Filtrā eļļa ir?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Filtrā eļļa ir?
Var būt tā, ka pietiekoši daudz eļļas vēl ir bijis palicis visādās grūti pieejamās vietās, nav notecējusi pa čaulām u.t.t.
drags rakstīja: Var būt tā, ka pietiekoši daudz eļļas vēl ir bijis palicis visādās grūti pieejamās vietās, nav notecējusi pa čaulām u.t.t.
Kā tad! Grūti pieejamajās vietās palika litrs eļļas iekšā.
Visticamāk, ka džeks uzskrūvēja jaunu filtru, iegāza eļļu un izvilka taustu, kurš parādīja, ka eļļas it kā ir par daudz, taču aizmirsa, ka filtrs tukš. Ja būtu piešķīlis motoru un padarbinājis kādu brītiņu, tad filtrs būtu piepumpēts ar eļļu, un tausts rādītu, ka līmenis ir normā.
Noup.
Tika ielieta- pārbaudīts. Čut par daudz. Izbraukts, kādi 10km, uzsilta gadnrīz līdz darba temperatūrai.
Pēc kādas 1h tika pārbaudīts līmenis- ~1l par daudz(vienas tausta iedaļas garums pa daudz).
Eļļa filtrā bija, pirms liet jauno eļļu, kādas 10min. tika tecināta vecā ārā. Nu viss kā parasti darīts, tikai neparasts iznākums!
zhuks rakstīja: Noup.
Tika ielieta- pārbaudīts. Čut par daudz. Izbraukts, kādi 10km, uzsilta gadnrīz līdz darba temperatūrai.
Pēc kādas 1h tika pārbaudīts līmenis- ~1l par daudz(vienas tausta iedaļas garums pa daudz).
Eļļa filtrā bija, pirms liet jauno eļļu, kādas 10min. tika tecināta vecā ārā. Nu viss kā parasti darīts, tikai neparasts iznākums!
Skaidri zini, ka viena tausta iedaļa = 1 litrs?
žurka būs kaut kur motorā ielīdusi
Kas var notikt, ja patiešām eļļas ir par daudz?
Škodai nezinu, vai patiešām tā iedaļa ir 1l- varbūt arī 0,5l.
principā jau es īsti nesaprotu vai tu pats saproti ko dari?
Parasti ir tā, ka pēc eļļas maiņas līmenim jābūt līdz augšējai iedaļai un miers. līdz nākošajai eļļas maiņai nobrauc līdz minimumam un tad maini. šrotiem gan jāpielej regulāri.
un kur tu liec atrabotku?
zhuks rakstīja: Kas var notikt, ja patiešām eļļas ir par daudz?
Var notikt tas, ka uz cilindru sienām saskalo tik daudz eļļas, ka eļļas gredzeni nespēj slaucīt nost, un sākas gredzenu iedegšana.
Bet kā tu teici? Ielēji - bija tikai čut par daudz, pabrauci un eļļas līmenis pacēlās
Ja kādu laiku pastāv, pēc iedarbināšanas eļļas lampiņa nedeg?
Eļļas lampiņa nedeg, nekas neliecina par kaut kādām izmaiņām. Viss ir kā vajag, izņemot taustu. Līmeņa pārbaudīšanas reizēs auto stāv horizontāli. Tagad pārbaudīju līmeni- pus iedaļas par daudz. Pēc eļļas maiņas jau ir nobraukti kādi 350km un rāda, ka eļļas pārliešanas daudzums ir samazinājies. Ko darīt- noliet nedaudz nost, vai turpināt braukt?
Nu, nolej....kā noliesi?
Noskrūvē filtru un izlej tukšu.
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, nolej....kā noliesi?
Noskrūvē filtru un izlej tukšu.
Ar šprici
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, nolej....kā noliesi?
Noskrūvē filtru un izlej tukšu.
Tā arī darīšu, jo šprices nav.
neesi kartera vaaku uzsitis
normaalam taustam no min liidz max ir litrs.
a kujvinjzin....
abiem maniem volvjiem elljas liimeni var noteikt tikai peec laika...
diizelim peec vismaz stundas
benziinniekam peec 15 minuuteem.... ja agraak tad tikai informatiivs raksturs-vai vispaar eļļa tur ir
kameer visa ellja satek karterii, laicinsh paiet..
Nu un kas ta notiks ja ella pa daudz??? Ta ka vari mierigi turpinat braukt, nekas tev tur nenotiks
kaur kur motortelpā daziem auto ir rakstīts, ka ja eļļas motorā pa daudz(virs līmeņa) var sabeigt katalizātoru... . tikai jautājums cik daudz virs līmeņa drīkst būt.
Varbūt kaut ko tomēr neizdarīji? Vai varbūt otrādi.....
piemēram ielēji filtrā eļļu... bet pēc tam vel 4.5 litri....
Ozz rakstīja: normaalam taustam no min liidz max ir litrs.
renault 19 1.4 motoram vispār ir 3 litri eļļas motorā, no minimuma līdz maksimumam litrs laikam nebija gan....
jaunāki renaulti paši mēra eļļas līmeni... katrā gadījumā es nemaz nezinu vai man renaultam tāds ščups vispār ir...
Oglracis rakstīja: Nu un kas ta notiks ja ella pa daudz??? Ta ka vari mierigi turpinat braukt, nekas tev tur nenotiks
Žigulim tādā gadījumā spieda ārā pa blīvslēgiem...
Pirmais rakstīja:
jaunāki renaulti paši mēra eļļas līmeni... katrā gadījumā es nemaz nezinu vai man renaultam tāds ščups vispār ir...
Jā, es arī nezinu ko rādītu kvadrātiņi jaunākā renaulta panelī, ja līmenis būtu par augstu.
Ja ir max., tad spīd visi 7 kvadrātiņi, vai cik nu tur viņu ir.
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja: normaalam taustam no min liidz max ir litrs.
renault 19 1.4 motoram vispār ir 3 litri eļļas motorā, no minimuma līdz maksimumam litrs laikam nebija gan....
jaunāki renaulti paši mēra eļļas līmeni... katrā gadījumā es nemaz nezinu vai man renaultam tāds ščups vispār ir...
Nemaz nevajag jaunus- arī 86.gada R21 rādīja eļļas līmeni .
Vai tausts(ščups) melo? OctaviaII
Problēma šāda. Mainu eļļu 1.9 dīzelim. Visu iztecināju, ielēju iekšā kā pēc grāmatas- 4,5l eļļas. Bet tausts parāda, ka esmu ~ 1l par daudz ielējis. Vai nevar būt tā, ka pats tausts ir nobīdījies, sačķopies ieslīdējis dziļāk, kā rezultātā melo- rāda, ka par daudz, bet īstenībā ir tik, cik jābūt?