man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)
Ozz rakstīja: a kaapeec ir jaaņem nost
es saprotu, t.i nesaprotu...
izsniedz tehpasi kuraa ierakstiits, ka drīkst piedalīties satiksmē no taada liidz taadam datumam un viss...
ja noķer aarpus sezonas- pats vainiigs..maksaa.
ja buutu vairaakas konkureejošas iestaades kas driiksteetu veikt TA un iekaseet nodokļus- momentaa uzrastos taada opcija
Redzi - kā reizi šādas opcijas NAV! Ir variants nodot numurzīmes, kas vienalga nesanāk lētāk...
Itkā sazvanīju, bet kā izrādās nepareizo numuru man iedevuši, bet info sekojošs, patreiz cenšās uz v/n zīmēm esošās informācijas aprakstu iņemt no valsts standarta un palikt zem MK Noteikumiem. Valsts standarta atstājot v/n zīmju materiālu izmēru utt. Šādi varētu vieglāk mainīt numurzīmju saturisko informāciju... Ar to nodarbojoties Reģistra Daļa pa pavisam citu tel numuru, nekā man iedeva. Bet Sarunu biedrs bija visai saprotošs un informēts - solījās šo infu nodot tālāk...
uupis rakstīja:
Gribi kārtot eksāmenu – pērc KASKO savam 20 gadus vecam OPELIM. Kur to var nopirkt????
Cik zināms par KASKO apdrošināšanu tad lai dabūtu KASKO mācību auto ir jābūt īpašiem sakariem.
Lielā daļā KASKO noteikumu ir atruna ka atlīdzība netiek izmaksāta ja auto izmantots mācību braukšanai. (??)
KASKO nevar dabūt arī stingri jaunākiem auto ar tekstu - rets un/vai kabriolets, un/vai vēlkādas tur atrunas (Zviedrijā kaut Mopēdu Delta liec uz KASKO). ZIzbildinās ar to, ka nespēšot saremontēt jo detaļas grūi dabū.
Nu jopt.!!! - kāda velna pēc drošināt retu vāģi, ja drošināšanas ideja ir nevis saņemt piķi, bet spēt to saremontēt pēc negadījuma... Ko drošinātājs neizskata par iemeslu drošināšanai...
Ozz rakstīja: man liekas ka tikai mūsu CSDD inspektors var atļauties bakstiit ar skruuvgriezi un lauzt puvekļus aaraa...(tipa- bojāt svešu īpašumu)
Kad viņam niknāk uzrūc un piedāvā apmaksāt pēc gada saņemto rēķinu par rūsas apkarošanas, kas radusies antikorozijas aizsardzības bojājuyma dēļ, ko tas pašrocīgi veicis - ātri vien tiek nolikti bakstīkļi pie malas...
Kaksis rakstīja: A kas vainas CSDD? Viss kulē. Nekad nav bijušas problēmas.
Jeb varbūt jūs gribat eiropas līmeņa kontroli TA? Vai arī eiropas līmeņa OCTA prēmijas?
Tad kad tev izsniegs tehnisko pasi ar cita transportlīdzekļa datiem bet tavām numurzīmēm tad arī sapratīsi kas tad īsti tur notiek.
Kaksis rakstīja:
Esmu redzējis auto, kuram no zavoda nāk divi dažādi šasijas numuri.
Nu un, tā ir katrai BMW Alpinai, jo oriģinālais numurs smuki ar iecirstu līniju nosvītrots, blakus piekalts jauns
Kaksis rakstīja: Beidzot sāk pacelties jautājums par medicīnisko izziņu kontroli voģilām. Sen jau vajadzēja.
Tas tikai liecina, ka dramatiski krītās parasti ienesīgo pārkāpumu skaits...
Moš beidzot, kad izveidos kājnieku CP vienības, sāks kārtīgi drāzt arī par pagrieziena nerādīšanu vai par kreisā pagrieziena rādīšānu uz 4 joslu ceļa tikai pēc tam, kad iebraukts līdz krusta vitum un nolikts vāģis mierā...
Un par pārāk lēnu pēkšņi braukšanu - ekstremālu bremzēšanu līdz 30 km/h ieraugot milici...
Palaidniex rakstīja:
Kaksis rakstīja: Beidzot sāk pacelties jautājums par medicīnisko izziņu kontroli voģilām. Sen jau vajadzēja.
Tas tikai liecina, ka dramatiski krītās parasti ienesīgo pārkāpumu skaits...
Moš beidzot, kad izveidos kājnieku CP vienības, sāks kārtīgi drāzt arī par pagrieziena nerādīšanu vai par kreisā pagrieziena rādīšānu uz 4 joslu ceļa tikai pēc tam, kad iebraukts līdz krusta vitum un nolikts vāģis mierā...
Un par pārāk lēnu pēkšņi braukšanu - ekstremālu bremzēšanu līdz 30 km/h ieraugot milici...
UTOPIJA
Bet pasapņot nav liegts…
Kaksis rakstīja: Tu nekad nekļūdies?
Esmu redzējis auto, kuram no zavoda nāk divi dažādi šasijas numuri.
Tādas organizācijas kā CSDD, Policija, Tiesas, VID nedrīkst kļūdīties.
Ai nu kļūdījāmies – izrakstījām KAKSIM 10 milj. soda naudās un vēl iebāzām uz 5 gadi aiz restēm...
Kaksis rakstīja: Normāli jau būtu, ja kādam no avārijā iesaistītajiem ir nederīga medicīna, tad automātiski vainīgs avārijā. Kā šmigošanas gadījumā. Ieskrēji šmigotājam pakaļā - vainīgs šmigotājs.
Tu tak esi katastrofa un polārlapsa. Ieskrēji pakaļā šmigotājam vainīgs esi TU. Bet apdrošināšanu šmigainais nedabū tapē ka bija šmigā, bet dabū vēl klāt -500 Ls, tiesības nost, narkologa apmeklējums un 15 diennaktis bezalgas atvaļinājuma.
uupis rakstīja:
UTOPIJA
Bet pasapņot nav liegts…
Par lēno b raukšanu jau laikam nesagaidīš neviens un nekad, kā arī par satiksmi traucējošu pārāk lēnu braukšanu arī, bet par pagriezienu nerāīšanu gan derētu sagaidīt...
Reiz bija pastāsts par to, ka kādam čomam acu priekšā apdzīšanas manevra laikā priekšā braucošais bez signāla nogriežas pa kreisi šķērsielā. Tākā nenotika CSN un pārsteigtais apdzinējs bija pikts, tad arī veica šo pagriezienu lai pie nākamā krusta ar luksīti malaci sadzīu rokā. BIja vasara, un kamēr dega sarkanai pārsteigtais šoferīc piegāja pie kreisā manevra veicēja mašīnas un pa atvērto logu nolauza tirliņam pagrieziena rādītāju kloķi ar vārdiem - tu viņu tāpat nelieto. Pretenzinu nebija, jo muskulū dzīvsvars bija pārliecinošs...
jugasvilli rakstīja:
Ja valstī likumi nav mainīti, eksāmenus kārto ar CSDD nomātiem 118 bumeriem piektajiem golfiem, kuriem obligāti jābūt apdrošinātiem, jo pieder pilna servisa līzinga kompānijai.
Ja neko nejaucu drīkstēja kārtot arī ar savu transportu... Un tam ir izvirzītas šadas pat prasības...
Kaksis rakstīja: Ar savu varēja kārtot moča tiesības. Bet uz mašīnām hvz. Vai tad tur nevajag paralēlos pedāļus vēl taisīt?
Paralēlie pedāļi ir apmācībām. Exāmenā es uzskatu ka nav obligāti, jo ja nu pretendents nokārto – tad taču pilntiesīgs šoferis un nebrauks visu mūžu ar papildus pedāļiem...
Kaksis rakstīja: Kā rāda prakse, vainīgs ir šmigotājs. Zinu divus gadījumus. Un tas ir tikai normāli. Norakstīja uz to, ka šmigotājs neadekvāti brauca, jauca pedāļus, tukšā joslā pēķšņi nometa pa bremzēm u.t.t.
Un OCTU vēl dabūji?????
statoil moikā apakšu nomazgaa un brauc...
protams, ka var uz kretiinu uzrauties, bet ja tur viss ir tiirs un nenodrists tad iipaši pie kaa piesieties nevajadzeetu...
bet nu principaa neskaidriibu gadiijumos vai kad uzskati ka inspektors čakarē var saukt maiņas vecāko..
Nu tad tiem bija gali pie apdrošinātājiem:
«Ja transportlīdzekļa vadītāja rīcība pirms ceļu satiksmes bīstamības rašanās nebija pretrunā ar ceļu satiksmes noteikumu prasībām, bet rodoties ceļu satiksmes bīstamībai un tās rašanās momenta transportlīdzekļa vadītāja rīcībā bija attālums, mazāks par apstāšanās ceļu pie atļautā braukšanas ātruma, transportlīdzekļa vadītājs neizpildīja ceļu satiksmes noteikumu prasības (piemēram, izdarīja neattaisnojamu manevru tā vietā, lai uzsāktu bremzēt, nedodot iespēju bīstamības radītājam atbrīvot transportlīdzekļa kustības joslu, kas bija pietiekošs nosacījums CSNg notikšanai), tad šajā situācijā transportlīdzekļa vadītāja rīcība arī atrodas cēloniskā sakarā gan ar CSNg rašanos, gan ar tā seku pakāpi.»
nē, nav jaajauc...
bet tie standarta 1 par koroziju un eļļu gan ir smieklīgi tie tiek likti neskatoties.
Kaksis rakstīja: Bet ja tas pretendents ar savu auto (bez papildus pedāļiem un KASKO) liekot eksi izraisa avāriju, kurā cieš eksāmena pieņēmējs, kurš apmaksās viņa ārstēšanu?
Ja vadītājs nav pietiekoši apguvis braukšanas iemaņas tad nevar izbraukt ielās, kur nu vēl kārtot eksāmenu...
… Un to starpcitu konstatēt var laukumā, kur inspektors nesēž blakus, tātad nav kas spaida pedāļus…
Ozz rakstīja: nē, nav jaajauc...
bet tie standarta 1 par koroziju un eļļu gan ir smieklīgi tie tiek likti neskatoties.
Man arī tas izraisa smieklu lēkmi.
Citreiz 20 gadīgam autosam viss pa nullēm, bet gadu vecai pēgijai korozija un eļļas noplūde...
Tur jau tas pods - ja skatē inspektors konstatē eļļas pili, tad viņam ir arī jākonstatē tās rašanās iemesls - nevis kaut kāds šķidrums pil, bet gan kurš tieši pil.
Tā teikt bija reiz stāsts - speciāli līdz nullei izjaugts pirmais spainis 1981. gada izlaiduma pēc nejēgā akurātas salikšanas ar pulētām detaļām uttc. vāģis IZSTĀDEI un gāja skati..
Tam liek 1, korozija, 1 eļļa,
saimnieks prasa - kur ir? Novērsīšu!
atbilde - tak jopcik 1981 gad
- Parādi kur novērsīšu
- atbilde 1981. gads.
- Ne jau gads rūsē lika palikt piktam
Inspektors pikts - labo protokolu
beigās sā k piečakarēties - dzidrināta optika - pilsonis ara TUF, vēl niknāks - paceļ uz pacēlāja - taisnā truba - uz to arī TUF ar piebildi - bremzēm, sēdekļiem, ļitamkiem, siksnām arī uizrādīt TUF - inspektors nokaitināc, bet pārrakasta protokolu pa nullēm un dod uzlīmi
Palaidniex rakstīja: Tur jau tas pods - ja skatē inspektors konstatē eļļas pili, tad viņam ir arī jākonstatē tās rašanās iemesls - nevis kaut kāds šķidrums pil, bet gan kurš tieši pil.
Tā teikt bija reiz stāsts - speciāli līdz nullei izjaugts pirmais spainis 1981. gada izlaiduma pēc nejēgā akurātas salikšanas ar pulētām detaļām uttc. vāģis IZSTĀDEI un gāja skati..
Tam liek 1, korozija, 1 eļļa,
saimnieks prasa - kur ir? Novērsīšu!
atbilde - tak jopcik 1981 gad
- Parādi kur novērsīšu
- atbilde 1981. gads.
- Ne jau gads rūsē lika palikt piktam
Inspektors pikts - labo protokolu
beigās sā k piečakarēties - dzidrināta optika - pilsonis ara TUF, vēl niknāks - paceļ uz pacēlāja - taisnā truba - uz to arī TUF ar piebildi - bremzēm, sēdekļiem, ļitamkiem, siksnām arī uizrādīt TUF - inspektors nokaitināc, bet pārrakasta protokolu pa nullēm un dod uzlīmi
Da tur jau taa lieta ka tie tirlinji, ja gribees varees piekasiities pie dajebkaa un vinjam buus jaaieliek tikai kjeksiits, a tu vareesi jaaties pa servjiem mainot kaudzi daargu lietu, kuraam patiesiibaa viss kaartiibaa. Buutu reaali labs pasaakums vienu auto laist cauri visiem boxiem, lai tie visi 20 experti sakjeksee visas kaites ko atrod. Da tur atshkjiriibas buus taa itkaa 50 dazhaadi autosi buutu paarbaudiiti. TA ir ljooooti neobjektiivs pasaakums. Taas vinju briivkustiibas par kuraam meedz piekasiities vispaar atsevishkja temata veerc.
Arsmens rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tur jau tas pods - ja skatē inspektors konstatē eļļas pili, tad viņam ir arī jākonstatē tās rašanās iemesls - nevis kaut kāds šķidrums pil, bet gan kurš tieši pil.
Tā teikt bija reiz stāsts - speciāli līdz nullei izjaugts pirmais spainis 1981. gada izlaiduma pēc nejēgā akurātas salikšanas ar pulētām detaļām uttc. vāģis IZSTĀDEI un gāja skati..
Tam liek 1, korozija, 1 eļļa,
saimnieks prasa - kur ir? Novērsīšu!
atbilde - tak jopcik 1981 gad
- Parādi kur novērsīšu
- atbilde 1981. gads.
- Ne jau gads rūsē lika palikt piktam
Inspektors pikts - labo protokolu
beigās sā k piečakarēties - dzidrināta optika - pilsonis ara TUF, vēl niknāks - paceļ uz pacēlāja - taisnā truba - uz to arī TUF ar piebildi - bremzēm, sēdekļiem, ļitamkiem, siksnām arī uizrādīt TUF - inspektors nokaitināc, bet pārrakasta protokolu pa nullēm un dod uzlīmi
Da tur jau taa lieta ka tie tirlinji, ja gribees varees piekasiities pie dajebkaa un vinjam buus jaaieliek tikai kjeksiits, a tu vareesi jaaties pa servjiem mainot kaudzi daargu lietu, kuraam patiesiibaa viss kaartiibaa. Buutu reaali labs pasaakums vienu auto laist cauri visiem boxiem, lai tie visi 20 experti sakjeksee visas kaites ko atrod. Da tur atshkjiriibas buus taa itkaa 50 dazhaadi autosi buutu paarbaudiiti. TA ir ljooooti neobjektiivs pasaakums. Taas vinju briivkustiibas par kuraam meedz piekasiities vispaar atsevishkja temata veerc.
Redzi - tur jau ta lieta, ka autovadīājam nav jānēsā līdzi apliecība, ka viņš nav kamielis.
Nopilējusi eļļa, bez skaidras izcelsmes - nav tehniska rakstura problēma. VIņam ir jāūt ļoti precīzam aprakstam, kas nestrādā.
Amotrizatoru nederīgumu ar tekstu - pārāk miksti var atteikt, jo tas ir subjektīvs viedoklis. Ja zini, ka ir taisnība - sauc maiņas vecāko, jo bieži vien daudziem automobiļiem ir tehniskās pielaides, ko šie speci neem vērā
Toyotai bija kaut kāds piekares mezgls Amservā uz vietas, ko parādī dundukiem, ka jaunā ir tehnoloģiska brīvklustība, lai otrreiz nav jāiet skate...
Ozz rakstīja:
bet tie standarta 1 par koroziju un eļļu gan ir smieklīgi tie tiek likti neskatoties.
Nu it kā jau vairs netiek likti. Pēc vecās sistēmas bija jāieķeksē, tad viņi visi lika, pēc jaunās viņiem tur jāraksta defekts kompī. Var jau būt, ka man vienkārši "paveicās" un inspektoram bija slinkums rakstīt, bet manam 98g. autosam neielika tos standarta vieniniekus...
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Normāli jau būtu, ja kādam no avārijā iesaistītajiem ir nederīga medicīna, tad automātiski vainīgs avārijā. Kā šmigošanas gadījumā. Ieskrēji šmigotājam pakaļā - vainīgs šmigotājs.
Tu tak esi katastrofa un polārlapsa. Ieskrēji pakaļā šmigotājam vainīgs esi TU. Bet apdrošināšanu šmigainais nedabū tapē ka bija šmigā, bet dabū vēl klāt -500 Ls, tiesības nost, narkologa apmeklējums un 15 diennaktis bezalgas atvaļinājuma.
Kā rāda prakse, vainīgs ir šmigotājs. Zinu divus gadījumus. Un tas ir tikai normāli. Norakstīja uz to, ka šmigotājs neadekvāti brauca, jauca pedāļus, tukšā joslā pēķšņi nometa pa bremzēm u.t.t.
pa mēmiem bez īpaša adekvātuma met 2 no 3 mācībniekiem....
ja tu iebrauc pakaļā, tad tu esi vainīgs
Palaidniex rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Ja valstī likumi nav mainīti, eksāmenus kārto ar CSDD nomātiem 118 bumeriem piektajiem golfiem, kuriem obligāti jābūt apdrošinātiem, jo pieder pilna servisa līzinga kompānijai.
Ja neko nejaucu drīkstēja kārtot arī ar savu transportu... Un tam ir izvirzītas šadas pat prasības...
pēc jaunākajiem noteikumiem ar savām tačkām vairs kārtot nevarēs....
CSDD