nu es tak par to pašu tikai piemērā zr fofāgenmerša durvju ručkām
reāli dabā tas ir viens un tas pats lūznis, tikai rimbulī ir burti vai zvaigzne
ja tu aizej pie Sviestca, tev piedāvā pa 35 ar vārdiem - tas ir no merša un germans virpojis
ja tu aizbrauc pie fofāgena dīlera, tad dabū to pašu detaļu pa 22 latiem smukā iepakojumā bet virsū rakstīts, ka esot ņemts no spaiņa
vēl trakāk ir ar tt un golfu, jo tajā gadījumā pat ražotājs ir viens - vai tad kādam ir ilūzija, ka ka tačkai ir uzraksts audī vai bugatti, tad to nav ražojis fofāgens?
a vai nav taa ka konstruktiivu iipatniibu deeļ ekspluateejot to TT ne taa kaa golfu taas golfa detaļas var sadaliities jo ir jau arii pamatojums, kaapeec taa detaļa ir taada un kaadai tai IR JAABUUT.
resp- TT no golfa atširas ar to, ka iet labaak,attieciigi vajag citu piekari, labaakas bremzes utt...ja tas viss ir salikts no golfa, tad vienaa briidii var pajukt.
Ozz rakstīja: a vai nav taa ka konstruktiivu iipatniibu deeļ ekspluateejot to TT ne taa kaa golfu taas golfa detaļas var sadaliities jo ir jau arii pamatojums, kaapeec taa detaļa ir taada un kaadai tai IR JAABUUT.
resp- TT no golfa atširas ar to, ka iet labaak,attieciigi vajag citu piekari, labaakas bremzes utt...ja tas viss ir salikts no golfa, tad vienaa briidii var pajukt.
tt tak ir tas pats folfs tikai tādiem, kā deksters, kam ticība neļauj pirkt lētu golfu
be tu ar savu piesmirdusho nodrochito kepinu klabini pa klaviatuuru savus smirdigos vardinjus par kuriem smiekli diemzel nak tikai pasham
man tevis tiesham zel, bet pasaule ne vien taadi idioti ka tu ir janes tapec sit sev uz labaa pleca un saki ka tu esi krutais dzeks kursh dziive ir visu sasniedzis
P.S. tas viss ir redzams pec tavam bildem uz ko tu esi spejiigs .
vari necensties atbildet jo neskatishos sho topiku, bet mulkim mulka dziive
Ozz rakstīja: a vai nav taa ka konstruktiivu iipatniibu deeļ ekspluateejot to TT ne taa kaa golfu taas golfa detaļas var sadaliities jo ir jau arii pamatojums, kaapeec taa detaļa ir taada un kaadai tai IR JAABUUT.
resp- TT no golfa atširas ar to, ka iet labaak,attieciigi vajag citu piekari, labaakas bremzes utt...ja tas viss ir salikts no golfa, tad vienaa briidii var pajukt.
golfu var ekspluatēt ne "vājāk" kā audi tt un viens otrs golfs arī iet ne sliktāk kā audi tt, vispār tas audi tt ir vairāk stila mašīna,nevis sporta
Pēc kodiem un katalogiem sanāk ka golfam un audi tt ir dažādas piekares detaļas, bet dabā ir tā ka audi tt var likt golfa piekares detalas un tas sanāk daudz reiz lētāk.
kas te vēl nav saprotams?
nezinu kas tie ir pa katalogiem,kā jau minēju, laikam pagājušā gadsimta , kuri rāda, ka TT tur ir kas savādāks, man piejamie katalogi rāda ka visa piekare ( izņemot tikai lodbalstus, i to uz jautājuma zīmes ) ir identiska ar VW Golf IV...
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
beidz murgot.
esi skrūvējis nost piekares detalas no audi tt, gājis uz veikalu ar detalām un pircis vietā jaunas???
Ja neesi, tad paklusē un uzklausi audi tt īpašnieka pieredzi kā lētāk, bet ne sliktāk, saremontēt to vācu brīnumu.
Nākamajm tavam auto (droši vien audi) šis info var tev noderēt un ļaut krietni ietaupīt $$$.
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
beidz murgot.
esi skrūvējis nost piekares detalas no audi tt, gājis uz veikalu ar detalām un pircis vietā jaunas???
Ja neesi, tad paklusē un uzklausi audi tt īpašnieka pieredzi kā lētāk, bet ne sliktāk, saremontēt to vācu brīnumu.
Nākamajm tavam auto (droši vien audi) šis info var tev noderēt un ļaut krietni ietaupīt $$$.
Pieredzi, muhahā
Tas ka dīlera ceņņiki atšķiras no parastu veikalu dažādu firmu daļu ceņņikiem, nav nekas jauns. Un kā jau teicu, kods ir kods arī āfrikā - nu nav tie tavi mīļie japānīši, kur visu tikai ar virpu...
P.S. www.elcats.ru un vari salīdzināt kodus līdz vakaram
Man gan labāk patīk ETKA, ātrāka un angliska
P.P.S. Pastāstīšu tev, no mēness nokritušam, vēl vienu lieeelu brīnumu - visādu audī un võlkswāgen alumīnija piekares sviras var atrestaurēt, runā ka pat esot labākas, vari iedomāties?
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
beidz murgot.
esi skrūvējis nost piekares detalas no audi tt, gājis uz veikalu ar detalām un pircis vietā jaunas???
Ja neesi, tad paklusē un uzklausi audi tt īpašnieka pieredzi kā lētāk, bet ne sliktāk, saremontēt to vācu brīnumu.
Nākamajm tavam auto (droši vien audi) šis info var tev noderēt un ļaut krietni ietaupīt $$$.
Kuras detaļas piekarē atšķiras Golpam ar TT?
Pastāsti lūdzu no pieredzes
Zvanīšu tiem stulbajiem katalogu sastādītājiem lai izlabo
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
da izbeidz
deksters tūlīt sāks dusmoties, ka viņa izslavētais audī patiesībā ir prasts fofāgens
čoms kas braukā ar Audi TT noņem bojāto piekares detaļu, mauc uz veikalu, saka ka detaļa no golf 4 (laikam), apskatās vizuāli vai sakrīt un pa kapeikām pērk.
Sakot ka detaļa ir no audi tt tiek iedota tāda pati identiska detala tiesa citā iepakojumā , cita ražiotāja un pa ui kādu cenu.
Ko tas tavs koršs pīpē? Kas ir vienāds un iet ar vienādu kodu. VAG starpā. Cita lieta, ka tava koriša iecienīto ķīniešu ražotāju kodi varētu atšķirties
Kas brīnās par golfa un TT līdzību - vecie A3/S3/TT ir ceturtais golfs, jaunie ir piektais, starpība ir vizuālajos bleķos un salona detaļās, mehāniskais tas pats vien ir, tāpēc arī motors ir šķērsām un haldekša jautrā "pilnpiedziņa" Ja tam ValdisM čoma TT kaut kas atšķiras arī pēc kodiem ritošajā vai motoram no identiska ceturtā golfa, tad mazāk ķīniešu detaļas vajag likt
da izbeidz
deksters tūlīt sāks dusmoties, ka viņa izslavētais audī patiesībā ir prasts fofāgens
Audi tak sen ir fofāgena koncernā. Un fofāgens kabina renim...manā uztverē...un kabina pamatīgi.
Tas tā,pirmajam adresēts teksts. PVP
iekš kā kabina? konkrētus saļīdzināšanas kritērijus palūgšu
cenās fofāgens ir tālu priekšā, ražošanas apjomā uz visu grupu
vieglo mašīnu dīzeļiem fofāgens tikai šogad sāka likt komonreilu
audī vienkārši ir bāzē labāk nopakots fofāgens, škoda ir vecāks fofāgens....
vienkārši ir tā, ka ja mēs paņemam mašīnas par vienādu cenu, tad renaultā būs iekšā vairāk... ja ņemam vienādas klases mašīnas ar veinādu pakojumu, tad renaults ir lētāks - tā arī ir visa atšķirība....
ja vēlies salīdzināt konkrētu tačku zirgspēkus un degvoielas patēriņu, tad vairumā gadījumu pēc ražotāja datiem tomēr vinnē renaults (pie vienādiem motora tilpuniem vienādas klases mašīnā)
ja vēlies quattro, tad gan audī būs pareizā izvēle... kautgan nissana pilnpiedziņa specifiskos gadījumos pietiekami labi konkurē ar fofāgenu.....
renaults neražo a8 klasi, tāpēc nebūtu korekti to piesaukt, tāpat kā neapskatam to, ko neražo fofāgens
neskatīsim izpendrīšanās tačkas, kā veronu, smago vilcēju segmentu neapskatam, tāpat neapskatam f1 un lemānas stila sacīkstes, mannu arī neskatam lai būtu vienkāršāk....
p.n.
vēlreiz uzsveru, ka nav runa par 15 gadus vecām tačkām, šajā segmentā fofāgens ir pārāks
Hm. Patēriņš ir fufelis, atkarīgs no kājas Jauda arī fufelis - esi uz jaudas stenda nomērījis? Mošk renis speciāli saliek lielākus ciparus, lai tos reņus vispār pirktu Nu reku tā kā piebaldzēns - viens seši sešpadsmit vārstu šujmašīna ar kaut kādiem simts lopeļiem, tas nekas, ka jams diez vai tās megānes darbamūžā ir uzgriezis uz tām piecikomatsciktur štukām, pie kurām tas cipars uz spararata nokļūst Agrākos laikos audī taisīja konservatīvus dinamikas ciparus - par jaudas cipariem neņemšos spriest - kam bija divi iemesli - dažādas kārbas ar dažādiem reduktoriem - oficiālajā infā mana mazmotoriņa vmax norādīts kapeika zem diviem sotiem, realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...
Tu vēl kaut ko par kommonreilu minēji - reņuklubā reiz kaut ko lasīju, ka renis taisa tos savus bīdeļus tā, lai varētu dzīvē lietotājs pārliecināties, ka tur ir piecu zvaigžņu drošība
P.S. Tā nissana pilnpiedziņa nav kaut kāds muftu prikols? Nu neskaitot, protams, nissana džipus.
Sretsked rakstīja: Kurā segmentā? Esmu pabraucis ar to reni...nu man nepatīk visas tās lētās plastmasas un visādi tie sēdekļi nošļukušie,plastmasas un pārējā apdare. Hadene bij kā manam darba fiatam.....
Ja par komonreilu....neuzskatu,ka tas kaut kā raksturo labāko autoražotāju, ja tam ir komonreils.
Nu nepatīk man tas renis,nu ...un viss, nekas vairāk.
kāpēc tad fofāgens beidzot ir atteicies no savas padsmit gadus vecās dīzeļtehnoloģijas, ko lapni nosauca par TDI??? un tagad liek komonreilu ar mainīgo turbīnas ģeometriju, ko renaults liek vieglajām mašīnām jau vairāk kā 5 gadus...
es saprotu - subjektīvi tev lētas mašīnas nepatīk, bet dārgu (audī) tu nevari atļauties
piezvani uz autorīgu, jamiem tagad ir auģiki par saldām (priekš audī) cenām, kas joprojām ir lielākas kā analoģiski nopakotam renaultam pilna cena
Pirmais, tu pats esi varējis atļauties, nopircis un pāris gadus pabraucia ar jaunu audi?
Jebšu kārtējo reizi vienam tavam čomam nepaveicās, jo iepirka nojātu ķerru kuru tālāk jāpārdod detaļās? Un slēdziens gatavs.
Nu nevar savienot jēdzienus labs un lēts. Tavs renis ir lēts, bet labs nav.....Audi varbūt ir dārgs un nav labs, bet to es nevaru apgalvot jo ar jaunu audi neesmu braucis. Ar jaunu reni braucu jau 2 gadus, kā tu labi zini.
Centis_Nuudele rakstīja: Pirmais, tu pats esi varējis atļauties, nopircis un pāris gadus pabraucia ar jaunu audi?
Jebšu kārtējo reizi vienam tavam čomam nepaveicās, jo iepirka nojātu ķerru kuru tālāk jāpārdod detaļās? Un slēdziens gatavs.
Nu nevar savienot jēdzienus labs un lēts. Tavs renis ir lēts, bet labs nav.....Audi varbūt ir dārgs un nav labs, bet to es nevaru apgalvot jo ar jaunu audi neesmu braucis. Ar jaunu reni braucu jau 2 gadus, kā tu labi zini.
realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...
.
Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....
Sretsked rakstīja: Pirmais, ko tu domāji ar to Nissana 'pilnpiedziņu' ???
Eu,pirmais, nu?
ko nu????
atbildi uz manu jautājumu, tad varēsi nujināt
a par nisana pilnpiedziņu pats pameklē informāciju - saucās tas pasākums "ATTESA" ar visādiem papildburtiem, kipa pro, dabl un turbo...
bet tu jau izdzirdot mistisko vārdiņu "quattro" fiksi koņčī, pagriezies pret sienu un tālāk tevi vairāk nekas neinteresē
tas attesa laikam kaut kas šausmīgi slavens, ka neesmu dzirdējis
Un ko pats nopirki Audi? Tev tak bija krutie mišūbīšī
tev līdz tādām mašīnām, kurās iekšā ir kautkas vairāk par pliku attesa vai attesa+ ir krieetni tālāk kā līdz a8 quattro
attesa+ nav pilna laika pilnpiedziņa, tas patiesībā ir Yonāsa renaults...
es nekad neesmu apgalvojis, ka padsmitgadīgi audī ir slikti....
krutais mizubīši man bija tikai viens.... es nopirku padsmitgadīgu audī tā iemesla dēļ, ka tai mizai detaļas ir par latu spainī dabūjamas eklipsei, piemēram, kardāna "granāta" ir dabūjama tikai jauna, kas kādiem 150 lohiem.... džeka a6 auģikam kardāna "granātu" ar visu darbu nomainīja par 40 latiem...
katrā gadījumā pilnpiedziņas eklipse vadījās daaudz labāk par b4
nestrīdies, vienkārši sarunā ar kādu no dsm kluba lai tev iedod pamēģināt
Volvo v50 priekshejai gultnis
kaads zin pa cik varetu dabut gultni v50 2.0 dizelim un cik varetu maksat nomaina