Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kvēpu filtra noravēšana

feciic Reģ.: 09.05.2008

Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).

Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs

Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus

1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.

2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Atlikt! Veselīgam humoram būt!

Praideri, izvirtuļi, atsienaties!!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu par slaapeklja teemu daudz un dikti raksta tie pashi vaacieshi - saakot ar ADAC un turpinot ar riepu razhotaajiem u.taml..

Aviaacijaa, biistamu kravu paarvadaajumos, tunelju un shahtu transportaa un F1 automobiljos - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas. Pashi riepu razhotaaji apgalvo, ka max tiira slaapeklja videe arii riepu un to karkasu materiaali leenaak noveco, oksideejas. Vispareejais skatpunkts ir taads, ka normaala ielas auto riepu temperatuura nekad nesasniedz aviaacijas vai F1 riepu temperatuuru, taatad arii taa pati novecoshana notiek stipri leenaak. Savukaart riepas aizdegshanaas (piemeeram, zaudeejot spiedienu) vieglajiem ir nu ljoti reta paraadiiba, lielaakoties nav arii tik biistama, kaa , piemeeram pustonnu smagas shahtu transporta riepas degshana kaut kur pazemee Taa ka slaapeklis riepaas privaatauto visdriizaak esot tirgotaaju veelmes vairaak nopelniit iedvesmots Viennoziimiigu argumentu, kuri liktu krasi visiem izveeleeties slaapekli, vai no taa atteikties, nav!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Šitādu reklāmrakstu ir pa pilnam, kur katrs auns reklamē, ka viņa pārdotais pļuhtvasers aerosola pudelītē ekonomē 15% degvielas, cits tikai 10%, utt. Tad jau sapērkam visus, kur tikai rakstīts ka ieekonomē un gāžam bākā, motorā, un visos citos caurumos iekšā! Kopā sanāks ka varam pat saražot degvielu braucot... jo ņiprāk brauksim, jo vairāk degvielas bākā pieaugs.

Murgs.... Bija reiz raidījums.. Puisīt, puisīt cik Tev gadu? .... Un Tu vēl pasaciņām tici!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā)

Kur tad tas ūdens -25 grādos no gaisa palika ?

Kas notiek ar ūdeni mīnusos, var apskatīties, piemēram, ledusskapja saldētavā.

Es arī bērnībā brīnījos, kāpēc vecmāmiņa tādā salā kar palagus ārā žāvēties.. brīnumi notiek.

Pirmajam gan derēja piebilst, ka tas ir spēkā vietās, kur nav jūra tuvumā un vislabāk bezvēja apstākļos, jo vējš to mitrumu tomēr no kaut kurienes var atnest.

aukstumā ūdens tvaiki gaisā ir daudz mazāk kā siltumā... ir tāda lieta kā rasas punkts.... tā ir temperatūras, spiediena un ūdens tvaika daudzuma sakarība....

tātad atdziestot gaisam ir pofig ir jūra tuvumā vai nav.... liekais ūdens no gaisa sakondensēsies, sasals un izkritīs kā sarma vai sniegs

papildus vēl kompresorā spiediena ietekmē ūdens sakondensējas.... galu galā riepā tas praktiski nenonāk....

tobiš ja arī nonāk, tad riepas apstākļos tas tomēr būs gāze....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

atgriežamies pie izpūtēju mazgāšanas ar destilētu ūdeni

bet nu davaj - ja kādam ir jāveic kārtīga gultņa pārbaude, jāmazgā izpūtējs ar destilētu ūdeni vai jāuzskrūvē ventīļiem krāsainie kalpaciņi..... laipni lūgti servīzē pie gača un pasniedzējiem

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Neaizmirsīsim, ka kompresors/pumpis darbojoties sasilst un sasilda arī gaisu.

izdari eksperimentu..... piepumpē šodien pie -25 riepu, tad uzbrauc uz plakanā okeāna un nosver cik tev riepā būs ūdens un kā tas varētu mainīt spiedienu.....

pieņemsi, ka tev riepas tilpums ir 100 litri, vēlamais spiediens 3

riepā jāiekačā 300litri gaisa

tādos mīnusos kā tagad gaisā nav vairāk par 0.1%... da kautvai 0.2, iekačājot 3 atmosfēras riepā ūdens tvaika daudzums nebūs lielāks par 1%....

tobiš riepā tu iekačāsi 297 litrus ne ūdens un 3 litrus ūdens tvaika

ja tas VISS ūdens sakondensēsies, tad 3 atmosfēru vietā būs nedaudz vairāk par 2.97 kāpēc vairāk? tāpēc, kasakondensējies ūdens samazinās tilpumu, kurā būs gāze.... ar ko tu to izmērīsi????

tāpat jau var teikt par tā saucamo tauriņa efektu..... zemestrīce ir tāpēc, ka taurenis kautkur pavicināja spārnus.....

bremžu kluči tev arī ir stingri paralēli diskiem.... kaut reāli nevienai mašīnai tā nav.... kļūda nav liela, bet paralēli viņi nav....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

nebojā biznesu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

nebojā biznesu

Nu beidz, tā gāze kuru tu spēj saražot nemaz neatgādina slāpekli....kāds tev bizness..

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

gacha nav TNT no Tvneta forumiem? tam arī kaut kāds serviss ir.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

nebojā biznesu

Nu beidz, tā gāze kuru tu spēj saražot nemaz neatgādina slāpekli....kāds tev bizness..

vai tad mans ūdens negaršoja gandrīz tāpat kā destilētais?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Šitādu reklāmrakstu ir pa pilnam, kur katrs auns reklamē,

Tā nesaki vis. Tas, kurš reklamē, nav auns. Auns ir tas kurš uz reklāmu uzķeras.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Neaizmirsīsim, ka kompresors/pumpis darbojoties sasilst un sasilda arī gaisu.

bremžu kluči tev arī ir stingri paralēli diskiem.... kaut reāli nevienai mašīnai tā nav.... kļūda nav liela, bet paralēli viņi nav....

par klučiem un viena gultņa/amīša/spuldzes maiņu labāk paklusē, nekrīti vēl lielākā kaunā...

par amīšiem es neko īpaši teicis neesmu, BET ir situācijas, kurās neviens nemainīs amortizatorus abās pusēs....

piemēru gribi? lūdzu...

viena amortizators ir galīgi čau... otrs vēl biki kopā turās.... tev tā tačka ir jāpārdod gūstot pēc iespējas lielāku peļņu.... cik amortizatorus tu mainīsi? pareizi - paņemsi šrotā lietotu un nomainīsi vienu salauzto...

bet visu gultņu nomaiņai nav nekāda loģiska pamatojuma... un arī spuldzēm tas pamatojums ir stipri aiz matiem pievilkts... ja tu vienā tuvajā neieliksi zaļu lampu, zilas vietā, xren tu spēsi ar aci atšķirt....

p.n.

gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ā un vēl, pirmais, pirms riepas pumpēšanas, tu izlaidi ārā veco gaisu, un izžāvēji riepu un disku?

es tak nebraucu ar krāsainiem ventīļu kalpaciņiem

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Arī granātas tā ir pārliktas - no labās uz kreiso un otrādi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Arī granātas tā ir pārliktas - no labās uz kreiso un otrādi.

vispār man ir aizdomas, ka pie gača servīzē neviens pasniedzējs nemaz nezina, ka gultņi (vai granātas) griežas dažādos virzienos

es protams runāju par tiem gultņiem, kam pēc grāmatas nav pofig kā viņu iebāzt iekšā....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

gultņi griežas atkarībā no dilšanas virziena

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Arī granātas tā ir pārliktas - no labās uz kreiso un otrādi.

vispār man ir aizdomas, ka pie gača servīzē neviens pasniedzējs nemaz nezina, ka gultņi (vai granātas) griežas dažādos virzienos

es protams runāju par tiem gultņiem, kam pēc grāmatas nav pofig kā viņu iebāzt iekšā....

Gribi teikt, ka ieliekot gultni otrādāk, tas griezīsies uz otru pusi un būs kā jauns? Ķip, gultņi dilst atkarībā no griešanās virziena? Kurā skolā to māca?

tev skolā nemācīja salikt kopā cēloņus un sekas?

tad, kad tu maisi olu kulteni, tad arī nedrikst maisīt pretējā virzienā, jo tad olas atkuļās atpakaļ...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

atkārtošu

davaj nav ko spamot beztēmā - šajā topicā ir jārunā par to, ka izpūtējs ir jāmazgā destilētā ūdenī.....

einārs vienmēr pasūtīja pasniedzējiem sava izpūtēja mazgāšanu destilētā ūdenī un ir apmierināts klients

bet izskatās, ka dzintars būs savu izpūtēju mazgājis pats ar parasto krāna ūdeni, jo jamo tagad vēlas rotēt.....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja: atkārtošu

davaj nav ko spamot beztēmā - šajā topicā ir jārunā par to, ka izpūtējs ir jāmazgā destilētā ūdenī.....

einārs vienmēr pasūtīja pasniedzējiem sava izpūtēja mazgāšanu destilētā ūdenī un ir apmierināts klients

bet izskatās, ka dzintars būs savu izpūtēju mazgājis pats ar parasto krāna ūdeni, jo jamo tagad vēlas rotēt.....

Nu tad, zinātniek, var vai nevar mazgāt?

p.s. skursteņslauķi rokas mazgā ūdenī-parastajā. No sākuma aukstā lielumus, pēc tam siltā atlikumus. Zini kāpēc?

kaksi, kaksi, kapeec?!!

Storms Reģ.: 07.10.2003
0 0 Atbildēt

Aizd*** izpūtēji gadās arī benzīnniekiem. Sēņojot ar štruntīgu zupu katalizators aizaug itin veiksmīgi. Tikai lēnāk kā dīzeļiem. Papildus tam veidojas uzdegumi uz vārstiem, virzuļiem svecēm un tā tālāk līdz eļļas gredzenu iecepšanos mēslos.

Braucot dinamiski ir augstākas temperatūras kas izdedzina tos mēslus. Diemžēl pie viena tiek izdedzināts arī pats katalizators kā tāds, kautgan... vismaz nau kam aizd***ies.

Tāpēc reizēm sēņotāju benzīnniekiem iedodot spuslās šie paliek ņiprāki.

P.S. - Pie mana braukšanas stila gan uzdegumi neveidojas un nau jāķēpājas ar katalizatoru izņemšanu - tie dematerializējas paši.

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Spameri spamo jau 7 lpp. --> bet ko tad topika autors ir nolēmis izdarīt ar sava dīzeļ FOCUSa kvēpu filtru uzklausot visus vietējos iAuto sensejus ?

Mazgāsi, rausi ārā un epīsies ar elektronikas apmuļķošanu???

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

skursteņslauķi mazgā rokas destilētā ūdenī....

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

P.S. Manam RAVam un daudziem citiem RAViem arī ir modeļa kaite- pie mūsu degvielām katalizators aiz **iršās ļoti ātri. Tipa izplūdes neatbilst EURO 3

Jau no 150 000 braucu ar Check Engine. Tagad 266 000 uz ODO. Manā gadījumā vienīgais diskomforts ir tas kad dzinējs uzliek ierobežotāju uz 150km. Retās reizēs kad atvienoju akumulatoru un "kļūda nodzēšas" auto var pavirināt arī nopietnāk.

Original katalizators 600 LVL, neoriginal 300LVL - nav iekāriena sapiķot tādu $$$ tikai par to lai novāktu to check engine. TA atgāzes iziet godīgi jau kuro gadu.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti