Kvēpu filtra noravēšana

feciic Reģ.: 09.05.2008

Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).

Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs

Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus

1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.

2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Ne jau motorā ir vaina, bet tavā paurī. Nez kāpēc man vairāki paziņas brauc ar opeļiem (corsām, combo, astrām, jā - arī viens ar merivu), kurām ir šis pats dzinējs un neviens nesūdzas. Atļauj 3 minēt - varbūt tāpēc, ka viņu pašmērķis nav katru dienu blociņā pierakstīt un mēģināt uzstādīt degvielas patēriņa rekordus.

Mans pašmērķis nav uzstādīt rekordus, bet vienkārši patīk sarēķināt.

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

Varianti ir daudz un dažādi - izdomā pats, kā panākt, lai motors ilgāku laiku strādātu pilnā slodzē un sasniegtu max darba temperatūru. Manam auto arī 110 uz šosejas nav risnājums, ja vien neiedomājos, ka to jāizveic ar, piemēram, trešo ātrumu.

Kādi 1000km bāņu ar CC uz 150 gan palīdz

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nav jau tā, ka es maz brauktu tālākus gabalus. Katru mēnesi vidēji 2-3 reizes braucu 150-100 km tālu prom no dzīvesvietas. Turklāt pagājušajā rudenī biju aizbraucis uz Lielbritāniju. Šad tad braucu arī virs 100 km/h.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kļūda - 150-200 km no dzīvesvietas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nav jau tā, ka es maz brauktu tālākus gabalus. Katru mēnesi vidēji 2-3 reizes braucu 150-100 km tālu prom no dzīvesvietas. Turklāt pagājušajā rudenī biju aizbraucis uz Lielbritāniju. Šad tad braucu arī virs 100 km/h.

Ganjauka ar to pat Merivai būs par maz. Mans auto ar 110 uz šosejas ziemā pie -15 pēc ~50km tikai sasniedz pilnu darba temperatūru. Līdz tam knapi pietiek salona apsildei, kur nu vēl domāt par kaut kā "izdedzināšanu". Jauno ekonomisko dīzeļu blakusefekts - liekais siltums ir ļoti maz.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Jūs te runājat par "gāšanu", par to, ka "nedrīkst sēņot", par LV atļautā max ātruma ieteicamu pārsniegšanu utt. Neticu, ka kaut kas tāds ir rakstīts auto lietošanas instrukcijā!!! Galu galā katrs drīkst ar auto pārvietoties kā pašam ērtāk, un ja tas noved pie tādām tehniskām ķibelēm, tad jāsaka tikai viens - Opelis čakarē cilvēkus un iesmērē tiem draņķus, ko reklamē kā "ekoloģiskus" un "ekonomiskus".

Piedrāzt Opeli un Adam Auto dubultā (man ir vēl savi iemesli)!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Mans auto ar 110 uz šosejas ziemā pie -15 pēc ~50km tikai sasniedz pilnu darba temperatūru.

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Jūs te runājat par "gāšanu", par to, ka "nedrīkst sēņot", par LV atļautā max ātruma ieteicamu pārsniegšanu utt. Neticu, ka kaut kas tāds ir rakstīts auto lietošanas instrukcijā!!! Galu galā katrs drīkst ar auto pārvietoties kā pašam ērtāk, un ja tas noved pie tādām tehniskām ķibelēm, tad jāsaka tikai viens - Opelis čakarē cilvēkus un iesmērē tiem draņķus, ko reklamē kā "ekoloģiskus" un "ekonomiskus".

Piedrāzt Opeli un Adam Auto dubultā (man ir vēl savi iemesli)!

Nu tas jau nav tikai par Opeli. Vislabākais jau ir elektromobīļi - negribas pat iedomāties, cik ilgam laikam pietiek ar vienu uzlādi, ja vēl apsilde jānodrošina. Bet to nepiemin NEVIENS!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja: Mans auto ar 110 uz šosejas ziemā pie -15 pēc ~50km tikai sasniedz pilnu darba temperatūru.

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Var jau, bet... Ko darīt ar kondicioniera radiatoru? Mocīt klimatkontroli un priecāties, kā logi svīst ciet? Un gaisa starpdzesējam arī pat ziemā ir nozīme.

Seene Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Jūs te runājat par "gāšanu", par to, ka "nedrīkst sēņot", par LV atļautā max ātruma ieteicamu pārsniegšanu utt. Neticu, ka kaut kas tāds ir rakstīts auto lietošanas instrukcijā!!!

Nu jā - instrukcijā tas nav rakstīts, bet atšķirību starp "sēņošanu" un normālu braukšanu ļoti labi var redzēt REiropā, kur pat vecas tantes pie stūres griež savu 1.1 mazauto līdz "redlainam", lai normāli uzsāktu kustību pie krustojuma intensīva satiksmē, nevis kā pie mums pieņemts - pēc zaļā iedegšanās sākt palēnām meklēt pirmo ātrumu un tad sākt palēnām kustību, brīnoties par to, kādēļ veidojas sastrēgumi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja:

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

Varianti ir daudz un dažādi - izdomā pats, kā panākt, lai motors ilgāku laiku strādātu pilnā slodzē un sasniegtu max darba temperatūru. Manam auto arī 110 uz šosejas nav risnājums, ja vien neiedomājos, ka to jāizveic ar, piemēram, trešo ātrumu.

Kādi 1000km bāņu ar CC uz 150 gan palīdz

Varbūt vest no laukiem malku ar mērenu kravnesības pārsniegumu ir OK?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Varbūt vest no laukiem malku ar mērenu kravnesības pārsniegumu ir OK?

Pietiks arī ar nepārsniegtu kravnesību, ja pie viena neaizmirsīsi braukt arī maksimāli dinamiski - kaut vai nepārsniedzot 90, bet pretēji savai pārliecībai pie katras iespējas sasniedzot atļauto ātrumu iespējami ātri.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Interesanti - ar ko gan tie kvēpi atšķirās? Šķidrās degvielas kvēpi jebkurā gadījumā ir pilnībā nesadegusi degviela, būtībā ogleklis, vecākiem dzinējiem mēdz būt piejaukumi no sadegušās eļļas, kas ir īpaši cieti. Dīzelim varētu būt nedaudz vairāk to kvēpu un tikai!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Interesanti - ar ko gan tie kvēpi atšķirās? Šķidrās degvielas kvēpi jebkurā gadījumā ir pilnībā nesadegusi degviela, būtībā ogleklis, vecākiem dzinējiem mēdz būt piejaukumi no sadegušās eļļas, kas ir īpaši cieti. Dīzelim varētu būt nedaudz vairāk to kvēpu un tikai!

Nu tas uzdegums, pret ko var cīnīties ar naftalīnu nav kvēpi, bet kā reiz visādu piejaukumu kārta. No netīras degvielas, eļļas u.t.t.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

>Opelis čakarē cilvēkus un iesmērē tiem draņķus, ko reklamē kā "ekoloģiskus" un "ekonomiskus"

Kāpēc iesmērē, pircēji jau paši rēķina sākotnējos ieguldījumus un to cik ietaupīs beņā, bet ne kopējās izmaksas. To ka pēc garantijas jāmaina filtrs pa lielam vairs nav Opeļa problēma. Kvēpu filtrs laiku pa laikam jāmaina, tāpat kā eļļa, gaisa filtrs utt. ,tas tiek pieņemts par normu, bet redz kvēpu filtrs ne. "Ekonomisks" - auto vispār pēc būtības nevar būt ekonomisks, ekonomiskāk ir braukt ar sabiedrisko un īrēt auto tikai kad tiešām nepieciešams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Parasti šādas izdarības izveic vai nu žiķeļiem, vai līkroči, kas nejēdz/negrib savām mašīnām nomainīt termostatus.

Bet nu par cik sēņotājs nebeidz stāstīt, cik fantastisks ir tas viņa opeļa V6 ķīselis, tad pieņemsim ka tur viss ir kārtībā, un tas ir tikai kārtējais pārāk seksonomiska motora blakusefekts

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

"Ekonomisks" - auto vispār pēc būtības nevar būt ekonomisks, ekonomiskāk ir braukt ar sabiedrisko un īrēt auto tikai kad tiešām nepieciešams.

Nu jau gan iebrauci pārspīlējumos. Auto ļoti bieži ir ekonomiskāks risinājums par sabiedrisko. Pat, ja tikai rēķina tiešos izdevumus, neskaitot laika ietaupījumu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Auto ļoti bieži ir ekonomiskāks risinājums par sabiedrisko.

Tas jau nav jāuztver kā norma, ja mūsu banānvalstī tā ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

opelim nav V6 ķīseļa. Droši vien isuzu domājis biji...

Kāda šķirba? Opeļa vētra ar apaļu b ļ embu, kurā attēlots pūķis, kas rāda "" un isuzū motors zem haubes.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Interesanti - ar ko gan tie kvēpi atšķirās? Šķidrās degvielas kvēpi jebkurā gadījumā ir pilnībā nesadegusi degviela, būtībā ogleklis, vecākiem dzinējiem mēdz būt piejaukumi no sadegušās eļļas, kas ir īpaši cieti. Dīzelim varētu būt nedaudz vairāk to kvēpu un tikai!

Nu tas uzdegums, pret ko var cīnīties ar naftalīnu nav kvēpi, bet kā reiz visādu piejaukumu kārta. No netīras degvielas, eļļas u.t.t.

Nav taisnība, neesmu gan speciālists organiskajā ķīmijā, bet naftalīns ir tads pat ogļūdeņradis kā benzīns vai dīzelis, tik savādāka struktūra, naftalīna piejaukšana, vismaz benzīnam, paaugstina cetānskaitli, cik aminos

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Parasti šādas izdarības izveic vai nu žiķeļiem, vai līkroči, kas nejēdz/negrib savām mašīnām nomainīt termostatus.

Bet nu par cik sēņotājs nebeidz stāstīt, cik fantastisks ir tas viņa opeļa V6 ķīselis, tad pieņemsim ka tur viss ir kārtībā, un tas ir tikai kārtējais pārāk seksonomiska motora blakusefekts

Kamdēļ piedāvā mainīt termostatu? tapēc ka sabojājies vai likt "karsto"?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

tāpēc, ka sabojājies. Pie normāli strādājošas dzesēšanas sistēmas nekādu kartonu nevajag.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Benzīnam ir cetānskaitlis ?

Jā taisnība, sajaucu, bija domāts -paaugstina oktānskaitli,kas principā, ir pretējs cetānskaitlim

Lasītākie raksti

Jaunie raksti