Doma tada, ka nevar divos kantoros baudīt galvu un nemanīt ka plaisas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Doma tada, ka nevar divos kantoros baudīt galvu un nemanīt ka plaisas.
NU bet tā tāda 100% parliecība ka tās ir atgāzes tajā antifrīzā ???
Jo tīri teorētiski dzesēšanas sistēmā gaisa esamība nav nekas neiespējams, un logīski motoram uzsilstot izplešas dzeses šķirdums un mēģina kaut kur to gaisu nogrūst.
Un savukārt ja tas gaisa burbulis tur nopietns - tad arī karšana nav nekas pārdabisks.
Bet nu nemācēšu komentēt tiši par L200 nelaimēm, bt man tāds "jox" gadījās uz Celicas, nācās kārtīgi paspaidīt trubas kamēr lieta puslīdz normalizējās, un vēl beigās samainīju radiatora vāciņu (jo bij aizdoma ka spiedienu netur un līdz ar to ir pilnīgi iespējams uzvārīt antifrīzu !!! ) un viss tagad OK.
Tāds iespaids ir ka tas ir gāzes jo šobrīd līdz tiem 3000rpm viss mierīgi, bet pat aukstam motoram paturot virs 3000rpm nāk vienmērīgi vienā laidā tie burbuļi. Sakarā ar karšanu termostats un ūdenssūknis nomainīts.
shtrunts par burbuljiem. spiediens ir sistemaa vai nav?
Ir spiediens, pieaug proporcionali no apgriezieniem. Kad nomet brīvgaitā, nav. Mierīgi darbojas, stundu darbinats, ventilatori iesledzas un izsledzas papildnieks elektriskais, temperatūra norma. Praktiski simtomi ka bija pirms remonta, tikai tad pamatīgāk, bezmaz ar strūklu gāza laukā. Galvu pārbaudīja noslīpēja. Tagad atkal galva tika noņemta, iedota parbaudīt, ideala esot.
Es laikam teiktu - brauc un nerausties - ik pa laikam pačeko eļļas stāvokli un antifrīza stāvokli, pēc kādiem 10kkm tikai jāpārliecinas vai antifrīzs CO2 utml iespaidā nav kļuvis par skābi, ja nav - tad tie burbuļi ir kaut kas pavisam cits nekā tu domā !!!
Un par karšanas jautājumu - pārbaudi/samaini vienīgo atlikušo daļu radiatora vāciņu, ja jams netur spiedienu, tad antifrīzam vārīšanas sākas pat mazliet zem 100 grādiem ja pareizi atceros. Tad kad jams zem spiediena - vārīšanas tiek pacelt turpat līdz 130+ (arī atkarīgs no H2O apjoma sastāvā).
Galvai noslīpēti 0,1mm. Skrūves jaunas. Trakakais jau tas ka spiez lauka antifrīzu kad apgriezieni, pat tad kad motors nav uzsilis un nevārās.
monteros rakstīja: Galvai noslīpēti 0,1mm. Skrūves jaunas. Trakakais jau tas ka spiez lauka antifrīzu kad apgriezieni, pat tad kad motors nav uzsilis un nevārās.
tas izklausās pēc kaut kā neticama !!! Ja termostats ir ciet tad tur tikpat kā nekas cauri nevar iet !!! Un neticu arī ka pa otru galu - apakšējo trubu kaut ko varētu spiest atpakaļ.
Līdz ar to man būtu jautājums ko vēl tas antifrīzs dzesē - turbīnu, vēl kaut ko ???
Piem. Toyotas CT26 turbīna tiek šādi dzesēta, bet nezinu kā tavam Mitsu.
Tur jau tā nelaime ka tas šķiet neticams murgs. Tapēc arī ir aizdomas par bloku. Turbīnu nedzesē, bet ir tads kā siltumapmaiņas radiators saistīts ar atgāzu recirkulācijas sistēmu. Baudīts ir, vesels esot
NU ja viss tiešām ir izslēgts - tad jāmeklē veidu kā pārbaudīt bloku, no tāda viedokļa pat labi ka tev jams arī aukstam "pūš" pieklājīgi "garām" , tad problēma būš pamanāmāka.
No citas puses škiet bija kuat kādi verķi ko varēja uzskrūvēt radiatoram vāciņa vietā un noteikt ir tur CO/CO2 izplūde vai nav - tas arī iespējams šo to pastāstītu par tavām aizdomām.
Parasti jau ir tā, ka ja tosolā tiek spiestas gāzes vai rodas spiediens, tad tas tosols jau arī mierā neliekas, tb viņam jāparādas eļļā vai tvaikos no izpūtēja. Pie tam parasti tas jūtams arī gaitā, nu vismaz brīvgaitā vai palaižot no rīta, jo pēc loģikas tas korķis kādu brīdi pēc auto noslāpēšanas uztur vēl spiedienu un tad mierīgi var nokļūt caur plaiso otrā pusē. Es arrī neesmu L200 un vispār baigais motoru specs, bet varbūt kāda plaisa ir iepējam jau aiz izplūdes vārsta, līdz ar to motora darbību neietekmē, bet izplūdes gāzes sistēmā nokļūst. Pārējos gadījumos vai nu tosols eļļā vai tosols tvaikos pa izpūtēju ārā. Ja tev šitā burbuļo tad tvaikiem būtu jābūt ļoti labi redzamiem.
monteros rakstīja: Labdien iAuto lietotāji!
Lūgums palīdzēt ar padomu, auto Mitsubishi L200, 2,5td 2002.gada Problēma sekojoša, motors ticis pārkarsēts, tika remontēta galva jo stradājošam motoram gāzes acīmredzami burbuļoja antifrīzā. Pēc remonta pabraukts mazliet un pie 3000rpm sāk karst un parādās burbuļi antifrīza izplešanās traukā. Praktiski vecā vaina. Blīve kas tika jauna likta vesela, galva dota cita kantorī uz pārbaudi, esot tomēr bez plaisām. Jautajums kā precīzi un labak noteikt vai nav blokā, cilindros plaisa, vizuali neredz. Kadas metodes pielietot lai varetu noteikt vai nav bloka vaina?
Vai esi ticis galā ar savu krenķi?
Ja esi , tad padalies pieredzē, jo man darba autiņam izlīda kaut kas līdzīgs ....
Nu tiks mainīts motors. Nav variantu. Nomainīts termostats, sūknis, vāciņš radiatoram. Parbaudīti agregāti kas dzesejas, pat atvienoti no antifrīza sistēmas uz brīdi. Burbuļo vienalga. Tā ka tikai pats motors paliek. Progresē tās gazes, nak aizvien vairak un vairāk. Tiek izskatīti varianti par motoru no kapitalā remonta. Nododot veco agregātu un piemaksājot. Tikai mekleju kur labak izdevīgāk, Vācija vai UK.
monteros rakstīja: Nu tiks mainīts motors. Nav variantu. Nomainīts termostats, sūknis, vāciņš radiatoram. Parbaudīti agregāti kas dzesejas, pat atvienoti no antifrīza sistēmas uz brīdi. Burbuļo vienalga. Tā ka tikai pats motors paliek. Progresē tās gazes, nak aizvien vairak un vairāk. Tiek izskatīti varianti par motoru no kapitalā remonta. Nododot veco agregātu un piemaksājot. Tikai mekleju kur labak izdevīgāk, Vācija vai UK.
Cik papētīju ar tosolu tiek arī dzesētas izplūdes gāzes, nezinu vai tāds ir 2,5 , bet 3,2 ir. manā gadījumā arī tika noņemta galva ,nopresēta , noslīpēta un uzlikta atpakaļ. Tosols izplešanās traukā sāk šūmēties pie 3..4 k apgriezieniem, tā man atlicis pārbaudīt izplūdes gāžu dzesētāju, ja ar to viss ok, tad paliek tik bloks..
WALA rakstīja: No citas puses škiet bija kuat kādi verķi ko varēja uzskrūvēt radiatoram vāciņa vietā un noteikt ir tur CO/CO2 izplūde vai nav - tas arī iespējams šo to pastāstītu par tavām aizdomām.
Teorētiski dzesēšanas sistēmā gāzes var nokļūt vai nu no caur galvu ( degmaisījums) vai nu izplūdes gāzes.
Interesanti, vai abos gadījumos ir CO/CO2?
perkons rakstīja:
Teorētiski dzesēšanas sistēmā gāzes var nokļūt vai nu no caur galvu ( degmaisījums) vai nu izplūdes gāzes.
Interesanti, vai abos gadījumos ir CO/CO2?
ir diemžēl paliela varbūtība ka abos gadījumos tās var būt.
Vienkārši grūti noticēt ka var būtiski burbuļot un nekur citur nebūtu ne smakas no antifrīza.
Jā, arī man dzesējas izplūdes gāzes uz atgāzu recirkulācijas vārstu un arī turbīna. Tika novienotas no sistemas uz brīdi, palika tik motors, radiators. Speciali atdzesets motors, bet tulīt pēc iedarbināšanas jau burbuļo nepartraukti atplūdes traukā. Vispar jau ieskatoties liekas ka izpūtejā arī ir tvaiks. Tā kā galva parbaudīta, jauna blīve, termostats, sūknis un vaciņš, atliek diemžēl bloks.
Ja kādam prāts nesas uz eskperimentiem, tad var pamēģināt kad jau motors izcelts ārā uztaisīt jamam dzesēšanas sistēmas imitāciju un to uzpildīt ar kaut ko tādu kuram ir izteikta krāsa un pamēģināt izgriezt motoru "bez iedarbināšanas".
Ā un vēl labāk ja var noņemt sadales vārpstas tā lai vārsti paliek vislaik ciet !! Tur nu būtu jāparādās "peļķēm" motorā pēc pāris apgriezieniem, un pēcāk izjaucot vajadzētu varēt redzēt arī "pēdas" pa kurieni tas viss "ceļo".
Bet nu tas viss protams zināmas naudiņas maksā ja pašām nav nedz laika nedz iespēju.
Mitsubishi L200
Labdien iAuto lietotāji!
Lūgums palīdzēt ar padomu, auto Mitsubishi L200, 2,5td 2002.gada Problēma sekojoša, motors ticis pārkarsēts, tika remontēta galva jo stradājošam motoram gāzes acīmredzami burbuļoja antifrīzā. Pēc remonta pabraukts mazliet un pie 3000rpm sāk karst un parādās burbuļi antifrīza izplešanās traukā. Praktiski vecā vaina. Blīve kas tika jauna likta vesela, galva dota cita kantorī uz pārbaudi, esot tomēr bez plaisām. Jautajums kā precīzi un labak noteikt vai nav blokā, cilindros plaisa, vizuali neredz. Kadas metodes pielietot lai varetu noteikt vai nav bloka vaina?