man nau
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
snow rakstīja: Kadam varbut jau ir?
Diviem klientiem ir, varu uzjautāt.
Tā no malas skatoties-vēl nekas nav lūzis, salons ērts un smuks, muzika laba, priekš tik lielas mašīnas labi skrien, patēriņš ap 20 pa pilsētu(varbūt kritīsies pēc iebraukšanas) kā neieinteresētajai personai man likās, ka nevella neatšķirās no vecās tribekas, tik neglītāks un dārgāks, bet pats klients pārgājis no vecās saka, ka šis pēc sajūtām ir krutāks. Ak jā, priekš tās cenas paciets un skaļš, Q7 4.2 TDi SLine klusāks ievērojami.
Ja kas vēl interesē jautā.
Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....
0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......
Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis
marrutkis rakstīja: Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....
0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......
Cena - performance vai cena pret lopu skaitu? Kāpēc bušelim tie jaudas cipari vispār svarīgi?
20 gadīgi audī ir paši labākie
nu no praisperformans viedokļa
Pirmais rakstīja: 20 gadīgi audī ir paši labākie
nu no praisperformans viedokļa
Nezināji?
msh rakstīja:
Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis
Ko ņirdz! OOOO, BMW, Mercedes, citroen un kondas kuras arī gada sākumā kā subāru pirka klienti ir jau pa reizēm trim, četrām kko remontējuši, it īpaši merc S un 740, sim dzinēja vadība, kkas piekarē uz 4320 LVL pa garantiju un atteicis kruīzs, BMW ātrumkārba, krēsla bīdāmais, klimats, Audi Q7 4.2 TDi Sline degvielas sūknis, viena no divām turbīnām un logu tīrītājs ziemā labais atņirdzās, citrons birst joprojām Subārs pa pieciem mēnešiem tikai apkopi izgāja- SASNIEGUMS
pasham nav Subars bijis. chomiem ir un ta ari ir ka aizbrauc uz apkopem. tadel ari i doma iegadat un velak berniem pastastit ka auto benzinu streba spainiem vien
ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
Labs un ļoti gudrs ieteikums! Arī apdrošināšana būs IEVĒROJAMI lētāka. Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -
Gregers rakstīja:
msh rakstīja:
Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis
Ko ņirdz! OOOO, BMW, Mercedes, citroen un kondas kuras arī gada sākumā kā subāru pirka klienti ir jau pa reizēm trim, četrām kko remontējuši, it īpaši merc S un 740, sim dzinēja vadība, kkas piekarē uz 4320 LVL pa garantiju un atteicis kruīzs, BMW ātrumkārba, krēsla bīdāmais, klimats, Audi Q7 4.2 TDi Sline degvielas sūknis, viena no divām turbīnām un logu tīrītājs ziemā labais atņirdzās, citrons birst joprojām Subārs pa pieciem mēnešiem tikai apkopi izgāja- SASNIEGUMS
Nja
msh rakstīja:
marrutkis rakstīja: Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....
0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......
Cena - performance vai cena pret lopu skaitu? Kāpēc bušelim tie jaudas cipari vispār svarīgi?
Paskaties, cik maksā 0000 ar tribekas defaulto komplektāciju. Turklāt Q7 nav pareizi izsvērts, uzvedās kā puņķis uz ceļa (ir pārbaudīts).
Gregers rakstīja:
tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -
Ja outback ir ciets, tad es esmu Džeina Fonda.
marrutkis rakstīja:
Gregers rakstīja:
tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -
Ja outback ir ciets, tad es esmu Džeina Fonda.
Nomaini niku uz Džeina Fonda tagad
batka rakstīja:
marrutkis rakstīja:
Gregers rakstīja:
tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -
Ja outback ir ciets, tad es esmu Džeina Fonda.
Nomaini niku uz Džeina Fonda tagad
Moš labāk uz Trekteri
marrutkis rakstīja:
Gregers rakstīja:
tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.
protams, ja tev nav 5 bērni.
Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -
Ja outback ir ciets, tad es esmu Džeina Fonda.
Pietika līdz Aizkrauklei un atpakaļ ar testa outbeku aizbraukt lai saprastu ka runas par sliktajiem ceļiem nav pārspīlētas katru plaisu atdod salonā, bet piekrītu, labi uzvedās smiltīs un dubļos.
Gregers rakstīja:
msh rakstīja:
Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis
Ko ņirdz! OOOO, BMW, Mercedes, citroen un kondas kuras arī gada sākumā kā subāru pirka klienti ir jau pa reizēm trim, četrām kko remontējuši, it īpaši merc S un 740, sim dzinēja vadība, kkas piekarē uz 4320 LVL pa garantiju un atteicis kruīzs, BMW ātrumkārba, krēsla bīdāmais, klimats, Audi Q7 4.2 TDi Sline degvielas sūknis, viena no divām turbīnām un logu tīrītājs ziemā labais atņirdzās, citrons birst joprojām Subārs pa pieciem mēnešiem tikai apkopi izgāja- SASNIEGUMS
Kopš 1998 pirkti/braukti trīs Subari - 2 legacy, 1 Outback. Remonts (garantijas) 1xOutbackam, bet arī jau uz 92000 nobraukuma. Tikai nu tā rijība - tas gan
marrutkis rakstīja:
msh rakstīja:
marrutkis rakstīja: Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....
0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......
Cena - performance vai cena pret lopu skaitu? Kāpēc bušelim tie jaudas cipari vispār svarīgi?
Paskaties, cik maksā 0000 ar tribekas defaulto komplektāciju. Turklāt Q7 nav pareizi izsvērts, uzvedās kā puņķis uz ceļa (ir pārbaudīts).
Par cenām piekrītu, bet par puņķi gan ne- Sline Q7 ir pavisam cita gaita nekā tiem 3.0 dīzeļiem kurus visi zīmuļi tagad ir saķēruši!
Gregers rakstīja:
marrutkis rakstīja:
msh rakstīja:
marrutkis rakstīja: Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....
0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......
Cena - performance vai cena pret lopu skaitu? Kāpēc bušelim tie jaudas cipari vispār svarīgi?
Paskaties, cik maksā 0000 ar tribekas defaulto komplektāciju. Turklāt Q7 nav pareizi izsvērts, uzvedās kā puņķis uz ceļa (ir pārbaudīts).
Par cenām piekrītu, bet par puņķi gan ne- Sline Q7 ir pavisam cita gaita nekā tiem 3.0 dīzeļiem kurus visi zīmuļi tagad ir saķēruši!
Labi labi ko nu es tur ar pilnpiedziņas ekspertu strīdēšos...... Es par jaudu kā tādu nerunāju, bet gan par vadāmību. Tāds S-line protams, ka tribeku kā dēliņu saliek pēc jaudas/dinamikas.....
Magistrs rakstīja: S-line ir tas pats kas M-pack. Jebšu tas pats vēzis kas parastais, tikai uzfrišinātā kulītē. Vot RS tā jau ir cita lieta.
Un turbo tribeca saliktu to Q7 kā mazo ezi.
Turbo tribeka Kur tu tādu redzēji
Magistrs rakstīja:
marrutkis rakstīja:
Magistrs rakstīja: S-line ir tas pats kas M-pack. Jebšu tas pats vēzis kas parastais, tikai uzfrišinātā kulītē. Vot RS tā jau ir cita lieta.
Un turbo tribeca saliktu to Q7 kā mazo ezi.
Turbo tribeka Kur tu tādu redzēji
Izrādās ka tādas nav. Varēja jau nu iebāzt viņam turbu. Bet to audo 3,0 dīzeli gan kož nost.
Vēl var šitādu ielikt, lai visi sāk bīties un neviens var negrib skrieties www.yourhotcar.com/...
Pirmais, kas tur,nez kādēļ, iekrīt acīs, ir:
Fake Turbo Sound Tip
TurboTip
Listing Price: $89.99
Selling Price: $39.99
Subaru Tribeca 2008
Kadam varbut jau ir?