www.vwmotion.lv
savulaik tur visadas gudribas salasijos.
www.vwmotion.lv
savulaik tur visadas gudribas salasijos.
Ja gaisa masas mērītājs, tad arī apgriezieni staigātu??!!
Vai varētu lūdzu kāds paskaidrot kur atrodas maiņkondensators un varbūt pat cik aptuveni tas maksā.
Vai tas gadījumā nav tas pats mazais dačiks, kas atrodas blakus pie degvielas filtra un kuram ir pievienotas trīs mazas vakuma trubiņas?
Un vēl viena lieta- Vai ir normāli, ka šiem motoriem temperatūra panelī nestāv pa vidu uz 90 grādiem? Jo cik man ir bijuši VW dīzeļi- visiem temperatūras bultiņa ir stāvējusi tieši pa vidu!!!
termostats beigts. ja mainiisi, tad liec " karstaako" , kas kkur ap 92 graadiem veras valjaa.tas ar norunu ka temperatuura ir zemaaka par normu.
Vai dēļ šī termostata var arī zust šī motora jauda???
emmmm....
nezinu kaa Taveejam, bet manam R6 LT busa motoram bija fishka ka taada puspaveerta termostata deelj kaut kaada pneimatika nenostraadaaja un iesmidzes moments bija paagrs.tipa kaa choks straadaa- gruuda ieksaa vairaak degvielas. taapat tiiri teoreetiski ja kompis njem veeraa dzeses skjidruma temperatuuru un taas temperatuuras kaa nav taa nav, tad kaut kaadas izmainjas darbibaa var buut.
bet ne jau taa ka vienu dienu iet, otru neiet.
driizaak skaties vai nav kaut kur plaisa gaisa trubaas vai arii kontaktos zaljais iemeties. tai pashaa gaisa masas meeriitaajaa...
es Tavaa vietaa saaktu ar to, ka paarliecinaatos :
degvielas filtrs ir ok (labaak nomaini ja neesi jau izdariijis)
degvielas magjistraale nesulojas un nepiesuuc gaisu
paarbaudi visus kontaktus pie dzineeja, vai kaads vadelis nav aizluuzis vai atkratiijies
sprauslas
suuknja moments utt...
PN- kaa tas diizels no riita lec
Te jau pariezi minēja - marš uz vwmotion.lv/...
P.S. Nav labs tas VW V6 dīzeļdzinējs, vismaz pēc atsauksmēm no zinātājiem.
niko14 rakstīja: Ja gaisa masas mērītājs, tad arī apgriezieni staigātu??!!
apgriezieni točna nestaigā ,bet tāds tupojs jau nu točna ir .Ar beigtu gaisa mēritāju pat apskati var bez problēmām iziet.
Drīzāk audi -style pameklē lietotāju INTC tas tev varētu palīdzēt .
jurkins rakstīja:
niko14 rakstīja: Ja gaisa masas mērītājs, tad arī apgriezieni staigātu??!!
apgriezieni točna nestaigā ,bet tāds tupojs jau nu točna ir .Ar beigtu gaisa mēritāju pat apskati var bez problēmām iziet.
Drīzāk audi -style pameklē lietotāju INTC tas tev varētu palīdzēt .
INC ne Ints ! GURU vinsh tocj i-diizelGURU
man domaat ka vinsh ir visur ne tikai www.audi-style.lv/...
hz...man domaat tur burbulis klejo...varbuut gadiijaas izbraukt sausu baaku un peec tam jaaties kameer pielec...
vai kurku'li no baakas naak augshaa.
nekaiteetu info-
kaadaa kraasaa duumi kad autinsh neiet
kaadas uumgaazes@TA" target="_new">duumgaazes@TA peedeejoreiz
kur pildaas
kaa lec aukstumaa
ja jau turbiinu nomainiija tad
a)autinjam ir vismaz 300 kkm
b)nomainiija taapeec vajadzeeja kko pa daargo izdariit.
PN- peec turbiinas mainjas kaut kas uzlabojaas vai palika taapat kaa bijis
ursis rakstīja:
jurkins rakstīja:
niko14 rakstīja: Ja gaisa masas mērītājs, tad arī apgriezieni staigātu??!!
apgriezieni točna nestaigā ,bet tāds tupojs jau nu točna ir .Ar beigtu gaisa mēritāju pat apskati var bez problēmām iziet.
Drīzāk audi -style pameklē lietotāju INTC tas tev varētu palīdzēt .
INC ne Ints ! GURU vinsh tocj i-diizelGURU
man domaat ka vinsh ir visur ne tikai www.audi-style.lv/...
Sorry to arī biju domājis ,ja ne tur tad citur jāmeklē.
Degvielas filtrs ir tikko nomainīts, trubas pārbaudītas un no rītiem (pat ar sūdīgu aķi) tiešām labi lec un nedūmo. Pēc turbīnas maiņas pagāja viena diena un tikai tad mašīna atvērās- un tik labi kā vēl nekad. Pat bez problēmām 2 dienas viss darbojās!
Ja labi meklēsi, tad šeit atradīsi
niko14 rakstīja: Un vispaar cik vareetu buut motora jauda ZS ja ir sarkanais I burts.
Vispirms vajag ekspertīzi vai tā ir VW rūpnīcas sarkanā krāsa vai Marjampoles laku-krāsu fabºikas produkts.
Rezultaats nemainiigs - brriiziem masiina iet ljoti labi (izbaudu tiesaam patiikamu jaudu)
Dazhiem ir pieticigas velmes attieciibaa uz jaudu
Centis_Nuudele rakstīja:
niko14 rakstīja: Un vispaar cik vareetu buut motora jauda ZS ja ir sarkanais I burts.
Vispirms vajag ekspertīzi vai tā ir VW rūpnīcas sarkanā krāsa vai Marjampoles laku-krāsu fabºikas produkts.
Vai ta teh. pasē nav ierakstīts?
gonzalless rakstīja: Rezultaats nemainiigs - brriiziem masiina iet ljoti labi (izbaudu tiesaam patiikamu jaudu)
Dazhiem ir pieticigas velmes attieciibaa uz jaudu
Tici man, 180 zs dīsel motorelis tīri labi griežās.
nezinu, kur tam raudi atrodas, bet bez gaisa masas meeriitaaja jaabuut arii turbiinas spiediena deveejam(muuzhiigi juuk abi- kursh ir map un un kursh ir maf sensors) man mazdai bij tieshi taadi pashi simptomi, diagnostikaa neko nevareeja pateikt- tad gaaja, tad negaaja. Karoch, taac mazs suudinjsh ar trubinju un shtekeri galaa. meklee rokaa un paarbaudi, vai trubinja nav pushu, vai arii kaa manaa gadiijumaa bij nekontakts shtekerii.kaut kur pie kolektora tai trubelei jaabuut. Jeb apsties kaada internetaa atrodamaa rokasgraamataa kur tavam auto atrodas tas turbo boost sensor - taa laikam viinjsh ar saucaas.
Ak jaa, vai tad diagnostikaa konstateejot ka turbiina netaisa spiedienu to sensoru vispaar paarbaudiija???
Aizbrauc pie tiem mudakiem, kas tev lika turbiinu nomainiit un pajautaa.
N75 vārsts par 90% vainīgs.
Kaksis rakstīja: Katram gadījumam noliec 1500 Ls motora kapitalkai.
Noliec parexa bankā uz procentēm.
Centis_Nuudele rakstīja:
niko14 rakstīja: Un vispaar cik vareetu buut motora jauda ZS ja ir sarkanais I burts.
Vispirms vajag ekspertīzi vai tā ir VW rūpnīcas sarkanā krāsa vai Marjampoles laku-krāsu fabºikas produkts.
veelk peec LT
VW Passat 2,5TDI V6, B5
Iegaadaajos manupraat lielisku auto - VW Passat 2,5TDi V6 ar B5 kuzavu un tiptronic kaarbu. Uzskatu ka tas ir ljoti atbilstosh savai cenai + patiikami komfortabls auto. Pabraucu kaadu laiku un sastapos ar dazaam dzineeja probleemaam.
Taadeelj arii rakstu un gribu uzzinaat kaadu padomu! Auto dotajaa briidii negrib iisti kaapinaat apgriezienus- briiziem tahometrs apstaajas pie 2000 un viss. 3 reizes paarbaudiiju pie kompja, rezultaataa itkaa rādīja ka turbiina netaisa spiedienu. Nomainiiju turbiinu, degvielas filtru (degvielas suuknis darbojas). Rezultaats nemainiigs - brriiziem masiina iet ljoti labi (izbaudu tiesaam patiikamu jaudu) un briiziem uznaak ka iet tikai ar kaadu 1/3 no jaudas. Vai ir kaads kursh var ieteikt man ko dariit? Un vispaar cik vareetu buut motora jauda ZS ja ir sarkanais I burts.
VW centraa man nemaaceeja konkreeti konstateet vainu. Teica: "Kad neies visu laiku, tad var mekleet kaut ko".
Luudzu dodiet kaadu padomu, lai zinu ko remonteet taalaak!!!