nauva rakstīja: jā, es uzdevu šo jautājumu, jo, pirmkārt un tas arī galvenais, ka visas man ir bijušas TIKAI audi automašīnas -80, b4, tagad a4, tāpēc arī jautājums - ja jūs pirktu - tad ko....
Volvo.
nauva rakstīja: jā, es uzdevu šo jautājumu, jo, pirmkārt un tas arī galvenais, ka visas man ir bijušas TIKAI audi automašīnas -80, b4, tagad a4, tāpēc arī jautājums - ja jūs pirktu - tad ko....
Volvo.
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: Trīs komats septiņi litri uz 100 km? Drukas kļūda vai forda elektronikas kvalitāte?
A ko tur brīnīties. Normāls moderna , jauna un neobraukta dīzeļdzinēja patēriņš mierīgā braukšanas režīmā.
Protams. Ar piebildi - tas ir vw lupo trīscilindru ķīselītis vai kaut kas +/- ekvivalents motora tilpuma un bundžas svara ziņā
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Vot tas ir kas jauns - izrādās, VAG kopš deviņdesmito gadu sākuma izmanto šī gadsimta tehnoloģijas Maģi, pamosties, paskaties apkārt - visi VAG 1.9 TDI un 2.5 TDI ir ar kārtīgu elektroniku aprīkoti ļurboķīseļi
Ozz rakstīja: volvo nekad nav bijis 5vietiigs....pat ne 200tais ir normaalas 4 vietas + aizmugreejaa seedeklja viduu beernu seedekliitis.Normaalas drosiibas jostas tur NAV!
Pec papiriem S60 ir 5vietigs, protams aizmugure pa vidu neietilps videjais iauto lietotajs - 2m bez galvas un 130kg dzivsvara...un videja drosibas jota ir tadi pati ka visas parejas...
Andrik rakstīja:
Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā
nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds
varbūt abi ar automātiskajām kārbām?
Kaapeec rakstīja:
Andrik rakstīja:
nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds
varbūt abi ar automātiskajām kārbām?
nēē...
ar stulpām starplikām...
nauva rakstīja: Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?
Mazajiem meršiem,izrādās,ir tieksme rūsēt www.autobild.de/...
UUSA rakstīja:
Mazajiem meršiem,izrādās,ir tieksme rūsēt www.autobild.de/...
un kā jau visām "Vakaru Ziņu" līmeņa avīzēm nevienas konkrētas info/bildes...
Vācijā Bild ir augsta līmeņa tenku lapa, tā kā autobild (de vai lv) ir tāc pac sūc...
Ja neesi spējīgs atvērt bildes,tad nesaki,ka to tur nav.
UUSA rakstīja: Ja neesi spējīgs atvērt bildes,tad nesaki,ka to tur nav.
( rost curjuk ) - cuk curjuk , zvizgjec , ku kuu
nu gadiijaas paaris , peec minhenes bayern zaudeetas speeles , uz dziljaam pochaam , saliktas mashiinas , un ko ?? taapeec visi mershi iesmird ??????
Man chominjsh ~5gab. Aclass , peedeejaa gada laikaa , bija ievilcis , lai nu kas bet 'rost' tur nebij manaams .
UUSA rakstīja: Ja neesi spējīgs atvērt bildes,tad nesaki,ka to tur nav.
piedod ja vari... nu neveras tā pākste...
Gregers rakstīja:
UUSA rakstīja:
Andrik rakstīja:
Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā
nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds
D5 var būt divas dažādas jaudas-163 vai 185 zs,bet pašmasa S60 ir mazāka nekā S80.
Ar to D5 interesanti, gadījās pabraukt Rīga-Aluksne-Rīga, nekur nesteidzos, braucu kruīzā tā ap 100 un biju pārsteigts, ka tā lielā govs beigās parādija 3.7l uz sotaku vidējo.
a moš pa vējam?
Es ar biju reāli pārsteigts kad mans saab 9-5 3.0 turbo posmā tukums rīga braucot uz 90KM/H parādīja 6.5l/100KM vidēji lai gan nekad agrāk zemāk par 7.4 uz 90KM/H braucot nebija. Veelaak sapratu ka puuta diezgan pamatīgs ceļavējš
Runājot par patēriņiem...
Ford Mustang Roush 2007 auto cena 31k $ pēc visu nepieciešamo pārbūvju veikšanas un nodokļu nomaksas, komplektācija maksimālā ieskaitot navi, viss salons apšūts ar ādu un citi patīkami sīkumi kā arī 4.9 sek/100 kmh(passes dati).
Spice(Rīga)-Reval Hotel-Berģi-Sigulda-Smiltene-Berģi.
Pilsēta-22.5l, Šoseja-11.2l(+30LVL sauleszaķīšiem )
Protams braukts moži un reizēm izbaudot pedāli grīdā, braukts visumā nedaudz apsteidzot plūsmu, bet saprāta robežās.
Tā lūk...
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: Trīs komats septiņi litri uz 100 km? Drukas kļūda vai forda elektronikas kvalitāte?
A ko tur brīnīties. Normāls moderna , jauna un neobraukta dīzeļdzinēja patēriņš mierīgā braukšanas režīmā.
Protams. Ar piebildi - tas ir vw lupo trīscilindru ķīselītis vai kaut kas +/- ekvivalents motora tilpuma un bundžas svara ziņā
nu Skodas rūpnīcas cilvēki bija taišījuši eksperimentu (pie reizes arī reklāmas kampaņu) ar jauno Octaviju 1,9tdi. 'Viņi izdabūja vidējo patēriņu kaut kādā 1000km braucienā zem 3l/100km. Pie tam braukts tika gan pa līdzenumiem, gan pa kalniem, pa bāņiem, pa lauku ceļiem, pa pilsētām, ciematiem.u.t.t
Vidējais aātrums visa brauciena laikā bija kaut kur 77km/h (tas ir ļoti pat OK, ja ņem vērā ka braukts tika arī pa pilsētām.
Tā kā dabūt no jauna Volvo uz tukšās, taisnās Pleskavas šosejas pateriņu 3,7l/100km nav nereāli- vienk. jāievēro kaut vai tie ieteikumi, kas rakstīti Statoil Ecoceļs programmā.
Magistrs rakstīja:
msh rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Vot tas ir kas jauns - izrādās, VAG kopš deviņdesmito gadu sākuma izmanto šī gadsimta tehnoloģijas Maģi, pamosties, paskaties apkārt - visi VAG 1.9 TDI un 2.5 TDI ir ar kārtīgu elektroniku aprīkoti ļurboķīseļi
Ka tur ir tajās VAG tehnoloģijās? Nekā nav. Pat opelim ir labāki dīzeļi. Padomā pats, kādēļ volvo savā laikā atteicās no domas izmantot neekonomiskos, kupošos un mazjaudīgos VAG dīzeļus!
Un tikai nevajag te pieminēt TDI Lemānā. Tur viņi uzvar tikai vienā, pielāgotā klasē.
labi ka pateici tulit uz sitiena paarieshu uz opelj
Gregers rakstīja: Runājot par patēriņiem...
Ford Mustang Roush 2007 auto cena 31k $ pēc visu nepieciešamo pārbūvju veikšanas un nodokļu nomaksas, komplektācija maksimālā ieskaitot navi, viss salons apšūts ar ādu un citi patīkami sīkumi kā arī 4.9 sek/100 kmh(passes dati).
Spice(Rīga)-Reval Hotel-Berģi-Sigulda-Smiltene-Berģi.
Pilsēta-22.5l, Šoseja-11.2l(+30LVL sauleszaķīšiem )
Protams braukts moži un reizēm izbaudot pedāli grīdā, braukts visumā nedaudz apsteidzot plūsmu, bet saprāta robežās.
Tā lūk...
D&G (dorogo i glupo!)
Kur tad ir tie baigi jaudīgie volvo ķīseļi? D5 ar max 185 lopiem un 400 nm griezi?
Ak jā, un noteikti atteicās, lai nebūtu jāpērk sveši bīdeļi Tāpat kā VW uztaisīja PD, lai nebūtu jālicencē common rail no Bosch.
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Tieši tā. Jau vairāk kā pusgadu ar tādu braucu ikdienā. Pilsētas vidējais patēriņš ir 5,6l/100km. Ja sāk gonkot, uzkāpj līdz 5,8 bet ne vairāk. Stāsta gan, ka kompis melojot par 300g uz 100km bet ar visu to patēriņš ir smieklīgs. Pa štrāsi ap 4l grozās.
Marekovich rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Tieši tā. Jau vairāk kā pusgadu ar tādu braucu ikdienā. Pilsētas vidējais patēriņš ir 5,6l/100km. Ja sāk gonkot, uzkāpj līdz 5,8 bet ne vairāk. Stāsta gan, ka kompis melojot par 300g uz 100km bet ar visu to patēriņš ir smieklīgs. Pa štrāsi ap 4l grozās.
Var jau šo to piesapņot, bet vairak nevajag pīpēt to draņķi. Ražotājs pat knapi šosejai dod tādu patēriņu, kāds tev pilsetā esot
seaman rakstīja:
Gregers rakstīja: Runājot par patēriņiem...
Ford Mustang Roush 2007 auto cena 31k $ pēc visu nepieciešamo pārbūvju veikšanas un nodokļu nomaksas, komplektācija maksimālā ieskaitot navi, viss salons apšūts ar ādu un citi patīkami sīkumi kā arī 4.9 sek/100 kmh(passes dati).
Spice(Rīga)-Reval Hotel-Berģi-Sigulda-Smiltene-Berģi.
Pilsēta-22.5l, Šoseja-11.2l(+30LVL sauleszaķīšiem )
Protams braukts moži un reizēm izbaudot pedāli grīdā, braukts visumā nedaudz apsteidzot plūsmu, bet saprāta robežās.
Tā lūk...
D&G (dorogo i glupo!)
Par glupo nestrīdēšos jo katram savs, bet kāpēc dorogo?
Uggga rakstīja:
Marekovich rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Tieši tā. Jau vairāk kā pusgadu ar tādu braucu ikdienā. Pilsētas vidējais patēriņš ir 5,6l/100km. Ja sāk gonkot, uzkāpj līdz 5,8 bet ne vairāk. Stāsta gan, ka kompis melojot par 300g uz 100km bet ar visu to patēriņš ir smieklīgs. Pa štrāsi ap 4l grozās.
Var jau šo to piesapņot, bet vairak nevajag pīpēt to draņķi. Ražotājs pat knapi šosejai dod tādu patēriņu, kāds tev pilsetā esot
Atkal jau... Cilvēks kam IR šāds auto un kas ar to braukā, pasaka kāds ir reālais patēriņš tajā režīmā kādā viņš braukā. Savukārt kaut kāds gudrinieks apskatās google.lv ražotāja datus un pasaka ka tā nu nekādi nevar būt, jo redziet ražotājs saka pavisam kaut ko citu.
Pirmkārt-ražotāja patēriņa aprēķina metodika krasi atšķiras no konkrētā lietotāja braukšanas apstākļiem,maršrutiem un braukšanas stila.
otrkārt-aprēķins veikts ar domu ka brauc vidējais statistiskais lietotājs (lietotāja) kam maz sapratnes par moderno auto un nav vēlēšanās iedziļināties auto uzbūves un darbības principos, izprast degvielas patēriņu, satiksmes plānošanu, ekobraukšanu.u.tt.
Tas ka ir cilvēki kas brauc ne tikai ar kājām un rokām , bet arī ar galvu un spēj panākt zemāka patēriņu par ražotāja norādīto, nenozīmē uzreiz ka viņi melo.
Ja cilvēkam pilsētā ir tāds patēriņš, tad tādam ekobrauktam motoram pēc kāda laika var atkosties ļurba un vēl šis tas - tas tak nav normāli.
Ideots rakstīja:
TDI rakstīja:
Man chominjsh ~5gab. Aclass , peedeejaa gada laikaa , bija ievilcis , lai nu kas bet 'rost' tur nebij manaams .
viņš velk visu laiku? nāsīs ar vajag A Class, pašma nav laika skriet pa DE
shon uzvaniishu , nojautaashu , mosh kaac sapuvushais Aklasiites sliktulis , ar alni haubee , veel ira
P.S. naasiis gan vish navelk pilliigi nako
a6, volvo vai mersis a klase
Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?