Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.
Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.
Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.
Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.
Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.
Lai būtu vienkāršāk ,ar zemāku pārnesumu un lielākiem apgriezieniem ātrāk uzsils un izdedzinās izplūdes sistēmu,skaņa nav jāņem vērā, tas psiholôģiski liek domāt ka jāj motoru,bet nav tā!
iedod kārtīgi cuku un izdedzini tos kvēpus. vēl variants ir pieliet pie DD KleenFlo ķīmiju. Tantes runā, ka palīdz.
Bet tā kā tas ir fords, tad tur nav nekāda gudrā elektronika, un viss uztaisīts čerez..., tad varbūt būs jāņem nost auspufs un jātīra ar kerheri un karstu ūdeni. Vismaz autonomās apkures krāsniņu degkameras ļoti labi iztīrīt var
Gachs rakstīja: paldies par manis piesaukšanu sveiciens visiem, kas maina vienu amortizatoru, uz jauniem diskiem liek vecus klučus, maina tikai sajuga disku, zina visas sct,optimal,swag,gpd,scantech cenas - īstermiņa ekonomija rullzz.
saistībā ar gultņu tēmu, manam rakstītajam viens kompetents useris piekrita, pārejo iauto tipiskaa mūldēšana po
iespējams dpf ir vēl glābjams. paņem pāris dienas kārtīgi izbraukājies, vēlams garākus noslogotus gabalus.
pežo 307 dpf tika iztīrīts ar destilētu ūdeni+spiediens+karts gaiss.
lai Jums veiksmiga diena
davai parunāsim par tiem amortizatoriem
gribētos dzirdēt no Tevis argumentētu viedokli manai problēmai.
Tātad -pirms 2 gadiem uzliku jaunus amortiņus, Gabriel.
Nobraucu 82 000km un nu viens ir pilnīgā disrā (viss štoks un pilņiks eļļā) un atnākot decembra vidū salam, sāka iesalt un sist cauri.
Nu lūk ko darīt tagad man?
Nopirkt vēl vienu tādu pašu gabriel un nomainīt tikai bojāto (otrs strādā kā vajag). Runa iet par nevelkošais aizmugures tiltu, neatkarīgā piekare, kaut kāda daudzsviru un pilnīgi nekustīgu aizmugurējo tiltu.
Kādi ir argumenti , ka nedrīkst mainīt tikai vienu ?
Arguments, ka kaut kad pēc tam var nobeigties arī otrs, nav nekāds arguments,
P.S. Starp citu Gabriel oficiālajā mājaslapā pašā lapas vidū stāv liels paziņojums -ka viņi rekomendē mainīt amortiņus ik pa 50 tk miles-jeb 82tk km -tātad ražotājs ir precīzi izrēķinājis savu darinājumu mūžu
Jo tīrāks ūdens jo ātrāk tajā iešķīst dažādas vielas.
Destilēts vai dejonizēts ūdens arī no gaisa piesaista visu, kas tur atroas. Parasts ūdens jau tā ir gana piesātināts ar visdažādakajām vielām un īpaši neko nepiesaista.
gribētos dzirdēt no Tevis argumentētu viedokli manai problēmai.
Tātad -pirms 2 gadiem uzliku jaunus amortiņus, Gabriel.
Nobraucu 82 000km un nu viens ir pilnīgā disrā (viss štoks un pilņiks eļļā) un atnākot decembra vidū salam, sāka iesalt un sist cauri.
Nu lūk ko darīt tagad man?
Nopirkt vēl vienu tādu pašu gabriel un nomainīt tikai bojāto (otrs strādā kā vajag). Runa iet par nevelkošais aizmugures tiltu, neatkarīgā piekare, kaut kāda daudzsviru un pilnīgi nekustīgu aizmugurējo tiltu.
Kādi ir argumenti , ka nedrīkst mainīt tikai vienu ?
Arguments, ka kaut kad pēc tam var nobeigties arī otrs, nav nekāds arguments,
P.S. Starp citu Gabriel oficiālajā mājaslapā pašā lapas vidū stāv liels paziņojums -ka viņi rekomendē mainīt amortiņus ik pa 50 tk miles-jeb 82tk km -tātad ražotājs ir precīzi izrēķinājis savu darinājumu mūžu
Protams, ka jāmaina abi reizē,jo pēc Tevis rakstīta esi nobraucis aptuveno amortizatora kalpošanas mūžu. Otrs, it kā vēl dzīvais, amortizators noteikti nepilda savas funkcijas par 100%. labi ka strādās uz 30-40%. Tad nu nomainot tikai vienu, iegusi nestabilu automobili. Tā puse, kur nomainīts amort. būs stabilāka stingrāka nekā otra puse. Amortizators saglabā saķeri starp ceļu un riteni, ja dēļ beigta amja netiek slāpētas svārstības, tad automašīna šupojas, līkumos ir nestabila, pasliktināš automašīnas bremzēšana, tiek bojāta pārēja balstiekāra utt tā var sarakstīt daudz un dikti.
80k km ar amjiem pa LV ceļiem ir norm cipars. laiks mainīt abus. ceru, ka neesi tik naivs un nedomā, ka otrais amis strādā kā vajag. Nevienmēr mašīnas iešupošana ar rokām parāda amju īsto stāvokli. Mums tā ir iegājies, ka daži amjus maina jau galējos stāvokļos, ka viss štoks, korpuss eļļa, vai arī kad jau amīts noķīlē. (pirmais noteikti iebildīs ka var jau vēl braukt )
Ja ir vēlme, aizbrauc uz amortizatoru stendu - pārbaude daudz laika neaizņem ceru, ka atbildēju.
davaj, pusmulķi, nevaig tikai ņaudēt.....
tu tā arī neesi atbildējis kāpēc jāmaina vesels gultnis, kurš iespējams izturēs ilgāk par nomainīto....
un kāpēc nevar uzlikt uz jauna bremžu diska mazlietotu bremžu kluci, ja to vispirms nodabū gludu???? tikai tāpēc, ka "jaunais" disks nespēs sadzīvot ar padzīvojušu kluci????
uzliksi jaunu kluci un tas pēc mēneša vai diviem būs sliktākā stāvoklī, kā mazlietotais
neesi atbildējis kāpēc vecs izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni
1.tu tā arī neesi atbildējis kāpēc jāmaina vesels gultnis, kurš iespējams izturēs ilgāk par nomainīto....
2.un kāpēc nevar uzlikt uz jauna bremžu diska mazlietotu bremžu kluci, ja to vispirms nodabū gludu????
3. tikai tāpēc, ka \"jaunais\" disks nespēs sadzīvot ar padzīvojušu kluci????
4.uzliksi jaunu kluci un tas pēc mēneša vai diviem būs sliktākā stāvoklī, kā mazlietotais
5.neesi atbildējis kāpēc vecs izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni
par dažu iauto gudreļu murgiem smejās daudzos forumos. tu esi viens no zvaigznēm. congrats
1.nepārspīlēju jau 10reizes esmu rakstījis, pamkelē tajā topikā beidzāmās lapas. 11reizii nerakstīšu, ja nespēj izlasīt/uztvert domu, tad mēģini vēl.
2.pag pag runa bija par nokalpojušiem klučiem, nevis par tiko uzliktiem.
3.jauns disks ir ar gludu virsmu, vecais br.klucis ir ~ nelīdzens pirms tam esot uz tikpat nelidzena diska. vecs br.kluči nebūs pilnīgā saskarē ar diska virsmu, iesp., būs sliktākas bremz. būtībā tā ir santī***šana.
4.nesapratu tavu domu gājienu
5.runa bija par dpf, nevis par vecu izputēju (domā līdzi).
var arī ar karstu ūdeni, kā jau te minēja. kāpēc ar destilētu? maz mineralju, mazak agresivs pret metālu un dpf komponentiem, iespējams, sīkāk neemsu pētijis? neesmu ķimikis. sākumā ar gaisu, tad \'ūdens un beigās ar destil. ūdeni, izžāvējam, efekts uzreiz bij jūtams. nekādu sūdzību
1) tajā topicā tu tajās 10 reizēs neko tolkam neuzrakstīji... tikai,ka tev pasniedzējs lika mainīt visus gultņus...
2) par NOKALPOJUŠIEM klučiem tas bazars nebija gan ,skaties to topicu
3) es taču takstīju - kas tev traucē pataisīt kluča virsmu gludu???
4) kas tev nesaprotams?
5) vai tu uzskati,ka kvēpu filtrs nav izpūtējs???? nu labi izpūtēja sastāvdaļa? kas pēc tavām domām tad ir izpūtējs?
davaj labāk vairāk neko neraksti, citādi tev klientu nebūs vispār
redzi....man izskatās, ka tu paskaidrot neko nespēj....
auhjeķ, izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni tāpēc ka tas ir mazāk agresīvs pret metālu a tu nemaz nepadomāji, kas ikdienā tur lido cauri????
un nekādus sakarīgus argumentus no tevis izspiest nevar.... tikai \"man pasniedzējs mācīja\"
p.p.p.n.
labi,man pokuj.... ja nākajā komentārā nebūs sakarīgas atbildes vismaz par destilēta ūdens izmantošanas nepieciešamību izpūtēja mazgāšanai, es tavus komentārus vairāk nelasīšu
Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?
Šitas vispār labs jautājums... Un vēl arī gribētos zināt, kā tieši var nonākt līdz disku maiņai un daļēji nolietotiem klučiem. Cik nu man ir bijuši auto - diski ir mainīti tad, kad ir nodiluši kārtējie kluči, izvērtējot vai tie var adekvāti kalpot vēl vienu kluču mūžu vai ne.
Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?
Šitas vispār labs jautājums... Un vēl arī gribētos zināt, kā tieši var nonākt līdz disku maiņai un daļēji nolietotiem klučiem. Cik nu man ir bijuši auto - diski ir mainīti tad, kad ir nodiluši kārtējie kluči, izvērtējot vai tie var adekvāti kalpot vēl vienu kluču mūžu vai ne.
Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?
pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru
daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....
klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...
un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas
ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....
manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....
un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu \"kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam\" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....
atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)
bet šajā topicā bazars ir par tēmu - \"kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens\"
un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....
Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...
Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?
pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru
daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....
klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...
nu vai šitādu www2.220.lv/...
un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas
ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....
manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....
un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....
atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)
bet šajā topicā bazars ir par tēmu - "kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens"
Skaidrs, tev nav ne mazākās nojēgas pasr tehnoloģiju.
Klucim ir jābūt paralēlam diskam, vai arī viņa virsma var būt zem leņķa attiecībā pret disku?
vispār ņemot vērā, okeāna plakanumu nekas tur nav paralēli
man ir pretjautājums - kāpēc tu gribi ar fleksi to fana bremžu disku slīpēt šķībi?????
un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....
Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...
Nu tu jau te aizstāvi ideju, ka uz jauna diska jāliek lietotus kučus. Tad pamato kādēļ vispār šadu iespēju vajadzētu apsvērt. Vai arī paskaidro, kādēļ turbodzinējiem labāk lietot salona atsvaidzinātāju ar skuju aromātu...
Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?
pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru
daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....
klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...
nu vai šitādu www2.220.lv/...
un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas
ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....
manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....
un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....
atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)
bet šajā topicā bazars ir par tēmu - "kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens"
Skaidrs, tev nav ne mazākās nojēgas pasr tehnoloģiju.
Klucim ir jābūt paralēlam diskam, vai arī viņa virsma var būt zem leņķa attiecībā pret disku?
vispār ņemot vērā, okeāna plakanumu nekas tur nav paralēli
man ir pretjautājums - kāpēc tu gribi ar fleksi to fana bremžu disku slīpēt šķībi?????
Tu vari ar fleksi nolīpēt taisnu? Es varu tikai uz acumēru, bet acumērs, kā zināms, ir sūda mērs...
tu vispār stādies priekšā kā un kāpēc mašīna bremzē???? tas tev nav ātrvilciens, kas bremzēšanai izmanto elektromagnētisko spēku, nevis berzi....
tev būtu katrā eļļas maiņas reizē jāmaina gan kluči gan diski, jo tajos būs ievilktas švīkas
kad tev kādreiz būs sagadījies tā, ka kluči nodils līdz metālam (vai gandrīz līdz tam) tad tu sapratīsi, ka nekas tur nenotiek paralēli....
tu vari slīpēt ar ko gribi..... man pilnībā pietiktu ar fleksi noraut no kluča diska ievilktās rievas un lai disks ar kluci tiek galā pats.... fans, cik es sapratu, uzlika tos klučus vispār neaiztiekot un viņa diski paši pieslīpēja...
Nu tu jau te aizstāvi ideju, ka uz jauna diska jāliek lietotus kučus. Tad pamato kādēļ vispār šadu iespēju vajadzētu apsvērt. Vai arī paskaidro, kādēļ turbodzinējiem labāk lietot salona atsvaidzinātāju ar skuju aromātu...
vēlreiz atkārtojos - šajā topicā es gribu izdabūt no gača servisa kompetentu paskaidrojumu uz jautājumu "kāpēc aizdrista izpūtēja mazgāšanai jāizmanto destilēts ūdens"
principā tāds ir izgudrots.... vairumā mūsdienu tačkām (piemēram fana merivai) tas kvēpu filtrs vienkārši izdeg.... tikai šim nolūkam ir jādabū atbilstoša temperatūra... parasti kautkur vismaz grādi 300-400....
komonreilam šim nolūkam tiek veikta papildus viena degvielas iesmidzināšana cilindrā tad, kad virzulis jau iet lejā...
bet arī tas nepalīdz, ja brauc ļoti īsus gabalus... tas filtrs vienkārši nepaspēj uzsilt un izdegt....
Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?
a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?
Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.
Kvēpu filtra noravēšana
Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.
Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.
Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.
Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.
Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.