Sorry ka pie ceļu policijas - jo tie bija viņi kas regulēja satiksmi, bet paldies viņiem bija korekti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sorry ka pie ceļu policijas - jo tie bija viņi kas regulēja satiksmi, bet paldies viņiem bija korekti.
Kkur bija rakstits par lielgabarītu kravu transportēšanu un ka ieteicams izvēlēties citu maršutu. Tā kā informācija bija, sekas kā parasti
Gan Degpunktā gan Panorāmā bija sižeti par šito trādrīdi. To gan jau ka nebūs izcenzējuši ārā. Kautgan nesaprotu kādēļ tik ļoti būtu jāslēpj šī informācija, vai tad tur bija kautkāda liela kļūda policijas darbā?
Policijai visu cieņu - bet manāmi izskatās ka MŪSU VALSTĪ IR ATGRIEZUSIES CENZŪRA?
moš no teroristiem slēpj visu info
Tīri tehniski nav sevišķi labi ja daudz tautas zin par amonjaka transportēšanu, kas ir slikti, ka principā ļoti bīstama krava gandrīz uzgāja gaisā. Tas ka nosacīti "slēpa" info ir salīdzinosi slikti, taču tīri no praktiska viedokļa, par katru šādu bīstamo kravu tak ar netaisīsi sižetus - tādas te salīdzinoši bieži vazājas apkārt pat īpaši nepieskatītas. Vienīgais ceru ka atbildīgie diensti bija līmenī, un visu kontrolēja, par pārējo PH.
Paranoiķi! Vai tad vārgie Latvijas reklāmas/ziņu portāli ir kautkāds kritērijs informācijas slēpšanai?
LETA:
Atjaunota kustība Rīgas apvedceļa un Ulbrokas-Ērgļu ceļa krustojumā
Publicēta: 20:59 09.06.2008.
Rīga, 9.jūn., LETA. Šovakar ap plkst.20.43 ir atjaunota transporta satiksme Rīgas apvedceļa un Ulbrokas-Ērgļu ceļa krustojumā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas pārstāve Ieva Rekšņa.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) priekšnieka vietnieks Intars Zitāns, satiksme minētajā ceļa posmā uz laiku bija traucēta saistībā ar kādas ķīmiskas kravas cisternas uzkaršanu.
Tā kā pa ceļiem amonija nitrātu drīkst pārvadāt tikai tad, ja tā temperatūra ir zem 140 grādiem pēc Celsija skalas, taču šajā gadījumā bīstamās vielas temperatūra pārsniedza 150 grādus, tika nolemts automašīnu apturēt un kravu atdzesēt, skaidroja VUGD pārstāvis.
Patlaban amonija nitrāta krava ir pārvesta uz kādu tuvēju vietu prom no intensīvās satiksmes.
Zitāns apgalvoja, ka situācija nav bīstama, jo minētā viela saskaņā ar instrukcijām var eksplodēt, sasniedzot 270 grādus.
Kā pastāstīja Zitāns, kravu ar amonija nitrātu no Lietuvas caur Latviju bija paredzēts nogādāt uz Igauniju.
Manuprāt, šādas šaizes būtu jābazūnē pa visiem iespējamiem mēdijiem. Ne jau nu dēļ tā, lai pavaimanāt par slikto valdību vai kādam sūdus sataisītu.
Vienkārši tādēļ, lai tādas lietas neatkārtotos un vienreiz tas tiktu darīts kā pienākās - ar eskortu un glābējiem kaujas gatavībā.
Jo, ja tāda cisterna aiziet pa gaisu, neko tur lāgā vairs glābt nevar - man šķiet, ka vienīgā iespēja ir sekunžu laikā visu to teritoriju norobežot un nodedzināt visu gāzi pa tīro. Citādi var sanākt, ka lielā teritorijā piepeši atbrīvojas dzīvojamā platība.
Oi, tad tas bij nitrāts...
Labais sipiens būtu bijis
ha, ja tu zinātu kādas kravas pa dzelzceļu regulāri tiek vestas cauri Rīgai .....
ar kautkaa no skolas atceros ka amonija notraats bij laabs spridzinaamais i nevis gaaze- bet saals salpetris tb
Labi krava, ta krava - bet vai tad tiešām pie mums ir cenzūra? Gan jau ka palūdza lai paklusē.
Jo - cik zinu, tad cilvēkus jau neevakuēja - tikai mašīnām neļāva braukt, a man bračka rušinājās dārziņā norobežotajā teritorijā un pat nenojauta neko.
Graberis rakstīja: Oi, tad tas bij nitrāts...
Labais sipiens būtu bijis
nodedzinaat pa tiiro....
Graberis rakstīja: Oi, tad tas bij nitrāts...
Labais sipiens būtu bijis
Labais gan, 30 km rādiusā būtu krdik
Graberis rakstīja: Jo, ja tāda cisterna aiziet pa gaisu, neko tur lāgā vairs glābt nevar - man šķiet, ka vienīgā iespēja ir sekunžu laikā visu to teritoriju norobežot un nodedzināt visu gāzi pa tīro. Citādi var sanākt, ka lielā teritorijā piepeši atbrīvojas dzīvojamā platība.
Degpunktā onka stāstīja ka kravas papīros esot noteikta bīstamības gadījumā drošības zona 100-500 metri. Tātad teorētiski 500 metru apkārtnē pēc bāziena būtu tuksnesis, bet kravas mašīnas riepas pēc kāda laika nokrišņu veidā piezemētos dažus kilometrus tālāk.
Es gan uzskatu,ka CP vajadzēja NEKAVĒJOTIES to mucu dzīt iekšā tuvākajā sānceļā,un tad tur arī dzesēt,nevis mest mierā uz dzīvākās šosejas darbadienas beigās.
es arī kaut kur par šo lasīju!!! bet piekrītu ka vajadzēja krietni SKAĻĀK!
UUSA rakstīja: Es gan uzskatu,ka CP vajadzēja NEKAVĒJOTIES to mucu dzīt iekšā tuvākajā sānceļā,un tad tur arī dzesēt
A kas pa sēņotājiem domās ... ??? ...
Pirms minūtes LNT reklamēja šīvakara degpunktu- tur būs sižets par šo tēmu.
Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!
wvfans rakstīja:
UUSA rakstīja: Es gan uzskatu,ka CP vajadzēja NEKAVĒJOTIES to mucu dzīt iekšā tuvākajā sānceļā,un tad tur arī dzesēt
A kas pa sēņotājiem domās ... ??? ...
a nariki- jo mazaak jo labaak
Chankaishi rakstīja: Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!
jebanāts...
Chankaishi rakstīja: Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!
ASV viens no pirmajiem un smagākajiem terora aktiem bija viena valsts kantora uzsperšana gaisā. Teroristi pie ēkas uzspridzināja smago mašīnu piekrautu ar minerālmēsliem. No daudzstāvu ēkas palika pāri tikai gruvešu un līķu kaudze...
Tādi lūk pīrāgi ar tiem s..da minerālmēsliem. :/
P.S. - Šitā cisterna bija paredzēta igaunijas karjeram spridzināšanas darbiem. Labi ka tas vēl nebija nitroglicerīns...
Storms rakstīja: P.S. - Šitā cisterna bija paredzēta igaunijas karjeram spridzināšanas darbiem. Labi ka tas vēl nebija nitroglicerīns...
no drosiibas apsveerumiem par šo pasaakumu kladzinaat vajadzeeja tad, kad cisterna bija jau paari robezhai....
kaapeec uzreiz nevareeja iedziit kaadaa saanu ceļā aciim redzot Biistamo Kravu šoferi nav liidz galam labi apmaaciiti...
Amonjaka cisterna uz apvedceļa.