noņems ierobežotāju ies 110 km/h. Bet kā jau teicu - tas ******* nav vajadzīgs, jo 80 km/h ir pāri manai baiļu robežai A 49 cc ir *******a - gāze ručkā, bet nekas nenotiek 125cc ir optimālais variants, bet mīnuss ir tas ka vajag B kategotiju, tehnisko apskati un apdrošīnāšanu (Staoil - 30 Ls 3 mēn).
Tikai ne "Gejugide" apdrošināšanu!!! Tā ir pat vairāk kā 2x dārgāka, kā lētākās polises mocīšiem! Pasties ERGO u.c. un tad izlem!
aigarsvv rakstīja:
Milicists rakstīja: Manam 125 niekam ierobežotāju nahrenizēs pie trešās apkopes - 900 km.
Jau trešā apkope pie 900 km? Nav tā kā nedaudz pa biežu?
Man ir Gilera Runner 125 (standarts) - max ātrums ir ap 110 kmh, līdz 80 uzceļ ātri, tālāk gan ir nedaudz jāpagaida. Baiļu sajūtas nav - pie tāda ātruma ir diezgan stabils.
Runājot par apkopju biežumu - 1. apkope bija uz 1000 km, visas nākamās reizi gadā vai ik pa 6000 km.
Līdz šim pa gadu ir nobraukti nedaudz virs 3000 km - tehniski viss ir ok izņemot vienu runner standartgļuku, kura novēršanai vajag šaibu un 2 min (gāzes ručka ķērās).
Njā, Draudzenei arī ir Gilera Runner, gāzes rečka nelec atpakaļ, jauda priekš pilsētas pietiekama, divatā kādus 100km/h ar brīvi iet. Pirmā apkope pie 1000 km
motorolleris
Ieraudziiju motorolleri veikalaa un baigi sagribeejaas arii vienu taadu nopirkt!!
Tikai nekaada sajeega, kaadu marku, cik lielu, utt!! Varbuut kaads var padaliities pieredzee, uz ko skatiities, pirkt jaunu vai lietotu?
Pabraukaaties gribaas pa vasaru pa savu miestu, taa ka neko nopietnu nevajag, hobija peec uz pludmali aizlaist..
Kur vispaar var taadu labaaku nopirkt, ja neskaita ss.lv un maximu?