Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Džipveidīgie

Yetti Reģ.: 28.11.2007

Braucu šodien uz Galvaspilsētu... pēc tam atpakaļ...

īsāk sakot - pisu iekš to mouth visus zaļos radikāļus... braucu ar 4x4 un slavēju, ka dikti apsviedīgs esmu... "vieglajiem" bij "kašmars"... maršutā Rīga - Ventspils, aiz Tukuma riņķa, pa ceļa vidu, atpakaļ dod konteinervedējs... jamais, vienkārši netiek kalnā...

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

nja, laikam es ir duraks, kā jau no laukiem

līdz šim man likās ka tieši džipus jeb vismaz to parodijas cilvēki pērk, lai apgrūtinātas braukšanas apstākļos būtu/justos pārāki (nu, vismaz drošāki) par citiem , parasto bracamrīko īpašniekiem , viegli pieveicot jebkurus dabas stihijas untumus un ceļu īpatnības un bez pūlēm, izmantojot izteikti paagstināto automobīļa gaitas potenciālu, spēs pārvietoties pārliecinošāk un drošāk..... bet kā liecina pieredze - 2/3 šo džipu īpašnieku ir pilsētu un biroju iemītnieki, kas savu degunu ārpus normāli izbraucamo ceļu reģiona izbāž labi ja 2-x gadā (lasi - nonāk tā saucamajos bezceļa apstākļos)....

nu tad te nav jābrīnās, kāpēc tante ar vecu eskortu šodien varēja mierīgi dudināt pa Mūkuslas ielu uz 60-65 km/h (pat CP fotoradars tur parasti uztjūnēts uz 74km/h), savukārt lepns kungs ap 40 gadu vecumu ar jaunāko allroad pa kreiso joslu ar izvalbītām acīm, mežonīgi ieķēries stūrē , spēj attīstīt prātam neaptveramu 34-35 km/h ātrumu

Nu beidz, domā esi ameriku atklājis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

A kāda šķirba, izbraucot no pagalma ar kašteli ar pilnpiedziņas parodiju vai sedanu ar pilnpiedziņu vai pilnpiedziņas parodiju?

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

nja, laikam es ir duraks, kā jau no laukiem

līdz šim man likās ka tieši džipus jeb vismaz to parodijas cilvēki pērk, lai apgrūtinātas braukšanas apstākļos būtu/justos pārāki (nu, vismaz drošāki) par citiem , parasto bracamrīko īpašniekiem , viegli pieveicot jebkurus dabas stihijas untumus un ceļu īpatnības un bez pūlēm, izmantojot izteikti paagstināto automobīļa gaitas potenciālu, spēs pārvietoties pārliecinošāk un drošāk..... bet kā liecina pieredze - 2/3 šo džipu īpašnieku ir pilsētu un biroju iemītnieki, kas savu degunu ārpus normāli izbraucamo ceļu reģiona izbāž labi ja 2-x gadā (lasi - nonāk tā saucamajos bezceļa apstākļos)....

nu tad te nav jābrīnās, kāpēc tante ar vecu eskortu šodien varēja mierīgi dudināt pa Mūkuslas ielu uz 60-65 km/h (pat CP fotoradars tur parasti uztjūnēts uz 74km/h), savukārt lepns kungs ap 40 gadu vecumu ar jaunāko allroad pa kreiso joslu ar izvalbītām acīm, mežonīgi ieķēries stūrē , spēj attīstīt prātam neaptveramu 34-35 km/h ātrumu

Nu beidz, domā esi ameriku atklājis?

kuraa teikumaa esmu teicis ka esmu atklaajis ameriku vai esmu sastapies ar shokeejoshiem faktiem ? es tikai izklaastiiju savus noveerojumus konkreetajaa laikaa un apstaakljos

