varu labāk ieteikt cirvi 02-07 , salõõns un grabažnieks auhjenno ietilpīgs , tehniski uzticams , nepūst .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
varu labāk ieteikt cirvi 02-07 , salõõns un grabažnieks auhjenno ietilpīgs , tehniski uzticams , nepūst .
Tas T3 to cirvi salona ietilpībā vienalga saliek vienos vārtos
Tofika autor, ja nav akurāt prasība pēc busa, tad jau labāk audī ciguāru ar pareizo piedziņu
msh rakstīja: Tas T3 to cirvi salona ietilpībā vienalga saliek vienos vārtos
Tofika autor, ja nav akurāt prasība pēc busa, tad jau labāk audī ciguāru ar pareizo piedziņu
waj wēl labāk tavu
;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..
'biwalijs' jebijomaķ......
TDIOTS rakstīja:
waj wēl labāk tavu
;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..
'biwalijs' jebijomaķ......
Kas apsver domu par T3, tas nespēj finansiāli pacelt laķēto kasti cirvi, to jau nu tev vajadzētu saprast
P.N. Tavā šlāgerī aprakstītais objekts nesen nonāca tolmetā, tā ka vari to šlāgeri droši uzrakstīt uz avīzes un atslaucīt ar to avīzi pakaļu
Sretsked rakstīja: TDI arī pīpē vecus tepiķus ??
T3 un cirvis ir līdzīgi ? Nu jā...ir durvis,stūre...
typ44q ir līdzigāks?
2bērni ,suns,sieva,šmotkas....pie ezera piebraukt,pie kalna , mežā utt. es to dariju ar cirvi -ērti un neiespringstot. ar voyageru un trafiku gan bij jāiespringst 1/2ceļos līst .
ja cilvēks grib sipties ar fauvē , lūdzu .
es izteicu reālu alternatīvu , ar samērīgām izmaksām .
zinu cilvjus kam uz busveidigajiem ira principials 'punkķiks'-tikai busu un neko citu nu i lūdzu.......
āāā nu un spams ar bij wilkomēc
msh rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
waj wēl labāk tavu
;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..
'biwalijs' jebijomaķ......
Kas apsver domu par T3, tas nespēj finansiāli pacelt laķēto kasti cirvi, to jau nu tev vajadzētu saprast
P.N. Tavā šlāgerī aprakstītais objekts nesen nonāca tolmetā, tā ka vari to šlāgeri droši uzrakstīt uz avīzes un atslaucīt ar to avīzi pakaļu
ej ieveries šūflādē , vīna iesūktais :A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..,upuris ,kurš atslaukās ar avīzi
radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt
Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.
Centis_Nuudele rakstīja: Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.
Nu mļe, motors kur - priekšā vai aizmugurē?
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.
Nu mļe, motors kur - priekšā vai aizmugurē?
Velk visi 4 riteņi, ne tā?
Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?
Centis_Nuudele rakstīja:
Velk visi 4 riteņi, ne tā?
Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?
Nav, viens ir T3, otrs T4
P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Velk visi 4 riteņi, ne tā?
Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?
Nav, viens ir T3, otrs T4
P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.
OK, ja haldekša sajūgs viskomufes vietā to busi pārvērš par džipa veida visurgājēju - lai notiek, tev to labāk zināt.
Centis_Nuudele rakstīja:
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Velk visi 4 riteņi, ne tā?
Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?
Nav, viens ir T3, otrs T4
P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.
OK, ja haldekša sajūgs viskomufes vietā to busi pārvērš par džipa veida visurgājēju - lai notiek, tev to labāk zināt.
haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta
Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?
Tāds vispār eksistē?
Pirmais rakstīja:
haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta
Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?
Tāds vispār eksistē?
www.youtube.com/...
AA šītas ir crasha sekas, kad Porshinieks stāvlaukumā bišk pa niknu uzgāzēja un ielika dibenā, pēcāk purnu Porscham nozāgēja un pārēja smuki aizšpahtelēja. Tā nu tas motorz tur sēžj pakaļā.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Bet kā ir ar pakaļpiedziņas T5? Kur tam ir motors un kur kardāns?
Tāds vispār eksistē?
www.youtube.com/...
Es par T5 jautāju, nevis Porsche hibrīdu.
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta
Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija
Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta
Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija
Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!
Bija gan - iekš TT Quattro '98. Un vienlaicīgi kā VW Golf Syncro.
Kaksis rakstīja:
Nu bet tas jau ir T5. Nedaudz uzlabots tikai Latvijā arī viens ir redzēts.
Jā. Es arī GAZ-21 ar dīzeļdzinēju esmu redzējis. Vēlreiz - kur ir NEPĀRBŪVĒTS T5 ar pakaļpiedziņu?
Nu cirvis man domāt būs par mazu - pašam ar sanācis ar 7ā gada pabraukt biki. Liekas, ka pa maz vietas tādam famīlijam tur būs...
Var jau skatīties arī uz T4 pusi, bet kaut kur lasīju, ka šamējiem tas syncro vairāk nav gluži tas... T3 varot atrast arī bloķiem, pannu apakšā un pop up jumtu. Skaista kombinācija
Un tad šitā ar viņiem dragāt...
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
haldeksis tak ir vienkārši ātrās reaģēšanas viskomufta
Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija
Nu beidz Sāķotnēji Audjukam Quattro nāca Torsens !!! Tad kad jamajam sāka likt Haldexu, IMo jams jau labu laiku sabija uz Golpāgeniem, tā kā diezvai 1 paaudzes Haldexis ir trāpījis uz Audjuhām !!!
vot nedris tikai
sākotnēji audi bija atvērtie difi (centra un pakaļas bija manuāli bloķējami)
Kaksis rakstīja: Strīds par audi piedziņām laikam būs mūžīgs. Neviens tā arī nevar pateikt kuram audi kāda piedziņa.
Par manu veco miskasti A90 typ85 arī strīdējās - torsens, netorsens, bloķējās nebloķējās
ražotajs glabā datubāzē informāciju par to kāda piedziņa bija tavam lūznim nobraucot no konveijera
a tālākie brīnumi, kur kautkur garāžā tiek sastiķēta 1983 gada audī90 (!) kvatra ar beškas purnu un haldeksi centrā jau nu nav no ražotāja atkarīgi
Pirmais rakstīja:
vot nedris tikai
sākotnēji audi bija atvērtie difi (centra un pakaļas bija manuāli bloķējami)
Lai tā būtu - Audi kā tādi nekad nav sevišķi intersējuši un neesmu ar jamiem ņēmies.
DimanC rakstīja: radinieks ar tādu jau gadus četrus pa laukiem gāž. 1.9 dīzelis, ja nemaldos, bet laikam ir pieejamas arī jaudīgākas versijas. sūdzējies neko nav, viss esot zašebisj. vienīgi lauķi TA pamanījās uz ne-4x4 bremžu stenda bremzes salauzt
Vari ko pateikt pa remonta izmaksām un patēriņu?
VW T3 syncro
Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?
Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?
Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....
visa veida spams pat ļoti vēlams