Ar šipiem uz Poliju.

osiss Reģ.: 22.12.2003
 
1 2 3 4 5
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...

Tev laikam arī ne. Radzes, tāpat kā lameles palīdz uz LEDUS. Iesēsties var ar jebkādām riepām un sniegā noderēs tikai pēc iespējas rupjāks protektors.

atkal pasteidzies....

runa iet par to, kā bieži vien netīrītos pagalmos apstākļi ir līdzvērtīgi dziļiem laukiem..

par protektoru - piekrītu, tādēļ patīk Gislaved.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Man pa ziemas sezonu vien sanāk vismaz 20 000 km... līdz ar to, praktiski tavas divas sezonas - ir ka man viena... par auto svaru.. tavs ir smagāks par manējo...

Skaidrs ir viens - katram savs. Kā jau teicu, Latvijas apstākļos domāt par radžu aizliegumu būtu muļķīgi. Un tikpat muļķīgi ir sūdzēties, ka ar tām nevar braukt tālāk uz dienvidu pusi un tipiski latviskā stiliņa meklēt kaut kādu iespēju krāpties.

Priekš sevis esmu aizmirsis domāt par radzēm pat neņemot vērā aizliegumus - gan komforta, gan ātruma indeksa dēļ tās nav piemērotas braukšanai pa bāņiem

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ko nu ņemās

radzes ir laba lieta ja vairāk jābrauc pa laukiem

bez radzēm, ja vairāk la sāļainu asfaltu/Rīgu/Eiropi

punkts

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais

ko nu ņemās

radzes ir laba lieta ja vairāk jābrauc pa laukiem

bez radzēm, ja vairāk la sāļainu asfaltu/Rīgu/Eiropi

punkts

==================

Nu, par sho teemu var striideeties - gadu gadiem braucot ar savu V240, dabiski pakaljpievads, paarliecinaajos, ka taisni Riigaa ljoti labi noder radzhotas riepas, manaa gadiijumaa Good Year UG 400. Tepat Riigaa, iipashi pilseetas nomalees var atrast taadus ledus laukus cauru ziemu, iipashi pret pavasari, kad te piesalst, te pakuust ...Bet darbs prasiija tur braukt, ko dariisi

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...

Tev laikam arī ne. Radzes, tāpat kā lameles palīdz uz LEDUS. Iesēsties var ar jebkādām riepām un sniegā noderēs tikai pēc iespējas rupjāks protektors.

atkal pasteidzies....

runa iet par to, kā bieži vien netīrītos pagalmos apstākļi ir līdzvērtīgi dziļiem laukiem..

par protektoru - piekrītu, tādēļ patīk Gislaved.

Nu tikai nevajag zin muldēt. Radzes tiešām dod efektu bremzējot uz ledus un neļauj saslīdēt, tātad , stabilitāti uz ceļa, BRAUCOT.

Nevis mēģinot izkarpīties no piesniguša pagalma. Ja vien tu nedzīvo ezerā.

protams... pagalmos var būt tikai sniegs... ledus aizliegts ar likumu...

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

JJJ rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.

Man liekas, ka zinu to kalniņu - tas ir kad no Kaķīškalna uz centru gar dzelzceļu brauc, kalna augšpusē iznāk pie bobslejtrases. Tagad tur ir asfalts, bet agrāk (pirms šosejas remonta, kad tur uzlika asfaltu, lai būtu apbraucamais ceļš) tur bija grants, un ziemās tiešām bija interesanti - jābrauc pret lēzenu kalnu aptuveni puskilometru, turklāt ceļa šķērsprofils bija ar slīpumu uz labo pusi (braucot pret kalnu), kas nozīmē, ka atkušņa laikā, kad tur pieblietētais sniegs ir atkusis/sasalis un atkal atkūst plus vēl gadās, ka lietus līst - tad viss slapjums nāk uz tavu pusi un pret kalnu uzbraukt ir diezgan liels izaicinājums.

Pašam reiz gadījās tur tādā pavasara lietainā atkušņa dienā braukt ar opel bulkvāģi - ar pirmo gandrīz līdz augšai uzbraucu, palika pārdesmit metru, sajūta skaidra - uzgāzēsi vairāk, sāks spolēt, negāzēsi, tāpat neuzbrauksi, ātrums par mazu! Tad vēl bija pigori, ka mēģināju pabraukt mazliet atpakaļ un ieskrieties, bet iesākumā šie mēģinājumi beidzās ar to, ka auto vieglo pakaļgalu izstūma šķērsām uz ielas vidu (jo gribēju mazliet pabraukt nost no tās slapjās malas), līdz ar ko bija diezgan neērta situācija, jo pa gabalu jau redzēju, ka pretīm tuvojas auto no otras puses - tad kāpu ārā, pa to lietu uz ledus pats knapi uz kājām turējos, bet ar maziem grūdieniem varēju pats to auto pakaļgalu iestumt šķērsām atpakaļ vietā! Tā vēl pāris reizes paniekojos, līdz sapratu, ka jābrauc atpakaļ līdz kalna apakšai, mēģināju vienreiz - neizdevās, jo kalna galā atkal auto ieslīdēja labajā malā, kas pilna ar ūdeni, tad nu trešo reizi izdomāju, ka pofig- braukšu pa kreiso malu, kur sausāks, vienīgi sanāk drusku riskēt, jo neredz, vai pretī kāds no otras kalna puses nenāk, tā arī uzbraucu. Tas bija pir ms gadiem 7 - Šveices ielā: maps.google.com/... ,24.8382&hl=en&geocode=FfvyZwMd2PR6AQ%3B&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=15&dirflg=w&sll=57.148207,24.839873&sspn=0.010034,0.027595&ie=UTF8&ll=57.14702,24.837899&spn=0.010034,0.027595&z=15

nu re, vēl kādam līdzīgi gadījies, bet šis nav mans paugurēns. kad sāku braukt pats ar savu auto kā students, autiņam liku visādas mizas, jo nebija naudas, parasti ar šipiem, ka tik lētāk. tagad autiņam stāv virsū Bridgestone blizzak nordic - domāju, ka pietiekoši labas gumijas. Izbraucu gan tad, gan tagad, taču pavasaros uz slapja ledus tik un tā ņemtu pat sliktākas riepas pēc definīcijas, bet ar šipiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ir bijushas visaadas riepas. pedejaas ar radzeem bija GY 500. pa divi gadi iskrita liela dalja to zobu, kameer prokjis vel ljoti ok. noleemu ka nevajag vairs man radzes. auto skalsh ar vinjaam. vel pie taa visa, mums ziema ir divas nedeljas gadaa.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: smaidiigais

ko nu ņemās

radzes ir laba lieta ja vairāk jābrauc pa laukiem

bez radzēm, ja vairāk la sāļainu asfaltu/Rīgu/Eiropi

punkts

==================

Nu, par sho teemu var striideeties - gadu gadiem braucot ar savu V240, dabiski pakaljpievads, paarliecinaajos, ka taisni Riigaa ljoti labi noder radzhotas riepas, manaa gadiijumaa Good Year UG 400. Tepat Riigaa, iipashi pilseetas nomalees var atrast taadus ledus laukus cauru ziemu, iipashi pret pavasari, kad te piesalst, te pakuust ...Bet darbs prasiija tur braukt, ko dariisi

nu ja tā, tad protams

bet 95% braucēju tādās nomalēs netrāpas un ja trāpas - pa nomalēm rallijs nav vajadzīgs, var pabraukt rāmāk

pn - pašam braukāšana sanāk pa visdrūmākajiem LV kaktiem un radžu riepas man nevajag. OK - ir reize, divas gadā kad tās būtu noderējušas, bet pārējā laikā lai brauktu ar grabošām riepām - nu nē, tad vienu reizi var pabraukt lēnāk/uzmanīgāk

ppn - Siguldā tas kalniņš ir pastāvs, bet vienmēr ir izdevies tajā uzbraukt

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pppn - viens kaimiņš raudāja ka TA nav izlaiduši cauri jo riepai padaudz radzes izkritušas ārā, esot uz kontakta vismas vismaz vienai radzei jābūt. Ejiet, radžainie, pārskaitiet radzes!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Radzes mīkstā gumijā neturās, tas arī ir radžu lielākais mīnuss. Bezledus apstākļos tas ir tikpat kā braukt ar vissezonas. Ne velti labas ziemenes ar mīkstu gumiju sit pušu radžotās, kas nav nekāds brīnums. Vēl aizvien ir gudrinieki, kas nopērk ziemeni un iešauj radzes, rezultātā pa vienai vien tās pamazām izbirst. Ideāla(universāla) būtu riepa, kas uzvedas pretēji agregātstāvokļa maiņai un pie aukstākām t* kļūtu mīksta nevis cieta, tas gan nav diezko reāli.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

esmu braucis gar ar radzēm (Gyslaved NF2), gan dažādām bezradžu riepām. Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm. Bija reizes, kad vienā kalniņā bij jābrauc ar otro reizi, nebija pareizais ieskrējiens uzņemts. bet nu grāvī ne reizi netika tāpēc trāpīts. Tagad braukāju ar Continental TS800 bezradzenēm, redzēs kā nu ziemā būs, bet klusākas ir par polaris 2.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Radzes mīkstā gumijā neturās, tas arī ir radžu lielākais mīnuss. Bezledus apstākļos tas ir tikpat kā braukt ar vissezonas. Ne velti labas ziemenes ar mīkstu gumiju sit pušu radžotās, kas nav nekāds brīnums.

