VW T3 syncro

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?

Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?

Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....

visa veida spams pat ļoti vēlams

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tieš tā - nevajag domāt kā dornim. NEVIENS auto startā neizmanto max jaudu. Un tieši tadēļ ir smieklīgi argumenti par to, kas FWD spējot izmantot 300Zs braukšanas uzsākšanai.

Un kādēļ tu domā ka nespēj - jā no 0km/h nespēj, bet tiklīdz sasniedz kaut kādus 20 km/h - tā principā jau spēj !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Tieš tā - nevajag domāt kā dornim. NEVIENS auto startā neizmanto max jaudu. Un tieši tadēļ ir smieklīgi argumenti par to, kas FWD spējot izmantot 300Zs braukšanas uzsākšanai.

Un kādēļ tu domā ka nespēj - jā no 0km/h nespēj, bet tiklīdz sasniedz kaut kādus 20 km/h - tā principā jau spēj !!!

STARTS IR 0km/h! VISS. Te arī diskusija beidzas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

STARTS IR 0km/h! VISS. Te arī diskusija beidzas.

STARTS vispārzināmā nozīmē ir sacīkstes sākums. Un ir savīkstes kas sākas gaitā nevis no 0 km/h !!!

Cits punkts ... skatu !

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

STARTS IR 0km/h! VISS. Te arī diskusija beidzas.

STARTS vispārzināmā nozīmē ir sacīkstes sākums. Un ir savīkstes kas sākas gaitā nevis no 0 km/h !!!

Cits punkts ... skatu !

PN. Spēj paskaidrot kādā tieši veidā fakts, ka ir sacīkstes, kas sākas gaitā, ietekmē parasta auto asu noslogojuma izmaiņas paātrinājumā? Jeb esi tik tālu sapinies savos murgos, ka nespēj vairs ne atrast loģiskus argumentus, ne arī atzīt savu kļūdu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

PN. Spēj paskaidrot kādā tieši veidā fakts, ka ir sacīkstes, kas sākas gaitā, ietekmē parasta auto asu noslogojuma izmaiņas paātrinājumā? Jeb esi tik tālu sapinies savos murgos, ka nespēj vairs ne atrast loģiskus argumentus, ne arī atzīt savu kļūdu?

Pats PN

Mēs ar tevi diskutējām tikai un vienīgi par to ka 300 Zs ir kur likt vai nav kur likt STARTĀ uz priekšpiedziņu. Pārējais mani īpaši nesipj sājā kontekstā. Ass noslogojums ir cita tēma, lai aºī principiāli ņemot nav nekādu problēmu pie vajadzības uztaisīt tā lai auto priekšas ass tiek atbilstoši noslogota nevis atslogota utt.!!! Viss ir relatīvs, pat ja ikdienā pārsvarā ir tieši tā kā tu saki !!! Bet tikai pāºsvarā nevis absolūti visur un vienmēr !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jatasia onlaine gamings - varēs virtuāli sadot pa purnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un par ESP iejaukšanos neko neesi sapratis - haldeksim tā nav iespējama principā, jo viņam nemaz nav atsevišķa ESP.

Ja? Es vispār runāju par mehāniskām pilnpiedziņām, bet to neesi sapratis tu

Kā saprast to "pakaļas spiešanu pie zemes"? Šāda parādība paātrinoties notiek neatkarīgi no piedziņas

Tu jau vari runāt par mehāniskām pielnpiedziņām, cik gribu - bet ESP un ABS šobrīd Eiropā ir OBLIGĀTI jebkuram auto (jaunam). Attiecīgi haldeksis ir tas, kas spēj šo normu izpildīt, saglabājot normālu auto piedziņu.

Un par pakaļas spiešanu pie zemes saprot jebkurš cilvēks, kas ir braucis ar kaut ko jaudīgāku par muteres golpmašīnu - FWD šī iemesla dēļ nespēj izmantot jaudu, jo priekšējie riteņi atslogojas un izslīd.

Ak tad ar ESP nevar saglabāt mehānisku pilnpiedziņu? Diez kāpēc tad ESP šādām mašīnām vēl ir uzprogrammēts veikt pāris funkcijas kas parūpējas par attiecīgās pilnpiedziņas mīnusiem?

Un pakaļas spiešanu pie zemes tiešām saprot jebkurš cilvēks. Gan pēc tava teksta varētu padomāt ka tavs sābs ir apauts ar lisakiem "kordi rullē", ja jau tavam sābam spiežot pedāli grīdā pakaļa nenospiežas ne pa centimetru bet izslīd priekša

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Šitam kadram tādi gudri argumenti nederēs.

Labāk padomā tā- kāpēc visādiem žiguļiem un bē-mē-vē ziemā liek smilšu maisus grabažniekā?

...

Tikai, lai ar papildus svaru uzlabotu saķeri!

Jā, a pričom te pakaļas bezpiedziņa? Esmu šadus skatus redzējis arī priekšas bezpiedziņām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tieš tā - nevajag domāt kā dornim. NEVIENS auto startā neizmanto max jaudu. Un tieši tadēļ ir smieklīgi argumenti par to, kas FWD spējot izmantot 300Zs braukšanas uzsākšanai.

Zini kas ir starta kontrole? Tavuprāt uzstādītie apgriezieni ir "pusjauda"?

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Šitam kadram tādi gudri argumenti nederēs.

Labāk padomā tā- kāpēc visādiem žiguļiem un bē-mē-vē ziemā liek smilšu maisus grabažniekā?

...

Tikai, lai ar papildus svaru uzlabotu saķeri!

Jā, a pričom te pakaļas bezpiedziņa? Esmu šadus skatus redzējis arī priekšas bezpiedziņām.

FWD tačkām motora svars nodrošina pietiekamu piespiedējspēku ziemai. tieši tāpēc FWD ir labāka caurejamība ziemā un sliktos apstākļos.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ak tad ar ESP nevar saglabāt mehānisku pilnpiedziņu? Diez kāpēc tad ESP šādām mašīnām vēl ir uzprogrammēts veikt pāris funkcijas kas parūpējas par attiecīgās pilnpiedziņas mīnusiem?

Un pakaļas spiešanu pie zemes tiešām saprot jebkurš cilvēks. Gan pēc tava teksta varētu padomāt ka tavs sābs ir apauts ar lisakiem "kordi rullē", ja jau tavam sābam spiežot pedāli grīdā pakaļa nenospiežas ne pa centimetru bet izslīd priekša

Var, bet ne tik efektīvi, kā integrēta sistēma.

Izlasi uzmanīgāk - ES apgalvoju, ka auto sasveras un tieši tādēļ atslogo priekšējos riteņus, kas FWD gadījumā nozīmē zaudētu saķeri un ātrāku izslīdēšanu. To, ka auto nesasveras, mēģina iestāstāstīt citi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Tieš tā - nevajag domāt kā dornim. NEVIENS auto startā neizmanto max jaudu. Un tieši tadēļ ir smieklīgi argumenti par to, kas FWD spējot izmantot 300Zs braukšanas uzsākšanai.

Zini kas ir starta kontrole? Tavuprāt uzstādītie apgriezieni ir "pusjauda"?

Tieši tā.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

msh rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Šitam kadram tādi gudri argumenti nederēs.

Labāk padomā tā- kāpēc visādiem žiguļiem un bē-mē-vē ziemā liek smilšu maisus grabažniekā?

...

Tikai, lai ar papildus svaru uzlabotu saķeri!

Jā, a pričom te pakaļas bezpiedziņa? Esmu šadus skatus redzējis arī priekšas bezpiedziņām.

FWD tačkām motora svars nodrošina pietiekamu piespiedējspēku ziemai. tieši tāpēc FWD ir labāka caurejamība ziemā un sliktos apstākļos.

Vispār jau nav aizliegts arī FWD vadāt līdzi smilšu maisus - var noderēt uz slideniem lauku ceļiem - ir ko pakaisīt, ja netiek kādā kalnā utt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

PN. Spēj paskaidrot kādā tieši veidā fakts, ka ir sacīkstes, kas sākas gaitā, ietekmē parasta auto asu noslogojuma izmaiņas paātrinājumā? Jeb esi tik tālu sapinies savos murgos, ka nespēj vairs ne atrast loģiskus argumentus, ne arī atzīt savu kļūdu?

Pats PN

Mēs ar tevi diskutējām tikai un vienīgi par to ka 300 Zs ir kur likt vai nav kur likt STARTĀ uz priekšpiedziņu. Pārējais mani īpaši nesipj sājā kontekstā. Ass noslogojums ir cita tēma, lai aºī principiāli ņemot nav nekādu problēmu pie vajadzības uztaisīt tā lai auto priekšas ass tiek atbilstoši noslogota nevis atslogota utt.!!! Viss ir relatīvs, pat ja ikdienā pārsvarā ir tieši tā kā tu saki !!! Bet tikai pāºsvarā nevis absolūti visur un vienmēr !!!

Mēs šeit diskutējam, ka uzrāvienā RWD nodrošina labāku saķeri, nekā FWD. Tavas papildus iedomas ir tava personīgā izvēle.

"Principiāli ņemot" patiešām ir iespējams uzkonstruēt auto, kas smaguma centra atrodas ZEM riteņu ass plaknes - tad arī uzrāvienā piespiedējspēks priekšējie riteņiem palielināsies. Bet tas nekādi neattiecas un mūsdienu vieglo auto konstrukciju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Mēs šeit diskutējam, ka uzrāvienā RWD nodrošina labāku saķeri, nekā FWD. Tavas papildus iedomas ir tava personīgā izvēle.

...

Ja mēs diskutējam par šo - tad arī šeit var atrast izņēmumus no reālās dzīves Bet lai nu paliek - saprotu jau par ko tu runā tikai gribēju pateikt ka nav tādas absolūtas patiesības par šīm lietām !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. arī bija ziemā iespēja redzēt ka USA k-kāds buss tipa Dodge RAM savus ērzeļus un griezes momentu nespēja nolikt uz ceļa, nācās cilvēkiem palīdzēt ar pelniem zem riteņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja: FWD tačkām motora svars nodrošina pietiekamu piespiedējspēku ziemai. tieši tāpēc FWD ir labāka caurejamība ziemā un sliktos apstākļos.

Bagāžniekā ieliktā motora svars?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Ja mēs diskutējam par šo - tad arī šeit var atrast izņēmumus no reālās dzīves Bet lai nu paliek - saprotu jau par ko tu runā tikai gribēju pateikt ka nav tādas absolūtas patiesības par šīm lietām !!!

Nu joka pēc pastāsti par to izņēmumu no reālās dzīves... Neaizmirsti tikai, ka šeit runājam par sērijveida auto piedziņas sistēmām.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vieglāks? Tāds, kura piespiedējspēks ir mazāks?

Smagāks? Tāds, kura piespiedējspēks ir tik liels, ka nevar izkustināt no vietas?

Kāds?

Nu tas pēc tavas izvēles. Moči ir uzskatāms piemērs 100% svara pārnešanai uz aizmugurējo asi. Auto lauciņā to gan spēj tikai specīali konstrēti dragreisa auto.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: pipec kas ar Jums notiek? atkal strīdās kuram taisnība? neesat kādreiz padomājuši palasīt tehnisko literatūru, nevis tajā laikā ar putām uz mutes dragāt pa klaviatūru netā?

Nu redz - kādēļ gan lai tas, kurš ir pārliecināts par savu taisnību, vēl kaut ko lasītu? Un tādi ir visi, tāpēc arī strīdās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu joka pēc pastāsti par to izņēmumu no reālās dzīves... Neaizmirsti tikai, ka šeit runājam par sērijveida auto piedziņas sistēmām.

Jebkurš tukšs USA buss vai RWD pickup (bez bloķa) bez kravas, kuram motors ir priekšā un piedziņa uz pēcpusi. Lūk šādiem auto ja dara kā tu saki ka gāzi grīdā no 0 km/h - jamie spolē daudz un dikti pirms uzņem ātrumu. Principā aºī gana daudz citu US "liellaivu" uzvedas tieši tāpat. Tacu jo mazaks attālums starp asīm un/vai izsvarojums pa asīm tuvojas 50/50 - tā saprotams tev ir pilnīga taisnība par to efektīvāku startu. Tikai jāsaka ka standarta sacīkšu auto gadījumā, kad esmu redzējis BMW vs Civic - atšķirība bija par apmēram mašīnas korpusu, kas patiesībā ir štrunc gan laika gan rezultāta izteiksmē.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Jebkurš tukšs USA buss vai RWD pickup (bez bloķa) bez kravas, kuram motors ir priekšā un piedziņa uz pēcpusi. Lūk šādiem auto ja dara kā tu saki ka gāzi grīdā no 0 km/h - jamie spolē daudz un dikti pirms uzņem ātrumu...

Auzās jau nu iebrauci. Arī šiem auto mainās piespiedējspēka attiecība par labu pakaļejai asij. NAV šobrīd sērijveida auto, kas uzrāvienā papildus noslogotu priekšējo asi, vai kaut vai saglabātu nemainīgu svaru sadalījumu.

Tavā gadījumā varam runāt par, piemēram svara sadālijuma (no pirksta izzīstiem cipariem) 75/25 nobīdi uz 70/30, kas joprojām nozīmē labāku piespiedējspēku priekšējai asij, bet ne faktu, ka uzrāvienā tā netiktu atslogota.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Auzās jau nu iebrauci. Arī šiem auto mainās piespiedējspēka attiecība par labu pakaļejai asij. NAV šobrīd sērijveida auto, kas uzrāvienā papildus noslogotu priekšējo asi, vai kaut vai saglabātu nemainīgu svaru sadalījumu

Errr par šo šķiet es jau teicu ka es piekrītu tam ka priekšas ass atslogojas.

Seene rakstīja:

Tavā gadījumā varam runāt par, piemēram svara sadālijuma (no pirksta izzīstiem cipariem) 75/25 nobīdi uz 70/30, kas joprojām nozīmē labāku piespiedējspēku priekšējai asij, bet ne faktu, ka uzrāvienā tā netiktu atslogota.

Un autiņam kuram būtu šādi (no pirksta izzīsti) tie svara sadalījuma parametri tā 5% svara pārnesšana uz pakaļasi nedos absolūti neko saķeres palielināšanai - ja jamam dibenrati būs sāķuši slīdēt varēsi skaisti nskatīties kā FWD auto vinnē ne vienu vien auto korpusu attiecībā pret tavu RWD ar tizlu masas sadalījumu !!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tieši tā.

Nu labi, pārāk lielus apgriezienus uzņemt neļauj, bet parasti komplektā ar to iet "anti lag" - ļurba kas jau griežas arī pusjaudai?

P.N. Kā jau mēs visi labi zinām, motori max griezes momentu parasti attīsta ātrāk par max jaudu Sevišķi nepatīkami tas tādai ielas atmosfērai kā mans parastais piecu katlu brīnums, kur motoriņš maksimālo jaudu attīsta komplektā ar 1.3 cienīgu griezes momentu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Auzās jau nu iebrauci. Arī šiem auto mainās piespiedējspēka attiecība par labu pakaļejai asij. NAV šobrīd sērijveida auto, kas uzrāvienā papildus noslogotu priekšējo asi, vai kaut vai saglabātu nemainīgu svaru sadalījumu

Errr par šo šķiet es jau teicu ka es piekrītu tam ka priekšas ass atslogojas.

Seene rakstīja:

Tavā gadījumā varam runāt par, piemēram svara sadālijuma (no pirksta izzīstiem cipariem) 75/25 nobīdi uz 70/30, kas joprojām nozīmē labāku piespiedējspēku priekšējai asij, bet ne faktu, ka uzrāvienā tā netiktu atslogota.

Un autiņam kuram būtu šādi (no pirksta izzīsti) tie svara sadalījuma parametri tā 5% svara pārnesšana uz pakaļasi nedos absolūti neko saķeres palielināšanai - ja jamam dibenrati būs sāķuši slīdēt varēsi skaisti nskatīties kā FWD auto vinnē ne vienu vien auto korpusu attiecībā pret tavu RWD ar tizlu masas sadalījumu !!!

!!! Besī ka nau edit šim forumama :evil:

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti