Gultnis?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
schizo rakstīja: Gultnis?
varbūt... a kurš?
Visdrīzāk kārbā Man savulaik bija 4 robu kārba ar beigtiem reduktora gultņiem, kuri sāka dziedāt pie kādiem 40 kmph uz augšu.
ok... tgd izstaastiisu vienu lietu... pirms kaada meenesha vai diviem, biju paceelis riteni augshaa (to pashu labo prieksheejo), ieliekot otrajaa robaa un pie ritenja paklausoties, ik pa laikam vareeja dzirdeet taadus kaa klakshkjus vai buukshkjus.... skanja nemainiijaas grozot stuuri.. drosi tam bija pie vainas tas pats, kas tgd tikai vaina progreseejusi... Man domaat, ka pie vainas vareetu buut:
1) stupicas gultnis
2)reduktora gultnis
3)ieksheejaa granaata
kaa lai paarbauda visus shos liberinjus? Neiesi, tak, mainiit visu peec kaartas, lai uzzinaatu vainu...
Miroņi parasti krakšķ un nav arī redzēts, ka izbeigtos iekšējais mironis, protams, ja tam nav beigta gumija. Līdz šim gadījies tikai dzirdēt beigtus riteņu gultņus, kuru ņerkstoņa nav saucama par gaudošanu, jo ir nevienmērīga, vienīgie tik nojātie aparāti ar kuriem sanācis braukt un kuriem varēja dzirdēt gultņus gan bijuši tikai ceļinieka busi, kad tur strādāju. Noņemtai kārbai ar beigtu reduktoru grozot šķīvjus ņerkstoņa bija labi sadzirdama. Tak pacel mašīnu uz klučiem, palien apakšā un ar roku pagrozi.
P.N. Vienlaicīgi topiki stiliņā un te ir interesanta lieta
msh rakstīja: P.N. Vienlaicīgi topiki stiliņā un te ir interesanta lieta
takss, raujamies vairaakaas frontees....
Pabrauc slalomu. Ja skaņa mainās, tad tas ir riteņa gultnis. Skaņa atslābst ja gultnis ir pagrieziena iekšējam ritenim, pastiprinās ja ārējam.
Centis_Nuudele rakstīja: Pabrauc slalomu. Ja skaņa mainās, tad tas ir riteņa gultnis. Skaņa atslābst ja gultnis ir pagrieziena iekšējam ritenim, pastiprinās ja ārējam.
ar gultņiem var būt arī tieši otrādi, tiesa tas gadās daudz retāk.
Centis_Nuudele rakstīja: Pabrauc slalomu. Ja skaņa mainās, tad tas ir riteņa gultnis. Skaņa atslābst ja gultnis ir pagrieziena iekšējam ritenim, pastiprinās ja ārējam.
vispār gultņa defektu var konstatēt tikai Dīleris
nu taa.... tikko pameegjinaaju paklausiities abus ritenjus... kreisais izraadaas arii taa kaa gaudo... lai gan, skanja grozot stuuri pa celju vienalga nemainiijaas; taa skanja it kaa skan pie riepas, tad jau, drosi vien, ka stupicas gultnis, kaut gan, liekot roku uz atsperes, neko nejutu... so skanju nebiju iepriekss taa ieveerojis, laikam nevar braucot tik skalji klausiities muzonu... Labajam ritenim cita opera- ja staavi blakus ritenim, tad praktiski neko nevar dzirdeet; atverot haubi, jau var nedaudz dzirdeet to graushanos, bet ja seedi salonaa, tad skanja ir vnk kretineejosha... uzdodot gaazi ar ceturto, skanja mazliet saruuk, bet kaa atlaid, taa izteikti var dzirdeet graushanos.. :@ ierakstiiju tos trokshnjus kompii, varbuut, kaadam ir kaads briivaaks briitinjss, es aizsuutiitu uz inboksu vai kur citur tos ierakstus? jo, dzirdot, ir vieglaak kko ieteikt...
axel182 rakstīja: nu taa.... tikko pameegjinaaju paklausiities abus ritenjus... kreisais izraadaas arii taa kaa gaudo... lai gan, skanja grozot stuuri pa celju vienalga nemainiijaas; taa skanja it kaa skan pie riepas, tad jau, drosi vien, ka stupicas gultnis, kaut gan, liekot roku uz atsperes, neko nejutu... so skanju nebiju iepriekss taa ieveerojis, laikam nevar braucot tik skalji klausiities muzonu... Labajam ritenim cita opera- ja staavi blakus ritenim, tad praktiski neko nevar dzirdeet; atverot haubi, jau var nedaudz dzirdeet to graushanos, bet ja seedi salonaa, tad skanja ir vnk kretineejosha... uzdodot gaazi ar ceturto, skanja mazliet saruuk, bet kaa atlaid, taa izteikti var dzirdeet graushanos.. :@ ierakstiiju tos trokshnjus kompii, varbuut, kaadam ir kaads briivaaks briitinjss, es aizsuutiitu uz inboksu vai kur citur tos ierakstus? jo, dzirdot, ir vieglaak kko ieteikt...
gribi teikt, ka tas blakus troksnis ir skaļāks kā dzinēja skaņa, ja jau varēji to ierakstīt?
pamēģini Centa ieteikto metodi ar slalombtraukšanu. Un pēc pastāsti mums vai braucot un strauji grozot stūri, skaņa pieaug vai pieklust un kurā pusē tas notiek
Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties
msh rakstīja: Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties
gribi teikt ka izdilis gultnis arī nevar dot riteņa brīvkustību?
Japānīšiem varbūt...
Cik niecīgu kustību tev dos divi viens pēc otra novietoti gultņi un kā tu noteiksi, ka tā brīvkustība nav stūres mehānismā vai hvz kur citur?
Pag, pag, pag, vechi! Pabraucot slalomu, skanja nemainaas... kreisjam ritenim kustinot 3 un 9, var just nelielu lufti, bet zinu, kur taa rodas... ja gultnis dotu taadu briivkustiibu, tad vinjss kusteetos raustot riteni no jebkuras puses. Katraa zinjaa, kreisajaa pusee, domaaju, ka negantaa siikonja rodas no stupicas gultnja. Cita lieta ir ar labo pusi; kaa jau mineeju, aarpusee neko praktiski nedzird, bet salonaa grauzhas uz nebeedu.. laikam jau nav citu variantu, kaa reduktora gultnji? Buutu jau son paarbaudiijis, bet nav maajaas strumu, ar ko atskruuveet ieksheejaas granaatas skruuves.
jaa... buus jaasaak remonteet... plje, ka nevaru ciest, ka kaarba jaarauj no` :@
Gachs rakstīja:
msh rakstīja: Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties
fail! Go and read your service manual. Beidz dezinformēt
Ej labāk paskaties kā servisos ritošās pārbauda iepriekšējā skrūvētāju paaudze, nevis tagadējie manuāļu tirliņi Manuālis ir laba lieta, vienīgi ir jāfiltrē, kas tur ir lieks un kas ne. Tāpat kā B3 motoru mainot bezmaz puse mašīnas jāizjauc, ja vadās pēc haynes manuāļa un kaut kādiem opeļiem, kuriem zināms, ka zobenei pārtrūkstot, vārsti virzuļus nesatiek, jārauj nost galva drošības labad...
Un vispār ieteikums topika autoram aizbraukt uz servisu lai pārbauda ritošo. Neko nesakot par savām aizdomām.
axel182 rakstīja: jaa... buus jaasaak remonteet... plje, ka nevaru ciest, ka kaarba jaarauj no` :@
A kas tur ir? Priecājies ka tev ir A80 nevis B3 passāts, tur sekss ir jaukāks
msh rakstīja:
axel182 rakstīja: jaa... buus jaasaak remonteet... plje, ka nevaru ciest, ka kaarba jaarauj no` :@
A kas tur ir? Priecājies ka tev ir A80 nevis B3 passāts, tur sekss ir jaukāks
jap, piekriitu, bwt taapat kaa zobusaape... labi, vechi, paldies par ieteikumiem, riit jaasaak seksot ar gultnjiem....
aaa, labi, ka atcereejos... peedeejaa laikaa ir dzirdami buukshkji kaarbas apviduu kad sadzenies ar pirmo un met otrajaa... cik stilinjaa palasiiju, vareetu buut kaarbas reduktors, ne? bet ar sheiboshanu, domaajams, ka nebuus liidzeets- jaaskataas...hmmm
Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu
msh rakstīja: Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu
ja kas, tu jau tikko piedaavaaji... no kura gala esi?
axel182 rakstīja:
msh rakstīja: Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu
ja kas, tu jau tikko piedaavaaji... no kura gala esi?
Liepājas rajons.
Gachs rakstīja:
Nu un kā tad iepriekšējās paaudzes meistari pārbauda piekari, dikti savādāk kā mūsdienu? Turpini pārbaudīt savu stūres pirkstu raustot ratu uz 3-9, un pārbaudit gultni - to griežot kā laimes ratu
Tu noteikti arī uzskati, ka pareizais bukšu pārbaudes veids ir krateklis un varbūt pat uzskati, ka CSDD kaut ko diagnosticē
msh rakstīja: Liepājas rajons.
joptv.... jaa tas gan pataalu....
Kaut kāda dūkoņa....
Sveiki, audifani! Manam A80 (B3 1,8s manuālā kārba) radusies kaut kāda šaize. Braucot, apmēram, uz 50km/h, dzirdama tāda kā dūkoņa vai graušanās, pat nemāku aprakstīt.... troksnis braucot pa piķi tāds, kā butu uzliktas gazika riepas....(stūri nerausta ne vnk braucot, ne bremzējot) ātrāk braucot, troksnis tā kā mazliet pieklust. Tagad mājās pamēģināju, pacēlu labo priekšējo ratu, iedarbināju motoru un ieslēdzu 4ajā ganģī (~ 40km/h) Atkal dzirdama tā dūkoņa/ graušanās, kas paliek izteiktāka (vismaz, man tā likās..), kad izņem no roba un, ritenis griežas vairs tikai inerces ietekmē.... Ar otru pusi gan nepamēģināju.. Mož kāds var līdzēt ar padomu? Man ir savi pieņēmumi, kas varētu būt pa vainu, bet neminēšu pagaidām....