WALA rakstīja: Seene tev kaud kāds intersants tas skatijums uz Torsenu !!! Kas kas bet tas verķis strādā daudz ātrāk par elektroniku !!! Vai labāk - tas cits jautājums, taču tā ir viena no "elītākajām" lietām ko kāds ir izdomājis !!! Pie kam es apšaubu ka dēļ Torsena tiek apēsts būtiski vairāķ degvielas kā dēļ Haldexa !!! Jo jebkura 4x4 automašīna ēda vairāķ par FWD/RWD dampi.
Tikpat labi jau tad tu varētu teikt, ka jebkurš automāts ēd vairāk par manuāli. Bet nav tā, nav... DSG degvielas patēriņu neapalielina. Un pastāsti tagad kā torsens ātrāk nodos 90% griezes VIENAM ritenim? Haldexa galvenā atšķirība ir spēja vienoti kontrolēt visus trīs diferenciālus un reaģēt jau uz nepilnu riteņa apgriezienu (paši apgalvo, ka 1/7, bet nu tas gan jau ir nedaudz pārspīlēti). Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.
VW T3 syncro
Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?
Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?
Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....
visa veida spams pat ļoti vēlams