"ir tiesības (bet nav pienākums)"
Šitas man patika vislabāk.
"ir tiesības (bet nav pienākums)"
Šitas man patika vislabāk.
Tātad varam braukt kā iepriekš.
Riteņbraucēju nobraukšanas ceļš
Master_D rakstīja: www.lvceli.lv/...
Lasiet un mācaties.
Nesaprotu kāda mārutka pēc jātērē nauda šādu bukletu izdošanai?
Cilvēkiem, kas neseko līdzi CSN izmaiņām arī šis buklets nepalīdzēs, savukart tiem kas seko līdzi CSN izmaiņām tas jau ir zināms kopš 2005.gada jūnija.
P.S. Kad CSDD sapratīs, ka ik pēc 10.gadiem (labāk pēc 5.g. ) visiem vadītājiem ir jāpārliek eksāmens, lai saņemtu jaunu vadītāja apliecību?
Ideots rakstīja: cik tad nu tur pietrūka, lai uztaisītu normālu 2 joslu ceļu katrā virzienā ?
... tikai nieka pāris simts miljonu
2 joslas katrā virzienā ir jābūt ar atdalošo joslu. nevar kā ielu pilsētā taisīt. tā kā pietrūka daudz
Polija ta brauc un nekadu problemu
Polija jau nu ir īstā valsts, no kuras var ņemt piemēru.
Varbūt arī parastos ceļus ar vienu joslu katrā virzienā taisīsim tikpat šaurus kā Polijā?
Pie tādas satiksmes intensitātes kā ir uz tallinas šosejas - tur jau tagad vajaga 2 joslas katrā virzienā.
Es uzskatu ka platais ceļš ir vienkārša naudas izškiešana. Un tā kā mašīnu paliek arvien vairāk pēc pāris gadiem atkal būs jāmaksā miljoni un šosejas jāpārbūvē.
Piemēram ceļš uz tīnūžiem. Pirms pāris gadiem tur tasīja remontu. Un asfalts tur bija +/- oki priekš latvijas. Tagad atkal tiek tērēta nauda un tasīts 3 joslu brīnums.
To ko satasīja pie jelgavas - vispār pilnīgs sviests... Uzlika luksoforu uz autostrādes. Tur taču no padomju laikiem jau ir ceļa vieta, lai varētu 4 joslas turpināties. Labi, 2 līmeņu krustam nav naudas. Bet par tādu konstrukciju kā aplis mūsu ceļinieki laikam pilnīgi ir aizmirsuši. Un luksofori uz apvedceļa.... Nav pat pacentušies visur papildsekcijas salikt, lai raitāk satiksme ietu..
anonimikis rakstīja: 2 joslas katrā virzienā ir jābūt ar atdalošo joslu. nevar kā ielu pilsētā taisīt. tā kā pietrūka daudz
Rumānijā ir cieņā četru joslu ceļi bez atdalošās joslas
nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.
mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.
Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.
problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.
Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.
Platais ceļš ir kā mūsu platie 7 gadi
Nauda apgrozīta ieguldīta un otkaķīta, fasāde ir, satura nav.
Satiksme pa tādu haotiska un nervoza, regulāri pat negribot tiek pārkāptas horizontālā apzīmējuma prasības, apdzīšana riskanta vairāk paļaujoties uz pretimbraucošo izdzīvošanas instinktu nevis satiksmes noteikumiem. Gājēji vai lēnie ar mazgabarīta transportu uz platajiem vispār ir pašnāvnieki.
Grāvji 3metrīgi bez norobežojošajām barjerām, bieži vien pilni ar ūdeni, zvēru sietus tik pat kā neredz.
Jaunie segumi tagad kā veļasdēļi, kas ir, pie šķipeles rūdītie speciālisti nejēdz uzklāt ar smalko tehniku?
ValdisM rakstīja:
mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.
Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.
problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.
Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.
Pagriezienus rādīt māku. vakar visā posmā no robežas līdz Daugavpils šosejai, kādi 3 tipi gadījās, kas sēž uz ass. Pārējie smuki paiet malā. Divi defenderi ar austrijas numuriem jau pirms platā ceļa kārtīgi brauca pa brauktuves malu. Domāju, ka tas ir pieklājības jautājums - braukt pa asi vai pa brauktuves malu.
Manis pēc var pat īslaicīgi neuzbraukt uz tās papildjosliņas - vienkārši brauc max tuvu malas marķejumam. Un arī tad jau būs pietiekoši droši - labāk var redzēt kas nāk pretī.
Čehijā pa kalniem iet šauras 4joslu šosejas bez sadalošās joslas.
Austrijā ir "platais ceļš" bez tām debīlajām līnijām labajā pusē, bet ar zīmēm 4 valodās, ka jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai malai.
jā, ja, tur ir tas un citur šitas. vot pasaki nah turcijā luksofori ir ?
anonimikis rakstīja: jā, ja, tur ir tas un citur šitas. vot pasaki nah turcijā luksofori ir ?
Turcijā ar luksoforiem ir tāpat kā Rumānijā visām ceļazīmēm - informatīvs raksturs
Var jau būt, ka platais ceļš ir labi, bet velosipēdistiem pie Latvijas braukšanas kultūras tā ir riktīga nāves lamata.
ja jau visi ceļi mums būtu tādā kvalitātē kā tie platie ceļi ,tad jau būtu jauki ,citādi mēs visādā ziņā daudzko būvējam pat labāku nekā vecajā eiropā ,bet ceļu mums nav vel nav sākts būvēt !!
Platais ceļš ir tas pats divjoslu ceļš, tikai platāks.
i viss
mansotraises rakstīja:
ValdisM rakstīja:
mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.
Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.
problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.
Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.
Pagriezienus rādīt māku. vakar visā posmā no robežas līdz Daugavpils šosejai, kādi 3 tipi gadījās, kas sēž uz ass. Pārējie smuki paiet malā. Divi defenderi ar austrijas numuriem jau pirms platā ceļa kārtīgi brauca pa brauktuves malu. Domāju, ka tas ir pieklājības jautājums - braukt pa asi vai pa brauktuves malu.
Manis pēc var pat īslaicīgi neuzbraukt uz tās papildjosliņas - vienkārši brauc max tuvu malas marķejumam. Un arī tad jau būs pietiekoši droši - labāk var redzēt kas nāk pretī.
nu redz, parādīji pagrieziena rādītāju un visi palaida, izņemot 3 dīvaiņus.
A citi nerāda pagriezinu un lamā pārējos vadītājus, kas i nedomā pavākties uz apmali.
smoke rakstīja: Platais ceļš ir kā mūsu platie 7 gadi
Nauda apgrozīta ieguldīta un otkaķīta, fasāde ir, satura nav.
Satiksme pa tādu haotiska un nervoza, regulāri pat negribot tiek pārkāptas horizontālā apzīmējuma prasības, apdzīšana riskanta vairāk paļaujoties uz pretimbraucošo izdzīvošanas instinktu nevis satiksmes noteikumiem. Gājēji vai lēnie ar mazgabarīta transportu uz platajiem vispār ir pašnāvnieki.
Grāvji 3metrīgi bez norobežojošajām barjerām, bieži vien pilni ar ūdeni, zvēru sietus tik pat kā neredz.
Jaunie segumi tagad kā veļasdēļi, kas ir, pie šķipeles rūdītie speciālisti nejēdz uzklāt ar smalko tehniku?
+1
Ne ko pielikt, ne atņemt.
Ne tikai pieklājība, bet citu satiksmes dalībnieku drošība uzliek par pienākumu rādīt pagriezienus. It seviški vajadzētu rādīt pagriezienus kad apbrauc kādu velosipēdistu. Jo iespējams, ka braucējs aiz tevis to nav pamanijis.
Tādus kas nepamana, ka aiz viņiem kāds brauc sanāk sastapt arvien biežāk. Varbūt tas ir nogurums, bet iespējams pofigisms
Latvijā jau drošāk būtu ieviest ceļus ar pārmaiņu joslām, t.i. kādu laiku vienā virzienā iet divas joslas, pretī viena, pēc gabala mainās vietām. Pa vidu, protams, sadalošā barjera. Nebūtu pārpratumu un droši. Protams, kamēr pierastu, gan jau tās barjeras ciestu pamatīgi.
Par tām 3 joslu šosejām ar pārmaiņu joslām: Zviedrijā jā, ir ok, bet šaubos, vai tas būtu labākais risinājums mūsu apstākļos- vienmēr kāds riskētu, kāds traucētu apsteigt un atgriesties joslā, uz ceļa nomalēm stāvētu čurātāji un piknikotāji. Un pieļauju, ka Via Baltica plūsma ir par lielu šādam variantam.
Mums viss taptu skaistāks, ja mazāk zagtu un shēmotu, nerakņātos, kur jau tā situācija ir normāla(Rīga- Sigulda, Rīga- Ogre), bet, par to kāpostu, cik ir, būvētu ar 2 joslām katrā virzienā.
Kas ir platais ceļš?