Sretsked rakstīja: Nezinu,man neviens brokeris nekādas problēmas nav sagādājis nekad. Ja visaadi uupji,pirmie un vēl citi čiekuri nejēdz,ko dara,paraksta ko nejēdz un nejēdz ko jēgt , tad jau vienmēr kāds cits būs vainīgs.
Tu pasaki kaut vienam brokerim tekstu:
«pag', pag', pag', tagad es izlasīšu noteikumus ko parakstu… »
Reakcija būs ūūūūh ku incanta.
Tas pats attiecas uz policistiem…
Un tad sāc lasīt un uzdot jautājumus – un nedod dies kaut viena neprecizitāte – – spalvas pa gaisu un apvainots ka jāpārraksta viss…
Nortel rakstīja: Brokeris/mākleris tas pats spekulants/pārpircējs vien ir.
Aber tāpēc jau viņš ir, lai izskaidrotu savam klientam visas nianses, sameklētu izdevīgāko un atbilstošāko piedāvājumu klienta vēlmēm, vajadzībām un iespējām, kā arī ekonomētu klienta laiku, par ko ir tikai loģiski prasīt samaksu jo ir padarīts darbs.
Nevis sēdēt kā apdrošinātāja pārstāvis krēslā un teiktu klientam, ka pats vaiņigs ka neizlasīji noteikumus – tas vairs nav brokeris, bet vienkāršs spekulants…
Nortel rakstīja: Brokeris/mākleris tas pats spekulants/pārpircējs vien ir.
Aber tāpēc jau viņš ir, lai izskaidrotu savam klientam visas nianses, sameklētu izdevīgāko un atbilstošāko piedāvājumu klienta vēlmēm, vajadzībām un iespējām, kā arī ekonomētu klienta laiku, par ko ir tikai loģiski prasīt samaksu jo ir padarīts darbs.
Nevis sēdēt kā apdrošinātāja pārstāvis krēslā un teiktu klientam, ka pats vaiņigs ka neizlasīji noteikumus – tas vairs nav brokeris, bet vienkāršs spekulants…
Vienu niansi gan palaidi garām - klients man par to nemaksā, bet apdrošinātājs. Bet tas nu tā...
Tas ir tieši tāpat kā "PVN maksātājs" un "nemaksātājs"
PVN maksātājs patiesībā ir tikai starpnieks, kas iekasē nodokli un pārkaita to valsts budžetā, savukārt "nemaksātājs" ir tas uz kuru gulstās šī nodokļa slogs.
Nortel rakstīja: Brokeris/mākleris tas pats spekulants/pārpircējs vien ir.
Aber tāpēc jau viņš ir, lai izskaidrotu savam klientam visas nianses, sameklētu izdevīgāko un atbilstošāko piedāvājumu klienta vēlmēm, vajadzībām un iespējām, kā arī ekonomētu klienta laiku, par ko ir tikai loģiski prasīt samaksu jo ir padarīts darbs.
Nevis sēdēt kā apdrošinātāja pārstāvis krēslā un teiktu klientam, ka pats vaiņigs ka neizlasīji noteikumus – tas vairs nav brokeris, bet vienkāršs spekulants…
Viņa uzdevums ir pēc iespējas lētāk nopirkt un dārgāk pārdot, pūst klientam acīs miglu un rozā balonus. No tā ir atkarīga viņa iztika. Klienta vajadzības, iespējas un laiks tiek ņemts vērā tikai tad, ja tie ienes papildus $$$.
Nortel rakstīja: Brokeris/mākleris tas pats spekulants/pārpircējs vien ir.
Aber tāpēc jau viņš ir, lai izskaidrotu savam klientam visas nianses, sameklētu izdevīgāko un atbilstošāko piedāvājumu klienta vēlmēm, vajadzībām un iespējām, kā arī ekonomētu klienta laiku, par ko ir tikai loģiski prasīt samaksu jo ir padarīts darbs.
Nevis sēdēt kā apdrošinātāja pārstāvis krēslā un teiktu klientam, ka pats vaiņigs ka neizlasīji noteikumus – tas vairs nav brokeris, bet vienkāršs spekulants…
Vienu niansi gan palaidi garām - klients man par to nemaksā, bet apdrošinātājs. Bet tas nu tā...
a nafig tad tev vēl klientus vajag???? lai apdirsinātājs baro tavus bērnus
jugasvilli rakstīja: Joprojām brīnos, cik dumjam jābūt, lai ko tādu uzrakstītu.
Kā teica lielais strādnieku tēvs Ļoša – strīdā dzimst patiesība…
Savukārt pieredze rāda ka Ļošas apgalvojums ir maldīgs, jo strīdā parsti kāds ir uzvarētājs un cits zaudētājs, tātad cerēt ka iegūtais rezultāts ir patiesība nav pareizi.
Tāpēc ir mēģinājums iet demokrātisku ceļu – diskusijas – kurās ir viedokļu apmaiņa gan plusi gan mīnusi gan dažādi redzesloki (cik nu kuram viņi ir plaši).
Kaut kā tā…
Bet brokeris uzcepās gan labi – gandrīz vai pa kaukāziski…
HIPPY rakstīja: Tu jau te visem tikai gudri stāsti – bet aklāt kurā vietā Latvijā atrodas tavs kantoris un kas tas ir par brokeru kantori nevari.
Principā būtu daži jautājumu personīgi uzdodami, ja jau tāds spečoks esi.
redzi, es te nemedīju klientus, pie tam gribu saglabāt to prieku anonīmi pa.irsties i-netā, kad sūdīgs garastāvoklis. paskaties fktk mājas lapā, kur reģistrēti ap 100 brokeru kantori, vienā no tiem arī esmu.
bet, ja tev personīgi jautājumi (par apdrošināšanu), ko neviens cits nedrīkst lasīt, sameklē kādu no tiem, domāju, katrā (vismaz pirmajos 50 no augšas) strādā kompetenti cilvēki, kas tev labprāt pālīdzēs. te gan nerunāju par banku brokeriem, tie tiešām strādā tikai pēc principa - notirgot polisi bankas interesēs.
Nortel rakstīja: Brokeris/mākleris tas pats spekulants/pārpircējs vien ir.
Aber tāpēc jau viņš ir, lai izskaidrotu savam klientam visas nianses, sameklētu izdevīgāko un atbilstošāko piedāvājumu klienta vēlmēm, vajadzībām un iespējām, kā arī ekonomētu klienta laiku, par ko ir tikai loģiski prasīt samaksu jo ir padarīts darbs.
Nevis sēdēt kā apdrošinātāja pārstāvis krēslā un teiktu klientam, ka pats vaiņigs ka neizlasīji noteikumus – tas vairs nav brokeris, bet vienkāršs spekulants…
Viņa uzdevums ir pēc iespējas lētāk nopirkt un dārgāk pārdot, pūst klientam acīs miglu un rozā balonus. No tā ir atkarīga viņa iztika. Klienta vajadzības, iespējas un laiks tiek ņemts vērā tikai tad, ja tie ienes papildus $$$.
Nopirkt KO? Un pārdot dārgāk KĀ, ja uz galda ir n piedāvājumi, no kuriem pats var izvēlēties. Kārtējais analfabēts, kam nekādas sajēgas nav, bet "paspīdēt" gribas.
Labi, kā, viens cilvēciņš nesen izteicās - es jūs mīlu, ejiet jūs visi .irst. Nav ko tērēt laiku un censties 10x vienu lietu stāstīt kaut kādiem pamatskolniekiem, kuriem tik un tā nekas šai dzīvē nepielec. Turpiniet dzīvot savā iedomu pasaulītē, ka paši esiet tie labiņie, bet, redzies, ļaunie apdrošinātāji bojā jums dzīvi. Turpiniet domāt, ka liela daļa iedzīvotāju, daudzi uzņēmumi t.sk. lieli un ne tikai iekš LV, bet visā pasaulē, ir muļķi, jo izmanto brokeru pakalpojumus un tos novērtē, bet jūs esat gudri, ziniet visu par visiem, bet, kad kas notiek, tad vainīgi visi citi - apdrošinātāji, CP, sētnieki un kas vēl ne, tikai ne paši. Es no šī topika izstājos. Iešu, kā te viens izteicās, pūst acīs miglu un rozā balonus, lētāk nopirkt un dārgāk pārdot.
Joprojām brīnos, cik dumjam jābūt, lai ko tādu uzrakstītu.
par to lētāk nopirkt/dārgāk pārdot
iedomājies situāciju, kurā brokerim kāds apdirsinātājs pēkšņi sāktu "atkaķīt" nevis 15%, bet 50%
un tad es gribētu paskatīties statistiku kura apdirsinātāja polises tiktu klientiem masveidā tirgotas
vispār ir interesanta situācija izveidojusies.... pie apdirsinātāja paša (parasti) nevar nopirkt polisi lētāk kā pie brokera....
kāpēc? vai tad viņam nesanāk ekonomija brokera varkas apmērā?
vai tikai ne tāpēc, ka pērkot polisi paša apdrošinātāja kantorī uz polises neparādās darbinieka zīmodziņš "aģents Nr. 00X"
iedomājies situāciju, kurā brokerim kāds apdirsinātājs pēkšņi sāktu "atkaķīt" nevis 15%, bet 50%
un tad es gribētu paskatīties statistiku kura apdirsinātāja polises tiktu klientiem masveidā tirgotas
Nu, tas diezgan spēcīgi liecinātu arī par klienta tupumu, ka klients pats nedomā,ko pērk.
Bet OCTAs gadījumā ta vai nav vienalga – tāpat aplītis nosliegsies LTABā.
papildus jau ir tā, ka neviens brokeris tev neteiks cik kura akdirsināšanas kompašaka atkaķī
un neviens jau netraucē brokerim tev tādā neoficiālā sarunā mutiski ieminēties, ka apdirsinātājs X (kurš atkaķī tikai 10%) ir slavens ar saviem regresiem.... kamēr labais apdrošinātājs Y (nu tas, kurš atkaķī 50%) vienmēr klientu nēsās uz rokām....
ne jau brokerim būs jāsipās lai pierādītu regresa absurdumu
es personīgi nepazīstu nevienu, kam kautkāda balva vai vēl kāds cits kantorītis būtu iešķiebusi regresu..... bet "rūgtums sirdī" tik un tā ir lielākai daļai pasažieru....
Vot čibrikam ir lētākās desas OCTA. Šamais sašķaida tavu mizu lupatās, kamēr makdonaldā stum ģīmī burgeri. Aizej pēc OCTA un dabū atbildi – tavs auto atradās no apmales 201 mm attālumā, tātad 1 mm virs normas, noparkots pret noteikumiem atbildība dalītā. Nav svarīgi cipari, bet princips.
Pirmais rakstīja: es personīgi nepazīstu nevienu, kam kautkāda balva vai vēl kāds cits kantorītis būtu iešķiebusi regresu..... bet "rūgtums sirdī" tik un tā ir lielākai daļai pasažieru....
Pirmais rakstīja: es personīgi nepazīstu nevienu, kam kautkāda balva vai vēl kāds cits kantorītis būtu iešķiebusi regresu..... bet "rūgtums sirdī" tik un tā ir lielākai daļai pasažieru....
Es gan zinu gadījumu …
davaj koļījies - kas kad un par cik
es savukārt zinu gadījumu, kad balta paņem un uzmet kasko
uupis rakstīja: Vot čibrikam ir lētākās desas OCTA. Šamais sašķaida tavu mizu lupatās, kamēr makdonaldā stum ģīmī burgeri. Aizej pēc OCTA un dabū atbildi – tavs auto atradās no apmales 201 mm attālumā, tātad 1 mm virs normas, noparkots pret noteikumiem atbildība dalītā. Nav svarīgi cipari, bet princips.
nekāda dalītā atbildība.... to pajoliņu, kas noparkojās pret noteikumiem ir jāizvālē nevis uz 50, bet visiem 100 procentiem
OCTA+ vai KASKO
Es tagad tā īsti nezinu, ko izvēlēties- parasto kasko vai octa+, kas apdrošina pret mašīnas zādzību. Mašīna 94. gada Ford Mondeo. Kādi ieteikumi?