Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW T3 syncro

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?

Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?

Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....

visa veida spams pat ļoti vēlams

 
1 2 3 4 5 6 ..9
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

varu labāk ieteikt cirvi 02-07 , salõõns un grabažnieks auhjenno ietilpīgs , tehniski uzticams , nepūst .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas T3 to cirvi salona ietilpībā vienalga saliek vienos vārtos

Tofika autor, ja nav akurāt prasība pēc busa, tad jau labāk audī ciguāru ar pareizo piedziņu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas T3 to cirvi salona ietilpībā vienalga saliek vienos vārtos

Tofika autor, ja nav akurāt prasība pēc busa, tad jau labāk audī ciguāru ar pareizo piedziņu

waj wēl labāk tavu

;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

'biwalijs' jebijomaķ......

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

waj wēl labāk tavu

;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

'biwalijs' jebijomaķ......

Kas apsver domu par T3, tas nespēj finansiāli pacelt laķēto kasti cirvi, to jau nu tev vajadzētu saprast

P.N. Tavā šlāgerī aprakstītais objekts nesen nonāca tolmetā, tā ka vari to šlāgeri droši uzrakstīt uz avīzes un atslaucīt ar to avīzi pakaļu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: TDI arī pīpē vecus tepiķus ??

T3 un cirvis ir līdzīgi ? Nu jā...ir durvis,stūre...

typ44q ir līdzigāks?

2bērni ,suns,sieva,šmotkas....pie ezera piebraukt,pie kalna , mežā utt. es to dariju ar cirvi -ērti un neiespringstot. ar voyageru un trafiku gan bij jāiespringst 1/2ceļos līst .

ja cilvēks grib sipties ar fauvē , lūdzu .

es izteicu reālu alternatīvu , ar samērīgām izmaksām .

zinu cilvjus kam uz busveidigajiem ira principials 'punkķiks'-tikai busu un neko citu nu i lūdzu.......

āāā nu un spams ar bij wilkomēc

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

waj wēl labāk tavu

;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

'biwalijs' jebijomaķ......

Kas apsver domu par T3, tas nespēj finansiāli pacelt laķēto kasti cirvi, to jau nu tev vajadzētu saprast

P.N. Tavā šlāgerī aprakstītais objekts nesen nonāca tolmetā, tā ka vari to šlāgeri droši uzrakstīt uz avīzes un atslaucīt ar to avīzi pakaļu

ej ieveries šūflādē , vīna iesūktais :A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..,upuris ,kurš atslaukās ar avīzi

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.

Nu mļe, motors kur - priekšā vai aizmugurē?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.

Nu mļe, motors kur - priekšā vai aizmugurē?

Velk visi 4 riteņi, ne tā?

Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Velk visi 4 riteņi, ne tā?

Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?

Nav, viens ir T3, otrs T4

P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Velk visi 4 riteņi, ne tā?

Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?

Nav, viens ir T3, otrs T4

P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.

OK, ja haldekša sajūgs viskomufes vietā to busi pārvērš par džipa veida visurgājēju - lai notiek, tev to labāk zināt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Velk visi 4 riteņi, ne tā?

Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?

Nav, viens ir T3, otrs T4

P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.

OK, ja haldekša sajūgs viskomufes vietā to busi pārvērš par džipa veida visurgājēju - lai notiek, tev to labāk zināt.

haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?

Tāds vispār eksistē?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta

Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?

Tāds vispār eksistē?

www.youtube.com/...

AA šītas ir crasha sekas, kad Porshinieks stāvlaukumā bišk pa niknu uzgāzēja un ielika dibenā, pēcāk purnu Porscham nozāgēja un pārēja smuki aizšpahtelēja. Tā nu tas motorz tur sēžj pakaļā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?

Tāds vispār eksistē?

www.youtube.com/...

Es par T5 jautāju, nevis Porsche hibrīdu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta

Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija

Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta

Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija

Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!

Bija gan - iekš TT Quattro '98. Un vienlaicīgi kā VW Golf Syncro.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Nu bet tas jau ir T5. Nedaudz uzlabots tikai Latvijā arī viens ir redzēts.

Jā. Es arī GAZ-21 ar dīzeļdzinēju esmu redzējis. Vēlreiz - kur ir NEPĀRBŪVĒTS T5 ar pakaļpiedziņu?

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu cirvis man domāt būs par mazu - pašam ar sanācis ar 7ā gada pabraukt biki. Liekas, ka pa maz vietas tādam famīlijam tur būs...

Var jau skatīties arī uz T4 pusi, bet kaut kur lasīju, ka šamējiem tas syncro vairāk nav gluži tas... T3 varot atrast arī bloķiem, pannu apakšā un pop up jumtu. Skaista kombinācija

Un tad šitā ar viņiem dragāt...

www.youtube.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta

Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija

Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!

vot nedris tikai

sākotnēji audi bija atvērtie difi (centra un pakaļas bija manuāli bloķējami)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Strīds par audi piedziņām laikam būs mūžīgs. Neviens tā arī nevar pateikt kuram audi kāda piedziņa.

Par manu veco miskasti A90 typ85 arī strīdējās - torsens, netorsens, bloķējās nebloķējās

ražotajs glabā datubāzē informāciju par to kāda piedziņa bija tavam lūznim nobraucot no konveijera

a tālākie brīnumi, kur kautkur garāžā tiek sastiķēta 1983 gada audī90 (!) kvatra ar beškas purnu un haldeksi centrā jau nu nav no ražotāja atkarīgi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vot nedris tikai

sākotnēji audi bija atvērtie difi (centra un pakaļas bija manuāli bloķējami)

Lai tā būtu - Audi kā tādi nekad nav sevišķi intersējuši un neesmu ar jamiem ņēmies.

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja: radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt

Vari ko pateikt pa remonta izmaksām un patēriņu?

1 2 3 4 5 6 ..9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti