Kvēpu filtra noravēšana

feciic Reģ.: 09.05.2008

Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).

Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs

Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus

1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.

2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nu, ka paceļ rokas, kam šito skolā nemācīja?

Nu tie, kam nemācija brauc ar slāpekli... Bet ir jau arī citi labumi - netulkošu, bet gan jau sapratīsiet

"Oh, there are plenty of benefits: (1) Cool fluorescent green valve stem caps (assuming your nitrogen vendor has any marketing savvy), which will look sharp with your spinning wheel covers. (2) Bragging rights. OK, you were behind the curve with cell phones, iPods, thong underwear, etc. Nitrogen in tires is relatively new to the mass market. Now's your chance. (3) Reduced fire danger next time you land your space shuttle or commercial aircraft, and tell me you won't sleep better knowing that."

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Tas jau nekas, ka gaisā tāpat ~4/5 ir slāpekļa..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Tas jau nekas, ka gaisā tāpat ~4/5 ir slāpekļa..

ei nu ei!

kur tev to teica? lētajā riepu servisā?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Riepā spiediens ir ļoti mainīgs - gaisam uzsilstot tas palielinās, atdziestot samazinās – starpība var būt pat līdz 0.7, 0.8 bar. Kā jau minēts, spiediens riepā būtiski ietekmē riepas nodilumu, kā arī saķeri ar ceļu – pie pārlieku liela vai zema spiediena saķere būtiski samazinās. Attiecīgi tas ietekmē auto vadāmību un braukšanas drošību!

Ir iespēja pildīt riepas ar slāpekli – tam ir daudz mazākas spiediena svārstības atkarībā no temperatūras.

Riepu uzpildīšana ar slāpekli - 1.50Ls/gb - 2.00 Ls/gb.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Nu piedāvāt ir tikai normāli, ja jau cilvēki grib... Klientam tak vienmēr taisnība

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man jau pofig..... lai kaut pirž tajās kalašās.... ja tur iekšā būs gāze, tad spiediena atkarība no temperatūras būs mērījumu kļūdas robežas....

tad jau vajadzētu ņemt vērā arī gāzes difīziju caur riepu (tās dēļ tavs bērnībā piepūstais balons trešajā dienā bija manāmi zaudējis formu)

principā jau var pat viegli izrēķināt kāds būs spiediens kalašā pie 30 grādiem, ja 5 celsija grādos tur ir 2.5 atmosfēras gāzes

pieņemsim, ka riepas tilpums nemainās (varbūt arī mainās, bet nebūtiski)

tas sanāk, ka spiediens/temperatūra ir konstante

30C ~= 303k

5C ~= 278

2.5*278.15/303.15=?

man sanāk, ka tas būs 2.7 atmosfēras... a jums???

tāpat arī var izrēķināt, ka lai no 2.5 dabūtu 3 atmosfēras no 5 grādiem ir jāsakarsē līdz 61

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Riepā spiediens ir ļoti mainīgs - gaisam uzsilstot tas palielinās, atdziestot samazinās – starpība var būt pat līdz 0.7, 0.8 bar. Kā jau minēts, spiediens riepā būtiski ietekmē riepas nodilumu, kā arī saķeri ar ceļu – pie pārlieku liela vai zema spiediena saķere būtiski samazinās. Attiecīgi tas ietekmē auto vadāmību un braukšanas drošību!

Ir iespēja pildīt riepas ar slāpekli – tam ir daudz mazākas spiediena svārstības atkarībā no temperatūras.

Riepu uzpildīšana ar slāpekli - 1.50Ls/gb - 2.00 Ls/gb.

pļē, ku lēti diez vai kāds pavilksies

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā) līdz ar to skolas fizikas kurss pasaka priekšā atbildi uz to vai ir jēga pildīt riepā slāpekli pēc VIŅU SKAIDROJUMA....

jā un ko viņi dara ar riepā pēc uzmontēšanas esošo gaisu??? vai vēl trakāk ūdeni (sniegu)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu piedāvāt ir tikai normāli, ja jau cilvēki grib... Klientam tak vienmēr taisnība

ak tad tu atzīsti, ka tu brauci uz gača servīzi un liki viņa pasniedzējam izmazgāt izpūtēju ar destilētu ūdeni????

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var ieliet riepā šķidro slāpekli

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

jā un ko viņi dara ar riepā pēc uzmontēšanas esošo gaisu???

Ja klients vēlas par visiem 100% nomainīt riepā esoso gaisu ar slāpekli, tad var piedāvāt papildus extra pakalpojumu- riteņa aprīkošanu ar otru ventīli (vēlams pa diagon'ali pretējā pusē).

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

ļoti vienkārši, cilvēks uz labiem diskiem uzliek jaunus klučus, bet pēc kāda mēneša, tavu nelaimi, ar uzkarsētiem diskiem izbrauc caur pelķi, bremžu disku samet.

Cilvēkam jāliek jauni diski, bet kluči ir mazlietoti.

Kāds ir TEHNISKS PAMATOJUMS tam ka uz jauniem diskiem nevar likt LIETOTUS bremžu klučus?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

fanam prasi

es neesmu mainījis diskus atsevišķi

vispār to jautājumu pacēlu es, ar VWdanu man nav nekāda sakara

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.

kaksis neteica, ka jāmazgā ar destilētu ūdeni.... to teica gačs

kaksis visticamāk nemaz nezina, ka dažiem dīzeļiem ir tāds filtrs, jamais vienkārši domāja par koMisko sporta gaisa filtru

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

bet to gača servisa pasniedzējs varētu arī nemaz nezināt....

ja jau viņi ir nojaukuši tik tālu, ka var mazgāt ar destilētu ūdeni, tad kas viņiem traucē pūst tur cauri vienkārši karstu gaisu???

cik karstu prasīsi? atbilde ir domāju, ka pilnīgi pietiek 500 grādi pēc celsija skalas. no kurienes tāds cipars? no skolas ķīmijas kursa....

principā tur ir sasprūduši kvēpi.... kvēpi pamatā sastāv no amorfā oglekļa daļiņām, ogleklis normālā temperatūrā ir ķīmiski inerts... bet amorfais ogleklis gaisā aizdegas 300-500 grādu temperatūrā....

ar pliku karsēšanu (piemēram ar gāzes degli) nebūs līdzēts - obligāti cauri jāpūš gaiss....

un ja tas filtrs nav noņemts nost, tad pietiek tai tačkai vienkārši atstāt ķieģeli uz gāzes pedāļa, kamēr servisa pasniedzēji ir aizgājuši pusdienās

un nevajag stāstīt vēvēfanam, ka viņa mazlietoti bremžu kluči ir jāmazgā ar destilētu ūdeni

Poh kluči, poh izpūtēji un kvēpu filtri

Pirmais, labāk pastāsti, ko Tu dzer, ja savā prātā esi ieņemis ka es un vvfans ir viens un tas pats cilvēks

P.S. Minivenus ciest nevaru

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Nu šitādu apmēram: "Ar šā gada aprīli mūsu serviss saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu - slāpekļa uzpildi riepās. Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs, sevišķi aktuāli tas ir automašīnām ar zemprofila riepām."

Pilnīgas stulbības!! Slāpeklim nav nekāda palielināta molekulārā blīvuma!! Tā ir divatomu gāze ar molekulmasu 28, pie kam tik niecīgi atšķiras no gaisa blīvuma, ka daudz zīmju aiz komata vajag lai to konstatētu. Gaisā ir 70% slāpekļa. Visas divatomu gāzes izplešas pilnīgi vienādi! Un tas ir vai nu spiediens paaugstinās 2 reizes, vai tās tilpums palielinās 2 reizes ja gāzi sasilda par 273 grādiem Celsija. Fizikas kurss kaut kur 8. klases līmenī!

Kādas dumūbas tik nav gatavi iestāstīt pircējam, lai no tā izplēstu naudu.

Un slāpeklis nekad nav bijusi inerta gāze!! Pamācies neorganisko ķīmiju 7. klasēm!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

rezeem kluust kauns par sevi, ka neatceros neko no skolas fizikas, i_edgars laikam vakar skolu beidza

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Un slāpeklis nekad nav bijusi inerta gāze!! Pamācies neorganisko ķīmiju 7. klasēm!

Pats pamācies latviešu valodas gramatiku 1. klasei. Tas bija citāts, atbildot uz jautājumu, kā servisi pamato vajadzību pēc slāpekļa, un attiecīgi tam nav nekāda sakara ar manām fizikas vai ķīmijas zināšanām.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā)

Kur tad tas ūdens -25 grādos no gaisa palika ?

Kas notiek ar ūdeni mīnusos, var apskatīties, piemēram, ledusskapja saldētavā.

Es arī bērnībā brīnījos, kāpēc vecmāmiņa tādā salā kar palagus ārā žāvēties.. brīnumi notiek.

Pirmajam gan derēja piebilst, ka tas ir spēkā vietās, kur nav jūra tuvumā un vislabāk bezvēja apstākļos, jo vējš to mitrumu tomēr no kaut kurienes var atnest.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene, tad tajā servisā pilnīgākie analfabēti un dauņi strādā, a Tu viņiem tici un tās pat stulbības izplati tālāk!

Ar tādiem dauņiem ir pilni servisi. Viņš ķerās regulēt vārstus, bet pašam pat neienāk prātā ka dažiem auto cilindrus skaita no citas puses un ne visiem auto ir vienāda cilindru darba secība.

Ir vēl labāki redzēti - visa metālmācība šiem ir: dzelzs, bleķis, alumīnijs un metāls!! Tas ka sudrabs, zelts arī ir metāls, šie izrādās pat nenojauta!

NU nebrauc pie tiem stulbeņiem!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Gaisā ir 70% slāpekļa.

Gribēju teikt, ka 78% būs precīzāk. Te mazliet par Zemes atmosfēru: en.wikipedia.org/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Seene, tad tajā servisā pilnīgākie analfabēti un dauņi strādā, a Tu viņiem tici un tās pat stulbības izplati tālāk!

Ar tādiem dauņiem ir pilni servisi. Viņš ķerās regulēt vārstus, bet pašam pat neienāk prātā ka dažiem auto cilindrus skaita no citas puses un ne visiem auto ir vienāda cilindru darba secība.

Ir vēl labāki redzēti - visa metālmācība šiem ir: dzelzs, bleķis, alumīnijs un metāls!! Tas ka sudrabs, zelts arī ir metāls, šie izrādās pat nenojauta!

NU nebrauc pie tiem stulbeņiem!

Pļē... Es viņiem NETICU. Un es pie viņiem NEBRAUCU. Fiziku un ķīmiju skolā mācījos. Bet gluži vienkārši atbildēju uz jautājumu, kā servisi to argumentē. Domāju, ka pietiekami daiļrunīgi - LOHOTRONS!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgar, tev takš nepieleca, ka te visi jau no paša sākuma par to slāpekļa lietu smīkņā. Re kur vēl atradu ievadu Seenes tekstam:

Slāpeklis riepās?

Riepas

Kāpēc jāmazgā riteņi?

Slāpeklis riepās?

Kā mūs atrast?

Tas varētu būt intresanti!

Lai gan sākotnēji šķiet, ka slāpeklis automobīļa riepās ir lieka greznība, jāatzīmē, ka ne velti, piemēram, Vācijas operatīvo dienestu autotransporta riepās ir pildīts slāpeklis. Slāpeļa izmantošana ir obligāts nosacijums pasažieru autobusiem. Slāpekļa priekšrocības tiek novērtētas aizvien plašāk pasaulē un arī Latvijā. Ne velti šobrīd gandrīz katra ceturtā automašīna no Vācijas ir ar krāsaino ventiļu vāciņiem. Krāsaini ventiļu vāciņi nav modes lieta, bet marķējums, ka riepās gaisa vietā pildīts slāpeklis. Šī tehnoloģija plaši tiek izmantota arī autosportā.

Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Pirmkārt, [un tālāk aiziet jau Seenes citētais teksts] www.note.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Pirmkārt, [un tālāk aiziet jau Seenes citētais teksts] www.note.lv/...

Es to no pilnīgi citas lapas kopēju. Izskatās ka pat lielisko rektlāmtekstu viens no otra kopē bez izmaiņām

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Pirmkārt, [un tālāk aiziet jau Seenes citētais teksts] www.note.lv/...

Es to no pilnīgi citas lapas kopēju. Izskatās ka pat lielisko rektlāmtekstu viens no otra kopē bez izmaiņām

Droši vien, no šejienes: www.gaserviss.lv/...

Bet vispār tēma tautā mazliet aizgājusi - skatos, pirms laiciņa arī te pabija: www.iauto.lv/...

Tad vēl mbclubā ar viens ir ieminējies: www.mbclub.lv/...

Kāds vēl mountainbaikam arī gribējis to pielietot: www.xc.lv/...

Un, spriežot pēc Google rezultātiem, arī autonews.lv savulaik ir ticis šo lohatronu nopublicējis.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bet nu kādam ir bijusi bagātība iztēle - piesaukti "Vācijas operatīvo dienestu autotransports", "obligāts nosacijums pasažieru autobusiem" un "izmantota arī autosportā". Gandrīz jau gribās noticēt..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti