tevī vai mašīnā?
vēlies par to parunāt?
tevī vai mašīnā?
vēlies par to parunāt?
svamen rakstīja: 5dien braucot pēķšni mašīna noslāpa (tā ka benzīns būtu beidzies, bet bāka pusē), startē'jot viss strādā kā vajag, bet nelec. doma ka bendzīna vads kkur ciet vai sūknim kkāda vaina. bet kā lai to zin, jo visu jaukt un baigi ņemties taka negribas. a mošk kāda cita vaina?
kapēc Tevi tas satrauc tikai svētdienas vakarā
kapēc lai "benzīna vads" kaut kur pēkšņi būtu ciet
sūknim vaina maybe
zobenei zobi aprauti ( nu man tā bij golpam)
kāda mašīna, motors kapēc tieši tāda
no Tava teksta neko nesaprast
Kur šitie tūdaliņi rodas? Nejēdz pat uzrakstīt mašīnas modeli [marku var izzīlēt pēc zonas], par motoru nemaz nerunājot, bet kaut kādas muļķības gan spēj domāt
Tūdaliņ, dzirkstele vismaz ir?
lai pārbaudītu, vai degviela pienāk (sūknis šancē), nemaz neko diži jājauc nav
msh rakstīja: Kur šitie tūdaliņi rodas? Nejēdz pat uzrakstīt mašīnas modeli [marku var izzīlēt pēc zonas], par motoru nemaz nerunājot, bet kaut kādas muļķības gan spēj domāt
Tūdaliņ, dzirkstele vismaz ir?
acīs viņam dzirkstele ir
pēc teksta ož pēc sābista, nevis volvista
Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
nebiedē
mēs jau vēl nezinām, ne marku, ne modeli, ne degvielas tipu
edgars80 rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
nebiedē
mēs jau vēl nezinām, ne marku, ne modeli, ne degvielas tipu
Pirms n gadiem apguvu prasmi nomainīt zobsiksnu kadetam 1.3 ceļmalas apstākļos pusstundas laikā Neprognozējami bieži aprāva zobus, laikam, kloķenes zobrats vainīgs (ūdenssūknis tika nomainīts, nelīdzēja). Ievēroju arī, ka jaunākiem Opeļa motoriem nāk savādāki zobrati - ar tādiem kā viļņveida zobiem, nevis tik asiem kā iepriekš.
edgars80 rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
nebiedē
mēs jau vēl nezinām, ne marku, ne modeli, ne degvielas tipu
Nu ja- ja tas gadījumā sābs, tad pie vainas ķēde, a ja dīzelis, tad augstspiediena sūknis.
Kaimiņam bij Ascona (Šīr, nedročī), arī 1.3 ar identiskām problēmām..., pat uzliekot iekš ādama auto pirktos original kloķenes un sadalenes zobratus, siksna mēdza šad tad pārlekt!
Maija_Eskuella rakstīja:
edgars80 rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
nebiedē
mēs jau vēl nezinām, ne marku, ne modeli, ne degvielas tipu
Nu ja- ja tas gadījumā sābs, tad pie vainas ķēde, a ja dīzelis, tad augstspiediena sūknis.
es jau vairāk piesipos tam tai domai, ka tas maksās daudz - zobene ķipo!
ja nu vārsti nelokās kādam prastam bezvārstu motoram, tad nekas dārgs jau ar nav
edgars80 rakstīja: Kaimiņam bij Ascona (Šīr, nedročī), arī 1.3 ar identiskām problēmām..., pat uzliekot iekš ādama auto pirktos original kloķenes un sadalenes zobratus, siksna mēdza šad tad pārlekt!
Manā gadījumā nevis pārleca, bet kādus 5 zobus no siksnas vnk nogrieza tā it kā kādā brīdī kāds zobrats būtu noķīlējis. Varbūt tosolā kkādi sūdi peldēja, kas uz to brīdi noķīlēja ūdens sūkni? Un oriģinālo zobratu nomaiņa, manuprāt, neko labu nevarēja dot, jo ne par velti opels vēlāk nomainīja kantaino zobratu profilu uz viļņveida.
Maija_Eskuella
Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
-------------------------------------
To tachu var elementaari paarbaudiit - vajag vien panjemt nost zobsiksnas "kozhuha" augsheejo dalju un paskatiities, vai sadalene griezhas...Var izgriezt klokjeni, lai paar sadalenes zobratu "paariet" zobsiksna visaa garumaa un paarbaudiit, vai
visi zobi vietaa siksnai
Pirms n gadiem apguvu prasmi nomainīt zobsiksnu kadetam 1.3 ceļmalas apstākļos pusstundas laikā Neprognozējami bieži aprāva zobus, laikam, kloķenes zobrats vainīgs (ūdenssūknis tika nomainīts, nelīdzēja). Ievēroju arī, ka jaunākiem Opeļa motoriem nāk savādāki zobrati - ar tādiem kā viļņveida zobiem, nevis tik asiem kā iepriekš.
=======================
Ja tu domaa zobus ar nevis kvadraata, bet apaljiigu profilu - jaa,
tie ir t.s. evolventie zobi, ieviesaas 1980-ajos gados, praktiski liidz ar "4-vaarsti / cilindrs" tipa dzineeju paraadiishanos. Peec tam arii 2V / cyl dzineejos. Priekshrociiba - speej iztureet lielaakas slodzes , nerodas noguruma plaisas pie zobu pamatneem. Manaa muuzha praksee aprautas zobsiksnas gan
ir gadiijushaas vien ziemaas - kad uudenssuuknii ir dzeseeshanas shkjidruma putra vai vispaar ledus - protams , tiem auto, kam suukni dzen ar zobsiksnu. Vasaraa bij vien paaris reizhu, un tad arii nebij skaidriibas, vai , piemeeram , noteiktais nomainjas intervaals 60 000 km nav paarsniegts reizes divas Aaaa, un vienam auto nebija zobsiksnas "kozhuha" apaksheejaas daljas - iznaakums logjisks ... Nolociiti vaarsti nav obligaati - ir leerums dzineeju, kuriem truukusi siksna neskaadee. Lielajaa GATES katalogaa bij baigi labi shii lieta piefikseeta, katra auto katra dzineeja modifikaacijai, plus veel deriigi padomi Bet nu katalogs ir aptuveni spriizha biezumaa ...
edgars80 rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
nebiedē
mēs jau vēl nezinām, ne marku, ne modeli, ne degvielas tipu
piemirsās pieskrāpēt...volvo 850 2.5 benzīns 20v
Maija_Eskuella rakstīja: Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!
tad kad man pežo partnerim aprāva zobeni tad troliņš bija nepatīkams un diezgan skaļs, bet tagat klusums un viss, neiet!!!
Bendzīna līmeņa dačiks iesprūdis.
Aizstum līdz tankštellei un ielej bendzīnu.
Paprieksu parbaudi vai suknis vispar strada.
HIPPY rakstīja: Paprieksu parbaudi vai suknis vispar strada.
Kā to dara? Pabļauj rūķīšiem vai šie ir darbā? Ja nav atbildes tad nestrādā?
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Paprieksu parbaudi vai suknis vispar strada.
Kā to dara? Pabļauj rūķīšiem vai šie ir darbā? Ja nav atbildes tad nestrādā?
To var noteikt cakarejot aizdedzes atslegu
HIPPY rakstīja:
To var noteikt cakarejoties aizdedzes atslegas caurumā
To ka fords ir seksuāla mašīna tas jau tāpat visiem skaidrs – bet tur ir jābūt advancētam un dikti mīlošam lai čakarētos aizdedzes atslēgā…
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja:
To var noteikt cakarejoties aizdedzes atslegas caurumā
To ka fords ir seksuāla mašīna tas jau tāpat visiem skaidrs – bet tur ir jābūt advancētam un dikti mīlošam lai čakarētos aizdedzes atslēgā…
A ka tad savadak var uzzinat par sukni?
Ne jau serkocinju metot benzinbakaa
HIPPY rakstīja: A ka tad savadak var uzzinat par sukni?
Ne jau serkocinju metot benzinbakaa
Degvielas sūknis darbojas nevis ar aizdedzes atslēgu vaoi sērkociņu bet ar elektrību. Un tā kā visi zin ka elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd un sit pa pirkstiem, tad loģiski ka sliktu elektriķu vajag daudz un mašīna jādzen uz autoservisu…
Fordam aizdedzes atslega ir apalja nevis plakana (tikai nepadoma ka apalja ka 20 kap)
HIPPY rakstīja: Fordam aizdedzes atslega ir apalja nevis plakana (tikai nepadoma ka apalja ka 20 kap)
Toč seksuāla mašīna…
čuš un viss