Brīnums ir tāds, kā riepu testu rezultāti pierāda pretējo..

Un ja pareizi atceros - tad šipinieces ar mīkstu gumiju vairs nav brīnums, jo šipi turas cietākā pamatnes gumijā .... www.michelin.pl/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

Tieši tā, vairumā gadījumu tās bija vismaz M+S( pēc tagadējiem standartiem) riepas... Paskatoties kaut vai trešā(luksa) žiguļa oriģinālās bija lamelētas ne pa jokam.

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja:

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

Tieši tā, vairumā gadījumu tās bija vismaz M+S( pēc tagadējiem standartiem) riepas... Paskatoties kaut vai trešā(luksa) žiguļa oriģinālās bija lamelētas ne pa jokam.

Veci vīri stāsta, ka tās riepas sākotnēji tikušas modelētas autosporta vajadzībām, bet neesot izturējušas lielu slodžu pārbaudes, tāpēc novirzītas proletariāta lietošanai.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Precīzi atceros, tēvam uz jauna bija šādas:

www.kaps.kursknet.ru/...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Tpu, sajaucu ar volgas, bet nu stipri līdzīgas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: ....Vēl padomju laikos ar moskābeli pa ziemu tika laukos braukāts pa pilnībā apledojušiem ceļiem bez kādām radzēm....

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

Nu ne gluži. To krievu riepu mūsdienu auto jaudas saplēstu gabalos viena paņēmienā. Nav jau arī tagad problēmu uztaisīt ļoti mīkstu riepu lielam salam, tikai tā būs plika īsā brīdī, braucot ap 0 grādiem pa asfaltu.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Runa ir par to, ka PSRS laiku riepa nebija vasaras riepa mūsdienu izpratnē.

Seene- cik es saprotu, runa ir par dabīgo kaučuku, kas ļauj apvienot īpašības, kuru mūsdienu kapitālisti ekonomijas(viņi paši saka, ka ekoloģijas) nolūkos vairs praktiski nepielieto, ar jaudu tam maz sakara, tur karkasa izturībai ir lielāka nozīme.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Runa ir par to, ka PSRS laiku riepa nebija vasaras riepa mūsdienu izpratnē.

Seene- cik es saprotu, runa ir par dabīgo kaučuku, kas ļauj apvienot īpašības, kuru mūsdienu kapitālisti ekonomijas(viņi paši saka, ka ekoloģijas) nolūkos vairs praktiski nepielieto, ar jaudu tam maz sakara, tur karkasa izturībai ir lielāka nozīme.

Par ekoloģijas piesaukšanu nevietā tev pilnīga taisnība. Bet ar dabīgo kaučuku ir cita problēma - tas ir pārāk mīksts tieši virsmas izpratnē. Un neatkarīgi no riepas karkasa izturības, nespēs noturēt uz ceļa mūsdienu auto. Pats ļoti labi par to pārliecinājos, kas šajā pavasarī marta saulītē pārkarsēju vēl nenomainītās ziemenes. Auto vadāmība, iebraucot krustojumā, pēkšņi atgādināja saldēdiena trauciņā trīcošu želeju.

Nespēju iedomāties, kādas kļūtu dabīgā kaučuka riepas, piemēram, braucot pa saulainu bāni, kad apkārtējā gaisa temperatūra ir 50 grādi...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais

==================

Nu, par sho teemu var striideeties - gadu gadiem braucot ar savu V240, dabiski pakaljpievads, paarliecinaajos, ka taisni Riigaa ljoti labi noder radzhotas riepas, manaa gadiijumaa Good Year UG 400. Tepat Riigaa, iipashi pilseetas nomalees var atrast taadus ledus laukus cauru ziemu, iipashi pret pavasari, kad te piesalst, te pakuust ...Bet darbs prasiija tur braukt, ko dariisi

nu ja tā, tad protams

bet 95% braucēju tādās nomalēs netrāpas un ja trāpas - pa nomalēm rallijs nav vajadzīgs, var pabraukt rāmāk

====================

Nu vispaar jau tepat Riigas centraa uz Manfreda fon Rihthofena ielas ir gadiijushies ledus lauki, turklaat ar pampakiem, taadi, ka viens otrs pie sarkanaa ta apstaajas, a kad jaasaak braukt - naani gateris!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

jā, tikai CCCP laikos vairāk šķiedās ar izejvielām un tur nebija tik daudz ķīmijas, kas aukstumā kļūst par plastmasu...

==================

Ne tikai - PSRS laikos t.s. "tehniskaa uzdevuma" svariiga sastaavdalja bija riepas speeja straadaat ljoti plashaa temperatuuru diapazonaa, tjipa no Sibeerijas ziemaa liidz Videejiem Aazhiem vasaraa. Kaa nu sanaaca, taa sanaaca, bet meerenajaa joslaa kalpoja apmierinoshi. burzhuji savukaart reagjeeja, veidojot katrai klimata joslai savu temperatuuru - tur arii paraadaas visi tie "Temperature A / Traction B" utt.

Tieši tā, vairumā gadījumu tās bija vismaz M+S( pēc tagadējiem standartiem) riepas... Paskatoties kaut vai trešā(luksa) žiguļa oriģinālās bija lamelētas ne pa jokam.

====================

Bij gan, shitaa 2103/06 riepa IJa-170 bij labaakais braucamais

prieksh ziemas rally Uz citiem segumiem gan ... (skat. zemaak).

Veci vīri stāsta, ka tās riepas sākotnēji tikušas modelētas autosporta vajadzībām, bet neesot izturējušas lielu slodžu pārbaudes, tāpēc novirzītas proletariāta lietošanai.

=========================

Nu , viens vecs viirs pastaastiis to veesturi Vispaar, kad saaka buuveet VAZ, tad kantoris, vaardaa NIIShP, sanjeema TU izstraadaat riepu braukshanai apvidos ar sliktiem celjiem un ziemaa, turklaat radiaalkonstrukcijas riepu, kas vieglo auto frontee PSRS bija jaunums. Nu , vinji tur buuraas buuraas, galaiznaakumaa ieguva riepu, kuru mees veelaak pazinaam kaa "NIIShP RALLI" - tjipa "luksene", kurai truukst daljas protektora ziimeejuma. Uz zemes - ideaali, dubljos - ideaali, pa sniegu - ideaali, pa ledu - tiiri labi, bet pilniiga avaarija bija iipashiibas uz sausa asfalta un , pats galvenais, TROKSNIS. Jamaas riepas uz asfalta gaudoja ne pa jokam. Finaalaa shim produktam aipildiija truukstoshos protektora ziimeejuma fragmentus un ieguva riepu, kua bija apmierinosha liidz laba uz visiem iespeejamiem segumiem - slaveno IJa-170. Kaa teica mans pirmais rallija pilots Harijs Goldmanis - baigi godiigaa riepa, sliid uz visiem segumiem, bet absoluuti prognozeejami, "nenoraujas" peekshnji, kaa daudzas citas riepas Aizko pirmais variants kljuva par bezgaliigu poligonu gumijas receptuuraam utt., ko ar lielu patiku izmantoja sportisti (kuri tika klaat!), bij pat receptuura ar metaala skaidaam gumijaa - radzes PSRS laikos lietot nedriiksteeja kopsh laikiem, kad veel ar 21. Volgaam rallijos gaaza. Starp citu, ar "netureeshanu" standarta krievu riepaam nekad nav bijis probleemu!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

STALINS

Runa ir par to, ka PSRS laiku riepa nebija vasaras riepa mūsdienu izpratnē.

Seene- cik es saprotu, runa ir par dabīgo kaučuku, kas ļauj apvienot īpašības, kuru mūsdienu kapitālisti ekonomijas(viņi paši saka, ka ekoloģijas) nolūkos vairs praktiski nepielieto, ar jaudu tam maz sakara, tur karkasa izturībai ir lielāka nozīme.

=====================

Nu, vispaar ar karkasa izturiibu arii krievu riepaam viss bija OK - muusu ZIL 112S neparko arii GAZ-21 riepas nesapleesa, lai kaadas "sauliites" negrieztu Peechaak naacaas uz RAF 2203 riepaam likt, jo citu vienkaarshi nebija ... A taa nekad nav fikseeta riepas "izjukshana" deelj paarslodzeem, bez iespaida no aarpuses, ne rallijos, ne krosos, ne shosejas sacensiibaas. Vieniigaa discipliina, kur ir riepu ierobezhojumi un oficiaals atljauto riepu saraksts, ir Eiropas Chempionaataa rallijkrosaa, D-1 klasee. Vot tie monstri ar saviem liidz 800 ZS starta briidii gan var sapleest riepu, tjipa F1 riepu tur nedriikst likt Tikai peec saraksta ...

A ar kauchukiem lielos vilcienos ir taa: dabiskais kauchuks tiek lietots "labai tureeshanai", labam darbam aukstumaa un karstumaa. Miinuss - dabiskaa kauchuka riepas aatri dilst. Ilgaaka riepas noskreejiena panaakshanai tad arii lieto dazhaadus sinteetiskos kauchukus. Nu tad razhotaaja ruupe ir panaakt / ieguut maksimaali universaalu un efektiivi straadaajoshu visvissdu sho dabisko un maaksliigo kauchuku "kokteili", shodien arii daudzslaanju utt. protektorus.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti