Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?
Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?
Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....
brmbrmm rakstīja: ķermeņa masa atšķirībā no svara nemainās atkarībā no ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Kaut kā tā.
Gandrīz tomēr esi sapratis atšķirību. Un ceru, ka arī saproti, ka, runājot par auto, svars faktiski ir masa. Ja "ģeogrāfisko atrašanās vietu" definējam kā vietu, kur normāls cilvēks spēj nogādāt normālu auto, tad arī svars nemainās tādā apjomā, lai tas būtu vērā ņemams šāda līmeņa aprēķinos.
Atšķirība parādīsies, ja nogādāsi savu auto uz mēness, bet ne jau citā punktā uz zemes
Hmm, nu vispaar jau tas pats Audi sensenos laikos njeemaas pieraadiit, ka ritenim ar pievadu ir mazaaka rites pretestiiba, kaa briivi ripojosham. Pieraadiija. Tikai ar zudumiem transmisijaa gan neko praatiigu iesaakt nevareeja - motors gareniski ir gareniski un hipoiidais paarnesums priekshas un pakaljas tiltaa ir tieshi taads, kas straadaa ar vislielaakajiem zudumiem. Taapeec jau legjendaarajaam saciikshu mashiinaam bija nepiecieshamas taas zveeriigaas jaudas. 1990. gadu saakumaa mees griezaam uz stenda tos pashus Audi, gan FWD, gan AWD. Stendu nepieshmauksi - transmisijas pretestiiba AWD auto bija bezmaz 20% lielaaka, kaa FWD. Toreiz papeetiijaam pieejamos materiaalus par teemu - taisni taa arii bija. Vieniigaa izeja - celt dzineeja jaudu "Griezti" tika Audi Coupe Q un taada pat kupeja , tikai ar FWD. Dzineejs nebij svariigs, jo "grieztas" tika transmisijas
Crankshaft rakstīja: 1990. gadu saakumaa mees griezaam uz stenda tos pashus Audi, gan FWD, gan AWD.
Par to, ka šādi rādītāji bija 90. gadu sākumā neviens nešaubās. Interesantāk būtu uzzināt kādi objektīvi ir šie rādītāji mūsdienu AWD. Katrā gadījumā ražotāja norādītais (un forumos lietotāju apstiprinātais) degvielas patēriņš SAAB XWD (Haldex 4. gen) atšķiras tikai par 0.3 litriem. Uzrāvienā nedaudz atpaliek, bet max ātrums ir lielāks, nekā FWD brālim.
Par to, ka šādi rādītāji bija 90. gadu sākumā neviens nešaubās. Interesantāk būtu uzzināt kādi objektīvi ir šie rādītāji mūsdienu AWD. Katrā gadījumā ražotāja norādītais (un forumos lietotāju apstiprinātais) degvielas patēriņš SAAB XWD (Haldex 4. gen) atšķiras tikai par 0.3 litriem. Uzrāvienā nedaudz atpaliek, bet max ātrums ir lielāks, nekā FWD brālim.
........................................
Gribeetos domaat, ka progress degvielas pateerinja samazinaajumaa vairaak ir atkariigs no dzineeju efektivitaates celshanas, ne mehaanisko zudumu samazinaajuma. Kaut ko jau var "nograuzt" arii kaut vai riepu rites pretestiibas samazinaashanu, ar mazviskozaam ellaam dzineejos, transmisijaas un citur, bet ka tik galvenais nebuus max efektiiva degvielas sadedzinaashana, pateerinji arii par to runaa ... Kad es atceros, kaa rallijkrosos Eiropaa 1990. gadu saakumaa / viduu gaaza visi tie baisie Audi, Ford RS 200, Metrorati - tur briizhiem efekts bija kaa no apgaazta benziina spainja Muusu pashu Bauskaa niknaakajiem dzelzhiem pateerinjsh bija litrs, pusotra uz apli ...
Gribeetos domaat, ka progress degvielas pateerinja samazinaajumaa vairaak ir atkariigs no dzineeju efektivitaates celshanas, ne mehaanisko zudumu samazinaajuma. Kaut ko jau var "nograuzt" arii kaut vai riepu rites pretestiibas samazinaashanu, ar mazviskozaam ellaam dzineejos, transmisijaas un citur, bet ka tik galvenais nebuus max efektiiva degvielas sadedzinaashana, pateerinji arii par to runaa ... Kad es atceros, kaa rallijkrosos Eiropaa 1990. gadu saakumaa / viduu gaaza visi tie baisie Audi, Ford RS 200, Metrorati - tur briizhiem efekts bija kaa no apgaazta benziina spainja Muusu pashu Bauskaa niknaakajiem dzelzhiem pateerinjsh bija litrs, pusotra uz apli ...
Negribēšu tev piekrist. Haldex pirmkārt ir ar šķērsām ievietotu motoru (neskatoties uz tavu iepriekšējo apgalvojumu) - lielākajā savas dzīves daļā tas uzvedas kā LSD FWD, pievienojot RWD tikai pēc vajadzības (pastāvīgi uz aizmuguri tik nodoti ~5% griezes, lai riteņi negrieztu transmisiju, bet gan otrādi)
Ielas mašīnām protams lielākā daļa Audi Q un BMW x ir smagāki nekā FWD vai RWD attiecīgie analogi, līdz ar to nevar teikt ka šie auto būs līdzvērtīgi visos apstākļos.
Audī tas papildus svars nāk vienīgi par labu - purns ir smags jo motora aizmugure ir pārdesmit centimetrus uz priekšu no priekšējās ass, tad vismaz kardāns, diferis un pakaļas piekare tur kaut ko palīdz izlīdzsvarot. Es pagaidām joprojām sapņoju ka A80q ar R4 motoru būtu iespējams uztaisīt ar 50:50 svara sadalījumu
Negribēšu tev piekrist. Haldex pirmkārt ir ar šķērsām ievietotu motoru (neskatoties uz tavu iepriekšējo apgalvojumu) - lielākajā savas dzīves daļā tas uzvedas kā LSD FWD, pievienojot RWD tikai pēc vajadzības (pastāvīgi uz aizmuguri tik nodoti ~5% griezes, lai riteņi negrieztu transmisiju, bet gan otrādi)
====================
To visu es zinu, bet es runaaju tieshi par auto ar garenmotoriem Kaut gan arii shkjeersmotora gadiijumaa bez 2 hipoiidajiem paarvadiem ir pagruuti iztikt Haldex ... nu shii sisteema vareetu buut laba braukshanai pa ielu. Saciikstees - jaa , ir krutajiem rallijauto elektrohidrauliski sajuugi jaudas paardaliishanai starp asiim, bet ar ielas transportu tur vairs nekaada sakara nav, iipashi cenai Ir AWD auto, piemeeram saciikshu bagiji, kuriem starptiltu diferenciaalja nav kaa shkjiras, abas asis ir sasleegtas "pa cieto". Nekas, brauc, bik cits vadiishanas stilinjsh vajadziigs, bet viss notiek "Kuzovi" ir bik par smagu, lai taa buuveetu, kaut viens otrs arii ir redzeets
To visu es zinu, bet es runaaju tieshi par auto ar garenmotoriem Kaut gan arii shkjeersmotora gadiijumaa bez 2 hipoiidajiem paarvadiem ir pagruuti iztikt Haldex ... nu shii sisteema vareetu buut laba braukshanai pa ielu. Saciikstees - jaa , ir krutajiem rallijauto elektrohidrauliski sajuugi jaudas paardaliishanai starp asiim, bet ar ielas transportu tur vairs nekaada sakara nav, iipashi cenai Ir AWD auto, piemeeram saciikshu bagiji, kuriem starptiltu diferenciaalja nav kaa shkjiras, abas asis ir sasleegtas "pa cieto". Nekas, brauc, bik cits vadiishanas stilinjsh vajadziigs, bet viss notiek "Kuzovi" ir bik par smagu, lai taa buuveetu, kaut viens otrs arii ir redzeets
Nu redz, tagad tu mēģini manu vārdu apstiprinājumu pasniegt kā kaut ko pretēju. Tak ar to jau sāku, ka haldeksis ir labs AWD ielas mašīnai, bet torsens īpašām vajadzībām paredzētiem auto. Haldeksis (neskatoties uz 2 hipoidajiem pārvadiem) ļoti nedaudz palielina degvielas patēriņu, jo neizmanto pilnpiedziņu bez vajadzības, ir relatīvi viegls un labi sader ar Eiropas standartiem, kas pieprasa elektroniku. Un ir gana labs, lai darbotos arī kā "bezceļu" AWD, ja vajag izkārpīties no kādas sētnieka sastumtas kupenas vai aizbraukt pie omes dziļos laukos lietainā rudenī.
Kaksis rakstīja: Karoče torsens ir kontrolējamā pilnpiedziņa, haldeks nekontrolējamā. Kautkā tā Ar haldeksu ir lielāka iespēja noķert grāvi vai jumtu.
Nebūt ne. Torsens ir neizslidināmā (un ja izdodas, tad nesavācamā) pilnpiedziņa, bet haldekss nejūk prātā no vadāmām sānslīdēm un principā ir vācams tāpat kā FWD, tikai vieglāk
Kautkā grāvjos vairāk mētājās haldeksieši un tamlīdzīgie brīnumi ar automātiski pieslēdzošos aimugures tiltu. Un ar torsenu var slidināties tikai tā, pie kam, paredzēt slidināšanās virzienu.
Grāvjos parasti mētājās huļigankas ar liselli. Un tām ir tālu gan līdz haldeksim, gan torsenam.
Kautkā grāvjos vairāk mētājās haldeksieši un tamlīdzīgie brīnumi ar automātiski pieslēdzošos aimugures tiltu. Un ar torsenu var slidināties tikai tā, pie kam, paredzēt slidināšanās virzienu.
Grāvjos parasti mētājās huļigankas ar liselli. Un tām ir tālu gan līdz haldeksim, gan torsenam.
Pārrakstīšu muļķiem saprotamāk No pilnpiedziņas auto visbiežāk grāvjos mētājas auto ar nepatstāvīgu pilnpiedziņu.
Atgādināšu idiotiem - pilnpiedziņa nevar būt paTstāvīga. Laikam jau pats bieži pa grāvjiem dzīvojies, ka tik labi pārzini to saturu.
Nebūt ne. Torsens ir neizslidināmā (un ja izdodas, tad nesavācamā) pilnpiedziņa, bet haldekss nejūk prātā no vadāmām sānslīdēm un principā ir vācams tāpat kā FWD, tikai vieglāk
Piedod bet Torsens ir ļoooooti saprotama AWD sistēma, jo jamais nenozīme "cietu" sasaisti starp priekšas un aizmugures tiltu (teiksim tā kā to dara visko sajūgs {viscous coupling}). Torsena īpatnība ir tāda ,ka ja tu viņam nepievadi spēku (no motora) jams strādās kā brīvais diferenciālis, tobiš auto izraujot no ātruma pa slidenu virsmu būs tikpat labi prognozējams kā parasts RWD vai FWD tādso pat apstākļos. Torsens tikai "pārdala" spēku pa asīm tiklīdz ir būtiska atšķirība asu griezšanās ātrumos, kas var notikt tikai gadījumā ja tiek "pielikts" spēks no motora puses. Diezin vai to pašu var teikt pat par jaunākās paaudzes Haldexi !!!
Un VC to dara pavisma tizlā veidā (teiksim uz Celica GT4) ja savā stulbumā izdomāsi uz ledus atlaist pilnībā gāzi vai vēl "labāķ" izslēgt no ātruma - tas auto sāk lēni bet pārliecinoši griezties ap savu asi.
WALA rakstīja: tobiš auto izraujot no ātruma pa slidenu virsmu būs tikpat labi prognozējams kā parasts RWD vai FWD tādso pat apstākļos
Nja... pameģini kādreiz, cik prognozējams ir FWD sānslīdē brīvgaitā. Tur jau tā atšķirība starp torsenu un haldeksi ir, ka torsens nespēj korekti sadalīt piedziņu ejot sānslīdē paātrinājumā. Un haldeksis tieši tāpat brīvgaitā strādās kā brīvais diferenciālis un veiks tikai ESP funkcijas.
Nebūt ne. Torsens ir neizslidināmā (un ja izdodas, tad nesavācamā) pilnpiedziņa, bet haldekss nejūk prātā no vadāmām sānslīdēm un principā ir vācams tāpat kā FWD, tikai vieglāk
Pastāstīšu tev kā audisti mēdz [es vēl nē, mana pirmā q ziema visdrīzāk būs 2010/2011 ] pa ziemu izklaidēties - pirms līkuma ar piesēdināšanu vai roceni saslidina pakaļu vajadzīgajā virzienā un sānslīdē izņem līkumu. Tātad pēc tava teksta sanāk ka prāta jūkošs torsens ir normāla ziemas izklaižu piedeva A kā tur būtu ar haldeksi - vadītājs līkuma vidū pakaļai pieslēdzoties neatklātu ka viņš patiesībā stūrē grāvī?
P.N. Tev neapnīk apgalvot muļķības par ESP nesavienojamību ar pilnpiedziņu?
Nebūt ne. Torsens ir neizslidināmā (un ja izdodas, tad nesavācamā) pilnpiedziņa, bet haldekss nejūk prātā no vadāmām sānslīdēm un principā ir vācams tāpat kā FWD, tikai vieglāk
Pastāstīšu tev kā audisti mēdz [es vēl nē, mana pirmā q ziema visdrīzāk būs 2010/2011 ] pa ziemu izklaidēties - pirms līkuma ar piesēdināšanu vai roceni saslidina pakaļu vajadzīgajā virzienā un sānslīdē izņem līkumu. Tātad pēc tava teksta sanāk ka prāta jūkošs torsens ir normāla ziemas izklaižu piedeva A kā tur būtu ar haldeksi - vadītājs līkuma vidū pakaļai pieslēdzoties neatklātu ka viņš patiesībā stūrē grāvī?
P.N. Tev neapnīk apgalvot muļķības par ESP nesavienojamību ar pilnpiedziņu?
Par pirmo jā - tā ir ziemas izklaižu sastāvdaļa un to var izdarīt atbilstoši sagatavots vadītājs. Bet atgriežamies vēlrez pie vidusmēra autovadītāja parastā, kas ir saslīdējis ar ģimenes auto uz koplietošanas trases, nevis rallija auto slēgtā trasē. Tur būs spēkā citi nosacījumi.
Un nekad arī neesmu apgalvojis, kas ESP NAV savienojams ar torsenu. Gluži vienkārši atkal nonākam pie vajadzībām - vidusmēra lietotājam labāka būs nevis savienota sistēma, bet gan piedziņa, kas pati ir ESP. Varu atkārtot vēlreiz, ja neesi izlasījis iepriekš - arī es uzskatu, ka torsens ir labāks specifiskai (!) auto izmantošanai.
Par pirmo jā - tā ir ziemas izklaižu sastāvdaļa un to var izdarīt atbilstoši sagatavots vadītājs. Bet atgriežamies vēlrez pie vidusmēra autovadītāja parastā, kas ir saslīdējis ar ģimenes auto uz koplietošanas trases, nevis rallija auto slēgtā trasē. Tur būs spēkā citi nosacījumi.
VW T3 syncro
Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?
Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?
Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....
visa veida spams pat ļoti vēlams