Audi A4 (B5) 1,6 apetīte...

Bezmiegs Reģ.: 13.05.2003

Sāpe sekojoša- nesen kļuvu par minetā izstrādājuma īpašnieku un tā kā līdz šim ar grezenu markas auto saskarsme nav bijusi, nezinu no kura gala lai ķeras klāt probzai. Ir motorīts 1,6 , bet nu zvērīga apetīte tam nīkulim!!! Bail pat rēķināt- uz trases labi ja 10l /100km ierakstos, par pilsētu nemaz nerunājot.

It kā ir pienācis laiks mainīt visas siksnas, bet kas vēl varētu būt pie vainas, ka šīm tik labi garšo???

Paldies par ieteikumiem, mērens pams welkomēts, bet gudrajiem apdir...jiem - PN !

 
drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Kā ir ar lambda zondi?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a ko tu gribēji? nopirkt eskskluzīvu mašīnu un braukt pa lēto?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

10+ litru uz 100 ,priekš A41,6 ir abnormali

siksna izstiepusies/perlekusi ?!-xvz

sveces/vadi tirzā ?!

labmbda tirzā ?!

gaisa filtrs pietirsc nemaņā ?!

karoč sip uz diagnostiku , tas pepeloc's vairak par 7,5l/100km , vidēji , nedrīkst ēst

P.S.filtru /sveces/vadus vari samainit arī bez diagnostikas pajautā Sviescs'tam cik tie loriņi maksā .

P.S.S. sveces maini aukstam motoram !!!!! mainot uz ''karsta''motora var aupraut vītnes

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Tur var būt dofiga kas. Man piemēram tieši šāds eksepmplārs riktīgi rija, kad centrālais svečvads sita cauri. Braukšanā nekā anormāli to just nevarēja, tikai rija.

Normāli man viņš vidēji ēd no 7 līdz 8. Lai dabūtu virs 8 ir ārprātā jākurina pa kādu pļavu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bezmiegs rakstīja: Sāpe sekojoša- nesen kļuvu par minetā izstrādājuma īpašnieku un tā kā līdz šim ar grezenu markas auto saskarsme nav bijusi, nezinu no kura gala lai ķeras klāt probzai. Ir motorīts 1,6 , bet nu zvērīga apetīte tam nīkulim!!! Bail pat rēķināt- uz trases labi ja 10l /100km ierakstos, par pilsētu nemaz nerunājot.

It kā ir pienācis laiks mainīt visas siksnas, bet kas vēl varētu būt pie vainas, ka šīm tik labi garšo???

Paldies par ieteikumiem, mērens pams welkomēts, bet gudrajiem apdir...jiem - PN !

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

Ak tā, tātad ja japānītim kaut kas noplīst, ar to braucot caur līkrocīgiem servisiem bez biksēm nepaliksi? Jeb kad pie tādiem servisiem ar šķībaci parādās, tur nodomā "tas tak ir nabags, ar japāni brauc" un pasaka "ko tu te meklē, brauc prom lai tas audī var iebraukt!" ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Pie šāda strebiena palēciena problēmu vajadzētu uzrādīt kļūdu nolasīšanai - lambda vai GMM visdrīzāk. Tofika autors var arī pieregoties fofāgenkustībā [jā jā, un nevis audī stiliņā ] un tur sameklēt lietotāju MārtiņšX, kurš noteikti ar to lietu tiktu galā, vienīgi viņš, cik zināms, ir aizņemts un atrodas rīgā.

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Bezmiegs rakstīja: Sāpe sekojoša- nesen kļuvu par minetā izstrādājuma īpašnieku un tā kā līdz šim ar grezenu markas auto saskarsme nav bijusi, nezinu no kura gala lai ķeras klāt probzai. Ir motorīts 1,6 , bet nu zvērīga apetīte tam nīkulim!!! Bail pat rēķināt- uz trases labi ja 10l /100km ierakstos, par pilsētu nemaz nerunājot.

It kā ir pienācis laiks mainīt visas siksnas, bet kas vēl varētu būt pie vainas, ka šīm tik labi garšo???

Paldies par ieteikumiem, mērens pams welkomēts, bet gudrajiem apdir...jiem - PN !

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

Muļķis Tu esi. Šī mašīna ir tik vienkārša kā divritenis. Šis točna nav tas modelis ar kuru var nākties braukāt pa entajām diagnostikām. Es ar tādu braucu jau kādus 4 gadus - pati bezproblemātiskākā mašīna, kas jebkad bijusi.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.

Ak tā, tātad ja japānītim kaut kas noplīst, ar to braucot caur līkrocīgiem servisiem bez biksēm nepaliksi? Jeb kad pie tādiem servisiem ar šķībaci parādās, tur nodomā "tas tak ir nabags, ar japāni brauc" un pasaka "ko tu te meklē, brauc prom lai tas audī var iebraukt!" ?

Japānu auto izskatās Tev uzdzen pamatīgu nervozitāti Kāpēc tā.

Lai Tevi nomierinātu, tad zini, ka:

1.japānītim man dārgākā detaļa ir maksājusi šķiet 45Ls(lielākā daļa izpūtēja)

2.kur un kas jāpaņiem veic diagnostiku es piemēram vispār nezinu, nezina arī pārliecinoši lielākā daļa japcar lietotāju.

3.Japānim manam nemaz nav nepieciešams veikt savirzi pēc piekares remontiem (jebkuriem).

4.apskatot visu 4 TA pārbaužu protokolus, pēc atgāzu sastāviem, mans autop atbilst Euro 6 normām kuras plānojams ka stāsies spēkā 2014 vai kurā tur gadā

5.stūres pastirpinātājs un el.logi japāņiem ir bāzes komlpektācija nevis ekstra

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Japānu auto izskatās Tev uzdzen pamatīgu nervozitāti Kāpēc tā.

Lai Tevi nomierinātu, tad zini, ka:

1.japānītim man dārgākā detaļa ir maksājusi šķiet 45Ls(lielākā daļa izpūtēja)

2.kur un kas jāpaņiem veic diagnostiku es piemēram vispār nezinu, nezina arī pārliecinoši lielākā daļa japcar lietotāju.

3.Japānim manam nemaz nav nepieciešams veikt savirzi pēc piekares remontiem (jebkuriem).

4.apskatot visu 4 TA pārbaužu protokolus, pēc atgāzu sastāviem, mans autop atbilst Euro 6 normām kuras plānojams ka stāsies spēkā 2014 vai kurā tur gadā

5.stūres pastirpinātājs un el.logi japāņiem ir bāzes komlpektācija nevis ekstra

1) Reizēm cilvēkiem veicas ka iepriekšējais visu ir saremontējis un līdz ar to nav nācies iepazīt cenas Kad paziņa bija nopircis divdesmitgadīgu koltu, kārtējo reizi pārliecinājos ka divdesmitgadīgi audī vai fofāgeni ūber alles - tam koltam, lai arī baigākais musars, tās nedaudzās detaļas, ko vajadzēja, apzeltītas, un nekur nav

2) Lasīt pirmo punktu. Vai arī tu brauc ar divdesmitgadīgu karburatormazduli

3) Audī arī var ieseksot sani un neregulēt savirzi, ja maiņas laikā izmēra detaļu attālumus. Bet īsti normāli tas nav vienalga un agrāk vai vēlāk uz stenda uzbraukt vajag. Es tavā vietā nebūtu lielījies ka šitas tiek darīts nonstopā

4) Laiks izravēt katalizatoru, ja vien tev tas brīnums nav ražots jau šajā gadsimtā Un, galu galā, atgāzes stāvot uz vietas nav nekāds rādītājs - vistiešākais rādītājs ir strebiens.

5) Pričom te tas? Nu apsveicu, vairāk kam noplīst Es nemaz nebiju bēdīgs ka A80 nebija stūres pastiprinātājs, tagadējajam A90q [A90 gan tas bija bāzītē, neatkarīgi no piedziņas ], protams, laukā neravēšu, jo tas darbojas un ekstras ārā netaisos ravēt principa pēc.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti