exif rakstīja: Es arii domaaju, ka DI bloku mirshana ir miits... liidz briidim, kad vinjsh atliecaas...
Padomā, kādēļ viņš atteica? Vai tik ne dēļ laicīgi nenomainītām, vai sliktām svecēm?
exif rakstīja: Es arii domaaju, ka DI bloku mirshana ir miits... liidz briidim, kad vinjsh atliecaas...
Padomā, kādēļ viņš atteica? Vai tik ne dēļ laicīgi nenomainītām, vai sliktām svecēm?
Sviestc rakstīja:
Visas tās auzas bija pirmajam un otrajam motoram, bet trešais, ar kuru to Saabu es tirgoju, ir Ideāls!!!!
Un viši vasjas jau sen ir noķerti un sodīti....
ta kā nejauc te pelavas ar putukrējumu!!
Un tad vel saka ka SAAB ir jauka gjimenes masina, kas neprasa lielus ieguldijumus... 2 motori kaputt, bet tresais ka teva dels, pasu vellu paraus
P.S. Zviedri pasi saka, ka SAAB perk "savadaki" cilveki
Kirurgs rakstīja:
Sviestc rakstīja:
Visas tās auzas bija pirmajam un otrajam motoram, bet trešais, ar kuru to Saabu es tirgoju, ir Ideāls!!!!
Un viši vasjas jau sen ir noķerti un sodīti....
ta kā nejauc te pelavas ar putukrējumu!!
Un tad vel saka ka SAAB ir jauka gjimenes masina, kas neprasa lielus ieguldijumus... 2 motori kaputt, bet tresais ka teva dels, pasu vellu paraus
P.S. Zviedri pasi saka, ka SAAB perk "savadaki" cilveki
Jā jā, divi motori kaput...
protams...
Tici visam ko es te rakstu, un drīz Tev atbrauks pakaļj sanitāri , baltos halātos .....
Da viss o.k ir motoram, bija problēmas ar kartera ventilāciju, bet tika uzlikts uzlabotā versija ( no modeļa kas pēc 2002 gada nāca ) un tagad viss ir kulē...
Kirurgs rakstīja:
Sviestc rakstīja:
Visas tās auzas bija pirmajam un otrajam motoram, bet trešais, ar kuru to Saabu es tirgoju, ir Ideāls!!!!
Un viši vasjas jau sen ir noķerti un sodīti....
ta kā nejauc te pelavas ar putukrējumu!!
Un tad vel saka ka SAAB ir jauka gjimenes masina, kas neprasa lielus ieguldijumus... 2 motori kaputt, bet tresais ka teva dels, pasu vellu paraus
P.S. Zviedri pasi saka, ka SAAB perk "savadaki" cilveki
Man pirms sāba bija 626 mazda. Tas bija pilnīgs murgs. Katru mēnesi kautkas bija jātaisa, vibrāciju bremzējot tā arī neizdevās novērst, rūsēja, degvielu ēda vairāk kā sābs.
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja: Izgāju savam sābam TA pa nullēm. Biju salasījies visādas tautas teikas un sagatavojies uz sliktāko, bet izrādās vieglāk vairs nevar būt. Tā kā, pērciet vien lidmašīnas, nenožēlosiet.
tehniskajā apskatē viņi ķēdes izstiepumu nemēra
Izstiepums parādās atgāzu mērījumos un vēl dažos parametros. Tā ķēžu stiepšanās ir viena no tautas teikām, tāpat kā DI bloki.
pirms parādīties atgāzu mērījumos, sastiepums ir dzirdams un redzams ar aci skaidu paskatā
Značit pēc 200 000 var sākt gaidīt problēmas.
vidusmēra sābam pēc 200 000 to ķēdi var ne tikai dzirdēt, bet arī redzēt atverot kapotu... ja tā tavā uztverē ir problēma, tad atbilde ir "jā, var sākt gaidīt problēmas"
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja: Izgāju savam sābam TA pa nullēm. Biju salasījies visādas tautas teikas un sagatavojies uz sliktāko, bet izrādās vieglāk vairs nevar būt. Tā kā, pērciet vien lidmašīnas, nenožēlosiet.
tehniskajā apskatē viņi ķēdes izstiepumu nemēra
Izstiepums parādās atgāzu mērījumos un vēl dažos parametros. Tā ķēžu stiepšanās ir viena no tautas teikām, tāpat kā DI bloki.
pirms parādīties atgāzu mērījumos, sastiepums ir dzirdams un redzams ar aci skaidu paskatā
Značit pēc 200 000 var sākt gaidīt problēmas.
vidusmēra sābam pēc 200 000 to ķēdi var ne tikai dzirdēt, bet arī redzēt atverot kapotu... ja tā tavā uztverē ir problēma, tad atbilde ir "jā, var sākt gaidīt problēmas"
Nekā briesmīga tur neredzu. Tagad ir 250 000 + 200 000 = 450 000, kas ir normālas ķēdes resurss.
Nortel rakstīja:
exif rakstīja: Es arii domaaju, ka DI bloku mirshana ir miits... liidz briidim, kad vinjsh atliecaas...
Padomā, kādēļ viņš atteica? Vai tik ne dēļ laicīgi nenomainītām, vai sliktām svecēm?
palasi, kas tagad nāk virsū rakstīts uz prastākās datortehnikas....
īsumā
1) šī iekārta nedod neko tādu, kas varētu sasipt citas iekārtas
2) šī iekārta nesasipās, ja cita iekārta dod kuiņu
kāpēc lai uz īso salaista (vai ar megaatstarpi) svece sasiptu sāba maigo sarkano bloku
p.n.
nekā personīga.... sābs ir laba mašīna, bet pilnīgi visi sābisti, kas ir pārdevuši savu pēdējo sābu, saka, ka sābs ir tikai un vienīgi dārgs opelis
Nortel rakstīja: 450 000, kas ir normālas ķēdes resurss.
sābam??????
tak pastāsti šito vikingiem lai arī viņi var ierēkt par
Nortel rakstīja: 450 000, kas ir normālas ķēdes resurss.
sābam??????
tak pastāsti šito vikingiem lai arī viņi var ierēkt par šitādu hohmu
Nevienā sāba manuāli nav noteikts ķēdes maiņas intervāls. Ir tikai siksnas maiņas - 100 000 km. Tātad ķēde vispār nav jāmaina.
Nortel rakstīja: Nevienā sāba manuāli nav noteikts ķēdes maiņas intervāls. Ir tikai siksnas maiņas - 100 000 km. Tātad ķēde vispār nav jāmaina.
ar tevi viss ir oki? saulee neesi cietis?
Runas par tiem dārgajiem Saab remontiem patiesībā ir mīts...
1.kārtām jebkuras markas automašinas var mojāt līdz "ručkai" un tad ja kāds iegrābjas šādā eksemplārā, tad nu loģiski ka tas ir jāremontē bieži un pa n-tajiem $$$, un apsolūti bez apšķirības, vai tas ir Saab, Mersedess vai BMW....
un tad cilvēks bļaustās apkārt , ka tas auto ir sūds, jo negrib atzīt savu kļūdu, ka naf auto pietiekoši notestējis pērkot....
un fakts, ka ja kāds bļaustās, tad tad daudzi to redz, dzird un tas paliek atmiņā...
a uz vienu tādu kurš bļauj, ir simtiem tādu, kuri brauc un viss ir o.k.
loģiski ka par tiem neviens neko nezin, jo tie nebļaustās, un napig viņiem bļaut, jo brauc ar labu mašīnu, kura patīk.......
2. kārtām, automašinas remontam arī var pieiet dažādi...
viens brauc uz servisu tikai tad, kad parādās kāds defekts, cits tikai tad, kad kaut kas nokrīt.. bet cits maina automašīnai pat to, kas vēll iespējams varētu kalpot ilgi un dikti, bet nomaina, nu tjipa drošibas pēc, vai arī tāpēc ka to ir ieteicis Meistars, kurš grib pārapdrošināties, lai varētu dod garantiju, ka 100% viss automašinai būs o.k......
Ja ņemam vērā ka vairums Saabistu ir pedanti, tad pieļauju domu ka tādos Saab apkopes centros tām automašinām tiek remontētas pat tādas lietas, kuras nemaz īpaši neietekmē automašinas eksplutāciju un drošu braukšanu....
Bet daudziem Saab īpašniekiem tas ir po, galvenais lai viss būtu ideāli, pat smaržeklis salonā...
Ja mēs runājam konkrēti par Saab 9-5, kuru sāka ražot 97.gadā, tad nu ir pienācis tas laiks, ka ja tas auto tomēr naf īsti pareizi kopts, tad pēc 10 gadu lietošanas loģiski ka šim auto var sākt parādīties visādi defekti, bet tas ir pie nosacījuma, ka tas auto tiešam nav kopts, bet vai tad tikai ar Saab ir tā
Vai tad citas automarkas var jāt, jāt, jāt un tās nelūzt
Auto pedants:
Nortel rakstīja: Auto pedants:
www.iauto.lv/...
Nu tik traki jau nav, bet nu kaut kas līdzīgs ir dzirdēts arī par Saab lietotājiem....
Sviestc rakstīja:
Nortel rakstīja: Auto pedants:
www.iauto.lv/...
Nu tik traki jau nav, bet nu kaut kas līdzīgs ir dzirdēts arī par Saab lietotājiem....
es pazīstu vienu dacijas lietotāju, kas nopirka 16gadīgu 9000šo sābu par nieka 2000latiem un tad pie autorizētā dīlera nomainīja pusmašīnu jo MEISTARI tā teica
rezultātā sābs, kurā pie pirkšanas cenas 2000 ir iegruzītas vēl 4000latu rūsē bez tehniskās (nevar iziet jo nav bremžu un vēl visādas kuiņas uz 1000ls) rūsē piesliets pie sētas tiek neveiksmīgi tirgots par astoņiem sotakiem jau vismaz gadu.... kamēr laimīgais sāba īpašnieks par otriem nieka 6000latiem (vai nav maita, varēja taču vēl vienu sābu paņemt) ir nopircis daciju un brauc svilpodams jau 15000km
sāba potenciālajiem pircējiem lasīt iepriekšējās lapas beigas
Pirmais rakstīja:
Sviestc rakstīja:
Nortel rakstīja: Auto pedants:
www.iauto.lv/...
Nu tik traki jau nav, bet nu kaut kas līdzīgs ir dzirdēts arī par Saab lietotājiem....
es pazīstu vienu dacijas lietotāju, kas nopirka 16gadīgu 9000šo sābu par nieka 2000latiem un tad pie autorizētā dīlera nomainīja pusmašīnu jo MEISTARI tā teica
rezultātā sābs, kurā pie pirkšanas cenas 2000 ir iegruzītas vēl 4000latu rūsē bez tehniskās (nevar iziet jo nav bremžu un vēl visādas kuiņas uz 1000ls) rūsē piesliets pie sētas tiek neveiksmīgi tirgots par astoņiem sotakiem jau vismaz gadu.... kamēr laimīgais sāba īpašnieks par otriem nieka 6000latiem (vai nav maita, varēja taču vēl vienu sābu paņemt) ir nopircis daciju un brauc svilpodams jau 15000km
Nu patiesībā tas stāsts ir drusku savādāks...
Tas dacia lietotājs paņēma to Saabu un kādu pusgadu braukāja ( lasi-lidoja ) bez bēdām...
bet tad ielīda servisā pie līkročiem, kuri tjipa pa lētām naudām novērsīs visādus pa šo pusgadu radušos sīkos defektus...
a paši tie meistari tādu Saab redzēja pirmo reizi...un vispār nesaprata, no kuras puses tam pieiet...
rezultātā tas auto tur nevis tika salabots bet gan salauzts...
naudu par to, no saimnieka, protams ka noplēsa....
Saimnieks saprata, ka ir apsipts, un tad metās otrā galējībā...
aizvilka savu 16 gadus veco auto uz Saab dīlerservisu, kur meistari, kuri galvenokārt remontē jaunas automašinas pēc garantijas, saraksīja defektācijas aktā pilnīgi visus sīkumiņus, kuri tam Saabam nedaudz atškīrās no apsolūti jaunas, no konveijera nonākušas automašinas...
tā kā mūsu stāsta varonis ir programmists, un no autotehnikas stāv ļoti tālu, tad bailēs, ka tik atkal kaut kas nesaiet škērsām,vēra vaļā savu lapatņiku, un tik pogāja, un tik pogāja...
kamēr beidzās piķis.....
Un ta kā piķis beidzās jau tad, kad automašinas apsolūtās atjaunināšanas darbi, kuri sākās auto priekšpusē, tika tikai drusku pāri pa masīnas vidu,
tad tā tas Saab arī stāv pie žoga, ar ideālu priekšu, bet remontu vēll neskarto,nu jau 17 gadus veco aizmugures daļu, kuras defektu dēļ naf iespējams iziet T.A.....
nu kaut kā tā...
lai to sābu dabūtu dziesmā vajag vēl 4000????
Sviestc, reku viens no tiem pedantiskajiem sābistiem pārdod savu 9k detaļās
P.S. Kas tas sarkanais bloks īsti ir? Vienā kaštelē iebāztas indukcijas spoles un power stage? Cik tad tāds kakucis maksā, ka visi to piesauc?
msh rakstīja:
Sviestc, reku viens no tiem pedantiskajiem sābistiem pārdod savu 9k detaļās
P.S. Kas tas sarkanais bloks īsti ir? Vienā kaštelē iebāztas indukcijas spoles un power stage? Cik tad tāds kakucis maksā, ka visi to piesauc?
nu ap 170 ls......
Pirmais rakstīja: lai to sābu dabūtu dziesmā vajag vēl 4000????
sābs dzied, bet nekust....
a lai kustētu, vai blīvi nomainīt, starp stūri un benķi...
Tas staasta varonis vakar ieliida mashiinaa un secinaaja ka auto netiks ne par kaadiem 800 Ls tirgots ! Ja kaadam sagribas, lai brauc runaaties par normaalu ciparu (lasiit 1500 Ls) neviss tik zemu izcenojumu kaa viens otrs veeleetos piedaavajaot 500 - 600 Ls. Bet var nemaz nestaastiit ka tirgus cenas tagad shaadas un taadas. Ja nevar atljauties tad taa arii lai pasaka neviss biida mistiskas tirgus probleemas.
Un ielkts nav viss 4000 Ls, bet 1800 Ls pagaajushaa gada nogalee, bet nu tiesa kas tiesa ... aizdzinu uz vienu servisu Zolituudee mashiinu ... tur neviss salaboja, bet salauza to. Staasta varonis protams chaku nepanjeema, jo jaachinii taksh bija siikumi. Taapeec tagad shis nosleepumainais un nevienam nezinaamais varonis uzticaas tikai Viking motors un VRV servisiem. Un pie kaajas ko citi par to saka. Papildus auzas vairs negribaas!
Auto tagad ir dazhi defektinji, bet peec vakardienas ieseeshanaas SAABaa un kaarteejo reizi saprashanas ka SAABs ir neviss auto bet gjimenes loceklis, tas tiks reanimeets. Un galarezultaataa AZ-9000 atkal ceeli ripos pa celjiem. Pat ja tas beigaas prasiis 300, 500 vai pat 1000 Ls.
Visi skaugji lai pieliek bikses un neko nekomentee.
Vieniigi driikst piedaavaat kadu garaazhu, ja nu kaadam ir, jo SAABs meklee jumtu virs galvas. Veelams Olainee. Un iireeshanai. SAABs tur jutiisies lieliski Sliktaakajaa gadiijumaa mosh Riigaa labpraat padziivos.
izskatās, ka stāsta varonis ir sapīpējies lētās zeķes un sācis šķirstīt 5 gadus vecu sm-reklama ģimenes loceklīša jaunās cenas cenas meklējumos
p.n.
nekā personīga, bet 4000latu (iegāde+remonts) dārgajam, bet 400 latu vērtajam sābam ir lemts sapūt pie sētas.... tikai dacīte lepni brauks garām uz kārtējo eļļas maiņu un mīļi uzsmaidīs kādreiz varenajam deviņtūkstošajam
HRE rakstīja: Tas staasta varonis vakar ieliida mashiinaa un secinaaja ka auto netiks ne par kaadiem 800 Ls tirgots ! Ja kaadam sagribas, lai brauc runaaties par normaalu ciparu (lasiit 1500 Ls) neviss tik zemu izcenojumu kaa viens otrs veeleetos piedaavajaot 500 - 600 Ls. Bet var nemaz nestaastiit ka tirgus cenas tagad shaadas un taadas. Ja nevar atljauties tad taa arii lai pasaka neviss biida mistiskas tirgus probleemas.
Un ielkts nav viss 4000 Ls, bet 1800 Ls pagaajushaa gada nogalee, bet nu tiesa kas tiesa ... aizdzinu uz vienu servisu Zolituudee mashiinu ... tur neviss salaboja, bet salauza to. Staasta varonis protams chaku nepanjeema, jo jaachinii taksh bija siikumi. Taapeec tagad shis nosleepumainais un nevienam nezinaamais varonis uzticaas tikai Viking motors un VRV servisiem. Un pie kaajas ko citi par to saka. Papildus auzas vairs negribaas!
Auto tagad ir dazhi defektinji, bet peec vakardienas ieseeshanaas SAABaa un kaarteejo reizi saprashanas ka SAABs ir neviss auto bet gjimenes loceklis, tas tiks reanimeets. Un galarezultaataa AZ-9000 atkal ceeli ripos pa celjiem. Pat ja tas beigaas prasiis 300, 500 vai pat 1000 Ls.
Visi skaugji lai pieliek bikses un neko nekomentee.
Vieniigi driikst piedaavaat kadu garaazhu, ja nu kaadam ir, jo SAABs meklee jumtu virs galvas. Veelams Olainee. Un iireeshanai. SAABs tur jutiisies lieliski Sliktaakajaa gadiijumaa mosh Riigaa labpraat padziivos.
PILNīGI PAREIZI!!
MALACIS!!!
P.S.
UN ES SAVU 9-5 ARī NETAISOS ATDOT KAUTKĀDAM SANTīMPISLIM!!!
Ja esi Vīrs, kas saprot kas ir Saab, tad ņem ķešā vismaz 5000 EUR , brauc šurp un runāsim!!!
Pirmais rakstīja: izskatās, ka stāsta varonis ir sapīpējies lētās zeķes un sācis šķirstīt 5 gadus vecu sm-reklama ģimenes loceklīša jaunās cenas cenas meklējumos
p.n.
nekā personīga, bet 4000latu (iegāde+remonts) dārgajam, bet 400 latu vērtajam sābam ir lemts sapūt pie sētas.... tikai dacīte lepni brauks garām uz kārtējo eļļas maiņu un mīļi uzsmaidīs kādreiz varenajam deviņtūkstošajam
Ko Tu tā slavē tās dacītes, ah ta sāc saprast, ka Tavs sūda hrenaults ir nonācis no tā paša rumānijas konveijera...
Kurš ta sunim asti cels...
Pārdodu Saab 9-5, nedārgi.