VWfans rakstīja:
Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.
Un tā - vai šo rindu autors kādu no "pretendentiem" arī iegādājās?
VWfans rakstīja:
Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.
Un tā - vai šo rindu autors kādu no "pretendentiem" arī iegādājās?
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.
Un tā - vai šo rindu autors kādu no "pretendentiem" arī iegādājās?
VWfans to jau pirms divi gadi rakstīja . Vispār VWfans kautkā pieklusis .......Pats pirms 4 gadi arī apsvēriu tiguana iegādi ( draugi atrunāja tikai un vienīgi toreizējā vw dīlera dēļ ) Paņēmu rav4 .Protams pēc kaujas jau visi gudri , Tagad skaidrs ,ka nevajadzēja ņemt , nu vismaz ar tādu komplektāciju , gandrīz max
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.
Un tā - vai šo rindu autors kādu no "pretendentiem" arī iegādājās?
Nē, bet viņš regulāri iegriežas autosalonos, lai par tiem aprunātos ar pārdevējiem.
rudens68 rakstīja: Vispār VWfans kautkā pieklusis
Nevis pieklusis, bet mainījis dislokāciju, un adaptējies atbilstoši jaunajai videi: www.bmwpower.lv/...
\"Bet platais celsh tomeer provocee aatraakos pist pa preteejo joslu ar domu, ka pretimbraucoshie papisiis malaa. Shaurais celsh to dariit neprovocee, un braukshana pa taadu ir baudaamaaka!\"
\"Es jau pabraucu malaa, man nav probleemu. Tikai var gadiities, ka citreiz taadaa situaacijaa kaads mazaak pieredzeejis vadiitaajs nepapish malaa un iznaak avaarija. Taapeec shaads celja veids iisti labs nav...\"
Vai tik ar tādu leksiku tas nav viltvārdis ,grib savākt atpazīstamu brendu "VWfans".............Pist , nepapish ...........
Tā teikt- vide degradē garā vājos.
la.lv/... opulrk-automana-janvr--qvolkswagen-golf-plusq&catid=108:auto-tirgus&Itemid=128
Cik noprotu šie tiguani vairs nav uz policijas rēķina .
sarashkins rakstīja: Nevis pieklusis, bet mainījis dislokāciju, un adaptējies atbilstoši jaunajai videi: www.bmwpower.lv/...
Kā savulaik advokāts V.Tihonovs teica par sarunu ar G.Saknīti, ar santehniķi ir jārunā santehniķu valodā.
Tāpat arī ar VWfanu, acīmredzot, ir noticis, BMWforumā ir jārunā tādā valodā, kādā runā pārējie
12 tūkstošus km tagad sauks par \"ilgtermiņa testu\"?
Man vairāk interesētu, kas ar auto notiek pēc 300 - 500 tūkstošiem, turklāt režīmā, kad puse no tā ir veikta pa pilsētu, īsos pārbraucienos.
sarashkins rakstīja: www.tvnet.lv/...
12 tūkstošus km tagad sauks par "ilgtermiņa testu"?
Man vairāk interesētu, kas ar auto notiek pēc 300 - 500 tūkstošiem, turklāt režīmā, kad puse no tā ir veikta pa pilsētu, īsos pārbraucienos.
Tu esi mazohists, kurjers vai taksists?
sarashkins rakstīja: www.tvnet.lv/...
12 tūkstošus km tagad sauks par "ilgtermiņa testu"?
...
Tas pēc "dacītes" mērogiem....
Gauss rakstīja:
sarashkins rakstīja: www.tvnet.lv/...
12 tūkstošus km tagad sauks par "ilgtermiņa testu"?
Man vairāk interesētu, kas ar auto notiek pēc 300 - 500 tūkstošiem, turklāt režīmā, kad puse no tā ir veikta pa pilsētu, īsos pārbraucienos.
Tu esi mazohists, kurjers vai taksists?
nu bet es jau neteicu, ka gribētu ar to daciju tik daudz nobraukt, bet tiešām būtu daudz interesantāk, kas atgadījies ar auto pēc 300-500 tūkstošiem, nevis pēc 100 - kā parasti testē autobilds.
pēc 100 štukām tur dažs labs auto neizrāda pat nekādu īpašu nodilumu vai problēmu, bet mums lielākā daļa autoparka ir ienākušas tipa "tikko no Vācijas" un 5-15 gadu vecas ar 80-180 štuku "nobraukumu", kas reāli jāreizina ar 2, vai 3, vai vairāk. Tāpēc plašāku mūsu publikas interesi varētu radīt tādi patiesi ilgtermiņa testi.
sarashkins rakstīja: pēc 100 štukām tur dažs labs auto neizrāda pat nekādu īpašu nodilumu vai problēmu, bet mums lielākā daļa autoparka ir ienākušas tipa "tikko no Vācijas" un 5-15 gadu vecas ar 80-180 štuku "nobraukumu", kas reāli jāreizina ar 2, vai 3, vai vairāk. Tāpēc plašāku mūsu publikas interesi varētu radīt tādi patiesi ilgtermiņa testi.
Varu pastāstīt pazīstama cilvēka pieredzi ar Dacio Logan 1.6 benzīnnieku.
Nopirka jaunu no salona. Pašlaik ir pāri 100 tk nobraukts
un pa šo laiku ir darīts;
1. ofic.apkopes pie dīlera (eļļa, filtri,u.t.t)
2. pkie 90tk km nomainīja bremžu klučus (nodila)
3. pie 90tk km nomainīja vienu stūres pikrstu (maksāja tīri simboliski, salīdzinājumā ar jaunu auto rez. daļu izmaksām).
4. lielo dzinēja apkopi ( siksnas un rullīsi, pirms garantijas beigām) izvēlējās pie dīlera netaisīt. Uztaisīja laukos kaut kādā garāžas servisā (izmaskas zem 100Ls) un braukā laimīgs.
Nekādu ctu defektu, lūšanas, elektrības un elektronikas problēmui nav bijis. Degvielas patēriņs mazs.
Cilvēks ir ļoti apmierināts
Viss jau no braucēja atkarīgs. Es savulaik varēju dažus desmitus štuku nobraukt ar motoru, kam grab šāles, bet cits būtu tās fiksi aprāvis...
Gauss rakstīja:
Tās ir modernās tehnoloģijas, kas audi 80 braucējiem ir tumša lieta. Vēl tumšāka tā paliek, kad audi satiekās ar reni uz ceļa. Tad liels ir audista izbrīns - kā tam stiklašķiedras renim var būt mazāki bojājumi kā manam dzelzim!!!
Tā jau ir, daudz ko tur tiešām grūti saprast. Kaut vai, kā kāds iedomājies uzražot tādu kašteli ar tādiem nemotoreļiem - man uz nelielu sedanu 133 zirguspēki un 186 nm liekas kaut kā ļoti maz, a tur kaut kāds 1.6 grabulītis... Mošk es nespēju saprast ka tam ir pielikts kvazistacionārais fipelizators, kurš ar pedāli iemītu grīdā nodrošina tos 100 zs uz KATRU riteni? Aprīkojums arī - laikam dacītes mudernais aprīkojums spēj apmierināt vadītāja vēlmes vismaz 2x labāk nekā veca audī aprīkojums, un tāpēc jau daudz neko nevajag... Bet nu vismaz prieks ka nav kā lokanajai dacītei, kur pelnu trauks bija kādā pirmajā vai otrajā aprīkojuma līmenī...
Nezinu kāda veida satikšanos tu domā, tipiskākās satikšanās gadījumā - kad viens otru iedupsē uz nelielu ātrumu, hrenists tiešām varbūt brīnās - kāpēc A80 buferi izskatu nav izmainījuši, kamēr hreņa krāsotie plastmasas buferi ir sašvīkāti vai pat salūzuši...
Tepat vien esmu. Izskataas, ka man ar Merivu sanaaks ilgterminja tests - tagad mashiinai ir 5 gadi un 11 meeneshi un nobraukums 144.993 km. Shobriid ir neliela iekaare pagraabt Skoda-Yeti 1,2 TSI par gardu akcijas cenu (9,6 tuukst.latu), tachu no otras puses Meriva kljuvusi tuva... Un taa turpinu tureeties pie Merivas...
VWfans rakstīja: Tepat vien esmu. Izskataas, ka man ar Merivu sanaaks ilgterminja tests - tagad mashiinai ir 5 gadi un 11 meeneshi un nobraukums 144.993 km. Shobriid ir neliela iekaare pagraabt Skoda-Yeti 1,2 TSI par gardu akcijas cenu (9,6 tuukst.latu), tachu no otras puses Meriva kljuvusi tuva... Un taa turpinu tureeties pie Merivas...
Pastāsti labāk,kāpēc esi par tādu rupekli kļuvis.
TO Nomiks
Lasu Tavu rakstu sadaļā ...lasītāju pieredze.
Vai nav korekcijas šajā jautājumā..citāts no rakstiņa _______Degvielas patēriņš šoseja/ pilsēta/kombinēts –6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km___________
rudens68 rakstīja: TO Nomiks
Lasu Tavu rakstu sadaļā ...lasītāju pieredze.
Vai nav korekcijas šajā jautājumā..citāts no rakstiņa _______Degvielas patēriņš šoseja/ pilsēta/kombinēts –6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km___________
Ir gan. Ja brauc mierigi, tad ta ari varetu but, bet man sob rid sanak videjais ap 9,5 l/100 km vasara, bet ziema gandriz visi 11.
Tikko pārlasīju paša aprakstīto pieredzi. Tur jau tā arī biju norādījis, ka ražotāja norādītais patēriņš neatbilst reālajam. Salīdzinot patēriņu pirms 3 gadiem un tagad, būtiskas atšķirības nav.
Džipveidīgie
Braucu šodien uz Galvaspilsētu... pēc tam atpakaļ...
īsāk sakot - pisu iekš to mouth visus zaļos radikāļus... braucu ar 4x4 un slavēju, ka dikti apsviedīgs esmu... "vieglajiem" bij "kašmars"... maršutā Rīga - Ventspils, aiz Tukuma riņķa, pa ceļa vidu, atpakaļ dod konteinervedējs... jamais, vienkārši netiek kalnā...