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

Tikko runāju ar savu amurikāņu draugu no Mičiganas. Stāstīju, ka mūs kārtējā "stihija" piemeklēja ziemas veidā un tauta panikā, jo pa sniegu jābrauc. Kā reiz pieminēju, ka visādu pseidodžipistu saradies, ka biezs, bet braukt nejēdz. Šis atkal saka, ka tajā galā pa nakti 18 collas (46cm) sniegs sasniga, ta ka šis ar savu 4x4 no pagalma netika ārā, kur nu vēl tālāk

Ta ka viss ir relatīvs šajā pasaulē

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

nomiks rakstīja:

turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

A kāda šķirba, izbraucot no pagalma ar kašteli ar pilnpiedziņas parodiju vai sedanu ar pilnpiedziņu vai pilnpiedziņas parodiju?

beļģ , piedziņu autoritāte ar :A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... atlidoja un visu salika 'pa plauktiņiem'

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

uxjova bij izbraukt no fufaikciema pagalmiem ar Q bez paaugstinātā klīrensa 'borģūrņemšanas' opcijas , kura piemīt SUV autosiem uxjova b ļē , uxjova..... , bet noteikti labāk kā ar A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...

jap , noteikti labāk

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

Normund, satraukumam nav pamata, nesaspringsti uz salaveci, labāk brauksim mierīgi nekā vienā no 100 reizēm nesabremzēsimies. Man personīgi šodien Rīgā braukšana likās ļoti bīstama, jo sāls ar sniegu šajs mīnus 12 veidoja kaut kādu nesaprotamu ledu zem sniega, ko nevar salīdzināt ar ziemas ceļu kaut kur Vidzemē (vai Liepājā) kas ir saprotams un paredzams ar savu slīdamību. Rīga ir Rīga, nesaku, ka jābrauc uz 30, bet, ja ātrāk braukt liekas nepieņemami, tad - nu jā, labāk lai pilsonis brauc tā, nekā pārvar bailes un sataisa sū..us ar savu nemācēšanu un "džipu".

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Izbraucu šodien cauri Rīgai, tad pa apvedceļu ar 2 tonnīgu priekšpiedziņas auto, aizmugurē 2 tonnīga piekabe.... Nekādu problēmu, vajag tik braukt.

Vienīgais,kretinē tie pidāri,kam jāielien manis atstātajā distances spraugā...nu bļin, es tak nevaru apstāies tik fiksi,sāk slīdēt.

Jā, šodien visus "nahalus", par kuriem, braucot pa tīru asfaltu, tik pie sevis varbūt nolamātos, gribējās sist ar sūdainu mietu.

Viens praiders ar lexusu šitā krustojumā, kur joslas aiziet čūskiņā, esot praktiski blakus izdomāja, nerādot nekādus signālus, no pirmās joslas lēnām iebraukt pa taisno otrajā(saglabājot savus 20 km/h), ielienot tieši priekšā, tā ka jāmet pa mēmajiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja es savukārt "nožēlošu" savus grēkus - pa Rīgas centru atļāvos braukt lielākajai daļai garām. Centrā tikai viens pī izdomāja ka es jau droši lēnu čūnčinu un ielīda man priekšā uz sliedēm no gandrīz miera stājas - vot tad gan bija ļedj ar savi 50 km/h nolikt bezmaz pa mēmajiem.

Cits pī laikam pieradis pie tā ka visi velkas izlīda no mazāk svarīga ceļa ārā ar visai nekomfortablu distanci - bet nu bremzējās labi iespringuma liela nebija, tik tas ka grrrr....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un jā pēc tās sranās kaisīšanas IMO sāka slīdēt daudz labāk !!! No rīta kamēr nebija kaisīts pat uz bruģa nebija tādas spolēšanas kā pēcpusdiena uz asfalta ar sniega "šļuru". Attiecīgi arī mierā stājās sliktāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

O jā es gan Q nesmu mocījis bet AWD Celica - mmm - foooorši, tik degvielu maita rij ka nepiebarot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

kuraa teikumaa esmu teicis ka esmu atklaajis ameriku vai esmu sastapies ar shokeejoshiem faktiem ? es tikai izklaastiiju savus noveerojumus konkreetajaa laikaa un apstaakljos

Nu jā, bet tas nav nekas jauns

Manā galā, vismaz pirms gada, gan galvenie sēņotāji dalījās divās daļās - pakaļas bezpiedziņas braucēji, pārsvarā būmeri, un sēņotāji, kas sapirkušies savam braukšanas stilam atbilstošus aparātus, pārsvarā žopeļus. Kā šogad, nezinu, bet diez vai vairāk džipu un to parodiju būs uz ceļiem saradies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: uxjova bij izbraukt no fufaikciema pagalmiem ar Q bez paaugstinātā klīrensa 'borģūrņemšanas' opcijas , kura piemīt SUV autosiem uxjova b ļē , uxjova..... , bet noteikti labāk kā ar A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...

jap , noteikti labāk

Ar to tevis mūžīgi pieminēto, pagātnei piederošo aparātu nekad īpaši nekādas problēmas arī ziemā negadījās, tizlākā norakšanās kak raz sanāca pavasarī , pat gadījās uz apledojušas ielas no pagalma vilkt laukā T4 Laikam tikai lielpilsētas iemītnieki māk ziemā atrast vietas, no kurām grūti izbraukt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: 6dien tika pamocīts drauga b3 a90 2.3 quuuaaaatttrooooo ( msh ekstāzē )

Apauts ar labiem dunlop graspiciem. Pa meža un lauku celiem vadījās tīri labi, taču bij jāvingro pamatīgi, jo nu quattro understeer slimībā šo eksemplāru arī bij skārusi. No salona likās ka ātrums ir pamatīgs, jo viss salons grabēja. Kad pagriezām riņķus uz tukšas autostāvietas, beigās sāka mazliet misfire. Nomainījam svečvadus, sveces viss kārtībā. Tā jau nu ziemai labs aparāts, bet nu tikai 6dien un 7dienām.

Understeer ir jebkuram audī, vienīgi ar kādu R4 vai V6 zem haubes un pareizo piedziņu to būtu reālāk apkarot Skatoties uz to, kāds laiks ārā, sāku gatavoties savest savu šrotiņu tādā stāvoklī, lai varētu vismaz reizi nedēļā kādus nuļļukus pamest

NEW Reģ.: 18.09.2002
0 0 Atbildēt

džipi velkās divu iemeslu pēc

- M+S riepas, kas tomēr ir vasaras riepas, un

- lielāka masa

= garāks bremzēšanas ceļš. un visu laiku ir jābremzē, jo visādi huidaji lien priekšā

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Mja es savukārt "nožēlošu" savus grēkus - pa Rīgas centru atļāvos braukt lielākajai daļai garām. Centrā tikai viens pī izdomāja ka es jau droši lēnu čūnčinu un ielīda man priekšā uz sliedēm no gandrīz miera stājas - vot tad gan bija ļedj ar savi 50 km/h nolikt bezmaz pa mēmajiem.

Cits pī laikam pieradis pie tā ka visi velkas izlīda no mazāk svarīga ceļa ārā ar visai nekomfortablu distanci - bet nu bremzējās labi iespringuma liela nebija, tik tas ka grrrr....

Kā saka - welcome to the club.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vakar apskatījos Volkswagen-Tiguan cenu lapu un ar prieku konstatēju, ka piedāvājumā ir arī vājāks 110 zirgspēku 2,0 TDI dīzeļmotors. Tas palētina auto cenu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar apskatījos Volkswagen-Tiguan cenu lapu un ar prieku konstatēju, ka piedāvājumā ir arī vājāks 110 zirgspēku 2,0 TDI dīzeļmotors. Tas palētina auto cenu.

Kuram dīlerim tad iesi prātu čakarēt un par pircēju izlikties? Ļauj dot padomu, ej uz Īli, tie varbūt tevi atklātā tekstā .irst nepasūtīs.

Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar apskatījos Volkswagen-Tiguan cenu lapu un ar prieku konstatēju, ka piedāvājumā ir arī vājāks 110 zirgspēku 2,0 TDI dīzeļmotors. Tas palētina auto cenu.

Kuram dīlerim tad iesi prātu čakarēt un par pircēju izlikties? Ļauj dot padomu, ej uz Īli, tie varbūt tevi atklātā tekstā .irst nepasūtīs.

Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.

Pērc lielisko Dacia Duster, varēsi pastāstīt iauto publikai, cik santīmus var iesipt ar tādu pārvietojoties. Un būsi bezmaz vai vienīgais (proti - ekskluzīvs) Latvijā

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

cap rakstīja:

VWfans rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja: Vakar apskatījos Volkswagen-Tiguan cenu lapu un ar prieku konstatēju, ka piedāvājumā ir arī vājāks 110 zirgspēku 2,0 TDI dīzeļmotors. Tas palētina auto cenu.

Kuram dīlerim tad iesi prātu čakarēt un par pircēju izlikties? Ļauj dot padomu, ej uz Īli, tie varbūt tevi atklātā tekstā .irst nepasūtīs.

Tiguana iegādi tomēr nopietni neapsveru - par dārgu. Izkristalizējušies četri pretendenti - jaunā Meriva, KIA-Venga, Škoda-Yeti, Dacia-Duster.

Pērc lielisko Dacia Duster, varēsi pastāstīt iauto publikai, cik santīmus var iesipt ar tādu pārvietojoties. Un būsi bezmaz vai vienīgais (proti - ekskluzīvs) Latvijā

uz dusteru ir rinda, latvijā viņš tik drīz nemaz nebūs

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: ..lielisko Dacia Duster..

Kuram vēl autiņam piedāvājumā ir \"Radiouztvērējs ar četriem 15 W skaļruņiem, mono kompaktdisku un MP3 atskaņotāju un tālvadību pie stūres\"

???

www.dacia.lv/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

cap rakstīja: ..lielisko Dacia Duster..

Kuram vēl autiņam piedāvājumā ir "Radiouztvērējs ar četriem 15 W skaļruņiem, mono kompaktdisku un MP3 atskaņotāju un tālvadību pie stūres"

???

www.dacia.lv/...

jefiņ, mono šajā gadījumā nozīmē 1, ķipa vienu disku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Spēcīgi. Kā vienmēr, smaidu izraisa motori un tas, kā aprīkojums kontrastē ar skaistajiem tekstiem... Vienīgi kaut kā jocīgi - pēc bildes tā kaštele liekas diezgan liela, bet pašmasa ir tikai 74 kilo lielāka nekā manam jau tā vieglajam audī sedanam - kas tad tā dacīte toč ir no skārdeņu skārda taisīta?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Spēcīgi. Kā vienmēr, smaidu izraisa motori un tas, kā aprīkojums kontrastē ar skaistajiem tekstiem... Vienīgi kaut kā jocīgi - pēc bildes tā kaštele liekas diezgan liela, bet pašmasa ir tikai 74 kilo lielāka nekā manam jau tā vieglajam audī sedanam - kas tad tā dacīte toč ir no skārdeņu skārda taisīta?

Citi materiāli, cita kuzova konstrukcija,plānāks metāls .

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Spēcīgi. Kā vienmēr, smaidu izraisa motori un tas, kā aprīkojums kontrastē ar skaistajiem tekstiem... Vienīgi kaut kā jocīgi - pēc bildes tā kaštele liekas diezgan liela, bet pašmasa ir tikai 74 kilo lielāka nekā manam jau tā vieglajam audī sedanam - kas tad tā dacīte toč ir no skārdeņu skārda taisīta?

Tās ir modernās tehnoloģijas, kas audi 80 braucējiem ir tumša lieta. Vēl tumšāka tā paliek, kad audi satiekās ar reni uz ceļa. Tad liels ir audista izbrīns - kā tam stiklašķiedras renim var būt mazāki bojājumi kā manam dzelzim!!!

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti