Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kvēpu filtra noravēšana

feciic Reģ.: 09.05.2008

Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).

Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs

Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus

1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.

2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

vajag apshaut tos inzhenierus kas izgurdo visadus kramus, ar mazu resursu un skarbaam izmaksaam. un piekaut tos zaljos, kas liek inzhenieriem ko tadu izgudrot

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

vajag apshaut tos inzhenierus kas izgurdo visadus kramus, ar mazu resursu un skarbaam izmaksaam. un piekaut tos zaljos, kas liek inzhenieriem ko tadu izgudrot

+1

Brīžiem es nesaprotu uz kurieni tie "zaļie" iet. Nerunājot par kvēpu un citiem filtriem. Ir virkne visādu bezjēdzīgu prasību no kurām efekts ir tikai tam kas tās ir izdomājis, pats ražo un piespiež citus lietot

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

vajag apshaut tos inzhenierus kas izgurdo visadus kramus, ar mazu resursu un skarbaam izmaksaam. un piekaut tos zaljos, kas liek inzhenieriem ko tadu izgudrot

PN ar savu mazo resursu... Resursam nav nekādas vainas. Cilvēku idiotismam gan - nu NAV jēga iegādāties dīzeli, ja braukā īsus gabalus, NAV. Bet to tak cilvēki nepadomā. Paklausās tik ka dīzeļi ir sperduperekonomiski, bet nespēj paņemt kalkulatoru un parēķināt pie kāda nobraukuma dārgākās iegādes un uzturēšanas izmaksas atmaksājas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.

kaksis neteica, ka jāmazgā ar destilētu ūdeni.... to teica gačs

kaksis visticamāk nemaz nezina, ka dažiem dīzeļiem ir tāds filtrs, jamais vienkārši domāja par koMisko sporta gaisa filtru

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

bet to gača servisa pasniedzējs varētu arī nemaz nezināt....

ja jau viņi ir nojaukuši tik tālu, ka var mazgāt ar destilētu ūdeni, tad kas viņiem traucē pūst tur cauri vienkārši karstu gaisu???

cik karstu prasīsi? atbilde ir domāju, ka pilnīgi pietiek 500 grādi pēc celsija skalas. no kurienes tāds cipars? no skolas ķīmijas kursa....

principā tur ir sasprūduši kvēpi.... kvēpi pamatā sastāv no amorfā oglekļa daļiņām, ogleklis normālā temperatūrā ir ķīmiski inerts... bet amorfais ogleklis gaisā aizdegas 300-500 grādu temperatūrā....

ar pliku karsēšanu (piemēram ar gāzes degli) nebūs līdzēts - obligāti cauri jāpūš gaiss....

un ja tas filtrs nav noņemts nost, tad pietiek tai tačkai vienkārši atstāt ķieģeli uz gāzes pedāļa, kamēr servisa pasniedzēji ir aizgājuši pusdienās

un nevajag stāstīt vēvēfanam, ka viņa mazlietoti bremžu kluči ir jāmazgā ar destilētu ūdeni

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

Nu tak to jau uzreiz ieteicu - lai aizbrauc eskursijā, piemēram, uz Varšavu un viss būs kārtībā. var jau maksāt naudu par mašīnas pārjaukšanu un filtra speciālu tīrīšanu, bet var arī apvienot patīkamo ar lietderīgo

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

Nu tak to jau uzreiz ieteicu - lai aizbrauc eskursijā, piemēram, uz Varšavu un viss būs kārtībā. var jau maksāt naudu par mašīnas pārjaukšanu un filtra speciālu tīrīšanu, bet var arī apvienot patīkamo ar lietderīgo

naudu viņam nokāst piesakās gačs ar saviem servisa pasniedzējiem....

interesanti, ja klients atbrauktu ar savu destilēto ūdeni.... vai būtu atlaide no cenas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Kā nu ne... var tak pa ceļam iecavā uzpildīties

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Kā nu ne... var tak pa ceļam iecavā uzpildīties

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

Teorētiski vajadzēja... Man gan neviens nekad nav prasījis.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

tagad sapratu... paldies

p.n.

es arītagad pieņemu dīzeļus tīrīšanā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

pie -25???? a ja nu tu viņu noslāpēsi varšavā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

Teorētiski vajadzēja... Man gan neviens nekad nav prasījis.

pilnvaru vajag brīdī kad sākas sūdi.... ķipa savāc tavu mizu uz štrafstajanku par neapmaksātu parkingu, apdirsināšanas gadījums utml... ka tev ir tiesības rīkoties ar to lūzni....

lai vienkārši iebrauktu valstī formāli nevajag....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

pie -25???? a ja nu tu viņu noslāpēsi varšavā?

Tur siltāks Un ne jau es, bet tas, kam trubas jātīra

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

joprojām interesē profesionāļu skaidrojums....

kāpēc gača pasniedzēju autorizātajā servisā kvēpu filtrus mazgā ar destilētu ūdeni?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Nu šitādu apmēram: "Ar šā gada aprīli mūsu serviss saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu - slāpekļa uzpildi riepās. Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs, sevišķi aktuāli tas ir automašīnām ar zemprofila riepām."

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Nu šitādu apmēram: "Ar šā gada aprīli mūsu serviss saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu - slāpekļa uzpildi riepās. Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs, sevišķi aktuāli tas ir automašīnām ar zemprofila riepām."

slāpekļa spiediens nav atkarīgs no temperatūras??????

nu bļē, vai tad skolā vairs nemāca klapeirona-mendeļejeva vienādojumu????

lai saprastu par ko es tagad runāju - īsumā 1 mols gāzes normālā temperatūrā un spiedienā (par temperatūru neatceros, tas bija vai nu 0 C vai 20C) aizņem 22.4litri tilpumu.... palielinot temperatūru nemainīgā tilpumā spiediens palielinās.... un otrādi....

otra lieta - slāpeklis jau nu gluži nav inerta gāze, vismaz pēc mendeļejeva un citu ķīmiķu domām....

tad kāpēc riepās nepūst argonu? kas tiešam ir pieskaitāma pie inertajām gāzēm?

nu, ka paceļ rokas, kam šito skolā nemācīja?

cik atceros, tad tas vienādojums ir ideālai gāzei.... bet normālos apstākļos gāzēm atškirība bija kautkādā tur entajā ciparā aiz komata...

cik atceros, tad no gaisa vienīgi ūdens tvaiki bija vērā ņemas izņēmums un arī tikai tāpēc, ka kondensējās vai sasala....

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti