VW T3 syncro

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Vai kāds var dalīties pieredzē par šāda auto izmantošanu?

Kā ar vw syncro izmantošanu kā tādu?

Čoms skatās uz šitāda aparāta pusi. Kādas vēl alternatīvas varētu būt, lai ielādētu iekšā sievu, divus sīčus, suni, mantas. Vajadzīga arī paaugstināta caurgājamība, lai var tikt pie kāda lielāka ūdens klāt vai arī kādā kalnā pa 1/2 bezceļu uzbraukt....

visa veida spams pat ļoti vēlams

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Seene tev kaud kāds intersants tas skatijums uz Torsenu !!! Kas kas bet tas verķis strādā daudz ātrāk par elektroniku !!! Vai labāk - tas cits jautājums, taču tā ir viena no "elītākajām" lietām ko kāds ir izdomājis !!! Pie kam es apšaubu ka dēļ Torsena tiek apēsts būtiski vairāķ degvielas kā dēļ Haldexa !!! Jo jebkura 4x4 automašīna ēda vairāķ par FWD/RWD dampi.

Tikpat labi jau tad tu varētu teikt, ka jebkurš automāts ēd vairāk par manuāli. Bet nav tā, nav... DSG degvielas patēriņu neapalielina. Un pastāsti tagad kā torsens ātrāk nodos 90% griezes VIENAM ritenim? Haldexa galvenā atšķirība ir spēja vienoti kontrolēt visus trīs diferenciālus un reaģēt jau uz nepilnu riteņa apgriezienu (paši apgalvo, ka 1/7, bet nu tas gan jau ir nedaudz pārspīlēti). Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.

Jo torsens spēj sadalīt griezes momentu tad, ja tā abi gali atdod slodzi nevis viens griežas pa tukšo. Šī iemesla dēļ es ar savu A90q varu atraut skaidu - ar vienu priekšējo riteni, protams. Sūdīgi tas ir ja patīk pabraukāties pa purvainām pļavām un tamlīdzīgām čuhņām - viens priekšējais ritenis nogrimst un var soļot pēc traktora Tāpēc varbūt nākotnē būs jāpadomā par mk1 q kārbu ar bloķējamu starpdiferi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja: Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.

Jo torsens spēj sadalīt griezes momentu tad, ja tā abi gali atdod slodzi nevis viens griežas pa tukšo. Šī iemesla dēļ es ar savu A90q varu atraut skaidu - ar vienu priekšējo riteni, protams. Sūdīgi tas ir ja patīk pabraukāties pa purvainām pļavām un tamlīdzīgām čuhņām - viens priekšējais ritenis nogrimst un var soļot pēc traktora Tāpēc varbūt nākotnē būs jāpadomā par mk1 q kārbu ar bloķējamu starpdiferi.

Tieši tā - pats sīkāk paskaidroji, kādēļ torsens nav labs ikdienā braucamai mašīnai. Neaizmirsti, ka to vēl tagad papildus jākomplektē ar ESP un ABS, kas vēl vairāk sajāj piedziņas spēju saprast, kas un kāpēc slīd. Haldeksis savukārt pats jau ir ESP un ABS, līdz ar to spēj tikt galā ar piedziņas sadali.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja Seene - Torsena vienīgā problēma ir tā, ka ja spēka momenta ko pārnest (a ļa 1 ritenis gaisā) tad jam strādā tāpat ka brīvais difs. Bet tiklīdz jamam ir jebkāda saķere un rats izslīd - spēks uzreiz tiek aizdzīts uz pārējām pusēm (Pie kam ja Torsens ir kā kādas ass difs - jams nostrādā tāpat kā LSD, tikai ātrāk).

Un Haldexis cik esmu redzējis ( no varbūt ne pašu pēdējo modeli) darbība ir tiešī tāds pats sūc uz kociņa. Tiklīdz kā šajā visā pasāķumā iejaucas ESP, PBS un riteņu piebremzēšana - par caurgājamību var aizmirst ( nu izņemot gadījumus ja ir iespējams "lidot" pār minēto neceļu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tfu mļin - bija domāts šādi : ka ja nav spēka momenta ko pārnest ...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Mja Seene - Torsena vienīgā problēma ir tā, ka ja spēka momenta ko pārnest (a ļa 1 ritenis gaisā) tad jam strādā tāpat ka brīvais difs. Bet tiklīdz jamam ir jebkāda saķere un rats izslīd - spēks uzreiz tiek aizdzīts uz pārējām pusēm (Pie kam ja Torsens ir kā kādas ass difs - jams nostrādā tāpat kā LSD, tikai ātrāk).

Un Haldexis cik esmu redzējis ( no varbūt ne pašu pēdējo modeli) darbība ir tiešī tāds pats sūc uz kociņa. Tiklīdz kā šajā visā pasāķumā iejaucas ESP, PBS un riteņu piebremzēšana - par caurgājamību var aizmirst ( nu izņemot gadījumus ja ir iespējams "lidot" pār minēto neceļu.

Redz - haldekša gadījumā ESP un ABS neiejaucas, jo šīs funkcijas veic pats piedziņas vadības bloks, nevis atsevišķa iekārta. Un pēdējai paaudzei ir viss ok arī ar izslīdēšanu un caurgājību. Atšķirībā no standarta ESP tas nedzēš jaudu, bet tikai panāk, lai visi riteņi grieztos vienādā ātrumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un? Par citiem ražotājiem nezinu, jaunākiem audī ESP ir speciāli uztaisīts lai iejauktos, tb kaut kādas vilkmes kontroles un "elektroniskā difera bloķēšana", kam par godu bloķa fīča neeksistē kopš B4 un C4 A100 beigām. ABS arī ir pielāgots q, vecākiem modeļiem, kam ir bloķis [varbūt kaut kādi paši pirmie modeļi nebija ar ABS, bet mazākais no kāda 1983. visi q ir ar ABS] tas piedevām tiek izslēgts sabloķējoties, lai arī es pat nesaprotu kāda no tā jēga, jo bremzēm uz pakaļu ir tikai viens kontūrs.

Seene rakstīja:

Tieši tā - pats sīkāk paskaidroji, kādēļ torsens nav labs ikdienā braucamai mašīnai. Neaizmirsti, ka to vēl tagad papildus jākomplektē ar ESP un ABS, kas vēl vairāk sajāj piedziņas spēju saprast, kas un kāpēc slīd. Haldeksis savukārt pats jau ir ESP un ABS, līdz ar to spēj tikt galā ar piedziņas sadali.

Nē, tā arī es nesapratu - tu ikdienā rullē caur purvu? Jā, tādam nolūkam torsens nav pārāk piemērots

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nē, tā arī es nesapratu - tu ikdienā rullē caur purvu? Jā, tādam nolūkam torsens nav pārāk piemērots

Laikam neesi vēl aptvēris, ka haldeksis ir ŠOSEJAS pilnpiedziņa. paredzēta nevis purvu izbraukāšanai, bet lielākai stabilitātei uz melnā ledus, akvaplanēšanā u.t.t. Kā arī elementāri agresīvākai braukšanai - uzsākt no vietas var kā ar RWD, kas pakaļu spiež pie zemes, bet slidenā ceļā stabilāk vadāms kā FWD.

Un par ESP iejaukšanos neko neesi sapratis - haldeksim tā nav iespējama principā, jo viņam nemaz nav atsevišķa ESP.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Un par ESP iejaukšanos neko neesi sapratis - haldeksim tā nav iespējama principā, jo viņam nemaz nav atsevišķa ESP.

Ja? Es vispār runāju par mehāniskām pilnpiedziņām, bet to neesi sapratis tu

Kā saprast to "pakaļas spiešanu pie zemes"? Šāda parādība paātrinoties notiek neatkarīgi no piedziņas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un par ESP iejaukšanos neko neesi sapratis - haldeksim tā nav iespējama principā, jo viņam nemaz nav atsevišķa ESP.

Ja? Es vispār runāju par mehāniskām pilnpiedziņām, bet to neesi sapratis tu

Kā saprast to "pakaļas spiešanu pie zemes"? Šāda parādība paātrinoties notiek neatkarīgi no piedziņas

Tu jau vari runāt par mehāniskām pielnpiedziņām, cik gribu - bet ESP un ABS šobrīd Eiropā ir OBLIGĀTI jebkuram auto (jaunam). Attiecīgi haldeksis ir tas, kas spēj šo normu izpildīt, saglabājot normālu auto piedziņu.

Un par pakaļas spiešanu pie zemes saprot jebkurš cilvēks, kas ir braucis ar kaut ko jaudīgāku par muteres golpmašīnu - FWD šī iemesla dēļ nespēj izmantot jaudu, jo priekšējie riteņi atslogojas un izslīd.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja: Jūs joprojām braucat ar askonām un sieriem? Normālām tačkām pakaļa pie zemes nespiežas.

Forši, kad var apskatīt tavu kvazitronisko gravitomobīli?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Seene rakstīja:

_PN_ rakstīja: Jūs joprojām braucat ar askonām un sieriem? Normālām tačkām pakaļa pie zemes nespiežas.

Forši, kad var apskatīt tavu kvazitronisko gravitomobīli?

Pietiks ar pareizu atsperu/amortiņu komplektu.

Labi, ka tu pats tam tici...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pietiks ar horizontālā plaknē rotējošu spararatu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Pietiks ar horizontālā plaknē rotējošu spararatu.

Ir ok risinājums , bet baidos, ka PN tādu tomēr nav ieviesis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Uzsākot ar 300+ zs priekšpiedziņu pakaļa tikai nedaudz iesēžas par kādu cm vai diviem, nevis kā te apraksta - spiež pie zemes. Jā, ar nojātu piekari piekari pakaļa var arī strīķēt zemi pie uzsākšanas.

Laikam jau nespēj atsškirt cm no kg... kad būsi apguvis pamatskolas fiziku, parunāsim...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

_PN_ rakstīja:

Uzsākot ar 300+ zs priekšpiedziņu pakaļa tikai nedaudz iesēžas par kādu cm vai diviem, nevis kā te apraksta - spiež pie zemes. Jā, ar nojātu piekari piekari pakaļa var arī strīķēt zemi pie uzsākšanas.

Laikam jau nespēj atsškirt cm no kg... kad būsi apguvis pamatskolas fiziku, parunāsim...

NU vienīgais kur tiešām varētu būt ka minimali "piesēžas" auto ir ar elektro-hidraulisko piekari vai elektroniski regulējamiem amortizatoriem. Lexus IS-F kaut ko līdzīgu varētu izpildīt, MB paris modeļi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Pajoliņ, kurā pamatskolā māca ka pārvietojumu mēra kg? Cik kg garš tu esi?

Un kādēļ tev ir svarīgs pārvietojums, ja riteņu izslīdēšanu ietekmē svars? Tas, ka modernās piekares spēj samazināt virsbūves pārvietojumu, krietni mazāk ietekmē svara pārnešanu uz aizmugurējiem riteņiem. Un tavs 300Zs piemērs ir pilnīgi sviestains - ar FWD tu gluži vienkārši šādu jaudu uzrāvienā nevari izmantot. Un tad arī no tās daļiņas, ko vari, auto sasveras tikai par 1cm.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

_

...

Un tavs 300Zs piemērs ir pilnīgi sviestains - ar FWD tu gluži vienkārši šādu jaudu uzrāvienā nevari izmantot. Un tad arī no tās daļiņas, ko vari, auto sasveras tikai par 1cm.

Nebūs gluži taisnība 300 Zs sausā laikā var izlikt uz asfalta ar priekšpiedziņu !!! Jautājums ir tikai par riepām, auto svaru un teiksim LSD esamību.

P.S. tas ir ja runā par rāvienu no vietas, jo braucot jau ar 50+ km/h tos 300Zs uz ceļa var izlikt bez papildu nosacījumiem. Pavisam drīz šķiet LV būs viena 7 paaudzes Celica ar vismaz šadiem parametriem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Ar atbilstošām riepām, piekari u.c. lietām var izmantot pilnībā.

Ak jā, skolnieciņ, kā tad svars ietekmē riteņu izslīdēšanu? Varbūt tas tomēr ir griezes moments, kas ietekmē izslīdēšanu?

Nu ja tev liekas, ka svars neietekmē riteņu izslīdēšanu, tad nav par ko tālāk runāt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Nebūs gluži taisnība 300 Zs sausā laikā var izlikt uz asfalta ar priekšpiedziņu !!! Jautājums ir tikai par riepām, auto svaru un teiksim LSD esamību.

P.S. tas ir ja runā par rāvienu no vietas, jo braucot jau ar 50+ km/h tos 300Zs uz ceļa var izlikt bez papildu nosacījumiem. Pavisam drīz šķiet LV būs viena 7 paaudzes Celica ar vismaz šadiem parametriem.

300Zs sausā laikā var nodedzināt priekšējās riepas stāvot uz vietas. Ieteiktu pamēģināt strauji atlaist sajūgu, kad motors jau griežas redlainā (jo tas ir vienīgais veids, kā uzsākt braukšanu ar kaut ko vismaz pietuvinātu minētajiem 300Zs) un tad izteikt šādas gudrības.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Seene rakstīja:

Da kaut ar vienādiem motoriem, bet benzīnu un dīzeli. Kurš tagad izslīdēs vairāk?

Tu esi izliecies??? Paņem divus vienādas JAUDAS un GRIEZES auto ar atšķirīgu svaru. Kurš izslīdēs ātrāk? Interesanti, kā tieši piedziņa ietekmē tavus izvēlētos parametrus, ja runājam par velkošo riteņu atslogošanos uzrāvienā.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Šitam kadram tādi gudri argumenti nederēs.

Labāk padomā tā- kāpēc visādiem žiguļiem un bē-mē-vē ziemā liek smilšu maisus grabažniekā?

...

Tikai, lai ar papildus svaru uzlabotu saķeri!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Šitam kadram tādi gudri argumenti nederēs.

Labāk padomā tā- kāpēc visādiem žiguļiem un bē-mē-vē ziemā liek smilšu maisus grabažniekā?

...

Tikai, lai ar papildus svaru uzlabotu saķeri!

Vislabākais jau ziemā ir nepiekrauts kravas busiņš ar RWD Bez pustonnas balasta labāk no mājas ārā nebraukt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

300Zs sausā laikā var nodedzināt priekšējās riepas stāvot uz vietas. Ieteiktu pamēģināt strauji atlaist sajūgu, kad motors jau griežas redlainā (jo tas ir vienīgais veids, kā uzsākt braukšanu ar kaut ko vismaz pietuvinātu minētajiem 300Zs) un tad izteikt šādas gudrības.

Nevajag jau braukt kā dornim !!! Skaidrs ka pie redlaina strauji atmetot sajūgu būs viena no 3 lietām (atkaºībā no riepām, un tā kas auto ir tehniski ieguldīts ) - rati buksēs, nobirs sajūgs vai auto šausies uz priekšu.

P.S. es gan vēl neesmu redzējis nevienu cilvēku kas ar da jebkādu auto mēģinātu no vietas kustēt ar gāzi grīdā. Nē nu labi moš arī redzeju k-kādu Subaru STI, tiesa jams nekur tā arī neaizbrauca, jo salauza ātrumkārbai pirmos pāris robus !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Nevajag jau braukt kā dornim !!! Skaidrs ka pie redlaina strauji atmetot sajūgu būs viena no 3 lietām (atkaºībā no riepām, un tā kas auto ir tehniski ieguldīts ) - rati buksēs, nobirs sajūgs vai auto šausies uz priekšu.

P.S. es gan vēl neesmu redzējis nevienu cilvēku kas ar da jebkādu auto mēģinātu no vietas kustēt ar gāzi grīdā. Nē nu labi moš arī redzeju k-kādu Subaru STI, tiesa jams nekur tā arī neaizbrauca, jo salauza ātrumkārbai pirmos pāris robus !!!

Tieš tā - nevajag domāt kā dornim. NEVIENS auto startā neizmanto max jaudu. Un tieši tadēļ ir smieklīgi argumenti par to, kas FWD spējot izmantot 300Zs braukšanas uzsākšanai.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti