CSDD

Dzēsts lietotājs Reģ.: 25.04.2024
 
1 2 3 4
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Ja valstī likumi nav mainīti, eksāmenus kārto ar CSDD nomātiem 118 bumeriem piektajiem golfiem, kuriem obligāti jābūt apdrošinātiem, jo pieder pilna servisa līzinga kompānijai.

Ja neko nejaucu drīkstēja kārtot arī ar savu transportu... Un tam ir izvirzītas šadas pat prasības...

pēc jaunākajiem noteikumiem ar savām tačkām vairs kārtot nevarēs....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tagad tik atliek gaidīt »GĀJĒJU APLIECĪBAS«

Ar visu eksāmenu un Ceļu policijas gājēju uzraudzības apakšnodaļu.

Cik darbavietas – kāds kāposts…

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Normāli jau būtu, ja kādam no avārijā iesaistītajiem ir nederīga medicīna, tad automātiski vainīgs avārijā. Kā šmigošanas gadījumā. Ieskrēji šmigotājam pakaļā - vainīgs šmigotājs.

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā

braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds

intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

---

Par šmigotāju te nekas nav teikts.Te ir teikts par tevi, ka tu nemāki izvēlēties distanci un intervālu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

Ir... Pirmais fubļe... Tas tā... garāmejot... un no pakaļas tam īblim pendele

plljē izdewās

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jes,jes,jes

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

nevar...

nespīd Tev apskate....

bet ja dikti gribi, tad vari pajemt uz zoba... nu tjipa kļūt par pasīvo gaili....

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

nevar...

nespīd Tev apskate....

bet ja dikti gribi, tad vari pajemt uz zoba... nu tjipa kļūt par pasīvo gaili....

Biju augstākās domās par Tevi.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

pēc skaidrojuma griezies pie aigara... piters, bļjē

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

nevar...

nespīd Tev apskate....

bet ja dikti gribi, tad vari pajemt uz zoba... nu tjipa kļūt par pasīvo gaili....

Biju augstākās domās par Tevi.

sorry, piekrāpu...

un cik augstas tagad domas?

galvenais uzvalkam atlokus saglabāt'...

bet ja tev neizdosies, tad pohuj

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ups, Valdi, atvaino....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

pedāļminējus cienu....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

nevar...

nespīd Tev apskate....

bet ja dikti gribi, tad vari pajemt uz zoba... nu tjipa kļūt par pasīvo gaili....

Biju augstākās domās par Tevi.

Nu gan nodevu pa grāvi....

Ja spēsi saprast, nēsāšu Tevi uz rokām...

fcuk, blje....

atvaino....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

man vienkārši piecdiennieks...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

man vienkārši piecdiennieks...

ok, pieņemts.

Ko svinam?

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

Skati iziesi 100%, jo definējas acu augstuma bojājumi, kas traucē redzamību, atrodams kautkur csdd.lv.

Pašam šitā bija, 3 gadus braucu ar pamatīgām plaisām pa visu loga apakšu virs un zem slotām, TA deva 1 punktu, rezultātā, kad pašam apnika un saņēmos mainīt stiklu, nācās piemaksāt par paša nopūdēto virsbūves metināšanu, tā kā domā - ~Ls 60 stikls, ~Ls 15 logu gumijas (ja jāmaina), ~Ls 40 metināšana, ja laikā nesamaina

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

man vienkārši piecdiennieks...

Var jau manīt ka pats sevi citē.

P.S. Nu tā jau ir jāpastrīdas ar kādu gudrāku cilēku.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Jautājums.

Ja auto pārbūvē no četru durvju sedana uz divi durvju sedanu, vajag kautko saskaņot iekš CSDD?

Ja sedanu pārtaisa uz universālu, tad esot kautko jāskaņo.

nevajag...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

Galerija

25.03.2009 13:15

man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)

--------------------------------------

Dzilji maldies, zakjiit ))) Ehhhh, nonaakt tev ieksh "Kontrolle" Shveicee, tad tu vellu redzeetu ))) Skraapee uz dursta, kaa auto buutu vinju niknaakais ienaidnieks. Turklaat nedod Dievs, griidaa / lonzheronaa kas ir metinaats un antikorozija jau uzklaata.... Nemaz nerunaasim par gadiijumu, kad uz kontroliera sniegbaltaa virskrekla kaadi gruzhi uzbirst vai ellas pile uzpil...ZVEERAA PAARVEERSHAS!

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?

Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.

ja pēc iestāšanās eirosojuzā nav nekādas darbības ar viņu csdd veiktas, tad pietiek aiziet uz turieni, uzrakstīt iesniegumu in viņi to lūzni norakstīs....

ja ir izveiktas darbības pēc eirosojūzam pakaļā ielīšanas, tad līdzēt var tikai sertificēts utilizācijas kantoris (šrots)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?

Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.

tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?

Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.

tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu

Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti